JeepMkd
Scratch model builder
Има нешто, но е ептен малку за жал. Иако сум веќе четврта недела дома, немав време да сработам нешто посериозно од макетите иако тоа беше планот. Освен што е средина на учебна година, немам услови (читај греење) во работилницата за да работам во зима. Празници, семејство, пријатели... на кратко - јануари.
Она што всушност се случува е тоа што полека се спремам за посериозен „напад“ - разгледувам алати, набавувам материјали и разгледувам начини за подобрување на деловите од моите модели. Зимата е долга, тука-таму по некој колоквиум и услови има само за brainstorming.
Долго време мачев мака со материјалите и спојувањето, но тоа со челикот и со лемењето го решив. На ред е спојувањето на склоповите меѓу себе - шасијата со школката, делови од подвозјето со шасијата итн. Целта ми е деловите да ги изработам, да му удрам финиш (полирање или фарбање) и да ги прицврстам со навојна врска (народски кажано - со штрафови) и лепењето да го сведам на минимум. Тоа не е можно ако ги нема овие:
ова се минијатурни завртки и навртки - метрички навој М1.6. Во план е набавка на асортиман од М1 до М2 затоа што со една димензија не правам ништо.
Има милион видови на стеги по продавниците за алати, но сите се столарски, често преголеми и сите се пластични. Пластиката нема да ми брка работа при лемењето, работам често со отворен пламен па ги набавив овие метални.
Набавив и гума со H профил која ќе ја користам како кедер. Во едниот жлеб влегува металот од каросеријата а во другиот прозорот (стакло или пластика, небитно)
Не знам колку се гледа на сликава...
Долго време се восхитувам на моделарите кои прават чуда од месинг, па морав да го набавам и тоа чудо. Предноста на месингот е што се леми исто како и челикот, но нема да зар'ѓа што овозможува да стои во залиха долго време. Челикот пред лемење мора темелно да се исчисти од р'ѓата инаку нема да фати. Друга предност на месингот е тоа што со пламенот од бренерот се омекнува и со соодветни калапи може да се добијат сложени форми... Ќе видите делови од месингот дури напролет кога ќе можам да лемам во работилницата. Во план е еден многу интересен модел.
Целта за овие месец-два кои ми се полабави е да се свртам кон алуминиумот т.е. моделот Маhindra CJ 4. Можам да го работам во соба затоа што само ќе лепам и нема многу прав или отпад од него. Впрочем, црвениот и воениот Вилис ги направив дома. Се надевам дека наскоро изработката на деловите за Махиндрата ќе заврши па ќе ја подготвувам за фарба...
Засега работам на цртежи за деловите кои ми недостигаат за во моментот кога ќе ми се пружа шанса за работа дирекно да преминам на изработка. Во моментот спремам постоље за веќе изработените макети. Треба да изгледа вака некако:
Тоа е тоа отприлика и се надевам дека наскоро ќе има позначителен апдејт.
Она што всушност се случува е тоа што полека се спремам за посериозен „напад“ - разгледувам алати, набавувам материјали и разгледувам начини за подобрување на деловите од моите модели. Зимата е долга, тука-таму по некој колоквиум и услови има само за brainstorming.
Долго време мачев мака со материјалите и спојувањето, но тоа со челикот и со лемењето го решив. На ред е спојувањето на склоповите меѓу себе - шасијата со школката, делови од подвозјето со шасијата итн. Целта ми е деловите да ги изработам, да му удрам финиш (полирање или фарбање) и да ги прицврстам со навојна врска (народски кажано - со штрафови) и лепењето да го сведам на минимум. Тоа не е можно ако ги нема овие:

ова се минијатурни завртки и навртки - метрички навој М1.6. Во план е набавка на асортиман од М1 до М2 затоа што со една димензија не правам ништо.
Има милион видови на стеги по продавниците за алати, но сите се столарски, често преголеми и сите се пластични. Пластиката нема да ми брка работа при лемењето, работам често со отворен пламен па ги набавив овие метални.

Набавив и гума со H профил која ќе ја користам како кедер. Во едниот жлеб влегува металот од каросеријата а во другиот прозорот (стакло или пластика, небитно)
Не знам колку се гледа на сликава...

Долго време се восхитувам на моделарите кои прават чуда од месинг, па морав да го набавам и тоа чудо. Предноста на месингот е што се леми исто како и челикот, но нема да зар'ѓа што овозможува да стои во залиха долго време. Челикот пред лемење мора темелно да се исчисти од р'ѓата инаку нема да фати. Друга предност на месингот е тоа што со пламенот од бренерот се омекнува и со соодветни калапи може да се добијат сложени форми... Ќе видите делови од месингот дури напролет кога ќе можам да лемам во работилницата. Во план е еден многу интересен модел.

Целта за овие месец-два кои ми се полабави е да се свртам кон алуминиумот т.е. моделот Маhindra CJ 4. Можам да го работам во соба затоа што само ќе лепам и нема многу прав или отпад од него. Впрочем, црвениот и воениот Вилис ги направив дома. Се надевам дека наскоро изработката на деловите за Махиндрата ќе заврши па ќе ја подготвувам за фарба...
Засега работам на цртежи за деловите кои ми недостигаат за во моментот кога ќе ми се пружа шанса за работа дирекно да преминам на изработка. Во моментот спремам постоље за веќе изработените макети. Треба да изгледа вака некако:

Тоа е тоа отприлика и се надевам дека наскоро ќе има позначителен апдејт.