Дали е Бог видлив или никој го нема видено?

  • Креатор на темата Креатор на темата Soul-of-Space
  • Време на започнување Време на започнување
1) Нема потреба од бесконечен регрес, универзумот постои одсекогаш, се менува само природата на неговото постоење. Сегашната е дефинирана со 4 димензии кои го формираат просторно временскиот континуум, кој всушност е динамичка природа на универзумот. Пред него, универзумот постоел во статичка состојба, каде просторно временскиот континуум бил сконцентриран во сингуларитет.

2) Дали фигурата ќе знае или не дека неговиот потез е предодреден, не игра улога во тоа дека потегот е предодреден! А тоа значи само едно - непостоење на слободна волја, замаскирана со немањето сознание за овој факт од страна на фигурата. Тоа што не си свесен дека некој ти го предодредил секој потег, не те прави да имаш слободна волја, исто како што немањето информација дека надвор врне, нема да го запре дождот кој почнал да паѓа, а ти не си свесен за тоа.

И да, казнувањето, судењето барањето одговорност исто така се човечки - несовршени карактеристики и се апсурдни за битие кое е совршено.



1)Александар Виленкин пропозираше можни три теории под кои услови би бил универзумот без почеток т.е бесконечен.Сите три теории на крајот паднаа во вода.
http://www.uncommondescent.com/inte...-have-says-that-the-universe-had-a-beginning/

Дури и Hawking пропозира дека универзумот имал почеток и ќе има крај.

http://www.hawking.org.uk/the-beginning-of-time.html

Како и да е , според ова поголема е веројатноста универзумот да има почеток отколку да нема. Therefore,ако универзумот има почеток тогаш мора да постои нешто надвор од самиот универзум кое е бесконечно(the uncaused cause).
Моментално многу веројатно вистината е оваа,се додека не се докаже спротивното.
2)Примарно,фигурата е створена во игра во која владеат закони кои го ограничуваат.Фигурата исто така поседува свест/разум за своето постоење.Фигурата е динамична т.е овозможено и е да се движи и исто така фигурата има слобода на избор т.е да избира каде ќе оди во веќе дадениот простор.Движењето низ просторот го владеат правила(се знае со која брзина,колку време,далечина...).

Што е слободната воља тука? Изборот.Изборот е личен,бог не интерферира во твојот избор(сам одлучуваш дали ќе одиш лево или десно).

Што креаторот знае тука? Резултатите на тој избор.Тебе ти е даден разум со кој имаш слобода на избор(бог не интерферира во твојата одлука,тоа е твој личен избор).
Бог знае што ќе избериш/кога ќе избериш/каде ќе одиш но тоа не значи дека тебе ти е ускратена слободната воља.Знаење не значи и интерферирање во твојата воља.
Прост пример: Знаејќи ги резултатите од сите можни избори не значи дека се мешаш во нечивата воља.
Тврдењево што ти го даваш е како,гледам птица која патува со 50 км/час кон север и пресметувам дека за 2 часа ќе помине 100км и ќе биде во некој одреден дел од мапата.
Дали ти со тоа што знаеш дека за два сата прицата ќе се наоѓа “таму“ и ја ускратуваш слободната воља?
Птицата во секој момент може да ја смени траекторијата на движење а тоа веќе друг избор со друг резултат.Но,кој и да е резултат,изборот го прави птицата ти само ги знаеш резултатите од изборите што ги прави птицата.
Да замислиме дека бог како креатор на таа игра,знаејќи ги резултатите после секој избор ни дава проспект како да живееме(кој ако го следиме добиваме благосостојба и просперитет ако не,добиваме она што сме заслужиле).И тоа не е божја казна на земјата,тоа е “она што си надробил,си сркаш“.
Бог често пати низ Куран се обраќа со “О вие со разум обдарени...“ или пак “Зарем човекот размислува...“.
Пр:
Zar čovjek misli da kosti njegove nećemo sakupiti?
Hoćemo, Mi možemo stvoriti jagodice prsta njegovih ponovo.
(75:4-5)
Или

Zar čovjek misli da će sam sebi prepušten biti, da neće odgovarati?
Zar nije bio kap sjemena koja se ubaci,

zatim ugrušak kome On onda razmjer odredi i skladnim mu lik učini,
i od njega onda dvije vrste, muškarca i ženu, stvori,
i zar Taj nije kadar mrtve oživiti?
(75:36-40).
Овие ги дадов само како пример,впрочем цел Куран е исполнет со поттикнување на размислување и подсетување дека ти си суштество кое поседува разум,кое поседува слобода на избор,избор кој на крај сноси последици.
Затоа Аллах џ.ш во куран исто така вели :
Allah neče promjeniti stanje jednog naroda sve dok taj narod ne promeni samog sebe“(Er-Raad 11).
Во друг ајет Алах џ.ш вели :
A ako glave okrenu - pa, Mi tebe nismo ni poslali da budeš njihov čuvar, ti si dužan samo da obznaniš. Kad čovjeku damo da blagodat Našu osjeti, on joj se obraduje, a kad ga zadesi kakva nesreća zbog onoga što su uradile ruke njegove, onda čovjek blagodati ne priznaje.“(Aš-Šura 48)
Или на кратко,твоите избори сносат одговорност и последици.Затоа,бог го дарувал човекот со разум пред страст и избор по кој човекот нема да има загуба(нити на овој свет,нити на идниот).На крај краева,тој е креаторот на играта и тој ни прати дури и патоказ за играта т.е како да ја игра доколку сака човекот прогрес.
Затоа обвинувањето на бог за секоја една катастрофа која ја предизвикуваме со нашето “незнаење“ и “нашите избори“ кои се последица на слободната воља,докажуваат само колку човекот е арогантен.


3)
Прво ќе почнам со ова
"Džine i ljude sam stvorio da Me obožavaju." ( Ez-Zarijat, 56)

Како ќе го обожаваш бог ако не знаеш кој е бог? За да го обожаваш бог,должен си да размислиш што всушност бог представува.
Затоа,неговиот опис(кој е впрочем даден пред страница или две со неговите 99 величенствени називи).Тие називи го опишуваат бог како семоќен(и човекот е моќен,но не семоќен),сезнаен(и човекот знае,но не е сезнаен),абсолутен(и човекот постои,но не е абсолутен),кој гледа се(и човекот гледа,но не гледа се),слуша се(и човекот слуша,но не слуша се),судија(и човекот е судија,но не е најправеден) и.т.н


Пр:
zar Allah nije sudija najpravedniji?!(At-tin 8)



Израмнувањето на човековото знаење со божјото или човековиот вид со божјиот или човековите потреби со бог кој нема потреба е апсурд.И овие божји атрибути се далеку,далеку од се она што твојот разум може да го опфати(не ги изедначувај со човековата ограниченост).
 
Ako moze kratko da upadnam vo diskusijata bidejki e interesna, sto e retkost na podforumov.

Eve eden slucaj: Figurata e zena od S.Arabija koja nosi burka. Eden den zenata resava deka Bog i dal slobodna volja i izbor, pa izleguva po ulica vo kratka suknja pokazuvajki ja ubavinata koja Bog i ja podaril. Nesto podocna istiot den sledi rezultatot: grupa mazi ja kamenuvaat do smrt pred nasobranata tolpa narod.

Prasanje: dali Bog gi odredil ovie pravila na igra ili lugjeto gi prekrsile pravilata na igra? Ako e prvoto, Bog ne e milostiv, ako e vtoroto, Bog ne e semokjen i ne predvidel deka ima bag vo igrata.

Inace mi se dopagjaat ideite deka nie sme samo igra sozdadena od ponapredni bitija, no tie ne go objasnuvaat postoenjeto na se i tie bitija ne mora da bidat besmrtni.
 
1)Александар Виленкин пропозираше можни три теории под кои услови би бил универзумот без почеток т.е бесконечен.Сите три теории на крајот паднаа во вода.
http://www.uncommondescent.com/inte...-have-says-that-the-universe-had-a-beginning/

Дури и Hawking пропозира дека универзумот имал почеток и ќе има крај.

http://www.hawking.org.uk/the-beginning-of-time.html

Како и да е , според ова поголема е веројатноста универзумот да има почеток отколку да нема. Therefore,ако универзумот има почеток тогаш мора да постои нешто надвор од самиот универзум кое е бесконечно(the uncaused cause).
Моментално многу веројатно вистината е оваа,се додека не се докаже спротивното.
Линковите кои си ги постирал зборуваат за почеток на времето и просторот, а веќе објаснив дека тие се само дел од особините на универзумот. Почеток има само тоа што е поврзано со времето и просторот, универзумот постои одсекогаш и таа состојба пред бин бенгот е статична, безвременска и безпросторна, состојба која се вика сингуларитет. Универзумот не настанал од ништо, затоа што сингуларитетот не е ништо.
2)Примарно,фигурата е створена во игра во која владеат закони кои го ограничуваат.Фигурата исто така поседува свест/разум за своето постоење.Фигурата е динамична т.е овозможено и е да се движи и исто така фигурата има слобода на избор т.е да избира каде ќе оди во веќе дадениот простор.Движењето низ просторот го владеат правила(се знае со која брзина,колку време,далечина...).

Што е слободната воља тука? Изборот.Изборот е личен,бог не интерферира во твојот избор(сам одлучуваш дали ќе одиш лево или десно).

Што креаторот знае тука? Резултатите на тој избор.Тебе ти е даден разум со кој имаш слобода на избор(бог не интерферира во твојата одлука,тоа е твој личен избор).
Бог знае што ќе избериш/кога ќе избериш/каде ќе одиш но тоа не значи дека тебе ти е ускратена слободната воља.Знаење не значи и интерферирање во твојата воља.
Прост пример: Знаејќи ги резултатите од сите можни избори не значи дека се мешаш во нечивата воља.
Тврдењево што ти го даваш е како,гледам птица која патува со 50 км/час кон север и пресметувам дека за 2 часа ќе помине 100км и ќе биде во некој одреден дел од мапата.
Дали ти со тоа што знаеш дека за два сата прицата ќе се наоѓа “таму“ и ја ускратуваш слободната воља?
Птицата во секој момент може да ја смени траекторијата на движење а тоа веќе друг избор со друг резултат.Но,кој и да е резултат,изборот го прави птицата ти само ги знаеш резултатите од изборите што ги прави птицата.
Да замислиме дека бог како креатор на таа игра,знаејќи ги резултатите после секој избор ни дава проспект како да живееме(кој ако го следиме добиваме благосостојба и просперитет ако не,добиваме она што сме заслужиле).И тоа не е божја казна на земјата,тоа е “она што си надробил,си сркаш“.
Бог често пати низ Куран се обраќа со “О вие со разум обдарени...“ или пак “Зарем човекот размислува...“.
Пр:
Zar čovjek misli da kosti njegove nećemo sakupiti?
Hoćemo, Mi možemo stvoriti jagodice prsta njegovih ponovo. (75:4-5)
Или

Zar čovjek misli da će sam sebi prepušten biti, da neće odgovarati?
Zar nije bio kap sjemena koja se ubaci,
zatim ugrušak kome On onda razmjer odredi i skladnim mu lik učini,
i od njega onda dvije vrste, muškarca i ženu, stvori,
i zar Taj nije kadar mrtve oživiti? (75:36-40).
Овие ги дадов само како пример,впрочем цел Куран е исполнет со поттикнување на размислување и подсетување дека ти си суштество кое поседува разум,кое поседува слобода на избор,избор кој на крај сноси последици.
Затоа Аллах џ.ш во куран исто така вели :
Allah neče promjeniti stanje jednog naroda sve dok taj narod ne promeni samog sebe“(Er-Raad 11).
Во друг ајет Алах џ.ш вели :
A ako glave okrenu - pa, Mi tebe nismo ni poslali da budeš njihov čuvar, ti si dužan samo da obznaniš. Kad čovjeku damo da blagodat Našu osjeti, on joj se obraduje, a kad ga zadesi kakva nesreća zbog onoga što su uradile ruke njegove, onda čovjek blagodati ne priznaje.“(Aš-Šura 48)
Или на кратко,твоите избори сносат одговорност и последици.Затоа,бог го дарувал човекот со разум пред страст и избор по кој човекот нема да има загуба(нити на овој свет,нити на идниот).На крај краева,тој е креаторот на играта и тој ни прати дури и патоказ за играта т.е како да ја игра доколку сака човекот прогрес.
Затоа обвинувањето на бог за секоја една катастрофа која ја предизвикуваме со нашето “незнаење“ и “нашите избори“ кои се последица на слободната воља,докажуваат само колку човекот е арогантен.


3)
Прво ќе почнам со ова
"Džine i ljude sam stvorio da Me obožavaju."( Ez-Zarijat, 56)

Како ќе го обожаваш бог ако не знаеш кој е бог? За да го обожаваш бог,должен си да размислиш што всушност бог представува.
Затоа,неговиот опис(кој е впрочем даден пред страница или две со неговите 99 величенствени називи).Тие називи го опишуваат бог како семоќен(и човекот е моќен,но не семоќен),сезнаен(и човекот знае,но не е сезнаен),абсолутен(и човекот постои,но не е абсолутен),кој гледа се(и човекот гледа,но не гледа се),слуша се(и човекот слуша,но не слуша се),судија(и човекот е судија,но не е најправеден) и.т.н


Пр:
zar Allah nije sudija najpravedniji?!(At-tin 8)



Израмнувањето на човековото знаење со божјото или човековиот вид со божјиот или човековите потреби со бог кој нема потреба е апсурд.И овие божји атрибути се далеку,далеку од се она што твојот разум може да го опфати(не ги изедначувај со човековата ограниченост).
Да ги знаеш можните исходи не е исто со тоа да знаеш конкретен исход, тоа е една работа. Друга работа се твоите "аргументи" со кои ја оправдуваш одговорноста со која наводниот креатор има право да ја товари креацијата.
Самиот кажа дека правилата на таблата ги одредил креаторот на играта. Секоја "фигура" има ограничен број на потези кои може да ги прави. Ако јас како дизајнер на играта, сум и одредил да може да се движи само хоризонтално и вертикално, зошто потоа да ја сметам за одговорна поради тоа што се движела вертикално а не само хоризонтално? Ако јас сум совршен, и имам моќ да ги предвидам сите можни исходи, тогаш едноставно ќе ја елиминирам можноста таа фигура да има особини со кои ќе направи потег кој е непотребен или штетен. Таа и понатаму ќе може да има слободна волја, на пример ќе може да се движи хоризонтално и дијагонално, но не и вертикално.
Да им дадеш самиот на фигурите особина со која ќе се се однесуваат како што се однесуваат, а потоа вината за нивните потези да ја префрлаш на нив е акт на несовршеност - превид. Совршено битие е апсурдно да постапува на тој начин.
 
2)Слободна воља,зошто не би постоела?
Прост пример ќе дадам:Шаховска табла,ти си шахистот(“бог“),фугурата е твојата креација.Хипотетичи,ти ги знаеш сите граници и својства до каде може да оди таа фигура(бидејќи ти си ја формирал играта).Да замислиме дека таа фигура има слобода да избира сам да игра(да поседува “своја свест и интелект да избира каде ќе се движи низ шаховската табла“.Ти како креатор на играта однапред знаеш каде ќе појде и што таму ќе го снајде,т.е знаеш што ќе му се случи и ако одбере да игра на Д3 или на Г4.Но за фигурата ,тоа е тотално ново искуство.Се разбираме нели? Ти имаш слободна воља да избираш што/каде/како....но бог ги знае сите исходи на таа игра.Знае што ќе ти се случи ако одиш лево/десно....безразлика.
Малку фалшлива споредба,од проста причина што човекот е многу повеќе од една обична шаховска фигура и едноставно не можеш низ таков пример да ја доловиш поентата.А ти си минал покрај поентата,сега ќе ти кажам зошто:
-во твојот пример,ти си Бог и тој што го изделкал пиончето,значи Креторот,но не си во улога на шахист,бидејќи тој ги влече потезите а ти на пиончето му даде слободна волја и тоа самото за себе одлучува.Има две опции:
1.доколку знаеш накаде ќе појде пиончето ти веќе си ја ограничил слободната волја на истото со тоа што конечниот исход веќе ти е познат;
2.доколку пак си му дал на пиончето слободна волја да бира кој потег ќе го направи,ти не го знаеш следниот потег но ја знаеш последицата од влечењето на истиот-тогаш нема простор да зборуваме за слободна волја во апсолутна смисла на зборот бидејќи таа е сепак ограничена.Пиончето е многу едноставен пример и премногу ограничен,но истото се случува и со кралицата-и нејзините движења се ограничени на шаховската табла.А ти како Креатор на шаховската табла и на фигурите,при самото нејзино создавање си ги воспоставил условите и правилата за игра,а со тоа на учесниците си им дали ограничен број на опции,пак патот и линеарен и не е неограничен и волјата е ограничена.

Пиончето има свест и слободна волја,ти му даваш упатство што ќе му се случи доколку твоето пионче самото себеси се жртвува за друго,туѓо(трампа).Која е поентата тогаш на пиончето да му се закануваш со неограничено телесно измачување во пеколот доколку тоа го направи својот избор,секако со твое допуштање?Да не зборувам за останатите да не ги наречам со тежок збор,рестриктивни правила кои немаат врска со било што и се застапени во светите книги(за кого како)?
 
Ako moze kratko da upadnam vo diskusijata bidejki e interesna, sto e retkost na podforumov.

Eve eden slucaj: Figurata e zena od S.Arabija koja nosi burka. Eden den zenata resava deka Bog i dal slobodna volja i izbor, pa izleguva po ulica vo kratka suknja pokazuvajki ja ubavinata koja Bog i ja podaril. Nesto podocna istiot den sledi rezultatot: grupa mazi ja kamenuvaat do smrt pred nasobranata tolpa narod.

Prasanje: dali Bog gi odredil ovie pravila na igra ili lugjeto gi prekrsile pravilata na igra? Ako e prvoto, Bog ne e milostiv, ako e vtoroto, Bog ne e semokjen i ne predvidel deka ima bag vo igrata.

Inace mi se dopagjaat ideite deka nie sme samo igra sozdadena od ponapredni bitija, no tie ne go objasnuvaat postoenjeto na se i tie bitija ne mora da bidat besmrtni.


Секако.Убаво прашање.
Прво и основно,ќе направам аналогија(и то филмска :) ).Замисли дека постоиш ти и твојата ќерка на пат кој има две страни : Лево и Десно.Имаш порака од креаторот на тој пат и твоето постоење.
Пораката гласи “Јас сум твојот креатор,те створив и тебе и патот кој го избираш.Ти дадов свест и ти дадов разум и ја тестирам твојата верба во мене.
Ако избереш десно ќе ја спасиш својата ќерка а ако избереш лево ќе доведеш до деструкција на својата ќерка.Немој себеси да си чиниш неправда,јас знам каде завршуваат и двата патишта“.
Опција 1: Избираш лево,твојата ќерка е уништена и ти го кривиш бог поради тоа,иако изборот бил твој.
Опција 2:Избираш десно,твојата ќерка преживува.Но твојата љубопитност останува и вечното прашање:дали ќерками ќе беше уништена ако изберев Лево? Тоа е самопожртвуваноста во која си убеден.
Дали е бог милостив? Секако дека да ,ти дал свест/разум и избор да избериш вистински пат и секако ти го понудил вистинскиот избор.
Дали е бог сезнаен? Секако,знае и на двата краја како ќе завршиш.

И да,бог неможе да бидат повеќе туку само еден.Зошто,бидејќи еден мора да го има завршниот збор т.е ако се повеќе мора еден да биде главен(а ако еден е главен тогаш другите не му се рамни).

Ипси,
Не си ја дочитал теоријата на Виленкин.Тој тврди "if the universe is infinite then...“ и дава три моментално можни теории под кои универзумот би бил бесконечен.
Една од тие теории е и бесконечната инфлација(за која објаснува зошто не е возможна).Друга е цикличниот универзум т.е крунч/експанзија системот.Третата е егг теорија.Објаснува зошто невозможно е универзумот да е вечен.Научно не држи вода(барем за сега).

Друго,ако фабриката за цигари произведува цигари и на неа пишува: “пушењето убива“ а ти свесно и разумно ,пушиш и после десет години фаќаш рак на бели дробови.
Дали затоа е крива фабриката која ги произведува цигарите?
Или подобро вака: Ипси/Ио соно

Сцена која многу кажува ;)
--- надополнето: 4 октомври 2013 во 14:00 ---
Малку фалшлива споредба,од проста причина што човекот е многу повеќе од една обична шаховска фигура и едноставно не можеш низ таков пример да ја доловиш поентата.А ти си минал покрај поентата,сега ќе ти кажам зошто:
-во твојот пример,ти си Бог и тој што го изделкал пиончето,значи Креторот,но не си во улога на шахист,бидејќи тој ги влече потезите а ти на пиончето му даде слободна волја и тоа самото за себе одлучува.Има две опции:
1.доколку знаеш накаде ќе појде пиончето ти веќе си ја ограничил слободната волја на истото со тоа што конечниот исход веќе ти е познат;
2.доколку пак си му дал на пиончето слободна волја да бира кој потег ќе го направи,ти не го знаеш следниот потег но ја знаеш последицата од влечењето на истиот-тогаш нема простор да зборуваме за слободна волја во апсолутна смисла на зборот бидејќи таа е сепак ограничена.Пиончето е многу едноставен пример и премногу ограничен,но истото се случува и со кралицата-и нејзините движења се ограничени на шаховската табла.А ти како Креатор на шаховската табла и на фигурите,при самото нејзино создавање си ги воспоставил условите и правилата за игра,а со тоа на учесниците си им дали ограничен број на опции,пак патот и линеарен и не е неограничен и волјата е ограничена.

Пиончето има свест и слободна волја,ти му даваш упатство што ќе му се случи доколку твоето пионче самото себеси се жртвува за друго,туѓо(трампа).Која е поентата тогаш на пиончето да му се закануваш со неограничено телесно измачување во пеколот доколку тоа го направи својот избор,секако со твое допуштање?Да не зборувам за останатите да не ги наречам со тежок збор,рестриктивни правила кои немаат врска со било што и се застапени во светите книги(за кого како)?


Ако гледаме од таа перспектива,секако дека сме како суштества ограничени/темпорални т.е привремени...што би се рекло:“од ове се коже више неможе“.
Но јас зборувам за божјото знаење а не интерферирањето(што би значело мешање во човековата воља).Бог знае но не интерферира во твојот избор,бидејќи ти ја играш својата игра,во превод би значело “имам слободна воља и јас избирам дали ќе бидам црна или бела фигура во шахот.А бог ти ги оставил и двете опции“.
Бирај земај,тоа е слободната воља.
 
Не реков јас дека си рекол спротивно,само го поткрепив твоето со цитати од библијата
Останатото не би го коментирал :)


А зошто не се фаќаш за стиховите каде Исус се искажува како да има власт односно како Господ.
Да погодам не ти одговараат?
 
Ако гледаме од таа перспектива,секако дека сме како суштества ограничени/темпорални т.е привремени...што би се рекло:“од ове се коже више неможе“.
Но јас зборувам за божјото знаење а не интерферирањето(што би значело мешање во човековата воља).Бог знае но не интерферира во твојот избор,бидејќи ти ја играш својата игра,во превод би значело “имам слободна воља и јас избирам дали ќе бидам црна или бела фигура во шахот.А бог ти ги оставил и двете опции“.
Бирај земај,тоа е слободната воља.

Што правиме со условеноста?
Имањето слободна воља имплицира на дуалност, а проблемот таму е во некомпатибилноста на "матриците" :D
Еве и да се премости проблемот(нешто во случајот на оrchestrated objective reduction) тогаш останува фактот дека ние постоиме надвор од простор-времето....и сме само илузорно ограничени од истото во овој живот што го живееме.
Што не става во категоријата на не-створлливи битија, а од тука и Бог(како креатор) е делузија. :)
Ова ти е сам себе го убил аргумент хахахахх
 
Што правиме со условеноста?
Имањето слободна воља имплицира на дуалност, а проблемот таму е во некомпатибилноста на "матриците" :D


Еве и да се премости проблемот(нешто во случајот на оrchestrated objective reduction)тогаш останува фактот дека ние постоиме надвор од простор-времето....и сме само илузорно ограничени од истото во овој живот што го живееме.
Што не става во категоријата на не-створлливи битија, а од тука и Бог(како креатор) е делузија. :)
Ова ти е сам себе го убил аргумент хахахахх


.


Кога човекот вистински се буди за високото (вистинското) јас, тогаш тој знае како (вистински духовно) изгледа и Кој е Спасителот на сите нас!

“Стани ти што спиеш, воскресни од мртвите, и Христос ќе те осветли!”
(Ефес. 5:14)

.
 
.


Кога човекот вистински се буди за високото (вистинското) јас, тогаш тој знае како (вистински духовно) изгледа и Кој е Спасителот на сите нас!

“Стани ти што спиеш, воскресни од мртвите, и Христос ќе те осветли!”
(Ефес. 5:14)

.
Само теорија е тоа Спирос.......тешко во пракса тоа. :)
До сега не видов некој осветлен од Исус.
 
Сериозно може поглупа тема да отворите :tapp:
 
Што правиме со условеноста?
Имањето слободна воља имплицира на дуалност, а проблемот таму е во некомпатибилноста на "матриците" :D
Еве и да се премости проблемот(нешто во случајот на оrchestrated objective reduction) тогаш останува фактот дека ние постоиме надвор од простор-времето....и сме само илузорно ограничени од истото во овој живот што го живееме.
Што не става во категоријата на не-створлливи битија, а од тука и Бог(како креатор) е делузија. :)
Ова ти е сам себе го убил аргумент хахахахх

Во каква смисла матриците не би биле компатибилни ако постои слободна воља?
 
.

Само теорија е тоа Спирос.......тешко во пракса тоа. :)
До сега не видов некој осветлен од Исус.


.
И јас некогаш мислев и гледав како што мислиш и гледаш ти, но денеска знам дека таквото мислење и гледање пред се’ лежи на очите и на срцата на посматрачите! :)

п.с. Лично познавам луѓе коишто се сметаат себеси за просветлени и бог, но познавам и чеда БОЖЈИ кои во ниеден момент не се удираат во гради дека се просветлени ... :)


,
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom