Аliexpress (официјална тема)

  • Креатор на темата Креатор на темата MARCELLO
  • Време на започнување Време на започнување
Или нека ти го продолжи времето или мавај жалба у понеделник.
И која е процедурата одкога ќе поднесит жалба? Се чекат да истечит рокот од 60 дена и да му се вратат парите или пак требит да се жалит или слично?
 
И која е процедурата одкога ќе поднесит жалба? Се чекат да истечит рокот од 60 дена и да му се вратат парите или пак требит да се жалит или слично?
Продавачот има временски рок од 4 дена да одговори по жалбата со предлог кој ти треба да го прифатиш или да го пратиш на арбитража каде ако не се договорите ќе ти вратат пари.
 
Ми пратија табела со димензии од тренерки,според табелата ми искочи XL,нарачав XL а тренерките што ми стигнаа според тие димензии се М,е сега арно амо на етикатата пишува дека се XL. Што треба да направам во овој случај,дали ако отворам жалба ќе треба да ги праќам тренерките назад и да бидам изложен на трошоци ? (ако знае некој колкави се нека ми каже) или пак директно ќе ми прати други без да морам да ги враќам ?
 
Ми пратија табела со димензии од тренерки,според табелата ми искочи XL,нарачав XL а тренерките што ми стигнаа според тие димензии се М,е сега арно амо на етикатата пишува дека се XL. Што треба да направам во овој случај,дали ако отворам жалба ќе треба да ги праќам тренерките назад и да бидам изложен на трошоци ? (ако знае некој колкави се нека ми каже) или пак директно ќе ми прати други без да морам да ги враќам ?
Може да одбереш дека се погрешна големина и дека сакаш да ги задржиш и да ти рефундират дел од парите инаку кога сме на тема облека никогаш не се точни броевите.
 
Може да одбереш дека се погрешна големина и дека сакаш да ги задржиш и да ти рефундират дел од парите инаку кога сме на тема облека никогаш не се точни броевите.
И јас го имам истиот проблем, можеш подетално да објасниш како се прави, стварите да ги задржам, а да побарам да ми вратат дел од парите?
 
И јас го имам истиот проблем, можеш подетално да објасниш како се прави, стварите да ги задржам, а да побарам да ми вратат дел од парите?
Кога отвараш жалба кликаш дека си го добил и ти излегува подмени во која избираш погрешна големина боја или слично , потоа имаш подмени кое ти вика дали сакаш да го вратиш или задржиш и има опција целосно враќање на парите а втората е делумно односно да пишеш колку сакат да ти вратат најчесто треба да приложиш и слики на крај се чека 10 дена горе долу за да ти се прифати.
 
Кога отвараш жалба кликаш дека си го добил и ти излегува подмени во која избираш погрешна големина боја или слично , потоа имаш подмени кое ти вика дали сакаш да го вратиш или задржиш и има опција целосно враќање на парите а втората е делумно односно да пишеш колку сакат да ти вратат најчесто треба да приложиш и слики на крај се чека 10 дена горе долу за да ти се прифати.

Зашто би побарал помалце пари од она што сум го платил кога не е моја грешката? За украс ли ми се мене тренерките или не битно што,сум ги купил да ги носам а вака како ке ги носам ? Нелогично ми е да барам делумно да ми ги вратат,no sense :D
 
Зашто би побарал помалце пари од она што сум го платил кога не е моја грешката? За украс ли ми се мене тренерките или не битно што,сум ги купил да ги носам а вака како ке ги носам ? Нелогично ми е да барам делумно да ми ги вратат,no sense :D

Логично е. Добро познато е дека бројките таму и бројките овде не се исти. На повеќето страни има и табели со тоа која бројка на кои димензии одговара. Ќе ти ги врати целите пари тој ако ти му ги вратиш тренерките, вака тој да остане и без тренерки и без пари? Барај пола од парите барем назад и може ќе се согласи. Има многу вака што знам од Македонија што за секој стигнат продукт отвораат жалби ко демек не им чини, ваков бил, онаков бил и бараат рефундирање на средствата. Ова може да доведе само до блокирање на Македонија од земјите до кои испорачува Алиекспрес, нешто слично ко што се случи со Пејпал пред десетина години.
 
Ако табелата не е точна, во жалбата ќе ја приложиш како што ти ја пратиле. Исто и слика од бројот на тренерката и слики од тренерката со метро каде јасно се гледа дека димензиите не одговараат на специфицираните. Ако ти си го згрешил бројот, нема да ти ја прифатат жалбата. Пола сума е сосема доволно ако ја задржуваш тренерката.
Ако сакаш целосен износ, треба да му ја пратиш назад. Во тој случај ќе ти ги вратат парите без проблем.
Зашто би побарал помалце пари од она што сум го платил кога не е моја грешката? За украс ли ми се мене тренерките или не битно што,сум ги купил да ги носам а вака како ке ги носам ? Нелогично ми е да барам делумно да ми ги вратат,no sense :D
Кога купуваш во продавница и дома ти текне дека не ти се допаѓа моделот, одиш во продавници и си ги бараш парите назад без да им го вратиш купеното, само затоа што нема да го носиш?
 
Ако табелата не е точна, во жалбата ќе ја приложиш како што ти ја пратиле. Исто и слика од бројот на тренерката и слики од тренерката со метро каде јасно се гледа дека димензиите не одговараат на специфицираните. Ако ти си го згрешил бројот, нема да ти ја прифатат жалбата. Пола сума е сосема доволно ако ја задржуваш тренерката.
Ако сакаш целосен износ, треба да му ја пратиш назад. Во тој случај ќе ти ги вратат парите без проблем.
Кога купуваш во продавница и дома ти текне дека не ти се допаѓа моделот, одиш во продавници и си ги бараш парите назад без да им го вратиш купеното, само затоа што нема да го носиш?

A што ако се работи за фабричка грешка? На табелата според мојата конструкција и моите мерки одговара на L, ги добивам тренерките со етикета L а одговараат за М. Му пишуваш и ти вика фабричка грешка е.
 
A што ако се работи за фабричка грешка? На табелата според мојата конструкција и моите мерки одговара на L, ги добивам тренерките со етикета L а одговараат за М. Му пишуваш и ти вика фабричка грешка е.
Затоа ставаат табели со димензии и речиси секаде пишува да се водиш по мерките а не по бројот. Ако мерките не одговараат, рекламираш. Ако ти признал продавачот дека згрешил при испорака или дека е фабричка грешка, отвораш случај го приложуваш признанието и добиваш. Ако ти си згрешил со мерката, твој проблем, не е на продавачот.
 
Ако табелата не е точна, во жалбата ќе ја приложиш како што ти ја пратиле. Исто и слика од бројот на тренерката и слики од тренерката со метро каде јасно се гледа дека димензиите не одговараат на специфицираните. Ако ти си го згрешил бројот, нема да ти ја прифатат жалбата. Пола сума е сосема доволно ако ја задржуваш тренерката.
Ако сакаш целосен износ, треба да му ја пратиш назад. Во тој случај ќе ти ги вратат парите без проблем.
Кога купуваш во продавница и дома ти текне дека не ти се допаѓа моделот, одиш во продавници и си ги бараш парите назад без да им го вратиш купеното, само затоа што нема да го носиш?

Дали ме прочита и дочита ти мене до крај ?? Продавачот ми испрати табела каде што има точни димензии за секој број од S па до XL.Според таа табела јас нарачав број XL,кога пратката ми стигна ги отворив тренерките и сфатив дека не ме собираат,барајќи што е работата земав да ги измерам според дадената табела,и оп што да видам димензиите што ги измерив на тренерките одговараа на табела според бројот M,а сепак на етикетата си стоеше број XL. Дали во овој случај јас сум крив што он има фабричка грешка и барам да ми се вратат сите пари,бидејќи нешто ако ми е мало за што би ми користело ?
 
Дали ме прочита и дочита ти мене до крај ?? Продавачот ми испрати табела каде што има точни димензии за секој број од S па до XL.Според таа табела јас нарачав број XL,кога пратката ми стигна ги отворив тренерките и сфатив дека не ме собираат,барајќи што е работата земав да ги измерам според дадената табела,и оп што да видам димензиите што ги измерив на тренерките одговараа на табела според бројот M,а сепак на етикетата си стоеше број XL. Дали во овој случај јас сум крив што он има фабричка грешка и барам да ми се вратат сите пари,бидејќи нешто ако ми е мало за што би ми користело ?
Те прочитав, дали ти мене ме прочита?
Значи грешката е на продавачот, ти пратил производ што не одговара на специфицираниот. Но и покрај тоа нема да ти ги вратат сите пари доколку го задржиш производот. За да ти ги вратат сите пари, мора производот да му го вратиш на продавачот.
 
Те прочитав, дали ти мене ме прочита?
Значи грешката е на продавачот, ти пратил производ што не одговара на специфицираниот. Но и покрај тоа нема да ти ги вратат сите пари доколку го задржиш производот. За да ти ги вратат сите пари, мора производот да му го вратиш на продавачот.

Да али која е таа логика бе брат ја да му го вратам производот ќе ме кошта поише него што вреди тој цел и кој кур сум имал ја од нарачката придобивка тогаш ?
 
Не е тоа логика, тоа ти се условите на продажба со кои се согласуваме при регистрацијата. Не се исплати да се враќаат назад, затоа барај да ти вратат пола пари, а тренерките поклони ги или продај ги некому.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom