Vanlok
deus ex machina
- Член од
- 30 мај 2009
- Мислења
- 27.694
- Поени од реакции
- 37.051
Менување на потрошни делови е нормална работа. И постарите коли повеќе шанси имаат да се расипат и да треба да се менуваат други работи.да, сите шо ги знам шо имаат половни коли така велат. Чудесно на старите коли ништо не дотрајува, не се аба и не треба да се менува. Само овие со новите си имаат маки. какви бе дискови, црева, разводни капи кабли ауспуси каросерии сонди, акумулатори, јабучици, лагери... то ко ќе помине 10-15 години - трае вечно
Ама новиве коли се направени со илјада сензори, претерано усложнета електроника и сето тоа допринесува за најголемиот број на кварови со новите коли. Нормално генерализирам, ама тоа е тоа во основа.
Како едноставен пример, колку од новите коли имаат проблеми со нашево (неквалитетно) гориво, без разлика дали нафта или бензин... и зошто скоро ниедна од постарите коли нема таков проблем (посебно германските). Зошто толку од новите коли имаат проблеми со плинот?
Одговорот е ист, претерано усложнета електроника со милион сензори за се и сешто.[DOUBLEPOST=1397724544][/DOUBLEPOST]
Владе не знам во Битола, ама во Скопје таксито е ИЗГОР.Се исплаќа со такси или со автобус ако ти треба да се придвижиш од точка А до точка Б еднаш во денот.
Во денешно време колата е потреба а не луксуз.
Сега дали нова или половна , кој колку му е долга чергата.
Долго време се немав возено со такси но пред некоја недела се заебав влегов во едно. Од железничка станица до Карпош4 ме фати 250тина денари, и тоа навечер без гужви. Со автобус тоа се точно 10 возења.