C/C++

Член од
5 август 2009
Мислења
1.295
Поени од реакции
484
Ќе запишуваш во листата од регистрирани корисници и време на последно најавување :)
Коментарот би бил на место исто како и коментарот дека можеш со рака во тефтер да ги запишуваш :)
Во задачата е дадено следново: "За секој корисник се чуваат информациите: Корисничко име, лозинка, име, презиме, возраст и листа од датотеки кои ги нуди за симнување.". Ако немаше детално наведено што да се чува за корисникот ок, тогаш би измислиле сами нели? Но тука е дадено што се се чува, а последната најава не е меѓу наведените.
 
Член од
12 јуни 2010
Мислења
200
Поени од реакции
61
Код:
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
    int predmeti,oceni,suma=0,prosek;
    cout<<"Vnesi go brojot na predmeti"<<endl;
    cin>>predmeti;
 
for(int i=0;i<predmeti;i++)
{
cout<<"Vnesi ja ocenata na "<<i+1<<"-ot predmet"<<endl;
cin>>oceni;
          if(oceni<1)
cout<<"Greska vnesovte broj so koj sto nemoze da se napise ocenka"<<endl;
if(oceni>5)
cout<<"Greska vnesovte broj so koj sto nemoze da se napise ocenka"<<endl;
suma+=oceni;
}
 
cout<<"Vasiot prosek iznesuva "<<(float)suma/predmeti<<endl;
 
if(oceni=1)
cout<<"Vie imate edinica,popravete ja za da go zgolemete uspehot"<<endl;
else if ((float)suma/predmeti>5)
cout<<"Prosekot nemoze da bide pogolem od 5,ste vnele gresni oceni"<<endl;
 
else if((float)suma/predmeti<=5 and (float)suma/predmeti>=4,5)
    cout<<"Vasiot uspeh e Odlicen"<<endl;
 
else if((float)suma/predmeti<4,5 and (float)suma/predmeti>=3,5)
    cout<<"Vasiot uspeh e MN.Dobar"<<endl;
 
else if((float)suma/predmeti<3,5 and (float)suma/predmeti>=2,5)
    cout<<"Vasiot uspeh e Dobar"<<endl;
 
else if((float)suma/predmeti<2,5 and (float)suma/predmeti>=1,5)
    cout<<"Vasiot uspeh e Dovolen"<<endl;
 
else if((float)suma/predmeti<1,5 and (float)suma/predmeti>=0)
    cout<<"Vie imate premnogu edinici,ako prodolzite taka ke povtarate"<<endl;
 
                       
 
    system("pause");
    return(0);
}

Дали може некој да ми помогне со програмава,не ми работи долниот дел со иф и елс,нонстоп кажува дека има единица иако не е внесена како оцена,дали се правилно поставени иф елс и условот ???

хелп плс
 
Член од
5 август 2009
Мислења
1.295
Поени од реакции
484
Дали може некој да ми помогне со програмава,не ми работи долниот дел со иф и елс,нонстоп кажува дека има единица иако не е внесена како оцена,дали се правилно поставени иф елс и условот ???

хелп плс
Прво, условот не треба да биде if(oceni=1) туку if(oceni==1). Првото е доделување на вредност, второто е еднаквост.
И наредните услови не ти се ок ... На пример немаш потреба од двојна проверка. Имаш ако е поголемо од 5, па ако е помало од 5 или поголемо од 4.5. Од старт нема потреба да проверуваш дали е помало или еднакво на 5 ... чим го минало претходниот услов значи помало е. Значи за многу добар треба да биде: else if(prosek >= 4.5) ... Внимавај ... со точка е децимала не со запирка. И на крај немаш потреба од последниот else if ... само else.
Друга работа ... при внесот, правиш проверка дали внесениот број е поголем или помал, но и ако е повторно го додаваш во сумата, не треба така ... Ако има погрешно внесен број треба да го повториш кругот за внесување без да го зголемиш бројачот и не смееш да ја зголемиш сумата.
Во декларациите имаш декларирано променлива просек ... не ти е никаде употребена ... искористи ја пред да го испечатиш просекот и натаму прави споредба со неа, а не постојано да делиш.

Со други зборови, се од почеток :)
 
Член од
12 јуни 2010
Мислења
200
Поени од реакции
61
Прво, условот не треба да биде if(oceni=1) туку if(oceni==1). Првото е доделување на вредност, второто е еднаквост.
И наредните услови не ти се ок ... На пример немаш потреба од двојна проверка. Имаш ако е поголемо од 5, па ако е помало од 5 или поголемо од 4.5. Од старт нема потреба да проверуваш дали е помало или еднакво на 5 ... чим го минало претходниот услов значи помало е. Значи за многу добар треба да биде: else if(prosek >= 4.5) ... Внимавај ... со точка е децимала не со запирка. И на крај немаш потреба од последниот else if ... само else.
Друга работа ... при внесот, правиш проверка дали внесениот број е поголем или помал, но и ако е повторно го додаваш во сумата, не треба така ... Ако има погрешно внесен број треба да го повториш кругот за внесување без да го зголемиш бројачот и не смееш да ја зголемиш сумата.
Во декларациите имаш декларирано променлива просек ... не ти е никаде употребена ... искористи ја пред да го испечатиш просекот и натаму прави споредба со неа, а не постојано да делиш.

Со други зборови, се од почеток :)
Благодарам многу за помошта .

Многу многууу појасно ми е сега
 
Член од
18 октомври 2010
Мислења
523
Поени од реакции
164
Коментарот би бил на место исто како и коментарот дека можеш со рака во тефтер да ги запишуваш :)
Во задачата е дадено следново: "За секој корисник се чуваат информациите: Корисничко име, лозинка, име, презиме, возраст и листа од датотеки кои ги нуди за симнување.". Ако немаше детално наведено што да се чува за корисникот ок, тогаш би измислиле сами нели? Но тука е дадено што се се чува, а последната најава не е меѓу наведените.
Има голем број на начини да се направи тоа, а јас само наведов еден. Можеш да запишуваш во нова датотека, а можеш и во низа. На тоа не си ограничен.
 
Член од
5 август 2009
Мислења
1.295
Поени од реакции
484
Има голем број на начини да се направи тоа, а јас само наведов еден. Можеш да запишуваш во нова датотека, а можеш и во низа. На тоа не си ограничен.
Кои се последиците од тоа што ќе го направиш: како програмер сам го доработуваш дизајнот на апликццијата, прашање дали доработката ќе ја наплатиш зошто од тебе не е барана, може некој да ти го удри кодот од глава зошто не си го следел дизајнот, губење на време и нерви во докажување што може а што не и како треба да биде, ...
Незнам зошто непотребно да се расправаме. Значи не велам дека нема начини, туку дека оној кој ја пишувал задачата, проектот или што и да е (професор, проект менаџер, и сл.) ја утнал работата. Иако задачата е мајтапџиска, ниту еден ученик не треба да се учи да работи на тој начин. Во реални сценариа, каде се работи за пари и за озбилни проекти, ова треба да се врати на доработка на дизајнерот со цел да се добие реално изводлива апликација која ќе може сите да ја следат во циклусот на изработка.
Немојте да бидете мангупи и да докажувате дека се знаете. Да, знаете, но немојте да ја работите работата на другиот ... другиот за своите консултантски услуги како да функционира апликацијата земал пари, и нормално не ги споделил со вас. Ако е во прашање професор, истиот земал плата, не е ваше да менувате дизајн. Вратете лист со забелешка неизводливо во точка ХХ и пријатно, вашето во дадениов случај сте го завршиле. Или пак доколку сакате да си го девалвирате трудот, повелете, направете нов редизајн, испрограмирајте и продолжете така да ги мазите оние кои ви даваат задачи со што следните ќе бидат уште полоши, зошто нели вие знаете и сами (за безпари).
 
Член од
18 октомври 2010
Мислења
523
Поени од реакции
164
Кои се последиците од тоа што ќе го направиш: како програмер сам го доработуваш дизајнот на апликццијата, прашање дали доработката ќе ја наплатиш зошто од тебе не е барана, може некој да ти го удри кодот од глава зошто не си го следел дизајнот, губење на време и нерви во докажување што може а што не и како треба да биде, ...
Незнам зошто непотребно да се расправаме. Значи не велам дека нема начини, туку дека оној кој ја пишувал задачата, проектот или што и да е (професор, проект менаџер, и сл.) ја утнал работата. Иако задачата е мајтапџиска, ниту еден ученик не треба да се учи да работи на тој начин. Во реални сценариа, каде се работи за пари и за озбилни проекти, ова треба да се врати на доработка на дизајнерот со цел да се добие реално изводлива апликација која ќе може сите да ја следат во циклусот на изработка.
Немојте да бидете мангупи и да докажувате дека се знаете. Да, знаете, но немојте да ја работите работата на другиот ... другиот за своите консултантски услуги како да функционира апликацијата земал пари, и нормално не ги споделил со вас. Ако е во прашање професор, истиот земал плата, не е ваше да менувате дизајн. Вратете лист со забелешка неизводливо во точка ХХ и пријатно, вашето во дадениов случај сте го завршиле. Или пак доколку сакате да си го девалвирате трудот, повелете, направете нов редизајн, испрограмирајте и продолжете така да ги мазите оние кои ви даваат задачи со што следните ќе бидат уште полоши, зошто нели вие знаете и сами (за безпари).
Се што кажа е во ред, ама овде не сме за да развиваме замислени сценарија. Темава е стриктно за кодирање во C/C++, а јас сум прилично сигурен дека на речиси на никому тука не му треба животен совет за тоа како тој би требало да постапи во одредени хипотетички ситуации. И како што велиш непотребно е да се расправаме, а сам ти започнуваш некоја непотребна дискусија.
Задачата беше едноставна, и очигледно е дека вештините на членот кој побара помош не се големи во оваа област, па затоа не е ни потребно вакви работи воопшто да се споменуваат.
 
Член од
5 август 2009
Мислења
1.295
Поени од реакции
484
Се што кажа е во ред, ама овде не сме за да развиваме замислени сценарија. Темава е стриктно за кодирање во C/C++, а јас сум прилично сигурен дека на речиси на никому тука не му треба животен совет за тоа како тој би требало да постапи во одредени хипотетички ситуации. И како што велиш непотребно е да се расправаме, а сам ти започнуваш некоја непотребна дискусија.
Задачата беше едноставна, и очигледно е дека вештините на членот кој побара помош не се големи во оваа област, па затоа не е ни потребно вакви работи воопшто да се споменуваат.
Во право си, ова е сепак непотребна дискусија тука, а членот доби конкретни прашања кои не ги одговори и без кои истата неможе да се реши. Дискусијата за жал ја развивме ние а не он ... се надевам дека во меѓувреме нашол решение.
 

VisualBasic2008

Хобист
Член од
4 март 2012
Мислења
196
Поени од реакции
46
А дали е нешто како визуал бејзик?Се прават програми или...?
 

POS-51

Infinity Driver
Член од
11 ноември 2008
Мислења
1.411
Поени од реакции
445
Ми треба решение односно код за следнава задача:

Да се креира класа студент со: име, презиме, индекс, просек, низа од 6 предмети.
И преку main да се внесат одреден број на студенти, во зависност колку ќе сакаме ние. И тие да се испечатат. На крај кога ќе заврши програмата да се зачуваат во надворешен фајл односно во .txt фајл.:) Во C++
 
M

Mr.InF3ction

Гостин
Пробај да ја решиш задачата сам..па ако заглавиш некаде кажи..ќе ти помогнеме.
 

POS-51

Infinity Driver
Член од
11 ноември 2008
Мислења
1.411
Поени од реакции
445
Пробај да ја решиш задачата сам..па ако заглавиш некаде кажи..ќе ти помогнеме.
Ја креирав класата и функцијата за печатење, сега не знам во меинот како да внесувам податоци за 5 студенти :)
 

old_School_mk

Програмер, гејмер, psy-trance уживател
Член од
11 август 2009
Мислења
6.158
Поени од реакции
5.933
Ја креирав класата и функцијата за печатење, сега не знам во меинот како да внесувам податоци за 5 студенти :)
За да внесуваш објект директно од main треба да имаш преоптоварен оператор за читање. После само правиш
Код:
for(int i=0; i<broj_na_studenti; i++)
    cin >> student[i];
Ако немаш преоптоварен оператор за читање ондак ќе треба секоја променлива посебно да ја пополнуваш. Значи нешто вака:
Код:
for(int i=0; i<broj_na_studenti; i++)
{
    cin >> student[i].ime;
    cin >> student[i].prezime;
    cin >> student[i].index;
    cin >> student[i].prosek;
    for(int j=0; j<broj_na_predmeti; j++)
    {
          cin >> student[i].predmet[j];
    }
}
 

Kajgana Shop

На врв Bottom