Алфа Ромео

Да ама таа ја пуштив под рента такси ја возат.[DOUBLEPOST=1459212088][/DOUBLEPOST]

Да ама таа ја пуштив под рента такси ја возат.
LOOOOL. Ja pogodi kolata za taksi. Ziv zijan ke te napravi, slusaj mi go zborot.
:icon_mrgr:
 
Било која Алфа пред 156 серијата. Сите тие серии имаат слаб квалитет во изработката и премногу се расипуваат. Дури и го расипаа името на Алфа. Но сепак по карактеристики се во врвот, но сето тоа е за џабе ако само посетуваш мајстори. Лимот им е од тие години доста лош(сум читал дека тие години цела ФИАТ групација увезувала лим од Русија кој многу бргу кородира).

Ако веќе купуваш Алфа оди или на 156 или на 147. Во пари исто ќе те коштаат после неколку години и фрлени пари по мајстори.
Neznam dali ti e poznato 75-kite imaat pocinkuvana karoserija. kako i da e fala za sovetot.
 
Кој има алфа ромео 156 кога ќе треба алтернатор да вади ќе се усреќи.
Или цел мотор да се вадимили цела лева страна да се растура.
А и за алансерот е нешто слично
И змија и магаре

Кој сака да му ја шитнам мојата
 
Многу бргу се разочарувате од алфиве бе:D
Сега за сега поминав само со клинаст,ребраст,затегач и ролер ама недај боже алансер или алтернатор да откаже
 
Многу побитно е во каква состојба бил лимот пред да биди поцинкуван. Пошто тогаш италијанците користеле руски лош лим(затоа и им падна квалитетот а со тоа и реномето). Тогаш самиот лим кородира од внатре и ја набабрува заштитата и бојата(исто како и Опел до пред некоја година).

Значи лимот кородира ``одмајка``
 
1458402556451.png
 
Многу побитно е во каква состојба бил лимот пред да биди поцинкуван. Пошто тогаш италијанците користеле руски лош лим(затоа и им падна квалитетот а со тоа и реномето). Тогаш самиот лим кородира од внатре и ја набабрува заштитата и бојата(исто како и Опел до пред некоја година).

Значи лимот кородира ``одмајка``
Нема врска лимот дали е руски, француски, кубански или заирски, единствената заштита од корозија е поцинкованиот слој, се пробие ли тој пиши пропало па каков сака нека е лимот.

Е сега ако кородира автомобил за кој се знае дека шасијата е поцинкована значи дека колата е ударена и со тоа поцинкованиот слој веќе е оштетен икако колата е китирана и фарбана, па тоа се отвара врата на корозијата.

Опелите помеѓу 1990 и 1998 не беа воопшто поцинковани :icon_mrgr: ради штедењето на "стручњакот" Хозе Гарсија Лопез, кој заради неговото лошо раководење го заработи терминот "Лопез синдром" во економските кругови.
 
Нема врска лимот дали е руски, француски, кубански или заирски, единствената заштита од корозија е поцинкованиот слој, се пробие ли тој пиши пропало па каков сака нека е лимот.

Е сега ако кородира автомобил за кој се знае дека шасијата е поцинкована значи дека колата е ударена и со тоа поцинкованиот слој веќе е оштетен икако колата е китирана и фарбана, па тоа се отвара врата на корозијата.

Опелите помеѓу 1990 и 1998 не беа воопшто поцинковани :icon_mrgr: ради штедењето на "стручњакот" Хозе Гарсија Лопез, кој заради неговото лошо раководење го заработи терминот "Лопез синдром" во економските кругови.
На нечист лим џабе му е поцинкување.Самиот од себе од внатре си работи.
 
Да, и јас така мислам. Тој си работи од внатре и го крева цинкот . Лимот треба да е очистен од примеси и тука лежи одговорот.
 
Од скоро сите Алфи кои излегоа од 86 па до 96 година најдобри се

33ката и 164ката потоа следува 155ката а кога сме кај скапувањето 164ката е најиздржлива во тоа повеќето кои ги знам алфи скоро и да не немаат корозија исто така предниците им се одлични направени.

После 96 утнаа со 156ката на предницата а кај 166ката и предница и позади кај чаурите им е огромна мана. Скапувањето е плус.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom