Дали половен автомобил од МКД или увоз од ЕУ?

  • Креатор на темата Креатор на темата navsistem
  • Време на започнување Време на започнување
ни ќе најдете мк возило со поминати 50 000 ниту ќе најдете нешто квалитетно во џганот увезен строго од бугарија и словенија
тој што има пари да купи нова кола од мк нема да ја продаде на 50 000
ама сте приметиле ли дека колите купени во мк дека не се од матичната држава
на пр еден комшија купи цитроен ц5, на 2000км му зариба, испадна дека била правена во алжир, закон, 19000евра за алжирски цитроен

Има доста такви пример, сличен пример е Рено Флуенс, се прави во Турција и наменет е за сиромашниот европски пазар и Индија, во Франција скоро и да ги нема овие возила или општо Европа, многу се ретки.
 
Како бе се не се погодува за некој. Еве јас што имам пет пријатели кои донесоа поло за 2000 евра, пежо 406 и ауди 4 по 1800 евра и си ги возат без проблем веќе неколку години.
А тука на еден плац за истите им бараат 4000-4500 евра.
И јас земав голф 4 и го возам 1.5 год а имаше поминато 180.000 км. Возено е од Шведска до Македонија без никаков проблем. Штом толку издржа ќе тера наредни 5 години.

Прво треба да знаете од кој купувате а не да се купи нешто од странство или некој да ви го донесе за поефтина цена а не е важно од кој е.
Не го собираме ѓубрето од еу туку тие имаат пари и секоја година си ги менуваат колите а ние бидејќи сме поназад со модата кога излезе голф 6 купивме голф 4.
Сега со излегувањето на голф 7 ќе има голф 5 за 5000 евра.
Има многу добри коли во еу кој е видел знае.
Други се оние коли тука што се продаваат на плацовите кои се крш и под 2000 год а други се оние што ќе ги купите директно од таму.
Веќе почнаа да ги оставаат и по улиците низ градот.
На секоја улица гледам такви увезени коли и на сите цената им е 3500 евра и се од 1997 година. :eek:
Е тоа е ѓубре од таму го земале за 1000 евра + 1000 трошкови, а некои и помалку ги пренесуваат преку БГ поефтино е.
Епа размислите дали е исто со она што лично ќе си го купиш од еу и ќе го видиш сопственикот или вакво од улицата/плацот за кое не знаеш од каде е донесено.
 
A
:pos:

Абе нопак еден, значи европските произведувачи го измислија 1.4 моторот заради Југославија :tapp: Данокот на странско возило во Југославија беше 75% од цената а немаше врска со кубикажата.

Изгледа ич не ме разбираш. Еве да ти нацртам, Опел Корса во Македонија основна верзија без ништо внатре е да речеме 8000 евра. Во Германија основна верзија Корса е 8000 евра со таа разлика во основната верзија имаш подобро радио, повеќе перничиња итн итн...Во Македонија истото ниво на опрема ќе те кошта 1000 евра да речеме.

Ако Тојота овластениот продажен центар и сервис во Скопје не се разбираат од техника и возила што ги продаваат, тогаш добро батка, ти си во право :icon_mrgr:

Е па зелен, квалитетното масло кое кај нас чини пари....ти е Мејд ин Арачиново :ROFLMAO: Си видел во Порше Македонија од каква амбалажа ти ставаат од нивното 1200 ден литро масло? :vozbud:

Што врска има цената на сервисот сега? Кој спомна цена на сервис жити се? Изгледа нешто збунет си, или ти е криво што увозов на возила ти ја паднала и онака високата цена за половно возило во МК. Е јебига бато.
Е сега јас да ти нацртам,можеби ке ме разбереш поинаку......Како прво ЗЕЛЕН не се глупави од Порше Скопје да ставаат масло мејд ин Арачиново зошто не продаваат Застава или Лада,па ке се играат со лугето....Како второ ЗЕЛЕН секоја компанија си препорачува масло за своите возила......Знаеш какво масло користат во Автокука,а?ОПЕЛ Си чул за тоа масло некогаш или да не си го видел во продавници случајно?На амбалажата пишува дека Кастрол го произведува тоа масло за ОПЕЛ............... А кажи ми како е можно Шкода фелициа 1.3 да помине 250000км со СЕЛЕНИА 20К масло,а?Нели е мејд ин Арачиново?Или ако не знаеш д ати појаснам,,,,СЕЛЕНИА 20К е масло кое го произведува строго за ФИАТ и ЛАНЧИА.....И тоа не чини за тебе,така?

Тие маалски приказни остави ги некаде подалеку,зошто ЗЕЛЕН немаш респект,и второ ЗЕЛЕН не знаеш да дискутираш со факти и конкретни примери,ЗЕЛЕН...
 
A
Е сега јас да ти нацртам,можеби ке ме разбереш поинаку......Како прво ЗЕЛЕН не се глупави од Порше Скопје да ставаат масло мејд ин Арачиново зошто не продаваат Застава или Лада,па ке се играат со лугето....Како второ ЗЕЛЕН секоја компанија си препорачува масло за своите возила......Знаеш какво масло користат во Автокука,а?ОПЕЛ Си чул за тоа масло некогаш или да не си го видел во продавници случајно?На амбалажата пишува дека Кастрол го произведува тоа масло за ОПЕЛ............... А кажи ми како е можно Шкода фелициа 1.3 да помине 250000км со СЕЛЕНИА 20К масло,а?Нели е мејд ин Арачиново?Или ако не знаеш д ати појаснам,,,,СЕЛЕНИА 20К е масло кое го произведува строго за ФИАТ и ЛАНЧИА.....И тоа не чини за тебе,така?

Тие маалски приказни остави ги некаде подалеку,зошто ЗЕЛЕН немаш респект,и второ ЗЕЛЕН не знаеш да дискутираш со факти и конкретни примери,ЗЕЛЕН...

Немам намера да се расправам повеќе, ти дадов многу конкретни примери, докази, дури ти најдов и Рено со милион километри кое изгледа подобро него било кое половно рено кај нас, ти нацртав и пак џабе. Јебига, терај си филм дека истото возило што е наменето за германски, француски пазар ќе дојде во Македонија и ќе ти го сервисираат механичари кои се на исто ниво обучени како во Германија, Франција и со потполно исто квалитетни масла итн.

Еве прочитај ја оваа тема пошто те интересира оваа тематика а гледам нов си на форумов

http://forum.kajgana.com/threads/Што-ни-продаваат-авто-дилерите-и-импортерите-во-Македонија.46986/
 
navsistem тргни само од она какви се патиштата кај нас а какви у Германија.
размисли за квалитетот на горивото и размисли за тоа они колку често прават амортизација на колата а колку кај нас истата се праи.
сите имаат у неделата еден ден термин за перење на колата и еден ден за проверка ;)
 
Татко ми купи ново возило пред 12-13 години и само еднаш го однесе на овластен сервис, после тоа само на маалските сервисери. И колку што знам до сега немал проблем со моторот.
И јас моето го носам на маалските сервисери, па досега не сум имал никаков проблем.

Ама џабе објасувам на авганистанец со многу пари и малку памет, ако сакаш носи го во Јапонија твоето Мицубиши на сервис, твое право.

Исто и стариов мој, 2001 е купена Вектра Б, еднаш однесена на овластен и те дерат таму ама и ти го ПЕРАТ мозокот, како само кај нив треба тие се најквалитетни, од тогаш не е ојден, еве ја Вектрата до ден денес е врв, нема исгубено ич.....ак отреба да се мени нешто во маалските сервиси одам а некогаш и сами знаеме да му направиме нешто со стариов, масло, дискови да мениме, за тоа ќе потрошиме само 150 денари за цигари и за едно пиво дур работиме.
 
Секој со својата математика и како мисли нека си тера.Но сепак крајот ке каже дали сме згрешиле или не.За мене лично возило во солидна состојба е да се фунционира,да не капе масло,да има пристојна километража,да се сите делчиња на свое место.Е сега на некој не му пречи што капе масло,не му пречи што ауспуход диши,што фали некоја лајсна,итн..Тоа е индивидуално веке.....
 
Ова со рибарските приказни е многу слично,ама ајде.....Него да те прашам дали некогаш си влегол во салоните за автомобили во МК.Очигледно не.....Нашиот пазар за автомобили е за жал наследен од бившата ЈУ каде се гледаше да возилото не премине 1.4л поради давачките кон државата.И затоа крајот на 80-те се појави 1.4л мотор од многу европски произведувачи.....А и кај нас имаш,колку пари толку музика....Се знае за тие пари што ниво на опрема се добива.......Никој нема да ти даде екслкузив опрема за 500евра,биди сигурен...А тие приказни како сервисерите на Тојота прв пат виделе нешто,тоа на некој кој не разбира од техника....А зелен еден и кај нас имаш квалитетно масло,ама чини пари.........Сакате да возите Мерцедеси и БМВ а масло од авто пазар....Е не оди тоа така.....Не не......Се знае за Мерцедес колку чини маслото......Е нема друже......Според чергата и нозете......И јас сакам да возам Мерцедес,ама не сум богат до толку......

Прочитај ги моите последни постови па можеби ке ти се рзјаснат некои работи(ако си станат од спиење напиј се кафе ке ти помине)
Тропаш глупости, пазарот на автомобили за Истчна Европа и Западна Европа не е ист, дистрибутерите на автомобили во Македонија увезуваат 3-4 класа автомобили кои се на поевтина цена од фабриките.
Пример излегува автомобилот од линија и "не се погодува" па се враќа назад се сервисира во фабриката и тој е пак нов, ама зглобката веќе не е иста како да излегла од линијата на производство, па тие автомобили се продаваат за неколку илјади евра поевтино (иако се нови и немаат поминато километри refurbished) и се наменети за Источна Европа.

После чуди се како возило купено во МК ќе зариба на 60 000 километри од марка производител.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: A__
Kupi nova Daccia vo MK, so nea ide pistol da se upucas....... ZELEN. There are no stupid questions, just stupid people.....
 
Другар мој сервисираше опел астра во овластен сервис. Нова си ја купи од опел стар, на 160.000 смена реберасти кајш во овластениот сервис, арно ама не го сменале како што треба, оставиле луфта некаде или стале шкарт кајш па после 10.000 км му префрли и сите вентили ги свитка и брегастата. И нормално сам си ја плати поправката од преку 1500 евра

Муабетот е, и во овластениот сервис работаат луѓе, најчесто 1 е подобар мајстор и другите се калфи кои вршат 90% од работата. Вака во "локални гаражи" бар знаеш дека мајсторот ти ја работи колата
 
Ја па на една кола ако мажетните или јабучиците не чинат жифци ме фаќат.
 
Во Македонија нови возила од 8000 до 20000 евра тешко дека ќе најдеш од 1-ва категорија, се е од 2-ра и 3-та, што значи колата у старт е послаб квалитет. Ова сум го искусил на своја кожа. Во 2007 купив од салон пежо 206, и мајката ми се подра по сервиси. Те заден трап откажал, те аксијално рамо, па јабучици, вакум прекинувач пропушта масло, зглобот од антената на кров откажа па додека ја приметив ми го изгребала кровот, ми пукна халогенката од десна страна, линиски ремен на 30,000 почна да фрла конци, сијаличките Н7 горат по една на секои три месеци а една е 10 евра, акумулаторот после 5 години рикна. А ја пазам како жена да ми е!
Сигурно ново пежо од франција/германија не би имало олку дефеци!

Со тие пари да купев увезен голф би немал гајле!

И не трескајте глупости како не чинеле увозните автомобили!
 
1. Возило купено во Германија 2200 евра не би требало да те фати 4100 евра за да го направиш на МК таблици. Повеќе би рекол дека може да те фати 3000 до максимум 3500 евра.
2. Според начинот на дискусија на navsistem (степенот на лутина поточно, yumadthough.jpg) би рекол дека или има некој авто салон/плац па е разочаран што луѓето се опаметија па не ги купуваат неговите возила, или е на друг начин тесно поврзан со бизнисот на продажба на возила.
 
moj drugar nosi koli od stranstvo ,potocno Svajcarija i Germanija,(dosega ima prodadeno preku 40) i bev poveke pati so nego turisticki a i donesov nekolku koli i jas uspat.Koi se faktite?Kola kupena od gorenavedenite drzavi i kola kupena od MK salon (zboram za sredna klasa,golf,astra,focus pa i pasat,bmv 320.325,pezo 307,407 i sl.) prvo ne tezat isto kilogrami.Prvo ne veruvav,mislev deka e nekoja regulativa vo soobrakajnite dozvoli ama za opklada nekolku merevme ,razlika 100 do 300 kilogrami vo korist na zapadnite(poteshki),za da eden prijatel vraboten vo eden nash ovlasten uvoznik mi kaza ,,a ti shto ocekuvash,,.Najgolema razlika imashe kaj edno Punto,abe isto godishte vozilata ist model a ne mozesh da gi poznaesh.Makedonskoto beshe bez lajsni,kablite ne sobrani vo grklan crevo ili kako i da se vika,haubata odvnatre so druv vid na izolacija,plastikata pod motorot ja nema,sedishtata so drug ponekvaliteten materijal,isto i tapacirot na vratite,za bandazite muabet da ne pravime, i mnogu drugi sitnici koi shto epten bodat oci.Ista prikaska i so drugite vozila.Kaj nas vo salon toa shto e dopolnitelna oprema ,na zapad e standard.Pa kaj ima da kupuvash nova kola od salon i patosnicite da se doplakaat?E ima,vo mkd,vo Makpetrol za Honda.Za uljeto..dodeka e kolata pod garancija ja nosish vo ovlasten servis i ti ebat mame koga menjavash ulje, a ako vo privatna rezija menjavash ,80 % ke kupish original Castrol made in Saraj ,Skopje.Da ne dolzam,ako se ima uslovi,shibaj si vo Germany ako ima koj da te preceka i prosheta den dva niz avto placevite,garant se vrakash so kola poevtina do 500 evra od ista takva od makedonski avtoplac, a za zacuvanosta i redovnoto servisiranje da ne zborime,glupo i bezpredmetno e.
Eve,otvorete autoscout24.ch,mobile.de i sporedete,bashka toa e 5% od toa shto go ima po avtoplacevite.Jas na site koli shto gi donesov finalno bev poevtin so 500 evra od cenite vo MKD ,a do edna site koli ama nikoj se nema pozaleno od kupuvacite.Vo zapad ako pishuva 200 000 km,stvarno e dvesta,a vo MKD se 120000 km =250 000 km
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: A__

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom