Ауфвидерзен Македонијо!

  • Креатор на темата Креатор на темата Bojco
  • Време на започнување Време на започнување
Наскоро ќе пуштат подфорум за политика, би замолил да си чувате сила за таму. Знам дека политика е неразделна од вакви теми, ама треба да се има усул.
 
Наскоро ќе пуштат подфорум за политика ...

Шо така ?

Форумов наводно е еден од ретките кои успеваат да им одолеат на партиските пулени, секако дека политиката е неразделив елемент од ваквите дискусии, но да се дозволи отворање на подфорум во кој ќе се расфрлуваат со канти измет едни наспроти други наспроти трети... наспроти n-ти, ќе биде идиотизам без крај.
 
Шо така ?

Форумов наводно е еден од ретките кои успеваат да им одолеат на партиските пулени, секако дека политиката е неразделив елемент од ваквите дискусии, но да се дозволи отворање на подфорум во кој ќе се расфрлуваат со канти измет едни наспроти други наспроти трети... наспроти n-ти, ќе биде идиотизам без крај.

Има тема за ваква дискусија.
 
18% одат кај ПИОМ кој е државен фонд.
7.3% одат кај Фондот за здравствено осигурување. Повторно државен фонд.
Тоа што работодавецот е ослободен од плаќање придонеси не значи дека истите не се плаќаат.Од државнито буџет се надополнуваат тие средства.

Данокот на додадена вредност е пресметан во крајната цена на доброто кое се продава и е товар на крајниот потрошувач.[DOUBLEPOST=1453207956][/DOUBLEPOST]
Полека со трескање глава, ќе ти помодри челото.

"ДДВ се пресметува со примена на пропорционални даночни стапки врз даночната основа за оданочивиот промет на стоки и услуги и увоз и тоа:

  1. Според општата даночна стапка од 18%, која се применува врз целокупниот оданочив промет и увоз, освен врз прометот и увозот кој се оданочува со повластената даночна стапка и
  2. Според повластената даночна стапка од 5%, која се применува врз прометот и увозот на следните добра и услуги: .... "
Извор
Закон за ДДВ(пдф)

Платата не е стока, ниту услуга да подлежи на Ддв.[DOUBLEPOST=1453282172][/DOUBLEPOST]
Најчудното е што таму побрзо се стига на работа aко си 100км одалеченост, отколку во Македонија да си на 10 км одалеченост.

Тоа било пред 10 години, затоа сега не само што ги обновуваат локалните патишта, туку градат и нови автопати ширум Македонија.
 
Платата не е стока, ниту услуга да подлежи на Ддв..
Производите и услугите кои ги плаќаш од платата имаат ДДВ пресметан во крајната цена.
Државата ќе земе од производителот, производителот ќе наплати од крајниот потрошувач. Крајниот потрошувач е последна алка во синџирот. Он последен го плаќа ДДВ и нема од кој да го наплати. ДДВ е на негова сметка.Од негов џеб се полни касата со ДДВ. Од неговата плата.
 
Производите и услугите кои ги плаќаш од платата имаат ДДВ пресметан во крајната цена.
Државата ќе земе од производителот, производителот ќе наплати од крајниот потрошувач. Крајниот потрошувач е последна алка во синџирот. Он последен го плаќа ДДВ и нема од кој да го наплати. ДДВ е на негова сметка.Од негов џеб се полни касата со ДДВ. Од неговата плата.
Да, ама се полни и касата на фирмите...што мислиш, ако се намали ДДВ поефтинуваат производите ?? Беше ДДВ за станови 18%, па го намалија на 5%. Цената на становите не падна поради тоа, туку подоцна, поради застој во пласманот. Сега ДДВ си остана на 5% а цената пак расте, бидејќи има побарување а нема конкуренција.
 
Да, ама се полни и касата на фирмите...што мислиш, ако се намали ДДВ поефтинуваат производите ?? Беше ДДВ за станови 18%, па го намалија на 5%. Цената на становите не падна поради тоа, туку подоцна, поради застој во пласманот. Сега ДДВ си остана на 5% а цената пак расте, бидејќи има побарување а нема конкуренција.
Драго ми е што се сложуваш дека крајниот потрошувач е оној на чиј грб паѓа ДДВ.
 
Драго ми е што се сложуваш дека крајниот потрошувач е оној на чиј грб паѓа ДДВ.
јасно дека е така, а порано имаше данок на промет 30%, на грб на граѓаните. Е имаше еден краток период, кога можеше потрошувачот да го искористи данокот на промет од 30% преку услуга. Јас на 2х пати земав ламперии, и бесплатно ми ги донесоа, кроеја и монтираа на основ данокот на промет. Имаше и рефундација на данокот, кај купување поголем стан и продавање помал, купив поголем стан со поврат на данок на промет од помалиот што го продадов; кај колите имаше систем старо за ново, кога купував нова старата ја продадов на жената а данокот на промет ми се рефундира во авто делови.
 
Добивам дојам дека одредена група на луѓе во државава сака да си плаќа данок. И дека ако не постои данок нема да знаат што со себе и со државата. И уште поважно данокот го гледаат како единствен темел на постоењето на една држава. Жално малце.

https://en.wikipedia.org/wiki/Maurice_Lauré

Еве го говнарот, ко по дифолт Француз.
 
Последно уредено од модератор:
Добивам дојам дека одредена група на луѓе во државава сака да си плаќа данок. И дека ако не постои данок нема да знаат што со себе и со државата. И уште поважно данокот го гледаат како единствен темел на постоењето на една држава. Жално малце.

https://en.wikipedia.org/wiki/Maurice_Lauré

Еве го говнарот, ко по дифолт Француз.
Не е проблемот данок да се плати, проблемот е што не се употребува како што треба.
На пример, имаш дете и на него му треба облека, обувки, храна или слично. Ако му ги даваш парите на раце, тоа никогаш нема да биде облечено, стоплено и најдено или ќе ги изгуби парите, или ќе ги потроши на глупости или некој ќе му ги украде.
Затоа на народот кај нас не му се плаќа данок (барем на тие совесните), кога гледа дека парите што ги уплатил отишле на сосема друго место.
 
Платата не е стока, ниту услуга да подлежи на Ддв.[DOUBLEPOST=1453282172][/DOUBLEPOST]

Тоа било пред 10 години, затоа сега не само што ги обновуваат локалните патишта, туку градат и нови автопати ширум Македонија.
Ако го нарекуваш автопат ова што го имаме океј. Автопат со две траки, без помошна лента со лимит 80км на час не е автопат.

Инаку ако градеа овие моментално што се на власт од 2006 до сега ќе имавме во секое село пат со по 4 ленти од двете страни, а ако градеа и тие пред нив ќе имавме и супербрзи возови.

Македонија е еба*и 200км во кој било правец, а ти требаат 10 саати од еден крај до друг да појдеш.
Инаку не дека ич не се гради ама повеќето е мачкање очи пред избори.
 
Ако го нарекуваш автопат ова што го имаме океј. Автопат со две траки, без помошна лента со лимит 80км на час не е автопат. Инаку ако градеа овие моментално што се на власт од 2006 до сега ќе имавме во секое село пат со по 4 ленти од двете страни, а ако градеа и тие пред нив ќе имавме и супербрзи возови.

Македонија е еба*и 200км во кој било правец, а ти требаат 10 саати од еден крај до друг да појдеш.
Инаку не дека ич не се гради ама повеќето е мачкање очи пред избори.
Грција има изградено огромна мрежа на автопати, а и Хрватска ја има магистралата кон Јадран. Но прашај колку чини тоа, а посебно колку пари треба за одржување. Во Грција има пристојни патишта кој обраснаа во трева бидејќи не се користат.
Но сакам нешто друго да кажам, не гледам голема разлика со и без модерните патишта. Имено, тоа што се добива на автопатот се губи со патарините и во разни петљи и кружни текови. Уште од 80-тите одев на одмор во Грција, знам колку ми требаше да стигнам , не гледам никаква разлика, дури и полошо е сега. Да не споредувам со патување во други ехЈу држави, таму сега се искомплицира и со нови граници...
Повеќе од автопати нам ни треба добра мрежа на регионални и локални патишта.
 
Грција има изградено огромна мрежа на автопати, а и Хрватска ја има магистралата кон Јадран. Но прашај колку чини тоа, а посебно колку пари треба за одржување. Во Грција има пристојни патишта кој обраснаа во трева бидејќи не се користат.
Но сакам нешто друго да кажам, не гледам голема разлика со и без модерните патишта. Имено, тоа што се добива на автопатот се губи со патарините и во разни петљи и кружни текови. Уште од 80-тите одев на одмор во Грција, знам колку ми требаше да стигнам , не гледам никаква разлика, дури и полошо е сега. Да не споредувам со патување во други ехЈу држави, таму сега се искомплицира и со нови граници...
Повеќе од автопати нам ни треба добра мрежа на регионални и локални патишта.
Муабетот е тој не ме сфаќај буквално. Фала богу дека не секаде се исплаќа четири ленти да градиш. Инаку добрата инфраструктура горе доле сама се исплаќа само што за тоа цел регион треба да вложи.

Замисли да имаш добар автопат од Грција преку Македонија до кај Словенија колку лесно би се пренесувале патници и стоки државата би земала повеќе ДДВ, парите ќе се вртат сите ќе имаат бенефит.

Иста приказна со добри/брзи возови.
Патарините се само перење на пари они да ги користеа парите од патарините до сега автопатите ќе ни беа обложени со злато.

Инаку аргументот дека добар автопат не прави разлика ти е малку смешен. Ама дека патарини не треба да има на автопат тоа да.
Ама па они ги има само кај нас на запад нема такви заебанции инаку која би била поентат да возиш со 250км на час ако треба на секои 40км да допираш на патарина.

П.С За последниот дел целосно се сложувам тоа е она прво што треба да се среди пред да размислуваме за поголеми нешта.
 
Грција има изградено огромна мрежа на автопати, а и Хрватска ја има магистралата кон Јадран. Но прашај колку чини тоа, а посебно колку пари треба за одржување. Во Грција има пристојни патишта кој обраснаа во трева бидејќи не се користат.
Но сакам нешто друго да кажам, не гледам голема разлика со и без модерните патишта. Имено, тоа што се добива на автопатот се губи со патарините и во разни петљи и кружни текови. Уште од 80-тите одев на одмор во Грција, знам колку ми требаше да стигнам , не гледам никаква разлика, дури и полошо е сега. Да не споредувам со патување во други ехЈу држави, таму сега се искомплицира и со нови граници...
Повеќе од автопати нам ни треба добра мрежа на регионални и локални патишта.
Бидејќи имаме менталитет на работата до газот да ми е, ретко кој гледа разлика. Добра инфраструктура овозможува поголема мобилност без менување на место на живеење.
На пример од моето скромно искуство со Холандија, таму фирмите се по селата (освен оние големите) пред се заради помалите давачки и немаат никаков проблем во наоѓање на работна сила, бидејќи скоро сите користат јавен превоз (заради добрата инфраструктура и големата фрекфрентност, ако не го фати некој воз за 2 минути следниот е за 5).
Ваква предност кај нас имаат оние што се од Велес/Куманово а работат во Центар и Тетово, а работат во околината на Карпош. Ако некој од Тетово работи во Ново Лисиче, зема стан во Скопје, најчесто во Аеродром. Ваквата неорганизираност ствара циклус од сите факултети во Скопје -> сите фирми во Скопје (ќириите преголеми, помалку си конкурентен) -> сите живеат во Скопје (ќириите преголеми, пренаселеност уште поголема гужва во сообраќајот). Сето ова доведува да Велес-Ново Лисиче се патува за 30 минути, Карпош-Ново Лисиче 45 минути.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom