Алфа Ромео

Од скоро сите Алфи кои излегоа од 86 па до 96 година најдобри се

33ката и 164ката потоа следува 155ката а кога сме кај скапувањето 164ката е најиздржлива во тоа повеќето кои ги знам алфи скоро и да не немаат корозија исто така предниците им се одлични направени.

После 96 утнаа со 156ката на предницата а кај 166ката и предница и позади кај чаурите им е огромна мана. Скапувањето е плус.
Алфа 155 и 156 се комплетно на иста платформа
 
Мислам дека не. Не ја знам добро 155-ката но 156-ката има најнапредна досега изведена платформа, направена за голема динамика на колата. Затоа таа ги победуваше сите на тестот на чуњеви со над 130 км/ч постигната брзина.

Напред има двоструки трапезни рамена, при што горното е помало и слично како и кај тркачките возила најдобро можи да го постави тркалото на асфалтот во кривини(со најголема допирна површина).

Задната суспензија е со двојни попречни рамена од кои едното е алуминиумско а другото од 7 слоен пресован челик кој има функција благо да се издолжува при оптеретувања и тркалото исто така да налегне што е можно повеќе на асфалтот.

мана кај оваа суспензија е мал гепек од само 350 литри
 
Да, и јас така мислам. Тој си работи од внатре и го крева цинкот . Лимот треба да е очистен од примеси и тука лежи одговорот.
Тој си работи од внатре ако веќе допре до лимот, ако нема достап, нема како да почне да работи.

А и 30 годишна алфа секако дека ќе рѓоса, пошо секоја поцинкована шасија има околу 12 години гаранција.
 
Има ли некој кој може да репарира мастер цилиндер? Пошто ако не можам да најдам нова ќе морам да ја репарирам ако воопштп и може...

Инаку за Алфа 164ка 2.0
 
Има ли некој кој може да репарира мастер цилиндер? Пошто ако не можам да најдам нова ќе морам да ја репарирам ако воопштп и може...

Инаку за Алфа 164ка 2.0
Гумици му фалат или е заглавен.
Ако е до гумици тешко да најдеш квалитетни а ако е заглавен пробаај со силикон спреј од вурт,фамин или во краен случај H2SO4
Главниот цилиндар повеќе е за товар да балансира при кочење[DOUBLEPOST=1459889646][/DOUBLEPOST]
155, Ланча Дедра и оној ужасот Темпра се на иста платформа
Зашто ужас.
Сум имал на располагање службена темпра и бркала работа
 
Сум имал на располагање службена темпра и бркала работа


Тоа ти е како грда женска-брка работа ама неправи ќеф:pos:

Темпрата излезе најсолидна и најценета, можеби затоа што алфите во просек се малтретирани коли. Кој зема алфа, не ја вози на 1500-2000 обртаи. Ја вози силеџиски и душата и ја вади, и најмногу поради тоа и страдаат сите спортски коли.

каде некој видел да се туражира и силеџиски вози Мерцедес, тојота, Пасат.....
 
Тоа ти е како грда женска-брка работа ама неправи ќеф:pos:

Темпрата излезе најсолидна и најценета, можеби затоа што алфите во просек се малтретирани коли. Кој зема алфа, не ја вози на 1500-2000 обртаи. Ја вози силеџиски и душата и ја вади, и најмногу поради тоа и страдаат сите спортски коли.

каде некој видел да се туражира и силеџиски вози Мерцедес, тојота, Пасат.....
Затоа си зимаш Алфа а ако сакаш пензионерски мерцедес или пасат :D[DOUBLEPOST=1459893211][/DOUBLEPOST]
Гумици му фалат или е заглавен.
Ако е до гумици тешко да најдеш квалитетни а ако е заглавен пробаај со силикон спреј од вурт,фамин или во краен случај H2SO4
Главниот цилиндар повеќе е за товар да балансира при кочење[DOUBLEPOST=1459889646][/DOUBLEPOST]
Зашто ужас.
Сум имал на располагање службена темпра и бркала работа
Кај мене глацниот винт си рака можеш да го бутнеш пропаѓа малку.... а му ја дадов пумпата и утре ќе види другар миј во грчка дали ќе најде нешто...[DOUBLEPOST=1459893370][/DOUBLEPOST]Иначе да прашам има ли некој Алфа клуб кај нас... гледам во србија имаат доста клубови а и воедно имаат клубовите некои соработки со автоделови и ги зимаат по ефтина цена деловите итн. не мие за делови него сакам да се зачленам во клуб таков... :D
 
Имав краток период Алфета со 1.3 боксер мотор црвена. Колава беше канта да речам, ама пак ќе речам има нешто посебно во тие коли. Еве ден денес у сеќавање ми е како кола со прецизно управување и интересен звук. Немам купено Алфа од тогаш, ама ако купувам би купил 155-та со 2.0 или нагоре онака колку да имам Алфа :)
 
Имав краток период Алфета со 1.3 боксер мотор црвена. Колава беше канта да речам, ама пак ќе речам има нешто посебно во тие коли. Еве ден денес у сеќавање ми е како кола со прецизно управување и интересен звук. Немам купено Алфа од тогаш, ама ако купувам би купил 155-та со 2.0 или нагоре онака колку да имам Алфа :)
Навистина има нешто посебно во нив некако имаат споено спортски автомобил со малку луксуз.. но тоа не е најфлавното еве јас пред да земам 164ка сите ми викаа бегај од алфа земи голф или пасат другу ми викаа тојота но ја се одлучив за алфа што знам откако прв пат почнав да возам Алфа и толку е се заљубив во марката и ниедна кола толку не ми прави мерак како алфа...


Јас би ти препорачал 155ка да најдеш ама со спортски елементи да е од бандаж па до внатешноста.

Јас имав среќа да возам 155ка 3.0 v24 тоа е страшно нешто :D ама од друга страна позади тебе бензинска треба да си закачиш...
 
Зашто ужас.
Сум имал на располагање службена темпра и бркала работа
Според мене, спомнатите возила на ФИАТ групацијата, односно Темпра, 155 и Дедра, кои ги имам возено бар по 20-30 км, по квалитет би ги подредил вака:

1. Дедра
2. 155
3. Темпра

Е, сега, ме прашуваш зошто Темпрата ужас...
Бидејќи има навистина катастрофална завршна обработка. Се се тресе, отпаѓа... Дедра како да е од друг свет споредено со Темпра на пр.
А механички е закон. :)
 
:love:
:place:

Уствари глупо е да ги акам сите клипој во темава. Зато да ви олеснам, ојте си на каналчево и липајте солзи ко мали дечиња. Мојт неаме пари, ама се нафаќам сите да им ги испокрадам:D
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom