Дали и кога се исплати да се поседува автомобил?

  • Креатор на темата Креатор на темата Stefus Corp.
  • Време на започнување Време на започнување
Па ти спомена Беко, Беко е бренд али овде на балкан. Во германија ќе купиш Бош. Овде ќе земеш Вивакс, Квадро, Нео, на запад Техникс, Сони. (зборам за генерално - секако и овде се троши сони, али сооднос со другите е помал) Исто имам приметено дека некој од моделите на посалам брендови (оние со наставки ГХЛДРТВ... се појавуваат само во балкански делови или источна европа, нема во западните, од спецификации, упаства, цени, се е то во левови динари денари рубљи, и тие Брендови си имаат линија за позиромашен пазар и за оној побогатиот.
Прво Беко е фирма и бренд, ама да не навлегуваме во тоа сега.
Ако кога сме веќе кај Бош. Оди купи сега Бош и споредиго со Бошот кој си го купил пред 20 години.
Ете земи машина за перење Бош, има и тука.
Или ајде Горење. Според горење сега со горење пред 20 години.
Брендот моментално не значи ништо освем дека ке го платиш поскапо. Ни се случило цела пратка Панасоник телевизори( сепак Панасоник е бренд, ако не е Беко нели?) да се расипат уште во тек на гарантниот рок. А пази кошташе колку два просечни телевизори од иста класа.
За Сони ич да не правиме муабет. Не е сони тоа што беше. Филипс пак ич, Грундиг уште помалце.
На запад ситуацијата е подобра но не толку колку што мислиш дека е подобра. Незнам како да ти кажам, денес едноставно техниката е ефтина но затоа е и неквалитетна и се оди на тоа наместо да го поправаш да купиш ново. Резервните делови или ги нема , или ако ги има се изгор скапи или пак воопшто не се поправа и повеќе ти се исплаќа да купиш ново отколу да го поправаш. За издржливост да не ни правиме муабет.
Тоа ти е скоро секаде во техниката, а и колите не се исклучок.
 
Грешка си во денешно време колата е луксуз .
не мора да значи навистина дека е луксуз навистина ....луксуз би рекол да има кола од 10 илјади евра и да шпарташ делови скапи цело време по потреба , е тоа ти е лукзус ... има голема палета на брендови на возила за кои има ефтини делови и семејство навистина може да си дозволи ... јас имам Киа Кларус 99 година , и татко ми ја користи и јас исто така ,жал ми е што немам скутер навистина искрено , собирам пари , во план ми е , често одам до Центар и далеку поефтино би ми било навистина ,ем товар на моиве не би бил за бензин ако сум потрошил или би чукнал крило :D вака со скутер , јавај го додека може .... :)
 
Зошто тогаш би купувал бренд и би го платил неколку пати поскапо. Само за налепницата дека е од некоја позната марка? Па не сум толку богат за да купувам ефтини работи.

некако првата и третата реченица ми се контрадикторни ... или јас не сватив убо ...
 
Зависи за кој како. За некој и месото е луксуз.
се согласувам .... варира од човек до човек и можноста во моментот .... денеска цената е спуштена и би можел повеќе мина да си дозволат , но зависи од кој агол гледаш по потреба да си земеш е целата главна финта ..... :)
 
некако првата и третата реченица ми се контрадикторни ... или јас не сватив убо ...
Зборував за како беше некогаш, кога брендот значеше квалитет. Дека можеби ке го платиш поскапо но дека ке ти се исплати, за разлика од денес кога тоа и немора да значи.
 
Pred 15-20 godini mislam deka i mobilniot za mnogumina bese luksuz no poglednete ja situacijata vo denesno vreme, mislam deka nikoj nemoze da se zamisli sebe si bez mobilen telefon, znaci ne e veke luksuz, istoto se slucuva i so kolite, mozebi ne e na toa nivo na neophodnost so mobilniot da se sporedi deneska no mnogu brgu ke dojde i toa, znaci ne e luksuz za mene licno, mnogu patuvam i mnogu mi e poisplatlivo, poefikasno pokomforno da patuvam so kola, no mislam deka najvaznata poenta e deka najmnogu zavisi individualno kaj sekoj poedinec kakva potreba ima od kola, no jas ne se slozuvam deka e lusuz vo denesno vreme da se poseduva avtomobil koj sto bi bil koristen racinalno.
 
Денес тој избор не е на купувачот туку на производителот. Сакаш несакаш приморан си да купиш ново. Во чиј интерес е тоа? Во интерес на тие што купуваат или на тие што продаваат?

Во интерес на обете страни е,само проблем кај нас е што стандардот не ни чини за купување нови работи почесто,зато имаме се по дома старо по 20-30години.
На запад користат нешто 3-5 години и го огласуваат дека го подаруваат,или па го оставаат пред врата.кај нас го чуваме и откако ќе се расипе.

Колата(макар и 30години да е стара) е потреба,поготово ако има стари лица или мали деца у фамилија.исто и за оние кои патуваат помеѓу градови до/од работа, поисплатливо е со кола отколку со било што друго.
 
Ваш есап...? Или не есапите само ради фраерлук фрлате пари:)
Есапот е на место, само си заборавил да ги вметнеш и трошоците за паркирање :)

Е сега, есапот е за еден човек. Што правиме ако се возат двајца или цело семејство? За такси цената е иста ама за автобус се мултиплицира.
Потоа во есапот не се влезени патувања надвор од местото на живеење. Напр. патување за викенд до некое туристичко место или посета на роднини/пријатели во друг град.
Потоа тука се комодитетот на присутноста и достапноста на возилото. Го имаш секогаш кога ти треба, наспроти автобуси и такси кои треба да ги чекаш, особено во ноќните часови. Исто така престојот некаде не ти е ограничен со возниот ред на автобусите. Така да тука во есапот фали и времето изгубено на чекање и на побавен транспорт, време кое може да се искористи продуктивно.

Така да има премногу променливи во двата случаја и не можеш да донесеш заклучок дека колата е фраерлук.
 
А дали сте размислувале за варијантата да земеш скутер ,мислам ако ти треба да одиш на дестинација од дома до работа па и назад , и така секој ден ,или пак да отидеш до другар или некое место , далеку поефтино ти испаѓа ...
Јас одамна би земал скутер, барем некој 50кубика за почеток.
Ама безбедноста е никаква. Во земјава се вози многу лошо, и сообраќајните правила не се почитуваат (полицијата е крива, пошто не работи совесно).
Секојдневно има помали сообраќајки по улициве. Со кола тоа воглавно ќе заврши со помала/поголема штета но ретко со телесна повреда (зборуваме за помалите и почести сообраќајки).
Со скутер/мотор и таквите ситуации може да бидат фатални, или со некој инвалидитет.

Скутер или мотор, не се опција ако безбедноста ти е важна (а не гледам на кој не би му била важна). Барем така е во Скопје, но верувам дека не е поразлично и во другите градови или населби.[DOUBLEPOST=1397733917][/DOUBLEPOST]
Pred 15-20 godini mislam deka i mobilniot za mnogumina bese luksuz no poglednete ja situacijata vo denesno vreme, mislam deka nikoj nemoze da se zamisli sebe si bez mobilen telefon...
Да денес мобилните телефони не се луксуз. Денес тие се статусен симбол. Копиљаци од основно школо и информатички неписмени сељачишта се шетаат со „паметни„ телефони од повеќе стотини евра. Се разбира, сеуште 99% ги користат како обични телефони, или евентулано за фејсбук и слично.

Паралелата ти е погрешна, тоа што нам тука ни треба е многу подобар јавен градски превоз, а не повеќе коли на оваа лоша инфраструктура од патишта која никогаш нема да биде многу подобра од ова сега.
Ни треба јавен градски превоз што ќе биде барем делумно изолиран од другиот сообраќај. Посветени ленти само за автобуси, можеби трамвајски сообраќај а зошто не и пар метро линии. Но тоа е прескапо и најверојатно неизводливо за нашава држава, пошто некој очигледно не знае како да ги искористи можностите за кредити за вакви намени што ги нуди ЕУ.
Ова сепак не значи дека не може да се подобри состојбата со актуелниот јавен градски превоз.
 
Последно уредено:
Јас одамна би земал скутер, барем некој 50кубика за почеток.
Ама безбедноста е никаква. Во земјава се вози многу лошо, и сообраќајните правила не се почитуваат (полицијата е крива, пошто не работи совесно).
Секојдневно има помали сообраќајки по улициве. Со кола тоа воглавно ќе заврши со помала/поголема штета но ретко со телесна повреда (зборуваме за помалите и почести сообраќајки).
Со скутер/мотор и таквите ситуации може да бидат фатални, или со некој инвалидитет.

Скутер или мотор, не се опција ако безбедноста ти е важна (а не гледам на кој не би му била важна). Барем така е во Скопје, но верувам дека не е поразлично и во другите градови или населби.

Точно така е ..... далеку е поголем ризикот со скутер или мотор да завршиш фатално ... едноставно не си заштитен доволно и на отворено си и целата енергија од ударот се вложува во тебе и те прави да леташ како гулаб ... а додека со автомобил е спротивното ... колку и толку и да те удрат , се ублажува ударот и има заштитни механизми кои се подобри во поновите генерации .... но искрено не можеш да ја фокусираш целата вина врз полицијата ..... еве , и да се држи до закон и да се држи до практика , пак ќе биде без ефикасност се додека луѓето во Македонија не ја подигнат културата на возење на пат или пак преминување на улица ..... Вчера поминував кај Зелено Пазарче ..... оние зомби од стари лица трчаат како обезглавени муви за да ти го стигнале автобусот ,а да не ти внимаваат додека преминуваат дека ќе ги прегазам и со тркало ќе им поминам преку лицето ..... Вината е кај нас ... крај на приказната ..... и да ти ја косам тревата постојано и да ти ја одржувам ,ако ти навистина не ти е грижа и ми мочаш на тревата метафорички кажано ... едноставно не вреди :)
 
Se
Јас одамна би земал скутер, барем некој 50кубика за почеток.
Ама безбедноста е никаква. Во земјава се вози многу лошо, и сообраќајните правила не се почитуваат (полицијата е крива, пошто не работи совесно).
Секојдневно има помали сообраќајки по улициве. Со кола тоа воглавно ќе заврши со помала/поголема штета но ретко со телесна повреда (зборуваме за помалите и почести сообраќајки).
Со скутер/мотор и таквите ситуации може да бидат фатални, или со некој инвалидитет.

Скутер или мотор, не се опција ако безбедноста ти е важна (а не гледам на кој не би му била важна). Барем така е во Скопје, но верувам дека не е поразлично и во другите градови или населби.[DOUBLEPOST=1397733917][/DOUBLEPOST]
Да денес мобилните телефони не се луксуз. Денес тие се статусен симбол. Копиљаци од основно школо и информатички неписмени сељачишта се шетаат со „паметни„ телефони од повеќе стотини евра. Се разбира, сеуште 99% ги користат како обични телефони, или евентулано за фејсбук и слично.

Паралелата ти е погрешна, тоа што нам тука ни треба е многу подобар јавен градски превоз, а не повеќе коли на оваа лоша инфраструктура од патишта која никогаш нема да биде многу подобра од ова сега.
Ни треба јавен градски превоз што ќе биде барем делумно изолиран од другиот сообраќај. Посветени ленти само за автобуси, можеби трамвајски сообраќај а зошто не и пар метро линии. Но тоа е прескапо и најверојатно неизводливо за нашава држава, пошто некој очигледно не знае како да ги искористи можностите за кредити за вакви намени што ги нуди ЕУ.
Ова сепак не значи дека не може да се подобри состојбата со актуелниот јавен градски превоз.
Sega ako gledas taka za kopiljacite so mobilni togas isto se odnesuva i na kopiljaci so koli samo za calam od preku 50 000ev, taka da tie isklucoci trgni gi nastrana, generalno rekov deka toa vreme na neophodnost na kola so segasnata nasa infrastruktura na patista i javen prevoz ni e pred vrata, ednostavno taka nalaga situacijata, a dodeka da se ustrucat i osposobat nasite vlasti da go podobrat toa kolite ke stanuvaat se poveke neophodni,
Kazi mi zarem nema barem 10 prednosti situacijava da ja izvedes so kola otkolku so javen prevoz: Sakas da odis familijarno na gosti kaj rodnini u Volkovo a ti zivees vo Dracevo bez da se grizis za avtobusi dali ke ima docna, dali ke ima nekoja tepacka, dali turkanici a ti so malo dete primer......? Kade e tuka luksuzot? Luksuz bi bilo so taxi da se oprcis 1000-ka, taka?
 
автомобил за “бркање работа“ или автомобил “за пуфки продавање“ ?! зедов југо(91ва 55ка !!!) еве две години се вози,за 500 евра дадени за него препрепрезадоволен,никакви дефеци не јавува АКО СЕ ВОЗИ НОРМАЛНО и одржува она што е потребно,не чука,не лупа НЕ носи каде што е потребно.........иначе доста е падната цената на возилата,за 500 евра до пред некоја година добиваше истрошена кола како шасиски така и од страна на мотор,денес за околу 2-3000 евра имаш многу многу солидна машина.........не ти е потребна електроника,помалку главоболки и повеќе пари за гориво ќе ти останат ;)
 
Во интерес на обете страни е,само проблем кај нас е што стандардот не ни чини за купување нови работи почесто,зато имаме се по дома старо по 20-30години.
На запад користат нешто 3-5 години и го огласуваат дека го подаруваат,или па го оставаат пред врата.кај нас го чуваме и откако ќе се расипе.

Колата(макар и 30години да е стара) е потреба,поготово ако има стари лица или мали деца у фамилија.исто и за оние кои патуваат помеѓу градови до/од работа, поисплатливо е со кола отколку со било што друго.
На запад да ги оставаат за поклон или така нешто, но на запад ајде оди на сервис и поправи нешто. Ке го фати скоро како ново и затоа ги оставаат. На запад неможиш да фрлиш бела техника каде што ке ти текни, ке си платиш да ја земат. На запад најголем процент се под кирија, така да не им иди иста математиката како кај нас во врска со чувањето на стари работи или селење со истите. На запад и стандардот е поинаков така да и тоа има улога, но глупо е да се мисли дека не ги ценат парите и ги фатил бесот. Си имаат и тие своја математика и затоа прават како што прават. Од друга страна да не правиме сега муабет од типот видела жабата дека го потковуваат коњот па и таа ги кренала ноѕете.
 
...generalno rekov deka toa vreme na neophodnost na kola so segasnata nasa infrastruktura na patista i javen prevoz ni e pred vrata, ednostavno taka nalaga situacijata, a dodeka da se ustrucat i osposobat nasite vlasti da go podobrat toa kolite ke stanuvaat se poveke neophodni,
Kazi mi zarem nema barem 10 prednosti situacijava da ja izvedes so kola otkolku so javen prevoz: Sakas da odis familijarno na gosti kaj rodnini u Volkovo a ti zivees vo Dracevo bez da se grizis za avtobusi dali ke ima docna, dali ke ima nekoja tepacka, dali turkanici a ti so malo dete primer......? Kade e tuka luksuzot? Luksuz bi bilo so taxi da se oprcis 1000-ka, taka?
Ја пропушташ поентата.
Кола треба да се има, но идејата е да не се користи постојано. Примерите кои ги даваш како семејно се иде на гости, или на патување се добри примери за правилна употреба на автомобил. Секојдневното одење на работа, каде само еден човек се вози во автомобил, тоа во најголемиот број случаи не е добар пример за правилна употреба на автомобил. Но на жалост токму така најмногу и се употребуваат автомобилите, со само еден патник.
Ова делумно е заради лошиот јавен превоз. Тоа мора да се смени, и е многу поважно од обезбедување на повеќе паркинг, катни гаражи, и слично. Дури е поважно отколку подобрување на патната инфраструктура.

Идејата е дека, ако јавниот градски превоз е добра опција, тогаш многу повеќе луѓе ќе го користат, ќе има помалку гужви, и самиот сообраќај ќе биде порастеретен и побезбеден. За тоа да се случи јавниот градски превоз треба да ги исполни условите: редовност, хигиена, брзо стигање на целта, економска исплатливост, итн, итн.
Тоа кога ќе се случи, тогаш веќе можат и да наплаќаат такси и давачки за возење низ центар, посебно скапо паркирање низ центарот на градот, се за да се мотивираат луѓето да користат јавен превоз и сообраќајот низ градот да се растерети. Вака е во сите големи градови во развиените земји.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom