A1 Net кабелски Интернет - генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата Swifty
  • Време на започнување Време на започнување
Земи види Орав или некој од нашиве политичари да не чепка по каблите :pos:

ps: немој погрешно да ме сфатиш. ако се навреди, извини :)
Не ми текна на ова,треба да проверам ќе да е до тоа :pos::pos:
ps. не не какво навредување :D
 
Еве ги пак со проблемите. И татко ми во ординација нема, им се јавил затоа што му треба за работа и му рекле, гледаме дека не сте рестартирале рутер 2 недели :lolzz: :lolzz: :lolzz:
 
Еве ги пак со проблемите. И татко ми во ординација нема, им се јавил затоа што му треба за работа и му рекле, гледаме дека не сте рестартирале рутер 2 недели :lolzz: :lolzz: :lolzz:

Друг пат замоли го татко ти да не ги замара за овакви проблеми,они си имаат многу посериозна работа таму :D :D .....Море мамичето нивно врска со животот немаат......Баксуз немам некоја си подобра понуда за тие пари или ке ги отерам у ПМ за секунда.
 
Кај мене нема никакви проблеми после таа хаваријата, све си е како порано, стабилно и брзо.. Ама тој одговор за рестартирање на рутерот им е ВРВ :icon_lol:
 
Друг пат замоли го татко ти да не ги замара за овакви проблеми,они си имаат многу посериозна работа таму :D :D .....Море мамичето нивно врска со животот немаат......Баксуз немам некоја си подобра понуда за тие пари или ке ги отерам у ПМ за секунда.
Едвај како да чекаат да им се јави некој што помалку се разбира па да го „смотаат“ :icon_lol:

Срамота во 2015, еве 2016 некој да ти рече рутер рестартирај.
 
Надградив од 50 на 150 Mbps ама имало некој софтверски проблем и брзината не мрдна ни 1 Мbps погоре.
Уште во понеделникот пуштија налог до техничка екипа, никој до ден денес не ми се ни јави барем да ме извести што е работата и дека ќе потрае проблемот. Јас самиот се јавив повторно денес околу 3 на пладне и операторката ми кажа дека се работело за софтверски проблем а не за технички и затоа траело малце подолго, требало системските администратори од повисоко ниво да го средат проблемот и да се јават.
На прашањето колку отприлика ќе им треба да средат зашто поминати се веќе 4 дена откако е даден налогот, ми кажа дека не знае и дека ќе пушти некаква дојава повторно. И така останав без брзиот интернет што го планирав за викендов..
Да не знае случајно некој каков би можел да биде тој софтверски проблем и дали стварно им треба толку време да го решат или мафтаат нешто?
 
Вака сега, проблемот од погоре го средија. Преку кабел брзината ми е максимална, 150 со 5.
Меѓутоа преку Wi-Fi цело време околу 70 Mbps достигнува, погоре од тоа не оди. Што е проблемов? Толку му е силата на рутеров или треба нешто да чепнам?
 
Вака сега, проблемот од погоре го средија. Преку кабел брзината ми е максимална, 150 со 5.
Меѓутоа преку Wi-Fi цело време околу 70 Mbps достигнува, погоре од тоа не оди. Што е проблемов? Толку му е силата на рутеров или треба нешто да чепнам?
Што рутер имаш?
 
Вака сега, проблемот од погоре го средија. Преку кабел брзината ми е максимална, 150 со 5.
Меѓутоа преку Wi-Fi цело време околу 70 Mbps достигнува, погоре од тоа не оди. Што е проблемов? Толку му е силата на рутеров или треба нешто да чепнам?
Каков рутер имаш? Преку WiFi ако добиеш повеќе од 50Mbps треба да си среќен :)
 
Нивниот рутер си е, CBN.
Зошто да бидам среќен кога 802.11n стандардот без проблем може да оди до 150 Mbps..

ЕДИТ: нема врска, сега другар ми кажа дека за 100 Mbps преку wi fi требало многу појака опрема од овој default рутер што го даваат они.
 
Нивниот рутер си е, CBN.
Зошто да бидам среќен кога 802.11n стандардот без проблем може да оди до 150 Mbps..

ЕДИТ: нема врска, сега другар ми кажа дека за 100 Mbps преку wi fi требало многу појака опрема од овој default рутер што го даваат они.
Што wi-fi картица имаш на лаптопот?
 
Со проклетиите од One ми истекува договорот на 15-ти овој месец, сега сакам да ве прашам дали да се префрлам на Blizoo или овие се бетер?
 
Со проклетиите од One ми истекува договорот на 15-ти овој месец, сега сакам да ве прашам дали да се префрлам на Blizoo или овие се бетер?

Па сега се иста фирма. Ќе смениш само технологија.
Јас сум задоволна од интернетот на Близу.
 
Па сега се иста фирма. Ќе смениш само технологија.
Јас сум задоволна од интернетот на Близу.
Мене работата ми е онлајн така да дали нема некои поголеми пречки кога работиш да кажеме 10 часа дневно. Коментарите што ги читав претходно ми изгледа на ужас ама сакам и други мислења да прочитам.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom