Не поставувај незгодни прашања!Дали некој некаде видел нивна опрема во функција???? Посебно нешто што би можело да спастри композитно авионско крило????
Не поставувај незгодни прашања!Дали некој некаде видел нивна опрема во функција???? Посебно нешто што би можело да спастри композитно авионско крило????
...можеш да ја дефинираш таа : опременост , од друга страна бројот на вработени кој е публикуван е многу мал за да би требело да издржуваат академија која би им обучувала кадри.... тоа дури ни светски..познати огромни компании немаат...микросам си обучува сопствени кадри преку нивната академија и потоа си ги вработува. повеќе му се исплаќа така според мене.
а иначе сум разгледал внатре и можам да кажам дека се опремени,
Eве го наставниот кадар........можеш да ја дефинираш таа : опременост , од друга страна бројот на вработени кој е публикуван е многу мал за да би требело да издржуваат академија која би им обучувала кадри.... тоа дури ни светски..познати огромни компании немаат...
.. сепак мислам дека е некоја шарада , ама сепак интересно звучи....технологија за производство на авионски крила за патнички авиони и трупови за нив не е мала работа , дури и за земја на ново на висок технолошки развој како Македонија.
Има една законитост која вика дека за торнадо ти треба енергија на океан, у кофа со вода неможеш да го направиш...торнадото..
Вие изгледа сте неписмени.
Каде пишува дека они ќе прават крила?Пишува дека направиле машини што ќе прават крила како внесуваш податоци на пример кои димензии алуминиум ти треба пресечен или за склопување како идат деловите и машините си работат.Има огромна разлика меѓу правење машини за изработка на крила и правење на крила.
Затоа и вработениот кадар им е толку мал зошто во нивната струка нема место за ниско образовани кадри туку само стручни.
ОК ..ОК се извинувам, незнев дека сум до толку неписменЗначи да се разбереме, они произведуваат машини а не крила, муцки, авиони, вселенски бродови..и све се тоа роботизирани и уникатни машини пример како оваа
Прилепската фирма “Микросам“ пред три недели на саемот Париз “Jec composites show“ ја промовирала машината специјален индустриски робот наменет за производство на критични делови за авиони и сателити беше кажано на денешниот прес во Скопје по повод 20 годишни од своето формирање.
Претседателот на фирмата Благоја Самакоски рече дека станува збор за висока технологија во светот, што досега таква машина се произведувала само во САД, во Шпанија по американска лиценца. Додаде дека за нејзиното производство се потребни 12 до 18 месеци и е многу скапа.
“Досега Микросам има произведено преку сто најразлични машини. Тие машини денес се наоѓаат во најголемите светските истражувачки институти Германија, Франција, Кина, Русија. Македонија се вброила во редот на врвните производители на ваква опрема во светот.“, рече Самакоски.
Ај не го тупи и ти сега....Вие изгледа сте неписмени.
Каде пишува дека они ќе прават крила?Пишува дека направиле машини што ќе прават крила како внесуваш податоци на пример кои димензии алуминиум ти треба пресечен или за склопување како идат деловите и машините си работат.Има огромна разлика меѓу правење машини за изработка на крила и правење на крила.
Затоа и вработениот кадар им е толку мал зошто во нивната струка нема место за ниско образовани кадри туку само стручни.
..занимливо..ја погледнав страницата .... и ако Микро сам тоа го прави и го продал стотини пати до сега по оние некаде погоре багателни цени.., тогаш БРАВО.Се работи за оваа машина
http://www.mikrosam.com/new/article/en/automated-fiber-placement-the-complete-system/
и ова не е било што, оваква слична технологија користи Боинг, значи композитните материјали се иднината. Еве како тоа изгледа кај производството на Боинговиот Dreamliner. Сега дали нашите сконтале како тоа Боинг го прави и направиле нешто слично, не е ни важно, важно е дека Русите се заинтересирале да ја купат скапата машина. Инаку Микросам досега продал стотина машини, а Самаковски има награди на меѓународни саеми за иновации. Значи далеку од тоа дека продава муда за бубрези.
Продава памет, што кај нас е многу ретко, паметот кај нас е многу дефицитарен.
А ја знам дека пред некоја година на саем во Германија им беше украден робот во вредност од 2 милиони евра (или марки)... Сериозна фирма се дечкиве, нема заебанција, и нема врска тоа што синот на газдата е во ВМРО, јаки си беа и пред тоа. А и за академијата слушам дека е доста добра, мислам дека ја почнаа некаде 2007-08... така нешто беше.се сеќавам пред некоја година една машина во Иран требаше да ја продат ама американците не ги остаја пошто можела да се користи за производство на атомска бомба
true story bro
Да, но сите тие машини се за период од 20 години, односно не произведуваат машини сериски, само по нарачка. Оваква за авионски крила милам дека им е прва, машини за производство на резервоари и слично, боци за гас се веќе продадени. Секаде се користи јадро околу кое се нанесува композитниот материјал...занимливо..ја погледнав страницата .... и ако Микро сам тоа го прави и го продал стотини пати до сега по оние некаде погоре багателни цени.., тогаш БРАВО.
Ми остана нејасно дали главата за позиционирање на материјалот која работи со припрег ја продале некому до сега или не. И софтверот им изгледа занимлив , баш ќе погледам...
Веројатно е ко овој овде...:http://cgtech.com/media/lg/composites/
т.е, ако е тоа што викаат дека е тогаш се ептен ХајФај фирма.......која продава ум и интегрира опрема.. .
Тоа беше за Пакистан и не некаква нуклеарна технологија, него за производство на резервоари под притисок, но истите можат да се искористат и за зголемување на дометот на ракетите и машината која што беше на пат за Пакистан им беше запленета.се сеќавам пред некоја година една машина во Иран требаше да ја продат ама американците не ги остаја пошто можела да се користи за производство на атомска бомба
true story bro