10 брендови според квалитет?

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување
колку сакаат нека се бунат тие шо возат јапонски коли,ама тоа што шваба прави,може е скапо,ама има квалитет.ова не е муабет со дедо шо сум го правел,туку можам самиот да воочам квалитет во германски возила,години-години наназат.еве ви една споредба во дизајн:
јапонска кола од '93
1993hondaaccord.jpg

Германска кола од '93
325bmwfrontleft.jpg

па сеа споредете што е поубаво....Јапанци ми се одмилија,оти ги фалат,а од вчера шо се вика коли прават,до вчера крадеа дизајн од Европјаните.....
реплика не признавам,ова е мое мислење,може и да не е точно,ама МОЕ мислење е....
Edit: ги споредувам BMW и Honda оти демек на "исто" рамниште биле :vozbud:


Ne ti drzi ova voda...japonskite vozila se na prvo mesto po kvalitet a vo posledno vreme i vo tehnologija, performansi, dizajn...posle niv spored mene doagaat germanskite vozila a na posledno mesto od germanskite vozila mi e BMW:salut: i da ke zaboravev...japonskite vozila se poskapi od germanskite i so se vika 1970 ne e od vcera :)
 
1. Mercedes-Benz
2. Audi
3. BMW
4. VW
5. Ford
......
овде надоле нека биде листата на "жутите" почнувајќи од тојота, пошто ич не ги знам. Нити сум ги возел, нити ме возеле, нити имам искуство со нив.
 
Според читателите на списанието AutoBild во Германија за 2008:

1.Toyota
2.Mazda, Honda
4.Opel
5.Hyundai
6.Mitsubishi
7.Nissan, Mercedes, Audi
10.Bmw, Volvo
12.Suzuki
13.Skoda, Smart
15.VW, Kia
17.Seat
18.Ford
19.Fiat
20.Citroen, Renault
22.Peugeot

Сега сватив зошто француски hachback е со почетна цена од 12 000 евра, а германски 15 000.
Најзбунувачки ми е како се рангирала Skoda-та пред VW? Па нели таа е наменета за сиромашните љубители на Голф во југо-источна Европа, и јасно е дека е само бледа копија на VW.

Како и да е, мислам дека оваа табела ќе ги симне цените на германските автомобили во 2009, а се надевам и дека нема да ги поскапе јапонските.
 
Како што кажав... немам возено коли од "жутите" ама не можам да сватам како ги рангираат пред германците кога они имаат огромна традиција....Е сега ако во оваа споредба влага и цената може да водат жутите.
 
Абе добри се жутите убави и најбитно издржливи коли прават ама на швабите им нема рамни во авто бизнисот.
 
Абе добри се жутите убави и најбитно издржливи коли прават ама на швабите им нема рамни во авто бизнисот.
:bravo::bravo::bravo:
шваба шо ќе направи,и јапанац завидува...арно рековте горе,коли со традиција се,проверено....
 
квалитет или шкарт

ммое лично мислење!!!!
1.Мерцедес Бенз
2.и останати други фирми
Да се разбереме една работа.За квалитет нема што да се зборува тука,мерцедес е далеку пред сите и тоа светлосни години.Сите сме сведоци на постари модели на мерцедес кои сеуште се тркалаат и не сакаат да испуштат душа.На почетокот од 80-те правеле испитување чив блок е најиздржлив.Во класа биле поголемите модели на бмв,пежо,форд,мерцедес и други.Покажале и докажале дека блокот на в123 или репашот популарен кај нашите таксисти може 500000км да го помине без проблем.Е ама затоа мечка кошта пари каде 2 напред води коло:toe:и цената е со 5цифри а не со 4.Покојниот најдобар шеф на ЈСП Скопје мајстор Ристо велеше секогаш цитирам-за мене кола над 2000кубика и над 2тона.Од поевтините би ги издвоил форд,опел,фиат а ова французите многу бре се терсене на оваа наша нафта:vozbud::vozbud:,се им смета нешто.И за на крај идеален автомобил е
1.Германска издржливост и подвозје
2.Италијански дизајн
3.Француска амортизација
Е ама таков до сега не е направен:helou:
 
Ne ti drzi ova voda...japonskite vozila se na prvo mesto po kvalitet a vo posledno vreme i vo tehnologija, performansi, dizajn...posle niv spored mene doagaat germanskite vozila a na posledno mesto od germanskite vozila mi e BMW:salut: i da ke zaboravev...japonskite vozila se poskapi od germanskite i so se vika 1970 ne e od vcera :)
:tapp:

BTW, ovie rang listi se pravat statisticki po brojot na prijaveni defekti vo servisite... Ne znam sto si ja cukate glavata okolu toa uste...
 
Според читателите на списанието AutoBild во Германија за 2008:

1.Toyota
2.Mazda, Honda
4.Opel
5.Hyundai
6.Mitsubishi
7.Nissan, Mercedes, Audi
10.Bmw, Volvo
12.Suzuki
13.Skoda, Smart
15.VW, Kia
17.Seat
18.Ford
19.Fiat
20.Citroen, Renault
22.Peugeot

Сега сватив зошто француски hachback е со почетна цена од 12 000 евра, а германски 15 000.
Најзбунувачки ми е како се рангирала Skoda-та пред VW? Па нели таа е наменета за сиромашните љубители на Голф во југо-источна Европа, и јасно е дека е само бледа копија на VW.

Како и да е, мислам дека оваа табела ќе ги симне цените на германските автомобили во 2009, а се надевам и дека нема да ги поскапе јапонските.


И јас се чудев, но вози Шкода ќе сватиш.

Инаку Нисан, Тојота потоа Мерцедес ( станаа комерцијала тешка во последно време)

Француските и Италјанските коли ги ставам на дното
 
И јас се чудев, но вози Шкода ќе сватиш.

Инаку Нисан, Тојота потоа Мерцедес ( станаа комерцијала тешка во последно време)

Француските и Италјанските коли ги ставам на дното

Ранг листите се прават статистички според број на дефекти на 1000 возила. Шкода има помалку опрема од VW, а иста механика и квалитет затоа и помалку кварови.
 
Субару
тојота
крајслер(и мерцедес се за исто место поради соработката дајмлер-крајслер..во исти погони се произведуваа автомобилите)
мерцедес
кадилак
бмв
хонда
јееп-најдобри теренци
:toe::toe::toe:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom