Дали половен автомобил од МКД или увоз од ЕУ?

  • Креатор на темата Креатор на темата navsistem
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
12 октомври 2012
Мислења
25
Поени од реакции
36
Возраст
64
Сите сме сведоци на неконтролираниот увоз на половни автомобили од Европа во последните две години.Прашање е дали да се ризикува да се оди во Германија,Холандија,Бугарија и да се донесе возило кое е со сомнителни километри и каросериска состојба или да се додаде некое евренце повеке и да се земе возило купено во МК со пристојни километри и во солидна состојба.Искуствата кажуваат дека лугето се преценуваат при увозот на половното возило најмногу поради цената,за да на крај вкупните давачки на крај и не се разликуваат многу од истото возило кое се продава во МК.Еве еден конкретен пример...
Пежо 206 1.6 ХДИ во Германија чини помегу 2200-2700евра 2005 година.Истото возило да се донесе на МК табли чини околу 4100-4200евра(сите трошкови на хартија).Е сега истото возило да се купи во Мк,во солидна состојба и нормалнки километри(200000км за мене се абнормални)чини помегу 4500-4700евра во зависност од тоа во каква состојба се наога возилото.Нормално купено во МК сигурно има сервисна историја која лесно може да се провери во каква состојба се наога возилото.Е сега прашањето е дали да се ризикува толкав пат и да се доенсе нешто што е под голем знак прашалник(дотраен мотор,трошкови за сервис,итн)или да се фрли некое евренце поише(веке сте дале 98% од парите)и да се земе возило кое има нормални километри и нормално се наога во релативна добра состојба......

Тема за дискусија......
 
50 илјади извозени во МК е далеку полоша состојба од 200 илјади извозени во Германија. Да не правиме муабет за поквалитетни делови, сервиси, горива, масла...
 
Најдобро е да си купиш возило кое е добро зачувано за цена која тебе ти одговара.
Стварно не знам зошто би имало разлика дали е купено во странство или тука, секое возило треба индивидуално да се разгледува.
Плус, даваш некој мит дека во Македонија процентот на сервисирани и одржувани возила е поголем од Западна Европа што е неточно.
Исто така викаш дека возилата купени во Македонија се поскапи отколку увезените, што беше точно пред увозната либерализација, ама сега веќе не е, цените веќе се поприлично изедначени.
 
Добро значи сакаш да ме убедиш дека возило со 50000км возено во МК не чини,а возило возено во Германија со 250000км е добро.Па ти бе друже немаш ама три чисти што зборуваш.Ти дали си чул за закон на физика,отсек триење на материјали,а?Дефинитивно не,според ова што го кажа.А мислиш дека нема квалитетни сервиси во МК?А бе море што мислиш Мерцедес или БМВ или Ауди тек така даваат да имаш представништво,а?Од ракав?За гориво да,горивото не чини дефинитвно но да се 50000км извозени во Мк полоши од 250000км возени во Германија,ти бе брат немаш две зелени.Кажи ми како е можно Шкода Фелиција 1.3 на бензин да направи 250000км во МК,а?Оддржувана во Мк,со Мк гориво.Значи не е до тоа каде е возена,туку како е оддржувана.Баџанакот има Мерцедес 500СЛ година 2011.....Знаеш каде го оддржува,а?Во Макстар.........И сега каде е проблемот.......Него да не дрндам многу,убеди ме со конкретен доказ дека возило со 40000км од МК е полошо од возило со 250000км купено од Германија.........

Трескате зелени по форумите,немате поим за што се зборува,млатете само празна слама......
--- надополнето: 21 октомври 2012 во 09:41 ---
Најдобро е да си купиш возило кое е добро зачувано за цена која тебе ти одговара.
Стварно не знам зошто би имало разлика дали е купено во странство или тука, секое возило треба индивидуално да се разгледува.
Плус, даваш некој мит дека во Македонија процентот на сервисирани и одржувани возила е поголем од Западна Европа што е неточно.
Исто така викаш дека возилата купени во Македонија се поскапи отколку увезените, што беше точно пред увозната либерализација, ама сега веќе не е, цените веќе се поприлично изедначени.

Е па ако се изедначени што мајка барате во ЕУ да го доведувате одпадот,а?А за тоа дека давам мит за сервисирани возила во МК,немаш две чисти бе брат......Кажи ми кој ке однесе возило кое чини 50000евра кај некој кој има гаража од 63-а,а?Кажи ми ја таа будала.....Никој не сака да се расправа со улични механичари веке.Умре тоа време кога поправаа 101 и Југо.....Сега никој не сака ризик.Се знае сервис овластен за тој тип на возило и крај....Јас лично имам Ланцер 1.5 и кога треба да се сервисира,се знае каде.Во овластен сервис.Возилото си има сервисна историја.А трагедијата е што имам роднина кој има автосервис,ама кај него одам само да се напијам кафе,и ништо повеке.

Е па сега ти види кога ке опнеш 14000евра за ново возило,дали ке ти падне на памет да одиш кај мааалски механичар да ти чепка околу мотор или подвозје.А тој што ке ги одвои тие пари ке се запраша дали ке оди кај првиот механичар.....
 
Добро значи сакаш да ме убедиш дека возило со 50000км возено во МК не чини,а возило возено во Германија со 250000км е добро.Па ти бе друже немаш ама три чисти што зборуваш.Ти дали си чул за закон на физика,отсек триење на материјали,а?Дефинитивно не,според ова што го кажа.А мислиш дека нема квалитетни сервиси во МК?А бе море што мислиш Мерцедес или БМВ или Ауди тек така даваат да имаш представништво,а?Од ракав?За гориво да,горивото не чини дефинитвно но да се 50000км извозени во Мк полоши од 250000км возени во Германија,ти бе брат немаш две зелени.Кажи ми како е можно Шкода Фелиција 1.3 на бензин да направи 250000км во МК,а?Оддржувана во Мк,со Мк гориво.Значи не е до тоа каде е возена,туку како е оддржувана.Баџанакот има Мерцедес 500СЛ година 2011.....Знаеш каде го оддржува,а?Во Макстар.........И сега каде е проблемот.......Него да не дрндам многу,убеди ме со конкретен доказ дека возило со 40000км од МК е полошо од возило со 250000км купено од Германија.........

Трескате зелени по форумите,немате поим за што се зборува,млатете само празна слама......
--- надополнето: 21 октомври 2012 во 09:41 ---


Е па ако се изедначени што мајка барате во ЕУ да го доведувате одпадот,а?А за тоа дека давам мит за сервисирани возила во МК,немаш две чисти бе брат......Кажи ми кој ке однесе возило кое чини 50000евра кај некој кој има гаража од 63-а,а?Кажи ми ја таа будала.....Никој не сака да се расправа со улични механичари веке.Умре тоа време кога поправаа 101 и Југо.....Сега никој не сака ризик.Се знае сервис овластен за тој тип на возило и крај....Јас лично имам Ланцер 1.5 и кога треба да се сервисира,се знае каде.Во овластен сервис.Возилото си има сервисна историја.А трагедијата е што имам роднина кој има автосервис,ама кај него одам само да се напијам кафе,и ништо повеке.

Е па сега ти види кога ке опнеш 14000евра за ново возило,дали ке ти падне на памет да одиш кај мааалски механичар да ти чепка околу мотор или подвозје.А тој што ке ги одвои тие пари ке се запраша дали ке оди кај првиот механичар.....

Абе сезнајко, па ти постави прашање и сега одговорот не ти оди во прилог па почнуваш на плукаш, навредуваш? Ај прибери се со речникот.

Сите овие коли што се продаваат во МК како увоз половни имаат минимум по 300-400 илјади поминати таму по Германии Холандии. И овде се штелуваат на домаќински километражи од 130 илјади. Нормално истиве овие коли тераат и уште по толку овде во Македонија наредни 10 години па мака немаат најголем дел од нив.

А тоа дека сервисот е ист овде и во Германија, тоа батко оди објаснувај му го на друг. Самите возила се различни за балкански пазар и за европски пазар. Абе маслото кое овде го имаме во најмала рака е сомнително споредено со она кое се продава на европското подрачје. Возилата се сосема различни по опрема, основна опрема во Македонија имаш волан и 4 седишта во Германија истото возила основна опрема има 3 повеќе од средно ниво на опрема во Македонија. Итн итн итн...

Патиштата во Германија и патиштата во Македонија...Треба да споредувам? Помини низ мост во Германија па види дали ќе осетиш нерамнина кога префрлуваш од пат на мост (во Македонија амортизерите ги оставаш). Оди провози до Германија и најди една дупка на пат и јави ми се.

Еве ти најдобар пример, Тојота купена по белиот свет, се носи на сервис во Тојота Скопје...Механичарите се чудат како е возможно да нема ни еден милиметар рѓа (а се вози во Швајцарија) на подвозјето (бидејќи целото подвозје има посебен слој кој го штити) а нашиве механичари во Тојота воопшто не го ни виделе на возилата добиени директно од Тојота :)

Тоа е ти е зеленко, мислам дека доволно докази ти дадов за мојата формула 40 илјади македонски км = 250 илјади германски
 
Значи по секоја цена да се донесе возило од ЕУ макар било и без тркала,ама само да е од познат бренд.Да увозот се пушти да се одстранат старите лади,101 југо фико ама ова е веке без мерка.Дали сте разгледале на огромниот број сајтови дека она што вреди иам цена.Конкретен пример....Митсубиши Лансер 1.5 2010година во Германија чини помегу 9-10000евра.Значи со увоз на ова возило се доближуваш до опасната граница за исто такво возило,ама НОВО.......Е па сега видете и сами што се увезува во Мк....
 
Значи по секоја цена да се донесе возило од ЕУ макар било и без тркала,ама само да е од познат бренд.Да увозот се пушти да се одстранат старите лади,101 југо фико ама ова е веке без мерка.Дали сте разгледале на огромниот број сајтови дека она што вреди иам цена.Конкретен пример....Митсубиши Лансер 1.5 2010година во Германија чини помегу 9-10000евра.Значи со увоз на ова возило се доближуваш до опасната граница за исто такво возило,ама НОВО.......Е па сега видете и сами што се увезува во Мк....

Што тропаш глупости, возило од ЕУ без тркала, само познат бренд? Еве ти рено со милион километри (да, милион!) кое изгледа КОСКА, 100 пати подобро него најдоброто половно рено во Македонија и добиваш 1 година гаранција за ова!

http://www.autoscout24.ch/de/d/rena...41&nav=7&sort=km_desc&vehid=1068477&vehtyp=10

Имаш идеја дека вакви возила се носат во Македонија и им се враќа километражата па ништо не им е наредни 10 години? Разбираш дека во Македонија не е возможно едно Рено да помине милион километри на нашиве патишта, со нашево гориво, масла, сервисери? Теоретска шанса нема.

Тоа што увозот ќе те чини ѓаол и пол е посебна приказна за да се полни буџет инаку во основа не треба да постои. Данокот треба да биде минимален и увозот минимално на еуро 4 бидејќи ние немаме домашен продукт да го штитиме со царини давачки итн. Муабетот е кога сакаш половна кола за ефтини пари е тогаш ЕУ возило од увоз му нема рамно. А за скоро нов Лансер или било која кола за тие пари ќе најдиш и во Македонија од лизинг компании или одземени возила од банки.
 
Ова со рибарските приказни е многу слично,ама ајде.....Него да те прашам дали некогаш си влегол во салоните за автомобили во МК.Очигледно не.....Нашиот пазар за автомобили е за жал наследен од бившата ЈУ каде се гледаше да возилото не премине 1.4л поради давачките кон државата.И затоа крајот на 80-те се појави 1.4л мотор од многу европски произведувачи.....А и кај нас имаш,колку пари толку музика....Се знае за тие пари што ниво на опрема се добива.......Никој нема да ти даде екслкузив опрема за 500евра,биди сигурен...А тие приказни како сервисерите на Тојота прв пат виделе нешто,тоа на некој кој не разбира од техника....А зелен еден и кај нас имаш квалитетно масло,ама чини пари.........Сакате да возите Мерцедеси и БМВ а масло од авто пазар....Е не оди тоа така.....Не не......Се знае за Мерцедес колку чини маслото......Е нема друже......Според чергата и нозете......И јас сакам да возам Мерцедес,ама не сум богат до толку......

Прочитај ги моите последни постови па можеби ке ти се рзјаснат некои работи(ако си станат од спиење напиј се кафе ке ти помине)
 
Ова со рибарските приказни е многу слично,ама ајде.....Него да те прашам дали некогаш си влегол во салоните за автомобили во МК.Очигледно не.....Нашиот пазар за автомобили е за жал наследен од бившата ЈУ каде се гледаше да возилото не премине 1.4л поради давачките кон државата.И затоа крајот на 80-те се појави 1.4л мотор од многу европски произведувачи.....А и кај нас имаш,колку пари толку музика....Се знае за тие пари што ниво на опрема се добива.......Никој нема да ти даде екслкузив опрема за 500евра,биди сигурен...А тие приказни како сервисерите на Тојота прв пат виделе нешто,тоа на некој кој не разбира од техника....А зелен еден и кај нас имаш квалитетно масло,ама чини пари.........Сакате да возите Мерцедеси и БМВ а масло од авто пазар....Е не оди тоа така.....Не не......Се знае за Мерцедес колку чини маслото......Е нема друже......Според чергата и нозете......И јас сакам да возам Мерцедес,ама не сум богат до толку......

Прочитај ги моите последни постови па можеби ке ти се рзјаснат некои работи(ако си станат од спиење напиј се кафе ке ти помине)

:pos:

Абе нопак еден, значи европските произведувачи го измислија 1.4 моторот заради Југославија :tapp: Данокот на странско возило во Југославија беше 75% од цената а немаше врска со кубикажата.

Изгледа ич не ме разбираш. Еве да ти нацртам, Опел Корса во Македонија основна верзија без ништо внатре е да речеме 8000 евра. Во Германија основна верзија Корса е 8000 евра со таа разлика во основната верзија имаш подобро радио, повеќе перничиња итн итн...Во Македонија истото ниво на опрема ќе те кошта 1000 евра да речеме.

Ако Тојота овластениот продажен центар и сервис во Скопје не се разбираат од техника и возила што ги продаваат, тогаш добро батка, ти си во право :icon_mrgr:

Е па зелен, квалитетното масло кое кај нас чини пари....ти е Мејд ин Арачиново :ROFLMAO: Си видел во Порше Македонија од каква амбалажа ти ставаат од нивното 1200 ден литро масло? :vozbud:

Што врска има цената на сервисот сега? Кој спомна цена на сервис жити се? Изгледа нешто збунет си, или ти е криво што увозов на возила ти ја паднала и онака високата цена за половно возило во МК. Е јебига бато.
 
баш вчера гледав на пазар 3 со другарче случајно, и гледам за 750 евра се шитка некое корито на тркала од 1990 година, провери на mobile.de за тие пари можеш да купипш алфа 147 така да go figure, само една работа што не ја сфаќам би било тоа околу царината и додатните трошоци за до тука да ја донесеш, ако може некој нека ми појасни како идат тие работи
 
Зависи цената, квалитетот на колата, колку километража има набиено и дали е одржувана правилно како што треба. Доколку е се во ред тогаш не гледам разлика дали да купиш половна кола од Македонија или друга држава. Пред месец дена мажот на братучетка ми купи BMW 330 дизелаш со целосна кожна внатрешност и плус GPS навигација вградена како поклон за 4800 евра, тоа само цената на колата а царината и префрлувањето на МК таблици + уште 1000 и некое евро мислам. Тука истата кола ја најдоа на 2-3 места ама цената и беше од 8000 евра нагоре што е малце поскапо отколку од БГ да ја купиш. Мислам дека цената е главниот фактор поради кој Македонците купуваат коли од Бугарија, Словенија или други држави.
 
Ако купуваш возило од поново годиште со сервисна книшка сервисирано во областениот сервис тогаш квалитетот на возилото треба да е тука некаде.
Не верувам дека овластените сервиси во Македонија ставаат помалку квалитетни делови, филтри, масла од германските сервиси.
Во тој случај би одел со возило од Македонија кое има помалку поминато.
 
Е па ако се изедначени што мајка барате во ЕУ да го доведувате одпадот,а?А за тоа дека давам мит за сервисирани возила во МК,немаш две чисти бе брат......Кажи ми кој ке однесе возило кое чини 50000евра кај некој кој има гаража од 63-а,а?Кажи ми ја таа будала.....Никој не сака да се расправа со улични механичари веке.Умре тоа време кога поправаа 101 и Југо.....Сега никој не сака ризик.Се знае сервис овластен за тој тип на возило и крај....Јас лично имам Ланцер 1.5 и кога треба да се сервисира,се знае каде.Во овластен сервис.Возилото си има сервисна историја.А трагедијата е што имам роднина кој има автосервис,ама кај него одам само да се напијам кафе,и ништо повеке.

Е па сега ти види кога ке опнеш 14000евра за ново возило,дали ке ти падне на памет да одиш кај мааалски механичар да ти чепка околу мотор или подвозје.А тој што ке ги одвои тие пари ке се запраша дали ке оди кај првиот механичар.....

Татко ми купи ново возило пред 12-13 години и само еднаш го однесе на овластен сервис, после тоа само на маалските сервисери. И колку што знам до сега немал проблем со моторот.
И јас моето го носам на маалските сервисери, па досега не сум имал никаков проблем.

Ама џабе објасувам на авганистанец со многу пари и малку памет, ако сакаш носи го во Јапонија твоето Мицубиши на сервис, твое право.
 
Абе кој од дека има мерак од там нека си купе. Македонците сакаме колку шо може поевтина кола, шо понова да е, (препорачливо дизел) да не троше ич, да е здрава без дефеци, и да е макс на 130 000 километри.. И нормално пазаро нуде коли шо ги задоволуват тија критериуми... КОј се е прошетал 2-3 пати по македонските/бугарските плацове е видел за шо говорам.

А јас сам од тија побудалите, шо упорно купуват релативно скапи коли, оти сам чист мазохист и мераклија за пари трошејне. :icon_lol::icon_lol::icon_lol:
 
ни ќе најдете мк возило со поминати 50 000 ниту ќе најдете нешто квалитетно во џганот увезен строго од бугарија и словенија
тој што има пари да купи нова кола од мк нема да ја продаде на 50 000
ама сте приметиле ли дека колите купени во мк дека не се од матичната држава
на пр еден комшија купи цитроен ц5, на 2000км му зариба, испадна дека била правена во алжир, закон, 19000евра за алжирски цитроен
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom