Seniorita
џм..
- Член од
- 11 април 2011
- Мислења
- 1.344
- Поени од реакции
- 681
За професионалци, како online chat / costumer support 24/7 им е мање-више топ, но останатото не би рекла .. 10 пати барам детално објаснување и ре-отварање на акаунтот, ништо, се истиот одговор " All other accounts related to yours have also been closed. If you were to open a new account, it would also be closed. " ..Порачката е уредно платена и испратена.Не гледам причина зошто би ја вратиле на Амазон.
А ова со затварање на сметкава не знам што да речам.Изгледа си станала сомнителна со 5-7 пратки на кои си барала враќање пари.Инаку Амазон како фирма ептен ја ценам.Професионални се и услужливи.
за тие пратки за кои сум побарала refund или re-ship, СЕКОГАШ го сликав дефектот, и прикачував слики .. никогаш ниеден не се понуди да пре-прати, туку refund ми даваа под дефалт, а како причина навеле " buyer asked for a refund " -.- ..
прогуглав, и наидов на форум со по +100 страни со истиов проблем ..некои дури и воопшто не добиле refund, а пак им бил затворен акаунтот ..
well played Amazon, well played indeed ..
и јас еднаш сакав вакасакам да прашам дали може да се префрлаат пари од еден акаунт на амазон на друг акаунт иначе парите на тие акаунти ми се од на мтурк
ако ги имаш сеуште на mturk, и не си ги префрлил на Амазон, можеш .. ако ги имаш на твојот акаунт, неможеш