Автомобили кои ги моторизираа македонските граѓани!

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
Каква Застава, погледни дека знакот е на Фиат. Застава на Рели учествуваше со црвени 101 не со 128.


Пу да ти ибам руката,на грешка букви отишле прстите! :smir:
 
И она што ми беше зборот Застава никогаш не правеше 128 со 2 врати, ниту пак овој мотор од Рели (1290ccm-73КС). DMB го произведуваше (1301ccm-65КС)
 
застава правеше 101 1300 специјал ама бандашите беа од словенија ги правеше фирмата долничар се викаше од илирска бистрица мислам дека беше.најомолени бандаши беа на ридско-брзинските трки а беа добар квалитет не како овие сега кашкавал:vozbud:.101 беше со обртомер внатре,притисок за уље,волтметар и уште нешто имаше не се секавам кај три бисери у скопје има еден бел таков.тие модели беа за извоз повеке наменети,само мал дел отиде на пазарот.беа со италијански мотори(или аргентински не знам сигурно)знам дека тркачите ги бараа тие мотори,посебно брегастата беше висока т.е со остри брегови.каросериски беа супер поради една работа.тогаш шведска која важи за најголем произведувач на лим имаа размена со тогашна југославија.затоа тие серии од 80-те дали е фико или 101 се со квалитена лимарија.
 
Моторите во 101 кои не се ДМБ се од Аргентина. Долничарките се Италијански бандажи ама се правеа и во Словенија во 4,5 - 5 - 5,5 - 6j верзии и точно е тоа дека се доста квалитетни 13" бандажи. Тркачите ги земаат не само за тоа туку и не треба хомологација за нив и се 4х98 .


Кромодора се Италијански како јас што знам и ги има во магнезиумска верзија која е уште послесна од алуминиумска ама и многу подложна на деформации. Други алуминиумски бандажи кои Застава ги сериски вградуваше се Корлаките.

559dsc05381450x3371mf2.jpg
 
А што е со овие? :) Важен дел во нашата авто-историја, ако можам да ја наречам така.

APN 4
apn4m.jpg


Tomos Automatik (јас имав 3m)
2005_06_06_bikepics-368816-320.jpg


Мислам дека Пони се викаше...
velika644485789rg7.jpg


И секако оние што се up to date.

Тарга, Спринт...
49227a_0_jjwwr.jpg


И АРN 6 (слично со Алпино-то)
photodr3.jpg
 
А што е со овие? :) Важен дел во нашата авто-историја, ако можам да ја наречам така.

APN 4
apn4m.jpg


Tomos Automatik (јас имав 3m)
2005_06_06_bikepics-368816-320.jpg


Мислам дека Пони се викаше...
velika644485789rg7.jpg


И секако оние што се up to date.

Тарга, Спринт...
49227a_0_jjwwr.jpg


И АРN 6 (слично со Алпино-то)
photodr3.jpg
не можам да најдам слика.Томос имаше во средината на 80-те модел БТ80 кој за свое време беше далеку пред сите(лиени фелни,диск кочница напред,обртомер).Машината беше по лиценца на легендарниот ПУХ.Моторот беше строго за извоз,а само неколку парчиња се најдоа на нашиот пазар во тогашната продавница на славија за авто делови веднаш спроти денешна слаткарница египет во гтц.Чинеше цело богатство,само неколку беа срекници да го имаат.Ние бевме задоволни со нашите автоматици кои со спортски ауспух:pos2::pos2:кој беше уствари стар спреј за коса од нашите мајки во позамашни димензии бушен со штрафцигер да дига само галама набиен на постоечкиот кој нормално му беше изваден резонаторот(нема филинг ако не будиш комшии:vozbud::vozbud:).Со тие модификации и една модификација од која ке те боли:tapp:,без предна кочница развиваа дури 58км/ч.Но се во свое време :toe:
 
BT80? Е...па полно ги имаше. Јас се имам возено како мал на 2.
10010831054461.jpg
 
Уште едно возило со кое Македонските граѓани беа моторизирани а богами се тркала уште по Македонските патишта и планини,се работи за камионот ФАП 13,во овој случај бројката 13 означува дека камионот е со 130 КС а имаше и ФАП 15,подоцна и ФАП 20...
Еве како изгледа тоа чудо:

fap-20.jpg
 
и ова го имало и сеуште го има , не знам за другите делови на македонија но во источните сеуште се тркала и чудно е тоа што после многу работа ретко се наоѓа ИМТ-533/539 во отпад
daoriggn1.jpg


3483864354472879dcc5o.jpg
слика што многу вреди односно сите икони на едно место : застава 101,лада,пезетка,варбург,москвич и др
 
И она што ми беше зборот Застава никогаш не правеше 128 со 2 врати, ниту пак овој мотор од Рели (1290ccm-73КС). DMB го произведуваше (1301ccm-65КС)
како прво ДМБ Београд имаше широка палета на мотори кои никогаш не стигаа на македонскиот пазар или ако стигнеа тоа беа количини наменети за тогашните другари од комитетот:toe:.ДМБ Београд кон крајот на 70-те исфрла за младите таленти во тогашната национална класа верзија на тогашниот мотор на легендарното фико 850спорт спремен за трка со сила од 48кс комлетен само да се монтира(информација од стар скопски возач на националната класа).Со тоа идело и спортски амортизери со федери како и предно федер платно.Овој комлет го имало само во србија и словенија а само неколку од скопје колку што имам информација имале срека да го имаат овој сет.Македонија беше во секој поглед деградирана така да сега дури информациите излегуваат на површина
 
како прво ДМБ Београд имаше широка палета на мотори кои никогаш не стигаа на македонскиот пазар или ако стигнеа тоа беа количини наменети за тогашните другари од комитетот:toe:.ДМБ Београд кон крајот на 70-те исфрла за младите таленти во тогашната национална класа верзија на тогашниот мотор на легендарното фико 850спорт спремен за трка со сила од 48кс комлетен само да се монтира(информација од стар скопски возач на националната класа).Со тоа идело и спортски амортизери со федери како и предно федер платно.Овој комлет го имало само во србија и словенија а само неколку од скопје колку што имам информација имале срека да го имаат овој сет.Македонија беше во секој поглед деградирана така да сега дури информациите излегуваат на површина

Тоа ти е моторот како во Фиат 850 Спорт, ист како од Zastava 850 само со 4-2-1 издувна и подобар карбуратор. Инаку точно е дека Застава има развиено и други мотори како на пример 1,4 EFI мотор за Југо со 120КС и хидраулични подизачи на вентили кој никогаш не влезе во серијала. :nenene:
 
Едно од возилата што ги моторизираа нашите граѓани а богами и селани беше камиончето IFA кое многу се возеше во Струмичкото село Костурино и најчесто со него се транспортираше вар. Сеуште се тркалаат по нашите патишта ама на крајот се знае што ги чека,или ќе бидат продадени во старо железо или ќе бидат кокошарници :pos: :pos: :pos: :pos:

IFA_W50_48.jpg


Да не ги заборавиме и најпопуларните камиончиња од Бит Пазар :) кои специјално за вас секој ден транспортираат овошје,зеленчук и други џиџи миџи кои можат да се најдат на Бит Пазар,станува збор за моделот на Mercedes D 207.

7e0f-19-50763.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom