Дали половен автомобил од МКД или увоз од ЕУ?

  • Креатор на темата Креатор на темата navsistem
  • Време на започнување Време на започнување
Žoltite col tabli se za vnatrešna upotreba vo Evropa,ne bi trebalo magarite da kompliciraat
Неможам да ти најдам линк, нешто сменија во законот и ги враќаат сите возила ама на ИЗЛЕЗ од државата. Пример си тргнал од Германија, стигаш до Унгарско - Српската граница, и после, колата на воз назад од кај шо е влезена... Лично познавам 4-ца шо го папаа вака.

,na srbite frli im 10tina evra i gotovo. barem taka bese do sega.
Уште е така :)

Crvenite col vazat sekade,tie se tie sto napisav 120-150 evra,žoltite se poeftini okolu 50 evra za nedela ama kako sto pisa može i da zaglaviš so niv ako te zatera maler.
Да, ама дај до знаење дека за црвени табли треба возилото да е регистрирано во Германија, за жолти нетреба. Најчесто сите шо се остаени на плац, се нерегистрирани и нема да поминат технички преглед (според германските стандарди). Така да...
 
Што документи ке ми требаат за колава за да ја донеса до Македонија да нема проблеми по границиве, и какви се тие таблици што чита нешто погоре..
2та дела на Brief-о... Еденио е за сопственоста, другио е за информациите на колата. Да има минано, валиден TÜF AU/HU, и kfz kaufvertrag.
Одеш у kfz amt/zulassungsstelle (Кај нас МВР го работе тава, за регистрациите, там си имат посебна служба) зимаш си бројче, чекаш на ред, од ADAC си зимаш осигурувајне за извоз (ausfuhr), флеваш кај човеко, даваш му документите, он ти ги среде, даде ти колку да платеш на еден апарат (нема каса или банка, на апарат се плаќат таксите со една картичка), идеш со листо да ти направат табли у овие продавничките шо праат табли, врнеш се со сметките и белешките, завере се оти е платено, и среќен пат. Целата процедура е 20 минути.
Само најбитно, спреман пасош, 2-та дела на сообраќајната, договор, и пари.. Пожелно е да има некој со тебе шо разбира германски.
А за жолтите табли не коментирам, оти преферирам да дадам 30 евра озгоре, ама да не си имам проблеми со полиција, царина, или слични глупости по пат..
Додуша само ендаш сам докарал кола на цол табли и никојпат повеќе.. .Нема поарно од регуларни табли... Ем не си ограничен на 24 саата да се појавеш на царински терминал додека да си средеш документите.. Одеш коа ти е ќеф, завршуваш си работа комотно, после си ја одјавеш колата, плус си ја возеш цело време оти регистрацијата на самата кола е валидна (не е одјавена).
пс. Не сам бизнисмен.
--- надополнето: 22 ноември 2012 во 16:58 ---
Да, ама дај до знаење дека за црвени табли треба возилото да е регистрирано во Германија, за жолти нетреба. Најчесто сите шо се остаени на плац, се нерегистрирани и нема да поминат технички преглед (според германските стандарди). Така да...

Mало појаснувајне. Колата може да е де-регистрирана, ама да си има валиден технички...
Иначе да, најчесто е така. Пред да истече техничкио, остават ги на плацове, и одат да си купат друга/нова.
Затава е убаво коа се купува кола од там, да се гледа кога е минала технички, и дали уопште има технички...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom