Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Наскоро ќе пуштат подфорум за политика ...
Шо така ?
Форумов наводно е еден од ретките кои успеваат да им одолеат на партиските пулени, секако дека политиката е неразделив елемент од ваквите дискусии, но да се дозволи отворање на подфорум во кој ќе се расфрлуваат со канти измет едни наспроти други наспроти трети... наспроти n-ти, ќе биде идиотизам без крај.
18% одат кај ПИОМ кој е државен фонд.
7.3% одат кај Фондот за здравствено осигурување. Повторно државен фонд.
Тоа што работодавецот е ослободен од плаќање придонеси не значи дека истите не се плаќаат.Од државнито буџет се надополнуваат тие средства.
Данокот на додадена вредност е пресметан во крајната цена на доброто кое се продава и е товар на крајниот потрошувач.[DOUBLEPOST=1453207956][/DOUBLEPOST]
Полека со трескање глава, ќе ти помодри челото.
"ДДВ се пресметува со примена на пропорционални даночни стапки врз даночната основа за оданочивиот промет на стоки и услуги и увоз и тоа:
Извор
- Според општата даночна стапка од 18%, која се применува врз целокупниот оданочив промет и увоз, освен врз прометот и увозот кој се оданочува со повластената даночна стапка и
- Според повластената даночна стапка од 5%, која се применува врз прометот и увозот на следните добра и услуги: .... "
Закон за ДДВ(пдф)
Најчудното е што таму побрзо се стига на работа aко си 100км одалеченост, отколку во Македонија да си на 10 км одалеченост.
Производите и услугите кои ги плаќаш од платата имаат ДДВ пресметан во крајната цена.Платата не е стока, ниту услуга да подлежи на Ддв..
Да, ама се полни и касата на фирмите...што мислиш, ако се намали ДДВ поефтинуваат производите ?? Беше ДДВ за станови 18%, па го намалија на 5%. Цената на становите не падна поради тоа, туку подоцна, поради застој во пласманот. Сега ДДВ си остана на 5% а цената пак расте, бидејќи има побарување а нема конкуренција.Производите и услугите кои ги плаќаш од платата имаат ДДВ пресметан во крајната цена.
Државата ќе земе од производителот, производителот ќе наплати од крајниот потрошувач. Крајниот потрошувач е последна алка во синџирот. Он последен го плаќа ДДВ и нема од кој да го наплати. ДДВ е на негова сметка.Од негов џеб се полни касата со ДДВ. Од неговата плата.
Драго ми е што се сложуваш дека крајниот потрошувач е оној на чиј грб паѓа ДДВ.Да, ама се полни и касата на фирмите...што мислиш, ако се намали ДДВ поефтинуваат производите ?? Беше ДДВ за станови 18%, па го намалија на 5%. Цената на становите не падна поради тоа, туку подоцна, поради застој во пласманот. Сега ДДВ си остана на 5% а цената пак расте, бидејќи има побарување а нема конкуренција.
јасно дека е така, а порано имаше данок на промет 30%, на грб на граѓаните. Е имаше еден краток период, кога можеше потрошувачот да го искористи данокот на промет од 30% преку услуга. Јас на 2х пати земав ламперии, и бесплатно ми ги донесоа, кроеја и монтираа на основ данокот на промет. Имаше и рефундација на данокот, кај купување поголем стан и продавање помал, купив поголем стан со поврат на данок на промет од помалиот што го продадов; кај колите имаше систем старо за ново, кога купував нова старата ја продадов на жената а данокот на промет ми се рефундира во авто делови.Драго ми е што се сложуваш дека крајниот потрошувач е оној на чиј грб паѓа ДДВ.
Не е проблемот данок да се плати, проблемот е што не се употребува како што треба.Добивам дојам дека одредена група на луѓе во државава сака да си плаќа данок. И дека ако не постои данок нема да знаат што со себе и со државата. И уште поважно данокот го гледаат како единствен темел на постоењето на една држава. Жално малце.
https://en.wikipedia.org/wiki/Maurice_Lauré
Еве го говнарот, ко по дифолт Француз.
Ако го нарекуваш автопат ова што го имаме океј. Автопат со две траки, без помошна лента со лимит 80км на час не е автопат.Платата не е стока, ниту услуга да подлежи на Ддв.[DOUBLEPOST=1453282172][/DOUBLEPOST]
Тоа било пред 10 години, затоа сега не само што ги обновуваат локалните патишта, туку градат и нови автопати ширум Македонија.
Грција има изградено огромна мрежа на автопати, а и Хрватска ја има магистралата кон Јадран. Но прашај колку чини тоа, а посебно колку пари треба за одржување. Во Грција има пристојни патишта кој обраснаа во трева бидејќи не се користат.Ако го нарекуваш автопат ова што го имаме океј. Автопат со две траки, без помошна лента со лимит 80км на час не е автопат. Инаку ако градеа овие моментално што се на власт од 2006 до сега ќе имавме во секое село пат со по 4 ленти од двете страни, а ако градеа и тие пред нив ќе имавме и супербрзи возови.
Македонија е еба*и 200км во кој било правец, а ти требаат 10 саати од еден крај до друг да појдеш.
Инаку не дека ич не се гради ама повеќето е мачкање очи пред избори.
Муабетот е тој не ме сфаќај буквално. Фала богу дека не секаде се исплаќа четири ленти да градиш. Инаку добрата инфраструктура горе доле сама се исплаќа само што за тоа цел регион треба да вложи.Грција има изградено огромна мрежа на автопати, а и Хрватска ја има магистралата кон Јадран. Но прашај колку чини тоа, а посебно колку пари треба за одржување. Во Грција има пристојни патишта кој обраснаа во трева бидејќи не се користат.
Но сакам нешто друго да кажам, не гледам голема разлика со и без модерните патишта. Имено, тоа што се добива на автопатот се губи со патарините и во разни петљи и кружни текови. Уште од 80-тите одев на одмор во Грција, знам колку ми требаше да стигнам , не гледам никаква разлика, дури и полошо е сега. Да не споредувам со патување во други ехЈу држави, таму сега се искомплицира и со нови граници...
Повеќе од автопати нам ни треба добра мрежа на регионални и локални патишта.
Бидејќи имаме менталитет на работата до газот да ми е, ретко кој гледа разлика. Добра инфраструктура овозможува поголема мобилност без менување на место на живеење.Грција има изградено огромна мрежа на автопати, а и Хрватска ја има магистралата кон Јадран. Но прашај колку чини тоа, а посебно колку пари треба за одржување. Во Грција има пристојни патишта кој обраснаа во трева бидејќи не се користат.
Но сакам нешто друго да кажам, не гледам голема разлика со и без модерните патишта. Имено, тоа што се добива на автопатот се губи со патарините и во разни петљи и кружни текови. Уште од 80-тите одев на одмор во Грција, знам колку ми требаше да стигнам , не гледам никаква разлика, дури и полошо е сега. Да не споредувам со патување во други ехЈу држави, таму сега се искомплицира и со нови граници...
Повеќе од автопати нам ни треба добра мрежа на регионални и локални патишта.