Aвионска несреќа избегната за неколку секунди...

Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
TUKA POSTIRAME ZA IZBEGNATI NESREKJI i SREKJNI OKOLNOSTI.

Na 29 septemvri, avion na British Airways za nekolku sekundi izbegna sudar so Aerolinias Argentinas nad Marsej, Francija. Shto e najlosho, patnicite vo zadniot del na avionot go videle celiot sluchaj i dozhiveale shok.

Se raboti za greshka na francuskite kontrolori koi gi usmerile dvata aviona na ista linija. Skandaloznoto e shto celiot sluchaj se trudele da go "zatashkaat" za da ne se doznae vo javnosta.:nenene: :icon_evil

Ushte ednash TCAS sistemot spasi zhivoti! Pred da se sluchi direkten sudar, se vkluchil avionskiot TCAS sistem so glasna naredba do pilotot "CLIMB, CLIMB, CLIMB" koj vednash go podignal avionot i naglo svrtel na desno.


 

bama

† Револуционер †
Член од
1 февруари 2007
Мислења
2.040
Поени од реакции
362
nе сум знаел за тоа ...
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
TUKA POSTIRAME ZA IZBEGNATI NESREKJI i SREKJNI OKOLNOSTI.

Na 29 septemvri, avion na British Airways za nekolku sekundi izbegna sudar so Aerolinias Argentinas nad Marsej, Francija. Shto e najlosho, patnicite vo zadniot del na avionot go videle celiot sluchaj i dozhiveale shok.

Se raboti za greshka na francuskite kontrolori koi gi usmerile dvata aviona na ista linija. Skandaloznoto e shto celiot sluchaj se trudele da go "zaboravat" za da ne se doznae vo javnosta.:nenene: :icon_evil

Ushte ednash TCAS sistemot spasi zhivoti! Pred da se sluchi direkten sudar, se vkluchil avionskiot TCAS sistem so glasna naredba do pilotot "CLIMB, CLIMB, CLIMB" koj vednash go podignal avionot i naglo svrtel na desno.
............i vo Mostar bea francuski kontrolori.????...i tie isto taka "zaboravni"...:)!!
 

Serpico

Сковинистратор / I'm Batman
Член од
25 јануари 2007
Мислења
11.166
Поени од реакции
691
Немав страв од авиони. Летав за прв пат на 12 годишна возраст и бев пресреќен, возбуден за вoопшто да мислам на некаква несреќна околност која може да се случи.

Сепак, летово летав за Букурешт. Самиот процес на летањето од моментот кога стапнуваш во авион е насочен кон справување со можната проблематична ситуација која би се случила за време на летот...нели, тетки стјуардеси? :) Во такви моменти, низ глава ти поминуваат бројки како 0.00012 % на несреќни летови кои аеропревозот го прават статистички најбезбедниот превоз на свет. Веднаш после тоа, помислуваш дека и тие 0.00012% се луѓе, исти како тебе, несреќни за летот кој го одбрале.

Сваќаш дека кога си таму горе, доколку се деси проблем - ти нема спас :)

Веднаш откако стигнав Букурешт, на ТВ гледав репортажа за друг лет на аеродромор "Хенри Коанда" истиот ден кога јас пристигнав во Романската престолнина, кој за малку избегнал несреќа.

Еден ден откако се вратив во Скопје, се случи несреќата во Рио во која загина цел авион.

Помислив, добро е... ми помина редот :)




p.s. Летал ли некој над Будимпешта? Моментот пред да слеташ на аеродром, при атерирањето, кога авионот минува над гробиштата во Будимпешта....језиво :)
 

bama

† Револуционер †
Член од
1 февруари 2007
Мислења
2.040
Поени од реакции
362
p.s. Летал ли некој над Будимпешта? Моментот пред да слеташ на аеродром, при атерирањето, кога авионот минува над гробиштата во Будимпешта....језиво :)

:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:
 
Член од
4 јуни 2007
Мислења
2.885
Поени од реакции
189
WTF Serpico :):)
A inace jas sum imal slucaj koga trebase so avion do Australia da odam... Zaboraviv vo koja drzava bese koga go smenivme avionot i bas vo ovoj koga vlegov nesto ne bev bas najsreken.. taman poletavme, posle nekolku sekundi se kacivme nekolku stotini metri i nesto se desi pocna da paga avionot vertikalno (ne bas vertikalno, pod nekoj mal stepen) i tresna na zemja.. au kakva panika se stvori, kakov strav..ama nemase povredeni, nitu zrtvi fala bogu... posle edvaj se ubedivme (familijata) da prodolzime so drug avion kade sto trebase da odime.
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
Ne se sekjavash kade padnal ("ne bash vertikalno") avionot vo koj si bil???

Aman be, me iznasmea..... :)))))
 

Serpico

Сковинистратор / I'm Batman
Член од
25 јануари 2007
Мислења
11.166
Поени од реакции
691
За Остреља ако одел, веројатно не се сеќава на Малезија, поточно Куала Лумпур (или како шо би рекла бабами "Халалумпу") :pos:

И мене ми мириса тука на трагање по сензација друже Мисирков.
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
Baba mi Osama bin Laden go vikashe Aladin...:wink:

............i vo Mostar bea francuski kontrolori.????...i tie isto taka "zaboravni"...:)!!
Ne mi se veruva deka sakale da ja zatashkaat rabotata Francuzive. A i sega, otkako e pokrenata prijava, se kladam deka nishto nema da prevzemat od disiplinski merki.

Pokraj praviloto da ima 1000 stapki visinska razlika RSVM (reduced vertical separation minimum), pri namalena razdalechenost, mora da se imaat i tochni altimeterii i avto-pilot. A znam deka i pokraj pravilata, avionite na prekuokeanskite linii mozhat da bidat nasocheni da letaat eden nad drug i po nekolku saati. Zamislete togash losho vreme i gubenje visina od ~600 metri za 3 sekundi...

Eve malku strava i uzhas:

 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
Andronik: dali mozhesh da ja komentirash situacijava. Kolku shto razbiram, crvenoto mozhe da gi otkine krilata. Ako letash so avion vertikalno nad tebe, 1000 stapki razdalechenost, kako mozhe da se manevrira za da se izleze of vakvoto nevreme???

Sekogash sum vikal i sega kje povtoram: navistina im se divam na kontrolorite, no nekako pak mi e drago deka ne sum del od profesija so takvi predizvici!

 

Serpico

Сковинистратор / I'm Batman
Член од
25 јануари 2007
Мислења
11.166
Поени од реакции
691
Андроник пие кафе на Пикадили С'ркс во моментов ваљда ;)
И Рајмз работи како контролор на летање.

Јас познавам еден пилот, ќе му го препорачам форумов. Уште и стјуардеси да вработиме...

...па може Кајгана комотно Авио компанија да стопанисува. Или Аеродром :pipi:
 

Billa Bong

I love Basketball
Член од
14 август 2006
Мислења
6.590
Поени од реакции
11
Андроник пие кафе на Пикадили С'ркс во моментов ваљда ;)
И Рајмз работи како контролор на летање.

Јас познавам еден пилот, ќе му го препорачам форумов. Уште и стјуардеси да вработиме...

...па може Кајгана комотно Авио компанија да стопанисува. Или Аеродром :pipi:
Ве подржувам...

Стјуардеси...ќе викнам јас...:)
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.577
Поени од реакции
7.550
Многу е ладно на Пикадили, па морав да избегам на место каде денес е 19 степени.

Ја видов темава, сакав да коментирам ама бев зафатен и во движење па еве малку време да спомнам збор два.

Околу облаците на сликата, Мисирков, како што гледаш, кумулунимбусите почнуваат да се шират североисточно преку 340 километри за 2 и пол часа, а широки се околу 160 километри. Баш го зафатиле и Пекинг, ова е некоја голема бура, иако е прилично бавна, односно може да се предвиди, или барем да се брка. Сите модерни и постари авиони, кои летаат комерцијални рути, имаат ексремно детални и точни временски радари, често далеку подобри од оние кои ги имаат контролорите на летање. Ниеден пилот, кој го гледа времето пред себе никогаш не би летал преку кумулунимбус, бидејќи природата на еден CB е вертикална, односно се протега од можеби неколку метри до неколку илјади метри, и поради тоа овие облаци како најопасни единствено се заобиколуваат, бидејки се извор на град, кој може да биде доста опасен за авионот. Штом еден пилот забележи пред себе CB веднаш без размислување се заобиколува, диверзија кон друг аеродром ако се нема пристап.

Иако секој пилот пред секој лет добива детална временска прогноза, дури и за време на летот добива апдејт од диспечерската служба, вакви ситуации денес е доста лесно да се предвидат и соочат, и се решаваат со одлуки донесени за време на патувањето, бидејки ситуацијата со облаците знае драстично да се промени преку неколку десетици минути, а најмногу зависи и се предвидува од температурните разлики.
 

Маца_мк

♫♥good girl gone bad♥♫
Член од
13 февруари 2007
Мислења
6.421
Поени од реакции
464
со авион летам уште од мојата..хммм..шеста или седма година..и тоа летав со менување на неколку авиони..ама тогаш и не ми беше толку лошо:)
при едно од моите следни патувања,пред 4-5 години имаше неверојатни турбуленции,авионот цело време се искачуваше и спушташе.паднаа и маските за кислород!ептен ме фати страв,и настана паника,летавме од Скопје за Истанбул или Истанбул-Анталија,не се сеќавам баш..настана и друг некој проблем со авионот,мислам дека не му се спуштаа тркалата така нешто и не можеше да слета..и едно саат време вртевме буквално во круг,од прозорот нон-стоп ја гледва истата слика:аеродромот,копно,море,аеродромот,копно,море итн.дури рекоа да се извадат сите незнам наочари и чевли да се спремиме ако е потребно принудно слетување или бог знае што..не сум се уплашила повеќе во мојот живот..незнам како на крај нормално слета авионот
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584

Kajgana Shop

На врв Bottom