Audi A3/1.8 - исплатливо на плин или не?

  • Креатор на темата Креатор на темата mice
  • Време на започнување Време на започнување
:pos::tapp:
Aj neka ti bide. Ama me nasmea.
8 litra gradska troši moeto a6 1.9tdi so 90 konja,edna od najekonomičnite limuzini vo svojot razred,mečeto nema šansa da cica pomalku od 11-12 gradska.
Полниме до горе резерварот, врвиме 100 км низ град, одиме на бензинска и дополнуваме.

По шо сакаш да се кладиме дека не е ни приближно до твојата бројка?
 
Полниме до горе резерварот, врвиме 100 км низ град, одиме на бензинска и дополнуваме.

По шо сакаш да се кладиме дека не е ни приближно до твојата бројка?
:D:tapp:
Nema potreba,drugar mi ima c250TD,gradska mu lapa 12 kako od sala. Sve zavisi od poimot gradska voznja,ako za tebe gradska e belimbegovo-aleksandar palas i nazad veruem deka ke ti trosi 8l. xD.
Ako zaglaviš niz centar ama nema teorije mečka da troši pomalku od 11-12,ako e so 6 klipa i po 15 (300d,300td)
:icon_lol:
Na ovie brojki dodaj +10-20% i ke dobies gore dole kolku e realnata potrosuvacka.
http://autokatalog.autoscout24.de/mercedes-benz/c-klasse-1993-2000/c-250-td-110-kw-150-ps/
http://autokatalog.autoscout24.de/mercedes-benz/e-klasse-1995-2002/e-300-d-100-kw-136-ps/
 
:D:tapp:
Nema potreba,drugar mi ima c250TD,gradska mu lapa 12 kako od sala. Sve zavisi od poimot gradska voznja,ako za tebe gradska e belimbegovo-aleksandar palas i nazad veruem deka ke ti trosi 8l. xD.
Ako zaglaviš niz centar ama nema teorije mečka da troši pomalku od 11-12,ako e so 6 klipa i po 15 (300d,300td)
:icon_lol:
Na ovie brojki dodaj +10-20% i ke dobies gore dole kolku e realnata potrosuvacka.
http://autokatalog.autoscout24.de/mercedes-benz/c-klasse-1993-2000/c-250-td-110-kw-150-ps/
http://autokatalog.autoscout24.de/mercedes-benz/e-klasse-1995-2002/e-300-d-100-kw-136-ps/
Mојот не е C 250 TD туку е w123 240 D. Нема 5 цилиндри има 4. Нема турбо. Нема 150 кс, има 68. Нема 6.800.000 км, има 4.500, моторот е нов, се шо можеше да се смени му имам сменато. Има 4 нови гуми, редовно напумпани на 2.3.

Така да многу килава е споредбата, мада слободно можиш да мислиш дека 20 троши.

п.с.
живеам во Битола, така да градска вожња за мене е од дома до на кафе.
 
Au,tek tie starite mečki se pravi ažderi,ne može da gi napoiš...
:vozbud:
Pardon ne znaev deka si od BT, jbga tamu semaforite i raskrsnicite na prsti moze da gi izbrois,dojdi vo SK pa da vidis sto e gradska vožnja i kolku ke ti trosi mečeto.
:D
 
Или попросто:
Литар плин = 55 денари
литар дизел = 75 денари
разлика 20 денари по литар.

Ако земиме дека исто ќе троши дизел и плин (7 литри) имаш ~2 евра на 100 км заштеда. Или на 10.000 км, +/- 200 евра.
Ама мало морген таја математика... Дека 1.4 HDi не надминува 7 низ град, гарантирам (дај инфо шо машина има 207-ката и колку троши). Ама зато 1.8 бензин со 120 (верзијата со турбо е со 150) кс, има да лапа 10-11 литри низ град, на зима реално е + 1 до 2 литри...

Мани ја сега другата математика:
дизел : 7 * 75 = 525
плин : 10 * 55 = 550 ...... ако е 12 * 55 = 660

А да ја споредиме оваа математика...
Возел батката скапан 101 што трошел во зима и 13л бензин,и не му било многу,а сега кола со 120 коња троши 11литри му е многу.Е кај е логиката?Јас возев Фиат 132 кој трошеше 18литри во град,а сега возам Лансер кој троши 9-10 лити во град,па го терам на бензин и не размишљам за плин

Што сакате вие?Да троши 3литри,да има 300кс,и да иде 300км.саат.Е не посоти такво возило

Но се е до човекот,нели...
 
Na germansko vozilo da stavis plin , idi i obesi se nekade pravo , zosto ne si zemes YUGO ?
 
А да ја споредиме оваа математика...
Возел батката скапан 101 што трошел во зима и 13л бензин,и не му било многу,а сега кола со 120 коња троши 11литри му е многу.Е кај е логиката?
Е јебига... порано колите беа луксуз, сега се појќе и појќе се потреба.

Што сакате вие?Да троши 3литри,да има 300кс,и да иде 300км.саат.
:D То се бара.

Na germansko vozilo da stavis plin , idi i obesi se nekade pravo , zosto ne si zemes YUGO ?
Стереотипи, стереотипи... Незнам зошто мислите дека германските возила се напраени само за бензин, возење 3 пати годишно за одење на одмор, свадба и сл. Така беше пред 30 години. Таму е и фамозното мотор + мењач + тркала возило склопено во Крагуевац наречено Југо. Да, сега сме 2012, Југо е возило од 80-тите. Набројми 5 причини зошто би возел југо на денешно време, јас ќе ти набројам 50 зошто да не возиш. И на крај краева, Југото ко да крепи појќе плин од билокоегермансковозило?

Онаа "на плин се готви, на нафта се грее, на бензин се вози" умре заедно со комунизмот.
 
Е јебига... порано колите беа луксуз, сега се појќе и појќе се потреба.

:D То се бара.


Стереотипи, стереотипи... Незнам зошто мислите дека германските возила се напраени само за бензин, возење 3 пати годишно за одење на одмор, свадба и сл. Така беше пред 30 години. Таму е и фамозното мотор + мењач + тркала возило склопено во Крагуевац наречено Југо. Да, сега сме 2012, Југо е возило од 80-тите. Набројми 5 причини зошто би возел југо на денешно време, јас ќе ти набројам 50 зошто да не возиш. И на крај краева, Југото ко да крепи појќе плин од билокоегермансковозило?

Онаа "на плин се готви, на нафта се грее, на бензин се вози" умре заедно со комунизмот.

Не бе батка луксуз туку опадна стандардот,а никој не сака да го признае тоа.Затоа сега изведуваат бесни глисти во стил...а бе 7 ми троши бензин,многу е....Пред тоа возел Лада или 101 со 12-13литри град и немало проблеми.....

Не би рекол дека се стереотипи....А сакаш да ме убедиш дека никогаш во твојата возачка кариера си немал Заставино возило?Ајдеееее,да не си се родил со клуч од Мерцедес во пелените бе мило?

Па порано кои возила беа застапени во Мк,бе?Ауди;Мерцедес...:Се знаеше работникот што возеше..Ретки беа тие што имаа џеб за повисока класа(Голф 1 беше поим).Него сега на ваша срека или несрека што пуштија увозот па се дочепавте до"саглам"возила.....и мислите дека сте го фатиле за таквоето Господ.....

Јас лично сум ја поминал целата гама на Заставини возила,и не можам дакажам ниту добри ама и ниту лоши работи за нив.За тоие пари толку бе брат......

Е да колите се "потреба"за ку..ење низ маало и за низ град.Тоа возило е превозно средство за патници и стока од точка А до точка Б.Која потреба е да се вози сред гужва у 3 саат на пладне низ центар на Ск,ама сам?

А и не знам што сте запнале со тој плин?Плинот беше популарен и тоа го достигна врвот кога сопствениците на аждаите што трошеа по 15-16 литри бензин видоа бел ден.Но сега,хммммм.......сега нормална кубикажа за мало градско возило до 1.0 не поминува повеке од 7 литри.И тоа ви е многу?Е тогаш земи си точак и шетај се низ градот,најубаво ке ти биде

А за постот за Германец на плин,дечкото е у право....Земи утепај се начисто.....Па на што ке личи едно БМВ со 250КС да му ставиш плинска боца?На карикатура:vozbud::vozbud::vozbud:

Но секој со својот акал(памет),па ке видиме крајот ке каже дали грешиме или не
 
И тоа ви е многу?Е тогаш земи си точак и шетај се низ градот,најубаво ке ти биде

А за постот за Германец на плин,дечкото е у право....Земи утепај се начисто.....

Ало, литро бензин е 80 и кусур денари. Возам германска кола на плин затоа што ми е прескапо на бензин. Колата денес е потреба, во комунизмот беше луксуз.
 
Не бе батка луксуз туку опадна стандардот,а никој не сака да го признае тоа.Затоа сега изведуваат бесни глисти во стил...а бе 7 ми троши бензин,многу е....Пред тоа возел Лада или 101 со 12-13литри град и немало проблеми.....
Абе ти можиш така да гледаш, јас гледам поинаку... во глобала исто е: до работа и назад прам ~9 км. Ако одам со кола ме кошта 30 денари. Со такси ми е 100-ка. Пешки е 45 минути одење, на вакво време не благодарам. 25 дена, ми се 250 км. Додај на то плус за излегвање натаму наваму, месецо испод 500 км не се врви. Просек ако троши 8 литри = 40 литри гориво. Е сега не е исто да платиш 40 литри дизел по 20 денари и по 70. Исто е и со плинот, таму потрошувачката е нешто повисока.

Не би рекол дека се стереотипи....
Стереотипи си се стереотипи. Исто како овај
А за постот за Германец на плин,дечкото е у право....Земи утепај се начисто.....Па на што ке личи едно БМВ со 250КС да му ставиш плинска боца?
На BMW со ~230 кс... кое ќе биди упола поевтино за возење. Се читаш погоре шо си пишал за стандардот? На 15.000 км, парите за плинот ти се вратени. На бензин кога сакаш можиш да го возиш. Ко тие 20 кс шо си ги загубил да ти играат многу битна работа во животот.

А сакаш да ме убедиш дека никогаш во твојата возачка кариера си немал Заставино возило?Ајдеееее,да не си се родил со клуч од Мерцедес во пелените бе мило?
Не бе, кој рекол таква работа... сум имал 101, комбе фиќо, Југо. Мада мојата возачка кариера се базира на Лада Нива. 4 години ја дрнкав. А тоа се возила на кои им поминало времето бе, сакале да признаеме или не. Ем трошат, ем се небезбедни, ем резервни делови нема како што имаше пред 10 години, ем сите делови се шкарт, се расипуваат на 1 месец. Знам како беше со нивата, јабучица 200 денари, издржливост 20 дена.

Па порано кои возила беа застапени во Мк,бе?Ауди;Мерцедес...:Се знаеше работникот што возеше..Ретки беа тие што имаа џеб за повисока класа(Голф 1 беше поим).Него сега на ваша срека или несрека што пуштија увозот па се дочепавте до"саглам"возила.....и мислите дека сте го фатиле за таквоето Господ.....
Порано и баба ми беше млада и убава... денес е само И. Јас си возам Мерцедес 240D од `78-ма. Незнам за тебе, мене ми е ептен саглам возилото. Од друга страна, спомна дека возиш Лансер. Оти не возиш PZ, Лада жигули или 101, кога имаш такво размислување?

Е да колите се "потреба"за ку..ење низ маало и за низ град.Тоа возило е превозно средство за патници и стока од точка А до точка Б.Која потреба е да се вози сред гужва у 3 саат на пладне низ центар на Ск,ама сам?
Незнам за тебе, мојот дел ми е пишан погоре. Кој нормален би возел во 3 денски низ Ск, освен онај шо се пронаоѓа во дефиницијата, а не е патник?

А и не знам што сте запнале со тој плин?Плинот беше популарен и тоа го достигна врвот кога сопствениците на аждаите што трошеа по 15-16 литри бензин видоа бел ден.Но сега,хммммм.......сега нормална кубикажа за мало градско возило до 1.0 не поминува повеке од 7 литри.И тоа ви е многу?Е тогаш земи си точак и шетај се низ градот,најубаво ке ти биде
Е добро де, 250 кс во BMW за тебе не е аждаја? Или мора да биди PZ за да можи плин да се тури во него? Јас ти кажувам, било кој мотор над 1.6 литри бензин, исплатлив е да се вози на плин ако се врват над 6000 км годишно. За пикавците за низ град не правам муабет... на возило шо троши 7 низ град бензин треба километража да помини 15-20.000 годишно за да се исплати плинот.
 
Абе ти можиш така да гледаш, јас гледам поинаку... во глобала исто е: до работа и назад прам ~9 км. Ако одам со кола ме кошта 30 денари. Со такси ми е 100-ка. Пешки е 45 минути одење, на вакво време не благодарам. 25 дена, ми се 250 км. Додај на то плус за излегвање натаму наваму, месецо испод 500 км не се врви. Просек ако троши 8 литри = 40 литри гориво. Е сега не е исто да платиш 40 литри дизел по 20 денари и по 70. Исто е и со плинот, таму потрошувачката е нешто повисока.

Стереотипи си се стереотипи. Исто како овај
На BMW со ~230 кс... кое ќе биди упола поевтино за возење. Се читаш погоре шо си пишал за стандардот? На 15.000 км, парите за плинот ти се вратени. На бензин кога сакаш можиш да го возиш. Ко тие 20 кс шо си ги загубил да ти играат многу битна работа во животот.

Не бе, кој рекол таква работа... сум имал 101, комбе фиќо, Југо. Мада мојата возачка кариера се базира на Лада Нива. 4 години ја дрнкав. А тоа се возила на кои им поминало времето бе, сакале да признаеме или не. Ем трошат, ем се небезбедни, ем резервни делови нема како што имаше пред 10 години, ем сите делови се шкарт, се расипуваат на 1 месец. Знам како беше со нивата, јабучица 200 денари, издржливост 20 дена.

Порано и баба ми беше млада и убава... денес е само И. Јас си возам Мерцедес 240D од `78-ма. Незнам за тебе, мене ми е ептен саглам возилото. Од друга страна, спомна дека возиш Лансер. Оти не возиш PZ, Лада жигули или 101, кога имаш такво размислување?

Незнам за тебе, мојот дел ми е пишан погоре. Кој нормален би возел во 3 денски низ Ск, освен онај шо се пронаоѓа во дефиницијата, а не е патник?

Е добро де, 250 кс во BMW за тебе не е аждаја? Или мора да биди PZ за да можи плин да се тури во него? Јас ти кажувам, било кој мотор над 1.6 литри бензин, исплатлив е да се вози на плин ако се врват над 6000 км годишно. За пикавците за низ град не правам муабет... на возило шо троши 7 низ град бензин треба километража да помини 15-20.000 годишно за да се исплати плинот.

Некои работи едноставно не се предодредени да бидат заедно.Мислам не звучи на увце пријатно кога ке кажеш 330ци со 200 и кусур коња на плин......А згора и се работи за БМВ.....Или да речеме Порше 911 дизел.....А најлоша комбинација е Феррари 458 Дизел....

Значи дефиниција е ако имаш пари да го платиш,е тогаш сигурно имаш пари и да го поиш со бензин.Сите останати комбинации(плин,метан,итн)се само неуспешен обид на некој лик кој се обидува да докаже дека 1+1=3.......

Но секој со својата математика,нели....
 
Ако колата ти е за работа, основно средство, би и ставил шо било за да ми е поевтино. Дизел/Плин/Метан без разлика шо е..
Ако ми е за ќеф и само ќеф, тогај не би ме интересирало шо колку и како троше.

Кај нас има ного човеци шо купуват коли со поголема кубикажа без да си напраат сметката колку пари после купувајнето ќе одат за бензин и поддршка. И коа удре ножо до коската, и одма се праат мерки как да се заштеде (штеде се на гуми, на мајстор, на консумативи, става се плин, не се сервисира редовно) и со тек на време од арна кола стане прчварник...
 
Некои работи едноставно не се предодредени да бидат заедно.Мислам не звучи на увце пријатно кога ке кажеш 330ци со 200 и кусур коња на плин......А згора и се работи за БМВ.....
не кажувај на шо ја возиш и тоа е тоа... мада јас побрзо би 6-так со ~200 кс на плин, отколку 4 цилиндри на бензин.

Или да речеме Порше 911 дизел.....А најлоша комбинација е Феррари 458 Дизел.....
Ова е веќе друг муабет... кој можи да си дозволи Порше/Ферари за секојдневна вожња, можи и да тура бензин. БМВ и останати "germanci“ не спаѓаат во оваа категорија.

Значи дефиниција е ако имаш пари да го платиш,е тогаш сигурно имаш пари и да го поиш со бензин.
Да, ама ако го купиш на ново. Провери на mobile.de по колку пари одат BMW 330-ките, спореди со 320-ките па ќе прајме муабет.

Кај нас има ного човеци шо купуват коли со поголема кубикажа без да си напраат сметката колку пари после купувајнето ќе одат за бензин и поддршка.
Кај нас има ного човеци шо купуваат ефтини коли. А не гледаат шо има под хауба. Не е исто да одржаваш мал градски автомобил (пример Пежо 206) и луксузна лимузина (пример BMW 5). А и двете ако се 99-та, 2000-та година во Германија се наоѓаат по 1500-2000 евра, зависно од состојбата. Исто така не е исто да возиш 1.4 HDI и 3.0 TDS, и во перформанси и во потрошувачка.
 
Кај нас има ного човеци шо купуваат ефтини коли. А не гледаат шо има под хауба. Не е исто да одржаваш мал градски автомобил (пример Пежо 206) и луксузна лимузина (пример BMW 5). А и двете ако се 99-та, 2000-та година во Германија се наоѓаат по 1500-2000 евра, зависно од состојбата. Исто така не е исто да возиш 1.4 HDI и 3.0 TDS, и во перформанси и во потрошувачка.

Ако одеше убавото и евтиното рака под рака, сите ќе бидеа среќни и задоволни. Знам оти не е исто, ама кој се распитал пред да купе кола колку кошта 5-30 литар уље пуна синтетика кастрол или бмв лонглајф? И дека 6так на бмв собира 7 литра у картер и сумата е секојпат околу 100 евра за едно обично менејне на ујле и филтери..
Него фалејнето и чаламо е голем коа купеш огромно колиште, иако требе бубрег да си продадеш за да го оддржуваш...

пс. ТДС има само 1700 и 2500 цц. *30д са со комон реил технологија. :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom