Бугарите го произведоа својот прв патнички автомобил

  • Креатор на темата Креатор на темата c i t r o
  • Време на започнување Време на започнување
Види за 8000 евра , ако е стварно толку колава, никад не би ја купил,пре би земал половно возило,старо неколку години, топ, него ваква нова.. кинеско-бугарско производство мислам дека е рамно на самоубиство
 
To така ти велиш. Јас би рекол дека возилата немаат иднина.
Ниеден компресор за фижидер и многу други работи, не се произведуват во Европа или Северна Америка.
Верувам дека на твоите постови, за релативно кратко време ќе пишува:
„ Жена може бит са села, ауто само из Кине “
 
Очекуваномногугадостсе излеа.:D

Инакубрендотсе стреми да бидеконкурент наlow-costнивото(какоDaciaпример).Ценатаво моментовспецијалнокај насесо1500еврапоевтин моделотоданалогприDacia.

ало бре б'лгар... како можеш ова возило од кинеско потекло склапано во бугарија да го рамниш со дачија, која е произведена во рено? рено има вековна историја во автомобилизмот а вие вчера почнавте со производство (т.е. монтирање-склопување) и тоа на кинески возила и одма ОП ИМАЛО ТЕНДЕНЦИЈА и се СТРЕМЕЛЕ да бидат конкуренти на low-cost автомобилите меѓу кои се и дачија... се читаш ли ти што пишуваш? што хемии пушиш или пиеш кога пишуваш вакви работи? за да стигнете и макар малку да им бидете конкуренти на дачија ке треба едно 50 години да пројдат, да набилдате искуство, да испотрошите КАТАЉОНИ долари во тестинг, да пропаднете и воскреснете едно 5 до 10 пати, па тогаш да дискутирате за конкуренција со дачија или било кое друго возило од тој ранг... за 8.000 до 10.000 евра не да не би купил вакво возило нензнам како да ти опишам. за тиа пари има избор на возила кои се проверени и знам што купувам...
 
Ниеден компресор за фижидер и многу други работи, не се произведуват во Европа или Северна Америка.
Аха, да. Уствари ништо не се произведува во Европа, се се прај во кина. Шо работат бе тие европјаните? Газди изиграват?
Да речиме дека она твоето е точно. И? Заради ова, ти ќе купиш кинеско возило?

Деловите за сите возила на светот се прават на различни места. Најмногу од деловите се прават во Кина. Ама прашај под каков надзор и во какви услови се работи да речиме во фабриката на Мерцедес во Кина и кој е крајниот производ... За кинез да се пробие на пазар, ете им го корејскиот рецепт. Треба да прават безбедни автомобили со салам квалитет, по добри цени како би можел јас (ти, Петко, Миле, билокој) да се одлучи да ризикува. Ама со 0 ѕвезди на краш тест, сиромашен квалитет и цена исто како остатокот... не ги гледам како конкуренција, пошто реално не се.

Верувам дека на твоите постови, за релативно кратко време ќе пишува:
„ Жена може бит са села, ауто само из Кине “
И под него, China Shit Rider Club - owner
 
ало бре б'лгар... како можеш ова возило од кинеско потекло склапано во бугарија да го рамниш со дачија, која е произведена во рено? рено има вековна историја во автомобилизмот а вие вчера почнавте со производство (т.е. монтирање-склопување) и тоа на кинески возила и одма ОП ИМАЛО ТЕНДЕНЦИЈА и се СТРЕМЕЛЕ да бидат конкуренти на low-cost автомобилите меѓу кои се и дачија... се читаш ли ти што пишуваш? што хемии пушиш или пиеш кога пишуваш вакви работи? за да стигнете и макар малку да им бидете конкуренти на дачија ке треба едно 50 години да пројдат, да набилдате искуство, да испотрошите КАТАЉОНИ долари во тестинг, да пропаднете и воскреснете едно 5 до 10 пати, па тогаш да дискутирате за конкуренција со дачија или било кое друго возило од тој ранг... за 8.000 до 10.000 евра не да не би купил вакво возило нензнам како да ти опишам. за тиа пари има избор на возила кои се проверени и знам што купувам...

Релакс бре. Јас ти велам кон што се стреми GWM, а времето и пазарните резултати ќе зборуваат за тоа дали успеал или не. Пазарот не е само со Бугарија и Македонија. :cool:
 
Аха, да. Уствари ништо не се произведува во Европа, се се прај во кина. Шо работат бе тие европјаните? Газди изиграват?
Да речиме дека она твоето е точно. И? Заради ова, ти ќе купиш кинеско возило?

Деловите за сите возила на светот се прават на различни места. Најмногу од деловите се прават во Кина. Ама прашај под каков надзор и во какви услови се работи да речиме во фабриката на Мерцедес во Кина и кој е крајниот производ... За кинез да се пробие на пазар, ете им го корејскиот рецепт. Треба да прават безбедни автомобили со салам квалитет, по добри цени како би можел јас (ти, Петко, Миле, билокој) да се одлучи да ризикува. Ама со 0 ѕвезди на краш тест, сиромашен квалитет и цена исто како остатокот... не ги гледам како конкуренција, пошто реално не се.

И под него, China Shit Rider Club - owner
Европа пропаѓа.... невработеност ...
Техника на масовно производство и на контрола на квалитетот релативно лесно се постигнува.
Ако се сеќаваш пред 20 години, ако купеше ножички произведени во НР Кина, ќе видеше дека не се квалитетни, а сега... А што ќе биде за 20 години..
 
Ќе им верувате повеќе на кинескиве или на германските, италијанскиве итн.? Јас на ваквите коли (кинеските) не би им верувал многу и не би зел да возам. Што си е проверено, проверено си е...ќе си возам Ауди, Голф, барем тие знам какви се. Денеска сите почнаа да произведуваат коли (Индија, Кина...) но колку се квалитетни тие коли. Ама луѓево ќе се излакомат за поефтино и ќе купат нешто што не треба. И македонска кола да направат, пак не би ја зел.
 
Европа пропаѓа.... невработеност ...
Техника на масовно производство и на контрола на квалитетот релативно лесно се постигнува.
Ако се сеќаваш пред 20 години, ако купеше ножички произведени во НР Кина, ќе видеше дека не се квалитетни, а сега... А што ќе биде за 20 години..
Кинеските коли кога ќе се закуцаат во ѕид со 60km/h се однесуваат како питите од Том и Џери додека индиските коли во духот на индиските магионичари се склони кон самоспалување.
 
А кинеските аутобуси в Скопje ,та фалјане та фалјане.
 
Бугарите коли прават колку што знам јас, некаде од 60-тите...
Се спомнува Ловеч...колку што знам таму се правел лиценцно ФИАТ 850 како Пиринфиат, а богами и Булгаррено се произведувало... моделите 8 и 10, а се зборува и за неколку Алпини А110 произведени таму.
Во Ловеч се произведувал и Москвич.
И во 90-тите во Варна ако не се лажам, се произведуваше лиценцно тогаш застарениот Ровер Маестро, само како Маестро, и беше исклучиво дизел.
Ги имаше кај нас, се продаваа ефтино, а сега ги снема... реткост се.
Сега ова со некакви кинески возила, ќе видиме што ќе биде...
А! Да! Никогаш не би купил возило од кинески производител!
 
Значи браво за Бугарија.Им завидувам значи.Колку отидоа напред.Откако ја видов веста се изненадив буквално.Едноставно радосен сум што бугариве успеаа.Веќе имаат 2 фабрики за автомобили и 7 фабрики за велосипеди.Ќе видиме како ќе биде со продажбава на автомобили,али ако биде таква како што е со велосипедите навистина треба да им се даде рака.

П.С и немојте да правите сеир.Никој не ни е крив што наместо да отвараме нови фабрики,ги јадеме уште темелите на старите фабрики од Титово време.Ама тоа е!Не дај боже нешто вакво кај нас да се отвори и да речат дека ќе се вработат 2000 луѓе.Народот одма има да излезе на штрајк.А зошто??????Па зошто не му се работи.Сака по цел ден да пие по кафичи и кафани 200 денари коктел.
ЛУЃЕ СВАТЕТЕ,МАКЕДОНЧЕ НИТУ РАБОТЕЛО.НИТУ ЌЕ РАБОТИ
 
За оние што ги „ фалат “, германските, италијанските .... коли: Огромен број на делови за тие коли се произведуваат во Кина и околните земји.
Во Бугарија ќе нема две фабрики за производство на автомобили и седум за производство на велосипеди, туку погони за склопување на истите од увозни делови. И тоа не се бугарски фабрики, туку делови на мултинационални компании.
Своевремено, погонот за монтажа на возилата Застава, во Крагуевац, вработуваше само 6000 работници, но сите кооперанти, ширум СФРЈ, кои ги произведуваа деловите, вработуваа речиси еден милион работници. Една од причините, што секоја замја сака да има автомобилска индустрија е огромниот број вработени во неа.
Што се однесува за ( не )квалитетот на кинеските и индиските коли, тој е таков коков што прилега според класата и цената на возилото. Јапонските возила можат да бидат квалитетни и скапи, на пример Мазда и помалку квалитетни и ефтини, чии имиња нема да ги споменам.
Најмногу ме потресоа зборовите на keksi_mk, за работните навики за Македонците.
Македонскиот Народ е мој Народ. И не е ниту подобар, ниту полош од сите други народи. Кај нас има изроди и дегенерици, како што се овие директори што го преплавија Скопје со зони, рампи и пајак-возила. Но, огромното мнозинство се перфекни луѓе и работници. Своевремено, нашата Фабрика за автобуси, беше еден од најголемите светски производители, а во неа работеа само наши сограѓани.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom