Формула 1 - сезона 2025

За кои (мин.1, макс. 3) возачи ќе навивате во 2025?


  • Вкупно гласачи
    76
  • Гласањето е завршено на .
Имам телекабел, и на ск3 хд и оваа и претходната трка во австралија, коментаториве ми беа словенци и никако не можев аудио да сменам упорно само тие беа ништо не се разбираа, а на обичната ск3 беше океј, србиве беа. Дали е ова само кај мене или и кај некој друг се дешава на телекабел и дали е можно да се смени?

И кај мене уште од минатата трка во Мелбурн ми се уклучија словенците со тоа што јас без проблем го сменив "audio language" во хрватски па го слушав Дарио. Понуден ми беше и српски јазик со Пајо и Срки ама Хрватите ми се подобри. Овај викенд се си беше уште од почеток Хрватски, ТВ си ги памти зададените сетинзи за "audio language"
 
Секогаш кога ке помислам дека раководството на Ферари од ова не можат да бидат понеспособни, тие ме демантираат . :tapp:
 
Секогаш кога ке помислам дека раководството на Ферари од ова не можат да бидат понеспособни, тие ме демантираат . :tapp:
Жал ми е за Леклер, зашто го сакам него, ама ко ќе ми текне како црнчето се нервира и ќе се нервира што е во ваков тим, ептен се радувам. :D
 
Рано е некако за ротации. Ќе му дадат уште 2 трки минимум на Лосон па ќе го евалуираат. Иако слаб е болидов годинава. Тешко монстерски перфоманси да вади како пред 2 години. Ќе има победи можеби, но тешко титула годинава.
 
После 5тата трка го бркаат, таман тие три трки се една по друга, нема да имаат време да го бркаат
 
Не е крив Лосон тоа што лименката повтортно е тоа, лименка. Макс вади 150% од болидот и само покажува каков генерациски талент е. Не може Лосон да е побрз од сите возачи на Торо Росо, го ставаат во РБ и оп најспор на цела стаза. Самиот Макс изјави дека болидот е претежок за возење и дека и тој има проблеми.

РБ додатен притисок прават со нивното сељачко понашање на менување возачи секоја 2ра или 3та трка. Под голем притисок се сите што ќе седнат во тоа седиште.
 
Не е крив Лосон тоа што лименката повтортно е тоа, лименка. Макс вади 150% од болидот и само покажува каков генерациски талент е. Не може Лосон да е побрз од сите возачи на Торо Росо, го ставаат во РБ и оп најспор на цела стаза. Самиот Макс изјави дека болидот е претежок за возење и дека и тој има проблеми.

РБ додатен притисок прават со нивното сељачко понашање на менување возачи секоја 2ра или 3та трка. Под голем притисок се сите што ќе седнат во тоа седиште.
Значи и Лосон е генерациски талент и треба да е приближно до Макс ама не е
 
Значи и Лосон е генерациски талент и треба да е приближно до Макс ама не е
Имаш разлика меѓу генерациски талент и талент.
Лосон треба да е блиску не треба сигурно да е последен.

Ама не можеш да ми кажеш дека од како Макс доби примат и болидот се конструира према него, Рикиардо, Албон, Гасли, Перез и Лосон сите се лоши возачи?

Албон го имаше објаснето ова многу одамна, дека инкрементални подобрувања према фидбек од Макс може да значат 2-3 десетинки проблем за другиот. Во тек на сезона тоа се мултиплицира и се претвара во секунда до две поспор круг. Е сега имаме 5-6 сезони конструирање болиди према Макс нормално е дека вториот ќе каска.

Самиот Макс пак ќе кажам ако ги гледаше интервјуата вчера, си изјави дека болидот е претежок и за него, и дека болидите на вториот тим се многу многу полесни за возење. Ова го потврдил и Лосон кој е најголема мера со оглед на тоа дека ги возеше и двата лани.
 
Ако и следна трка направи ваков очаен резултат (пример да не пројде Q3 квалификации), нека го ротираат со Цунода.

Ако и Цунода не успее да направи ништо повеќе (во смисол дека не може да стигне топ 10), тогаш Ред Бул сериозно треба да сменат политика.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom