Дали и кога се исплати да се поседува автомобил?

  • Креатор на темата Креатор на темата Stefus Corp.
  • Време на започнување Време на започнување

Stefus Corp.

Рационална Коза
Член од
22 август 2012
Мислења
2.097
Поени од реакции
1.821
Најверојатно автомобил е најголема „инвестиција“ - тошок во животот.
Еве еден прост есап.
Цена на Автомобил за 10 години
Нов автомобил на кредит на 5 години
Цена 10.000 евра во основа мала кола
Камати 4.000 евра
Амортизација 10 години (линеарна за по прост есап)
Cost of Oportinitity за 10 години 8.000 евра (ова е се изгубени камати на депозити за 10 години каматите враираат и е груб есап сега може се малку помалку но реално е да се очекува да пораснат)
Бензин 10 км дневно 10 години троши 6 литри на 100 км а бензинот не споскатува (ова последното е невозномжно ама за попросто ајде)
3000 евра
Регистрации 10 години 1500
Поправки одржување итн 1000 евра
Сума сумарум за 10 години окулу 27000 евра за 10 години
или 7.4 евра дневно. или 454 денари за 10 километри дневно (луѓе и за помалку имаат кола)
Сега има една мала финта во есапот Cost of Oportunity се намалува (се зависи од кој алтернативен метод се користи за превоз за пешки или точак тој останува ист речиси 8.000 евра за Автобус малку е намален а за такси најверојатно го нема ако не и минус е )

Ваш есап...? Или не есапите само ради фраерлук фрлате пари:)
 
Затоа ќе си купиш половњача во кеш за ефтини пари (2-5к еура) и нема да се секираш за price depreciation и камати.
 
Најверојатно автомобил е најголема „инвестиција“ - тошок во животот.
Еве еден прост есап.
Цена на Автомобил за 10 години
Нов автомобил на кредит на 5 години
Цена 10.000 евра во основа мала кола
Камати 4.000 евра
Амортизација 10 години (линеарна за по прост есап)
Cost of Oportinitity за 10 години 8.000 евра (ова е се изгубени камати на депозити за 10 години каматите враираат и е груб есап сега може се малку помалку но реално е да се очекува да пораснат)
Бензин 10 км дневно 10 години троши 6 литри на 100 км а бензинот не споскатува (ова последното е невозномжно ама за попросто ајде)
3000 евра
Регистрации 10 години 1500
Поправки одржување итн 1000 евра
Сума сумарум за 10 години окулу 27000 евра за 10 години
или 7.4 евра дневно. или 454 денари за 10 километри дневно (луѓе и за помалку имаат кола)
Сега има една мала финта во есапот Cost of Oportunity се намалува (се зависи од кој алтернативен метод се користи за превоз за пешки или точак тој останува ист речиси 8.000 евра за Автобус малку е намален а за такси најверојатно окулу пола е)

Ваш есап...? Или не есапите само ради фраерлук фрлате пари:)

Ако направиш ваква математика за сите задоволства или мали пороци во животот, ќе треба да се обесиш. Јас еднаш пресметав дека за кафиња по кафичи вкупно во животот до денес имам потрошено околу 10 000 евра. По едно кафе секој ден, по 365 евра годината, по 25 години излегување...
 
Многу ретко ја возам, Битола, тесни улици, нема место за паркирање, за 20 минути пешки или 5-10 со точак сум секаде така и да немам поттреба да ја возам. Единствено ако се појде негде на одмор али и тука има веќе аранжмани со авиони, автобуси.... порано имав мотор, и ми беше многу подобро решение и поефтино, можно е пак да се вратам на тоа.[DOUBLEPOST=1397722641][/DOUBLEPOST]
Затоа ќе си купиш половњача во кеш за ефтини пари (2-5к еура) и нема да се секираш за price depreciation и камати.
парите од камати ќе ги даваш во поравки, че имаш раце исцрнети од масло кои мирисаат на бензин а автомеханичарот ќе држи твоја слика на зидот како на светец
 
парите од камати ќе ги даваш во поравки, че имаш раце исцрнети од масло кои мирисаат на бензин а автомеханичарот ќе држи твоја слика на зидот како на светец

Пак со тој клише муабет? Освен иницијалната генералка од 200-300 евра пред 4 години и тековните за менување масло, други пари на механичарот немам дадено.
 
Затоа ќе си купиш половњача во кеш за ефтини пари (2-5к еура) и нема да се секираш за price depreciation и камати.
Финтата е што депицијацијата не линерна туку експоненционална е тоа е малку потешко вака рачно да се пресмета затоа се добива повеќе на половни НО ЗАТОА РАСТЕ ЦЕНАТА НА ОДРЖУВАЊЕ сега ако си добар трговец може и да добиеш ама ако си тапа може и да изгубиш и ти подметнат некое ѓубре авто. Но ако се пресмета тука заштеди на камати најверојатно се исплати НО ТРЕБА ДА ИМАШ 2-5000 евра во кеш. Инаку ако споредуваат Такси со Авто многу варира Cost of Oportunity може да се пресмета со некој он-лаиј калкуларо на недвижнини под услов да прифаќа негативна априцијалција од окулу 10%.
 
Пак со тој клише муабет? Освен иницијалната генералка од 200-300 евра пред 4 години и тековните за менување масло, други пари на механичарот немам дадено.
да, сите шо ги знам шо имаат половни коли така велат. Чудесно на старите коли ништо не дотрајува, не се аба и не треба да се менува. Само овие со новите си имаат маки. какви бе дискови, црева, разводни капи кабли ауспуси каросерии сонди, акумулатори, јабучици, лагери... то ко ќе помине 10-15 години - трае вечно
 
и не треба да се менува.

Треба да се менува, ама не толку како што го правите.
Не знам зошто мислиш дека те лажам, умре времето на ладите и југовците, сега најчесто се возат германски/јапонски половњачи.

Финтата е што депицијацијата не линерна туку експоненционална е тоа е малку потешко вака рачно да се пресмета затоа се добива повеќе на половни НО ЗАТОА РАСТЕ ЦЕНАТА НА ОДРЖУВАЊЕ .

Токму тоа го кажувам на половна кола помалку губиш. Одржувањето е нешто поскапо, ама не драстично (барем не кај мене).
 
да, сите шо ги знам шо имаат половни коли така велат. Чудесно на старите коли ништо не дотрајува, не се аба и не треба да се менува. Само овие со новите си имаат маки. какви бе дискови, црева, разводни капи кабли ауспуси каросерии сонди, акумулатори, јабучици, лагери... то ко ќе помине 10-15 години - трае вечно

Најдобро е нов автомобил ако можеш да си го дозволиш тоа, ама и автомобил кој што е стар 5-6 години нема да имаш никакви проблеми барем во наредните 10тина години, односно не би требало.
Од друга страна пак автомобил кој што е стар 5-6 години можеш да го земеш за 50% поефтино од нов што е навистина убава разлика во цена.

Океј темава не е за тоа, ќе кажам премногу ми е нерационално да се откажам од секаков комфорт во животот само за да трупам пари во банка.
 
да, сите шо ги знам шо имаат половни коли така велат. Чудесно на старите коли ништо не дотрајува, не се аба и не треба да се менува. Само овие со новите си имаат маки. какви бе дискови, црева, разводни капи кабли ауспуси каросерии сонди, акумулатори, јабучици, лагери... то ко ќе помине 10-15 години - трае вечно
И новите коли не се тоа што беа, како и ништо друго на нашиот пазар.
 
Токму тоа го кажувам на половна кола помалку губиш. Одржувањето е нешто поскапо, ама не драстично (барем не кај мене).
Да најверојатно се исплати но муабетов ми беше. Кола версус Такси версус Бус версус Хјуман Пауер.
Според мене за 10 км дневно секој ден за 10 години најверојатно е малку поефтино такси едно 2-3000 денари месечно Бус најверојатно се заштедуваат 9-10.000 денари месечно а со Хјуман Пауер едно 12-13.000 денари или тоа е една мала платичка. Според параметрите од првиот коментар.
 
Пак со тој клише муабет? Освен иницијалната генералка од 200-300 евра пред 4 години и тековните за менување масло, други пари на механичарот немам дадено.
Се зависи од колата, и преносно од газдата од кој ја купуваш. Ако е сочувана колата, нема да има гајле долго време. Да не заборавиме дека порано ги правеле работите да траат (за разлика од сега).

Јас земав од колега автомобил од 97ма за некои 2.3к евра. Еве една година скоро ја возам, нема гајле и освен 250ден (некој стартер за палење кај клучот) не сум дал ни денар за поправки. Моторот e во ТОП состојба. Каросериски има пар местенца каде почнува да се појавува р'ѓа, и тоа ќе го санирам пошто колава вреди да се инвестира во неа.
Деловите се многу евтини за германските постари коли, на пример на друг колега фар за ново Рено Меган го кошташе 300евра а мене таков фар би ме коштал 800ден.

Така да cost of ownership на оваква кола е многу мал. Но за волја на вистината, треба да се каже дека не е лесно да се најде сочувана постара кола. Најубаво е да се купува од познат човек.
 
Да најверојатно се исплати но муабетов ми беше. Кола версус Такси версус Бус версус Хјуман Пауер.
Според мене за 10 км дневно секој ден за 10 години најверојатно е малку поефтино такси едно 2-3000 денари месечно Бус најверојатно се заштедуваат 9-10.000 денари месечно а со Хјуман Пауер едно 12-13.000 денари или тоа е една мала платичка.

Може да ја пресметаш цената на blow job во сопственото возило, и да ја споредиш со неможноста на добивање blow job во јавен превоз?
 
Вака Има тема за ПОЛОВНО ВЕРСУС НОВА ова е повеќе КОЛА ВЕРСУС ТАКСИ БУС ТОЧАК ПЕШАДИЈА ИТН.
 
Да најверојатно се исплати но муабетов ми беше. Кола версус Такси версус Бус версус Хјуман Пауер.
Според мене за 10 км дневно секој ден за 10 години најверојатно е малку поефтино такси едно 2-3000 денари месечно Бус најверојатно се заштедуваат 9-10.000 денари месечно а со Хјуман Пауер едно 12-13.000 денари или тоа е една мала платичка.
Се исплаќа со такси или со автобус ако ти треба да се придвижиш од точка А до точка Б еднаш во денот.
Во денешно време колата е потреба а не луксуз.
Сега дали нова или половна , кој колку му е долга чергата.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom