AtoM-AnT
Dexter
Пу да ти ибам руката,на грешка букви отишле прстите! :smir:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
.101 беше со обртомер внатре,притисок за уље,волтметар и уште нешто имаше не се секавам кај три бисери у скопје има еден бел таков.тие модели беа за извоз повеке наменети,само мал дел отиде на пазарот.беа со италијански мотори(или аргентински не знам сигурно)знам дека тркачите ги бараа тие мотори,посебно брегастата беше висока т.е со остри брегови.каросериски беа супер поради една работа.тогаш шведска која важи за најголем произведувач на лим имаа размена со тогашна југославија.затоа тие серии од 80-те дали е фико или 101 се со квалитена лимарија.
Важен дел во нашата авто-историја, ако можам да ја наречам така.
не можам да најдам слика.Томос имаше во средината на 80-те модел БТ80 кој за свое време беше далеку пред сите(лиени фелни,диск кочница напред,обртомер).Машината беше по лиценца на легендарниот ПУХ.Моторот беше строго за извоз,а само неколку парчиња се најдоа на нашиот пазар во тогашната продавница на славија за авто делови веднаш спроти денешна слаткарница египет во гтц.Чинеше цело богатство,само неколку беа срекници да го имаат.Ние бевме задоволни со нашите автоматици кои со спортски ауспух:pos2::pos2:кој беше уствари стар спреј за коса од нашите мајки во позамашни димензии бушен со штрафцигер да дига само галама набиен на постоечкиот кој нормално му беше изваден резонаторот(нема филинг ако не будиш комшииА што е со овие?Важен дел во нашата авто-историја, ако можам да ја наречам така.
APN 4
![]()
Tomos Automatik (јас имав 3m)
![]()
Мислам дека Пони се викаше...
![]()
И секако оние што се up to date.
Тарга, Спринт...
![]()
И АРN 6 (слично со Алпино-то)
![]()

).Со тие модификации и една модификација од која ке те боли
,без предна кочница развиваа дури 58км/ч.Но се во свое време 
како прво ДМБ Београд имаше широка палета на мотори кои никогаш не стигаа на македонскиот пазар или ако стигнеа тоа беа количини наменети за тогашните другари од комитетотИ она што ми беше зборот Застава никогаш не правеше 128 со 2 врати, ниту пак овој мотор од Рели (1290ccm-73КС). DMB го произведуваше (1301ccm-65КС)
.ДМБ Београд кон крајот на 70-те исфрла за младите таленти во тогашната национална класа верзија на тогашниот мотор на легендарното фико 850спорт спремен за трка со сила од 48кс комлетен само да се монтира(информација од стар скопски возач на националната класа).Со тоа идело и спортски амортизери со федери како и предно федер платно.Овој комлет го имало само во србија и словенија а само неколку од скопје колку што имам информација имале срека да го имаат овој сет.Македонија беше во секој поглед деградирана така да сега дури информациите излегуваат на површинакако прво ДМБ Београд имаше широка палета на мотори кои никогаш не стигаа на македонскиот пазар или ако стигнеа тоа беа количини наменети за тогашните другари од комитетот.ДМБ Београд кон крајот на 70-те исфрла за младите таленти во тогашната национална класа верзија на тогашниот мотор на легендарното фико 850спорт спремен за трка со сила од 48кс комлетен само да се монтира(информација од стар скопски возач на националната класа).Со тоа идело и спортски амортизери со федери како и предно федер платно.Овој комлет го имало само во србија и словенија а само неколку од скопје колку што имам информација имале срека да го имаат овој сет.Македонија беше во секој поглед деградирана така да сега дури информациите излегуваат на површина

кои специјално за вас секој ден транспортираат овошје,зеленчук и други џиџи миџи кои можат да се најдат на Бит Пазар,станува збор за моделот на Mercedes D 207.