„Микросам“ ќе произведува делови за нов руски комерцијален авион

Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
Дали некој некаде видел нивна опрема во функција???? Посебно нешто што би можело да спастри композитно авионско крило????
Не поставувај незгодни прашања!
 

Hurin

Pokerface bastard
Член од
3 јуни 2009
Мислења
8.537
Поени од реакции
14.670
микросам си обучува сопствени кадри преку нивната академија и потоа си ги вработува. повеќе му се исплаќа така според мене.
а иначе сум разгледал внатре и можам да кажам дека се опремени,
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
микросам си обучува сопствени кадри преку нивната академија и потоа си ги вработува. повеќе му се исплаќа така според мене.
а иначе сум разгледал внатре и можам да кажам дека се опремени,
...можеш да ја дефинираш таа : опременост , од друга страна бројот на вработени кој е публикуван е многу мал за да би требело да издржуваат академија која би им обучувала кадри.... тоа дури ни светски..познати огромни компании немаат...:)
.. сепак мислам дека е некоја шарада , ама сепак интересно звучи....технологија за производство на авионски крила за патнички авиони и трупови за нив не е мала работа , дури и за земја на ново на висок технолошки развој како Македонија.
Има една законитост која вика дека за торнадо ти треба енергија на океан, у кофа со вода неможеш да го направиш...торнадото..:)
 
Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
...можеш да ја дефинираш таа : опременост , од друга страна бројот на вработени кој е публикуван е многу мал за да би требело да издржуваат академија која би им обучувала кадри.... тоа дури ни светски..познати огромни компании немаат...:)
.. сепак мислам дека е некоја шарада , ама сепак интересно звучи....технологија за производство на авионски крила за патнички авиони и трупови за нив не е мала работа , дури и за земја на ново на висок технолошки развој како Македонија.
Има една законитост која вика дека за торнадо ти треба енергија на океан, у кофа со вода неможеш да го направиш...торнадото..:)
Eве го наставниот кадар..... :D:vozbud:
http://www.mikrosam.com/Lectures_mkd1.html
..не гледам некој да има врска со аеро инженерството...
... ај да баталиме...хали, кадар, опрема, спремност... а бе размислил ли некој како би се извел транспортот на готовото крило...
 
Член од
21 март 2012
Мислења
3.277
Поени од реакции
3.055
Вие изгледа сте неписмени.

Каде пишува дека они ќе прават крила?Пишува дека направиле машини што ќе прават крила како внесуваш податоци на пример кои димензии алуминиум ти треба пресечен или за склопување како идат деловите и машините си работат.Има огромна разлика меѓу правење машини за изработка на крила и правење на крила.

Затоа и вработениот кадар им е толку мал зошто во нивната струка нема место за ниско образовани кадри туку само стручни.
 

Lux

Inglourious
Член од
25 октомври 2010
Мислења
1.189
Поени од реакции
888
Значи да се разбереме, они произведуваат машини а не крила, муцки, авиони, вселенски бродови..и све се тоа роботизирани и уникатни машини пример како оваа
Прилепската фирма “Микросам“ пред три недели на саемот Париз “Jec composites show“ ја промовирала машината специјален индустриски робот наменет за производство на критични делови за авиони и сателити беше кажано на денешниот прес во Скопје по повод 20 годишни од своето формирање.
Претседателот на фирмата Благоја Самакоски рече дека станува збор за висока технологија во светот, што досега таква машина се произведувала само во САД, во Шпанија по американска лиценца. Додаде дека за нејзиното производство се потребни 12 до 18 месеци и е многу скапа.
“Досега Микросам има произведено преку сто најразлични машини. Тие машини денес се наоѓаат во најголемите светските истражувачки институти Германија, Франција, Кина, Русија. Македонија се вброила во редот на врвните производители на ваква опрема во светот.“, рече Самакоски.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Вие изгледа сте неписмени.

Каде пишува дека они ќе прават крила?Пишува дека направиле машини што ќе прават крила како внесуваш податоци на пример кои димензии алуминиум ти треба пресечен или за склопување како идат деловите и машините си работат.Има огромна разлика меѓу правење машини за изработка на крила и правење на крила.

Затоа и вработениот кадар им е толку мал зошто во нивната струка нема место за ниско образовани кадри туку само стручни.
Значи да се разбереме, они произведуваат машини а не крила, муцки, авиони, вселенски бродови..и све се тоа роботизирани и уникатни машини пример како оваа
Прилепската фирма “Микросам“ пред три недели на саемот Париз “Jec composites show“ ја промовирала машината специјален индустриски робот наменет за производство на критични делови за авиони и сателити беше кажано на денешниот прес во Скопје по повод 20 годишни од своето формирање.
Претседателот на фирмата Благоја Самакоски рече дека станува збор за висока технологија во светот, што досега таква машина се произведувала само во САД, во Шпанија по американска лиценца. Додаде дека за нејзиното производство се потребни 12 до 18 месеци и е многу скапа.
“Досега Микросам има произведено преку сто најразлични машини. Тие машини денес се наоѓаат во најголемите светските истражувачки институти Германија, Франција, Кина, Русија. Македонија се вброила во редот на врвните производители на ваква опрема во светот.“, рече Самакоски.
ОК ..ОК се извинувам, незнев дека сум до толку неписмен :)
 

bobipp

Let's cook!
Член од
15 август 2008
Мислења
11.700
Поени од реакции
6.627
Абе темава ја отворив за да кажат луѓе како е за работа таму, нивни искуства, муабети од други или слично не да се препукувате меѓу себе дали праеле крила, трупови или не знам шо.
 
Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
Вие изгледа сте неписмени.

Каде пишува дека они ќе прават крила?Пишува дека направиле машини што ќе прават крила како внесуваш податоци на пример кои димензии алуминиум ти треба пресечен или за склопување како идат деловите и машините си работат.Има огромна разлика меѓу правење машини за изработка на крила и правење на крила.

Затоа и вработениот кадар им е толку мал зошто во нивната струка нема место за ниско образовани кадри туку само стручни.
Ај не го тупи и ти сега....

Било која машина за сечење, дали е на ласер, вода или песок, ќе ти исече се што сакаш и во каков сакаш облик....
...ова е само реклама за технички неписмени луѓе... еве ние правиме чуда..
.. прилепчаниве добиле некаква си понуда... изгледа... дале најефтин одговор, однасекаде ќе испоувезуваат компоненти, ќе заварат некоја носечка конструкција, ќе ги прицврстат увезените работи и ете ти машина.. ништо техничко-технолошки чудно и фантастично нема во тоа..

... ласерски резачи на делови од лим... колку ми е познато и во Скопје има... бар за два јас знам... турбо работат луѓето...
 

^X^

Член од
22 декември 2007
Мислења
1.457
Поени од реакции
376
Се работи за оваа машина
http://www.mikrosam.com/new/article/en/automated-fiber-placement-the-complete-system/
и ова не е било што, оваква слична технологија користи Боинг, значи композитните материјали се иднината. Еве како тоа изгледа кај производството на Боинговиот Dreamliner. Сега дали нашите сконтале како тоа Боинг го прави и направиле нешто слично, не е ни важно, важно е дека Русите се заинтересирале да ја купат скапата машина. Инаку Микросам досега продал стотина машини, а Самаковски има награди на меѓународни саеми за иновации. Значи далеку од тоа дека продава муда за бубрези.
Продава памет, што кај нас е многу ретко, паметот кај нас е многу дефицитарен.

 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Се работи за оваа машина
http://www.mikrosam.com/new/article/en/automated-fiber-placement-the-complete-system/
и ова не е било што, оваква слична технологија користи Боинг, значи композитните материјали се иднината. Еве како тоа изгледа кај производството на Боинговиот Dreamliner. Сега дали нашите сконтале како тоа Боинг го прави и направиле нешто слично, не е ни важно, важно е дека Русите се заинтересирале да ја купат скапата машина. Инаку Микросам досега продал стотина машини, а Самаковски има награди на меѓународни саеми за иновации. Значи далеку од тоа дека продава муда за бубрези.
Продава памет, што кај нас е многу ретко, паметот кај нас е многу дефицитарен.
..занимливо..ја погледнав страницата .... и ако Микро сам тоа го прави и го продал стотини пати до сега по оние некаде погоре багателни цени.., тогаш БРАВО.
Ми остана нејасно дали главата за позиционирање на материјалот која работи со припрег ја продале некому до сега или не. И софтверот им изгледа занимлив , баш ќе погледам...
Веројатно е ко овој овде...:http://cgtech.com/media/lg/composites/
т.е, ако е тоа што викаат дека е тогаш се ептен ХајФај фирма.......која продава ум и интегрира опрема..:) .
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Кој и како се запишува на оваа академија? Многу интересна замисла, браво.
 

SinisteR.

Is this your homework Larry?
Член од
10 јуни 2011
Мислења
2.823
Поени од реакции
7.032
се сеќавам пред некоја година една машина во Иран требаше да ја продат ама американците не ги остаја пошто можела да се користи за производство на атомска бомба :pos:
true story bro
 

naumdb

Кајгана Менаџер!!!
Член од
5 јуни 2007
Мислења
8.951
Поени од реакции
5.508
се сеќавам пред некоја година една машина во Иран требаше да ја продат ама американците не ги остаја пошто можела да се користи за производство на атомска бомба :pos:
true story bro
А ја знам дека пред некоја година на саем во Германија им беше украден робот во вредност од 2 милиони евра (или марки)... Сериозна фирма се дечкиве, нема заебанција, и нема врска тоа што синот на газдата е во ВМРО, јаки си беа и пред тоа. А и за академијата слушам дека е доста добра, мислам дека ја почнаа некаде 2007-08... така нешто беше.
 

^X^

Член од
22 декември 2007
Мислења
1.457
Поени од реакции
376
..занимливо..ја погледнав страницата .... и ако Микро сам тоа го прави и го продал стотини пати до сега по оние некаде погоре багателни цени.., тогаш БРАВО.
Ми остана нејасно дали главата за позиционирање на материјалот која работи со припрег ја продале некому до сега или не. И софтверот им изгледа занимлив , баш ќе погледам...
Веројатно е ко овој овде...:http://cgtech.com/media/lg/composites/
т.е, ако е тоа што викаат дека е тогаш се ептен ХајФај фирма.......која продава ум и интегрира опрема..:) .
Да, но сите тие машини се за период од 20 години, односно не произведуваат машини сериски, само по нарачка. Оваква за авионски крила милам дека им е прва, машини за производство на резервоари и слично, боци за гас се веќе продадени. Секаде се користи јадро околу кое се нанесува композитниот материјал.
Инаку како што знам не работат само со композити, прават и машини за обликување на мермер, индустриски роботи итн.
--- надополнето: 30 април 2012 во 00:42 ---
се сеќавам пред некоја година една машина во Иран требаше да ја продат ама американците не ги остаја пошто можела да се користи за производство на атомска бомба :pos:
true story bro
Тоа беше за Пакистан и не некаква нуклеарна технологија, него за производство на резервоари под притисок, но истите можат да се искористат и за зголемување на дометот на ракетите и машината која што беше на пат за Пакистан им беше запленета.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom