Денес ги финиширав поголемите делови од шасијата, и со последниве делови таа е готова. Еве еден мал туторијал како изработив еден дел од шасијата. Идејата е да се ископира дел кој без посебен алат не може да се изработи од еден дел како што е оригиналот. Го работам како што доаѓа и без претходно планирање, најверојатно постои и полесен начин но сега не е ни битно.
Користам мало парче шпер кој ќе овозможи делот кој го додавам да стои на место.
Шперот освен што ќе изгори малку воопшто не смета и лесно се отстранува. Проблемот е во тоа што се губи време додека да се направи „алатот“.
Со двете делчиња на место, иницијалниот спој изгледа вака:
Не е најдобрата слика но се што е вишок ќе се острани подоцна. Црното е изгорен остаток од флуксот и тој лесно се отстранува.
Сега кога деловите се споени завршното лемење оди полесно:
Калајот има продрено и во внатрешноста така што спојот е посигурен.
За добивање на добар и убав за око спој треба да се употреби точна количина на калај. Тоа е нешто што уште го вежбам и тука треба повеќе да поработам.
После такви 4 делови на ред е следново:
Добриот контакт (без зјај) помеѓу деловите кои се спојуваат овозможува совршен спој. За полесна работа, деловите се местат под наклон така што при топењето на калајот земјината гравитација врши половина од работата - калајот течи надолу и целиот спој е прекриен.
Тоа на крајот изгледа повторно не многу убаво:
ама со малку дополнителна работа станува подобро
Истото го повторувам и од другата страна, по што делот го фиксирав на својата конечна позиција:
Тука исто употребив малку повеќе калај од потребното, засега ќе стои но подоцна ќе го досредам.
Отприлика слична е и процедурата со носачот на менувачот кој е на средина на шасијата, но од него немам детални слики:
Малиот кружен дел е место за буфер на кој се монтира редукторот...
Шасијата сега е комплетна и изгледа вака:
Сега само ќе додавам компоненти од подвозјето (менувач, редуктор, диференцијали, суспензија), од управувањето (главен носач на спони, управувачка кутија), држачите за моторот, педалите итн....
Започнав со федер платната и завршив еден комплет за напред (11 платна)
Заминав малку да одморам...
