jovankrstevski1
ТАТА_МАТА
- Член од
- 2 декември 2012
- Мислења
- 855
- Поени од реакции
- 602
1.Гаранцијата е меѓу тебе и продавачот, не очекувај лист со хартија како гаранцијаВака ми стаса денес мемориска картичка со читач и адаптер за неа. Во описот пишуваше дека има и гаранција ама гаранција немаше во пликот. Нејсе адаптерот не работи т.е картичката неможе да влезе во него ,а читачот го работи на ком но неможеш да ставаш со него на мемориската има некој проблем со др читач си работи перфектно. Сеа како да ја дефинирам жалбата за да ми се вратат барем дел од парите ?
Некој да ми каже и за пејпал може во мк и колку провизија се зема за пристигнати средства треба да ми вратат 5 долари од али...
2. Ако ти работи на барем еден читач, картичката си е функционална, види картичката со што е компатибилна (според тоа не ти следува рефунд)
3. Отвори despute на алиекспрес и таму барај си ги парите. Ако спорот ти успее парите ќе ти ги вратат на картичката/трансакционата со која си платил.
4.Пејпал нема врска со алиекспрес (на ибеј да) така да не можеш да бараш refund на сретства на пејпал кога си платил со картичка. Да платеше со пејпал на ибеј тогаш веќе постапката е поинаква
5. Кога е refund не плаќаш никаква провизија. Едноставно твоите пари ти се враќаат назад. Исто како да отидеш во банка и на твојата трансакциона сметка да си ставиш пари.