Dark Souls

  • Креатор на темата Креатор на темата wot
  • Време на започнување Време на започнување
Помини ја па пиши ни колку е лоша
 
Секиро ми беше глупа. Не ја доиграв затоа шо не може да ти се смени впечатокот „од пола па натаму“. Или може, ама на полошо. Сетингот ми беше глуп, гејмплејот ми беше глуп, Секиро како лик ми беше глуп киборг-скакулец шо се мафта по гранки во средновековна квазијапонија и се тепа со нинџи и духови за да го спаси КУРО!

Dark Souls е најдобрата игра на сите времиња. Не сфаќам како може некој шо ја сака Dark Souls да ја става оваа глупост рамо до рамо со неа. Bloodborne да, таа е ремек дело, иако гејмплејот ич не ми се свиѓаше, се друго беше феноменално. Никој не го доловил Lovecraft толку добро. Секиро е ем анти-Dark Souls во гејмплејот, линеарна е и во дизајнот и во прогресијата на ликот и е премногу светла, шарена и расцветана.
 
1586889040454.png

Zbor dva za igrata

Osu! e ritmichka igra vo koja pritiskas kopcinja vo odredeno vreme vo ritamot na pesnata sho sviri vo pozadina.
Kolku poprecizno gi klikas kopcinjata vo odreden moment, taka imas se poveke i poveke poeni.
Dokolku kliknes porano ili pokasno od odredenoto vreme, gubis poeni
Osu! e osobeno popularna kaj slednite publiki: FPS fanovi, weebs, aziski narodi kako korejci, japonci i kinezi.
Osu e vsusnost Guitar Hero ama za PC. Sepak konceptot e ist, klikni kopce vo toj moment za da dobies poeni.

Bez razlika kako jas i ti igrame, za jas da zavrsam edno nivo na Osu! i za ti da zavrsis edno nivo na Osu!, postoi samo eden nacin na zavrsuvanje, postoi samo eden patern na kopcinja, koj mora da se izrsi za zavrsuvanje na nivoto.


Dali rekov Osu!

Se izvinuvam... sum se zbunila, mislev Sekiro.

Sekiro ima "stealth", koj u princip sluzi samo da imas deathblow na eden protivnik, da izbegas, i pak da se vratis da napravis drug deathblow. Drugo sto bi rekla za stealthot vo igrava, u princip e balgam na site stealth igri.
Assassin's Creed e postealth igra od ovaa.
Od druga strana, borbite so mechevi se dosta forsirani, megutoa bidejki stealthtot zavrsuva po uspesno ubieniot protivnik, site npc's vo okolinata se agresivni kon tebe i pocnuvaat da te brkaat.

Vo igrata ima 2 tipa na bossovi. Mini - bossevi (poveketo se zadolzitelni) i Glavni - bossovi.
Koga sme veke tuka, bi sakala da kazam zbor dva. DS2, bese kritikuvana i edna od glavnite kritiki bese toa sto mnogu od bossovite se copy pastirani niz cela igra.

Sekiro go ima istoto ama e GOTY.
Sretnav:
3 drunkards
4 ninji
3 chained ogre
6 samurai (2 so kopje)
3 shichimin warrior
5 headless (2 pod voda)

Od bossovite, najmnogu problemi imav so Guardian Ape, zatoa sto ima vtora(prva e bed of chaos sekogas) najlosa arena za borba vo site From Software igri sho sum gi igrala. Capra demon voda da mu nosi.
Da objasnam, vo celata arena ima drva na koja mozes da se zakacis, megutoa, Guardian Ape e dosta agresiven boss, i bara da se drzi rastojanie od nego i da se ceka moment za udar. I sega imas situacija, se pojavuva ikonata da se zakacis na glavata na majmunot, i pritiskas kopceto, i igrata te zakacuva na drvo, letas u pogresna nasoka, igrata go gubi lock onot, i majmunot te smachkuva so 1 poteg.


Od odlicni boss fights, toa se Genichiro, Corrupted Monk(favorit) i Sword Saint, Lady Butterfly.

Dali e losa igra? Dali mi se promeni mislenjeto od koga ja prevrtev?
Zavisi.
Igrata e pobrza od bilo koja druga FromSoft igra, bara da si agresiven, ama za greskite plakas debelo. Vertikalnosta e nova i e dobra(koga raboti).
Sepak, ne mi se dopaga linernosta, a pod toa mislam linearniot gameplay. Da, imas alatki vo rakata kako petardi, sekira, shtit, kopje i slicno, koi se korisni vo odredeni situaciite, ama igrata pred se SAKA i BARA od tebe da im se piknes vo faca i da gi odbies site udari na protivnikot.
Toa e i poentata na posture sistemot.
Od alatkite najkorisna e petardite, i samo show offs koristat mist raven.

Zatoa, site od nas da ja izigraat ovaa igra, ke bide isto iskustvoto za site nas.


Se nadevam Elden Ring ke bide podobra.
 
Последно уредено:
Inaku, gameplayot od sekiro moze da se adaptira vo star wars igra, samo so pomilostlivi kazni.
 
Играше ли некој The Surge ?
Мислам дека не би имало проблем и нејзиното име да се најди во оваа тема, исто како и на Sekiro и Nioh, пошо нели и оваа е нешто како "Souls-like"...

И покрај тоа што е ( или што наликува на "souls-like" ) и оваа играва има има свои автентични гејм механики кои ми се допаднаа, како на пример таргетирање на одреден дел од телото на противникот кон кој сакаш да ја насочиш целата штета.
Ова беше така првото нешто кое го приметив а кое го нема кај јапанциве, и делува доста фенси да бидам искрен. :)

Креатори на играва се германската компанија Deck13, истата компанија под чие име излезе и уште една друга соулс игра - Lords Of The Fallen.
Играва е впрочем science fiction и зема место во футуристичко време во кое се искористени човечките ресурси.
Мислам дека заслужува шанса.
 
Последно уредено:
Секиро ми беше глупа. Не ја доиграв затоа шо не може да ти се смени впечатокот „од пола па натаму“. Или може, ама на полошо. Сетингот ми беше глуп, гејмплејот ми беше глуп, Секиро како лик ми беше глуп киборг-скакулец шо се мафта по гранки во средновековна квазијапонија и се тепа со нинџи и духови за да го спаси КУРО!

Dark Souls е најдобрата игра на сите времиња. Не сфаќам како може некој шо ја сака Dark Souls да ја става оваа глупост рамо до рамо со неа. Bloodborne да, таа е ремек дело, иако гејмплејот ич не ми се свиѓаше, се друго беше феноменално. Никој не го доловил Lovecraft толку добро. Секиро е ем анти-Dark Souls во гејмплејот, линеарна е и во дизајнот и во прогресијата на ликот и е премногу светла, шарена и расцветана.
Што би рекле кумановци: Полека брат истумбасмо се
Дека Секиро е глупост а ДС1 најдобра игра на сите времиње...
ДС1 можда на тебе ти е најдобра на сите времиња ама дека општо е најдобра на сите времиња е тој е чиста глупост. Океј е да не ти се допаѓа Секиро ама тоа не ја прави глупа и лоша игра. Веројатно не ираш други игри и други жанрови за да осознаеш, да направиш споредба и да видиш што е добро а што не, не искосуваш доволно веројатно. Секиро не е анти ДС, може мислеше на спротивна ама анти не е, и незнам какво е тоа размислување демек ако ја сакаш ДС не смееш да ја сакаш Секиро. Да останеа ФС само на ДС и не продолжеа понатаму да се надоградуваат, усовршуваат и освојуваат сега ретко кој ќе знаеше за нив а може и ќе банкротираа бидејќи сите ДС се горе-доле исти.
Автоматски споено мислење:

Прегледај го приврзокот 244782

Zbor dva za igrata

Osu! e ritmichka igra vo koja pritiskas kopcinja vo odredeno vreme vo ritamot na pesnata sho sviri vo pozadina.
Kolku poprecizno gi klikas kopcinjata vo odreden moment, taka imas se poveke i poveke poeni.
Dokolku kliknes porano ili pokasno od odredenoto vreme, gubis poeni
Osu! e osobeno popularna kaj slednite publiki: FPS fanovi, weebs, aziski narodi kako korejci, japonci i kinezi.
Osu e vsusnost Guitar Hero ama za PC. Sepak konceptot e ist, klikni kopce vo toj moment za da dobies poeni.

Bez razlika kako jas i ti igrame, za jas da zavrsam edno nivo na Osu! i za ti da zavrsis edno nivo na Osu!, postoi samo eden nacin na zavrsuvanje, postoi samo eden patern na kopcinja, koj mora da se izrsi za zavrsuvanje na nivoto.


Dali rekov Osu!

Se izvinuvam... sum se zbunila, mislev Sekiro.

Sekiro ima "stealth", koj u princip sluzi samo da imas deathblow na eden protivnik, da izbegas, i pak da se vratis da napravis drug deathblow. Drugo sto bi rekla za stealthot vo igrava, u princip e balgam na site stealth igri.
Assassin's Creed e postealth igra od ovaa.
Od druga strana, borbite so mechevi se dosta forsirani, megutoa bidejki stealthtot zavrsuva po uspesno ubieniot protivnik, site npc's vo okolinata se agresivni kon tebe i pocnuvaat da te brkaat.

Vo igrata ima 2 tipa na bossovi. Mini - bossevi (poveketo se zadolzitelni) i Glavni - bossovi.
Koga sme veke tuka, bi sakala da kazam zbor dva. DS2, bese kritikuvana i edna od glavnite kritiki bese toa sto mnogu od bossovite se copy pastirani niz cela igra.

Sekiro go ima istoto ama e GOTY.
Sretnav:
3 drunkards
4 ninji
3 chained ogre
6 samurai (2 so kopje)
3 shichimin warrior
5 headless (2 pod voda)

Od bossovite, najmnogu problemi imav so Guardian Ape, zatoa sto ima vtora(prva e bed of chaos sekogas) najlosa arena za borba vo site From Software igri sho sum gi igrala. Capra demon voda da mu nosi.
Da objasnam, vo celata arena ima drva na koja mozes da se zakacis, megutoa, Guardian Ape e dosta agresiven boss, i bara da se drzi rastojanie od nego i da se ceka moment za udar. I sega imas situacija, se pojavuva ikonata da se zakacis na glavata na majmunot, i pritiskas kopceto, i igrata te zakacuva na drvo, letas u pogresna nasoka, igrata go gubi lock onot, i majmunot te smachkuva so 1 poteg.


Od odlicni boss fights, toa se Genichiro, Corrupted Monk(favorit) i Sword Saint, Lady Butterfly.

Dali e losa igra? Dali mi se promeni mislenjeto od koga ja prevrtev?
Zavisi.
Igrata e pobrza od bilo koja druga FromSoft igra, bara da si agresiven, ama za greskite plakas debelo. Vertikalnosta e nova i e dobra(koga raboti).
Sepak, ne mi se dopaga linernosta, a pod toa mislam linearniot gameplay. Da, imas alatki vo rakata kako petardi, sekira, shtit, kopje i slicno, koi se korisni vo odredeni situaciite, ama igrata pred se SAKA i BARA od tebe da im se piknes vo faca i da gi odbies site udari na protivnikot.
Toa e i poentata na posture sistemot.
Od alatkite najkorisna e petardite, i samo show offs koristat mist raven.

Zatoa, site od nas da ja izigraat ovaa igra, ke bide isto iskustvoto za site nas.


Se nadevam Elden Ring ke bide podobra.
Гејмер од збор си, секоја чест.
За ова слушање звуци за коректно притискање копчиња и собирање поени за секое коректно ептен звучи на гитар хиро :D
Од друга страна сите игри се ритмички ако така гледаш на работата, од ДС па до Кингдом Хартс.
Ако направиш еден детблоу од стелт, па му исбегаш и му се скриеш, не те мава, тогаш тој детблоу се поништува и противникот повторно е со два.

Никој не кажа дека е нај стелт игра, па не е ни АК, стелтот како механика е добро вметнат и е големо освежување за ФС, играта не измисли ништо ново што не е досега видено и направено од некој друг како и другите нивни претходни игри.

Самиот збор Мини Бос ти вели дека не се од примарна важност со тоа немам никаков проблем јас, подобро да се повторат одредени и да има логика отколку со сила да се форсира нешто.

Мајмунот е нај ДС бос у целата игра заедно со арената, од некои нерални хитбоксови, умирање од еден удар што не изгледа оправдано и реално, па се до тапа камера.

Не е варијабилна во тој поглед дека имаш одреден број на алатки и тука се сложувам со тебе, но мене тоа не ми смета, веројатно не е кај сите така.

Се на се Секиро е едно големо освежување од ФС. Ова беше нешто ново, поразлично за нив и повторно се докажаа себе си исто ако и со ББ. Да видиме Елден Ринг што ќе ни донесе, требаше повеќе информации да споделат со нас во Февруари, но короната ги расипа плановите.
 
Последно уредено:
Од друга страна сите игри се ритмички ако така гледаш на работата, од ДС па до Кингдом Хартс.
Ако направиш еден детблоу од стелт, па му исбегаш и му се скриеш, не те мава, тогаш тој детблоу се поништува и противникот повторно е со два.
Ne e bas taka.
Poentata na Sekiro e da mu go napolnam posture barot na protivnikot i da go ubijam, a za toa da go napravam moram da gi deflektiram site negovi udari vo pravilen moment.

I napomenav, nekoi mini bosovi se od primarna vaznost. Ama jas sakav kompletno kolku sho mozam poveke da gi istepam site, za da gi napravam site prayer beads i memories.
 
Ne e bas taka.
Poentata na Sekiro e da mu go napolnam posture barot na protivnikot i da go ubijam, a za toa da go napravam moram da gi deflektiram site negovi udari vo pravilen moment.

I napomenav, nekoi mini bosovi se od primarna vaznost. Ama jas sakav kompletno kolku sho mozam poveke da gi istepam site, za da gi napravam site prayer beads i memories.
Не е баш така

Да му го наполниш Posture е само еден од начините како да го елминираш противникот, можеш да го елиминираш и со детблоу и со демиџ без да се фокусираш на Posture.

Играта на некој начин те тера да ги поминеш сите босови, како што кажа ти така Секиро станува посилен а и поголеми се шансите да не те истепат, а и греота е да не ги истепаш сите кога веќе ја играш играта.
 
Уствари поентата на игриве е да те изнервираат што повеќе и само ако сакаш да се нервираш по цел ден на игра можеш да ги играш? :D

Немам играно ни Дарк Солс, ни Бладборн, а не знаев ни дека Секиро е од таквите кога ја инсталирав. После пола саат стигнав до еден, мислам не е ни некој главен бос, онака малце поголем човек од нормалните противници, ме начека на една порта. Десетина пати умрев без со моето почетничко знаење да видам начин како би го убил и изгледа толку беше од мене со играва :icon_mrgr:
 
Ako e debeliot vo Hirata, imas dve opcii.
Ednata e da gi ubies site drugi 10 dusi okolu nego, pa da go tepas nego na kraj.

Drugata e da go cheesenes, so toa sho ke go izmamis da dojde do rekata od levata strana na kamenot, pa ke zboruvas so toj samurajot da ti pomogne i dvajcata da go istepate.
 
Не верувам дека за пола саат стигнал кај пијаницата што е пред Lady Butterfly, веројатно е кај Chained Ogre. Инаку за пијаницата имаш и трета најдобра опција а тоа е да му ги истепаш тие околу него, потоа да му се скриеш да му направиш еден детблоу и веднаш потоа да отрчаш кај самурајот да разговараш набрзина и да го вклучиш во борбата додека пијаницата не се приближил преблиску.

За Chained Ogre исто така имаш лесна опција, ќе ги истепаш тие пред скалите двајцата, ќе идеш лево од Chained Ogre и ќе го истепаш тој со копјето, па ќе му се скриеш на Chained Ogre ќе му направиш еден детблоу и после гледај истепај го некако :D . Моја препорака е да си што по блиску до него така некако ми се чини е по предвидлив.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom