StaneMk
The Rival
Добро бе,што се лутиш,немав лоша намера,мораш да примаш критики,оти онака нема да дотуркаш далеку,убаво е тоа што си се потрудил,само зошто да не го направиш подобро ако можеш :wink:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Добро бе,што се лутиш,немав лоша намера,мораш да примаш критики,оти онака нема да дотуркаш далеку,убаво е тоа што си се потрудил,само зошто да не го направиш подобро ако можеш :wink:

dali ke moze da mi kazete nekoja programa za programiranje za pocetnici?
#include <iostream> // Ova e biblioteka za input i output (vlez i izlez)
using namespace std; // Ova e za da ne koristish std:: pred sekoja vlezna (cin) ili izlezna (cout) komanda
int main() // Ova e glavna funkcija
{ // So ovaa zagrada se oznachuva pochetokot na teloto na funkcijata
cout << "Hello World!" << endl; // Ova ni ispishuva na ekran Hello World. Znachi cout e komanda za output (izlez).
// Koga koristime cout izlezna komanda gi koristime strelkite na levo, a dokolku koristime vlezna komanda (cin) togash strelkite kje bidat na desno (malce losho e objasneto ova, ali lesno kje ja svatish fintata)
// Tekstot koj sakame da se ispishe mora da bide vo navodnici, a isto taka mozhe da bide promenliva, vo toj sluchaj ne ni trebaat navodnicite.
// Toa endl; e komanda koja go oznachuva krajot na zapochnatiot red i da se zapochne nov red...
system("pause"); // ova komanda e za da programot cheka nash znak za da se izgasne
return 0; // Ova e komanda za da programot ne vrati nikade, dokolku stavime return main(); togash programot kje ja povtori odnovo main funkcijata
} // Ovaa zagrada oznachuva kraj na teloto na main funkcijata
Ако има нешто нејасно... прашај 
#include <iostream>
using namespace std;
void plus(float a, float b)
{
float c=0;
c=a+b;
cout << c << endl;
}
void minus(float a, float b)
{
float c=0;
c=a-b;
cout << c << endl;
}
void mnozene(float a, float b)
{
float c=0;
c=a*b;
cout << c << endl;
}
void delene(float a, float b)
{
float c=0;
c=a/b;
cout << c << endl;
}
void linija()
{
cout << "---\n";
}
int main()
{
float a;
float b;
cout << "Vnesete ja vrednosta 'a': ";
cin >> a;
cout << "Vnesete ja vrednosta 'b': ";
cin >> b;
plus(a,b);
linija();
minus(a,b);
linija();
mnozene(a,b);
linija();
delene(a,b);
linija();
system("pause");
}
#include <iostream>
using namespace std;
void plus(float a, float b)
{
float c=0;
c=a+b;
cout << c << endl;
}
void minus(float a, float b)
{
float c=0;
c=a-b;
cout << c << endl;
}
void mnozene(float a, float b)
{
float c=0;
c=a*b;
cout << c << endl;
}
void delene(float a, float b)
{
float c=0;
c=a/b;
cout << c << endl;
}
void linija()
{
cout << "---\n";
}
int main()
{
void plus(float, float);
void minus(float, float);
float a;
float b;
cout << "Vnesete ja vrednosta 'a': ";
cin >> a;
cout << "Vnesete ja vrednosta 'b': ";
cin >> b;
plus(a,b);
linija();
minus(a,b);
linija();
mnozene(a,b);
linija();
delene(a,b);
linija();
system("pause");
}
Пуста досада што ме натера да правамВањда ќе им се најде на почетниците
П.С. За да можете поубаво да видите користете Full Screen...
:smir:Едно смешно прашања... значи правам функции, потоа ги повикувам... но за функциите собирање и одземање ми вика дека не се декларирани :/
Ако може некој да објасни како би било правилно...
Иначе еве го и кодот:
Благодарам однапред :smir:Код:#include <iostream> using namespace std; void plus(float a, float b) { float c=0; c=a+b; cout << c << endl; } void minus(float a, float b) { float c=0; c=a-b; cout << c << endl; } void mnozene(float a, float b) { float c=0; c=a*b; cout << c << endl; } void delene(float a, float b) { float c=0; c=a/b; cout << c << endl; } void linija() { cout << "---\n"; } int main() { float a; float b; cout << "Vnesete ja vrednosta 'a': "; cin >> a; cout << "Vnesete ja vrednosta 'b': "; cin >> b; plus(a,b); linija(); minus(a,b); linija(); mnozene(a,b); linija(); delene(a,b); linija(); system("pause"); }
Едит: Оф леле... сеа укапирав што е работава. Така е кога сум земал у 6 сабајле C++ да експериментирам...
Иначе еве го решението:
Код:#include <iostream> using namespace std; void plus(float a, float b) { float c=0; c=a+b; cout << c << endl; } void minus(float a, float b) { float c=0; c=a-b; cout << c << endl; } void mnozene(float a, float b) { float c=0; c=a*b; cout << c << endl; } void delene(float a, float b) { float c=0; c=a/b; cout << c << endl; } void linija() { cout << "---\n"; } int main() { void plus(float, float); void minus(float, float); float a; float b; cout << "Vnesete ja vrednosta 'a': "; cin >> a; cout << "Vnesete ja vrednosta 'b': "; cin >> b; plus(a,b); linija(); minus(a,b); linija(); mnozene(a,b); linija(); delene(a,b); linija(); system("pause"); }

Дали некој може да објасни како еден код, да го разделам во
*.cpp i
*.h
Еве на пр. код за множење , делење собирање и одземање, самите операции да се во header-ot додека вредностите во cpp-to.
Или пак некој код, којшто сакам да го употребам во повеке програми, да го напишам еднаш, да го сочувам во .cpp , и само да повикувам функции од него, т.е. да не морам да го препишувам одново целиот код.
Инаку, тотално се префрлив на Линукс и GCC![]()
Какви стандарди измизлувам, сум видел милијарда програми што делат еден ист header и повикуваат функции од негоА... да пробаш да прочиташ за што служи .h фајлот, а за што .cpp фајлот и да не си измислуваш твои стандарди?
Во .h се ставаат декларации а во .cpp дефиниции на објекти, заедно со нивните методи. Во С важи истото за функции.
Пример во Ц.
Во header оди
void funkcija(void);
Во срр оди
#include "името на header-от"
void funkcija(void)
{
што прави функцијата
}