„Микросам“ ќе произведува делови за нов руски комерцијален авион

Hurin

Pokerface bastard
Член од
3 јуни 2009
Мислења
8.537
Поени од реакции
14.670
Кој и како се запишува на оваа академија? Многу интересна замисла, браво.
има право да се запише на конкурс секој што има завршено средно, има курс за програмирање и автоматизација, и уште еден кој стартуваше лани за помошен машински инженер.
одиш таму полагаш тестови на интелегенција и мисал мдека треба да имаш 85-90% точно за да те примат и потоа одиш на предавање и вежби скоро секој ден, имаш домашна итн. треба многу да посветиш време и труд во академијата но ако имаш одлични резултати ќе те земат да работииш таму, и тоа без факултет :) имам пријатели кој завршиле собрајќаен или педагошки факултет а се во тимот на програмери таму :)
--- надополнето: 30 април 2012 во 00:54 ---
Абе темава ја отворив за да кажат луѓе како е за работа таму, нивни искуства, муабети од други или слично не да се препукувате меѓу себе дали праеле крила, трупови или не знам шо.
значи тие кои завршиле успешно академијата имаат предност пред тие кој не се ни кандитирале, што значи џабе ти е факултетот ако не си дел од академијата,освен ако си машински или нешто слично па да имаш шанса да работиш инаку ако сакаш кај програмериве да влезиш ќе треба да ја поминиш академијата
 
Член од
5 август 2009
Мислења
1.295
Поени од реакции
484
Ај не го тупи и ти сега....

Било која машина за сечење, дали е на ласер, вода или песок, ќе ти исече се што сакаш и во каков сакаш облик....
...ова е само реклама за технички неписмени луѓе... еве ние правиме чуда..
.. прилепчаниве добиле некаква си понуда... изгледа... дале најефтин одговор, однасекаде ќе испоувезуваат компоненти, ќе заварат некоја носечка конструкција, ќе ги прицврстат увезените работи и ете ти машина.. ништо техничко-технолошки чудно и фантастично нема во тоа..

... ласерски резачи на делови од лим... колку ми е познато и во Скопје има... бар за два јас знам... турбо работат луѓето...
Крајно песимистички поглед на работите. Па тое е и поентата на бизнисот, да дадеш одговор доволно ефтин за да те прифатат а голем за да заработиш. Што треба да направат за да некој каже браво? Дел од увезените делови се гарант лагери, а во тоа исто така нема ништо чудно и фантастично. Впрочем секој дел гледан сам по себе не е револуционерно откритие, барем не кога е веќе масовно во употреба нели?
Тоа што постојат готови резачи а сепак се произведуваат нови значи дека работата е специфична и има потреба од големи прилагодувања или наменско развивање на нови машини усовршени за потребите на процесот. Кога веќе успеале(ваат) во својот пробив на светскиот пазар навистина не гледам зошто постојано се омаловажува нивниот успех.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
--- надополнето: 30 април 2012 во 09:49 ---
Крајно песимистички поглед на работите. Па тое е и поентата на бизнисот, да дадеш одговор доволно ефтин за да те прифатат а голем за да заработиш. Што треба да направат за да некој каже браво? Дел од увезените делови се гарант лагери, а во тоа исто така нема ништо чудно и фантастично. Впрочем секој дел гледан сам по себе не е револуционерно откритие, барем не кога е веќе масовно во употреба нели?
Тоа што постојат готови резачи а сепак се произведуваат нови значи дека работата е специфична и има потреба од големи прилагодувања или наменско развивање на нови машини усовршени за потребите на процесот. Кога веќе успеале(ваат) во својот пробив на светскиот пазар навистина не гледам зошто постојано се омаловажува нивниот успех.
Тука си во право, пазарот за наменски компјутеризирани машини и инсталации за напредни композити ПОСТОИ. Секаде таквите машини се ИНТЕГРИРААТ од веќе готови елементи и компоненти, поизводителот сето тоа само го склопува на основа на својот концепт. Елементите..: од лагери, клизни лежишта, серво мотори...контролери итн.итн, па пеку комплетните шасии..се купуваат и нарачуваат кај специјализирани OEM производители. Исто се АДАПТИРА и софтверот според потребите на муштеријата и производот кој ќе се прави.
За вакви бизниси потребен е квалитетен тим, неколку гуруи во областа и ЕПТЕН ДОБАР ЏАМБАЗ сето тоа да го продаде, т.е. да убеди некој да го купи.
Инсталација за позиционирање на припрег во калап за авионско крило или намотување на труп е навистина интригантна и врв на занаетот.
Такви опреми се прават само по порачка и при јасна убеденост и на производителот и на нарачателот дека може да биде изпорачана и пуштена во работа, плус банка спремна да финансира. И многу се скапи и тешко е да ти ја купи некој познат како Product of Macedonia.....но Самакот е мангуп у секој случај, ако не друго барем да створи приказна, а во нашиов свет и приказните прават пари посебно поддржани и со соодветна сценографија...:)
 
Член од
5 август 2009
Мислења
1.295
Поени од реакции
484
--- надополнето: 30 април 2012 во 09:49 ---

Тука си во право, пазарот за наменски компјутеризирани машини и инсталации за напредни композити ПОСТОИ. Секаде таквите машини се ИНТЕГРИРААТ од веќе готови елементи и компоненти, поизводителот сето тоа само го склопува на основа на својот концепт. Елементите..: од лагери, клизни лежишта, серво мотори...контролери итн.итн, па пеку комплетните шасии..се купуваат и нарачуваат кај специјализирани OEM производители. Исто се АДАПТИРА и софтверот според потребите на муштеријата и производот кој ќе се прави.
За вакви бизниси потребен е квалитетен тим, неколку гуруи во областа и ЕПТЕН ДОБАР ЏАМБАЗ сето тоа да го продаде, т.е. да убеди некој да го купи.
Инсталација за позиционирање на припрег во калап за авионско крило или намотување на труп е навистина интригантна и врв на занаетот.
Такви опреми се прават само по порачка и при јасна убеденост и на производителот и на нарачателот дека може да биде изпорачана и пуштена во работа, плус банка спремна да финансира. И многу се скапи и тешко е да ти ја купи некој познат како Product of Macedonia.....но Самакот е мангуп у секој случај, ако не друго барем да створи приказна, а во нашиов свет и приказните прават пари посебно поддржани и со соодветна сценографија...:)
Вистината е во подвлеченото :)
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Вистината е во подвлеченото :)
...горката вистина.....;)...пари има колку сакаш наоколу , ретки се тие од подвлеченото...не повеќе од 2-3% во секоја средина.....во Македонија изгледа и помалку...
 
Член од
13 октомври 2011
Мислења
29
Поени од реакции
2
Pozdrav,

sakav da prasam, dali nekoj od forumov znae, dali postoi nekoja slicna firma vo Makedonija ili okolinava, sto se zanimava so dejnost kako Microsam?
Znaci, dali postoi nekoja druga firma, koja proizveduva robotizirani masini?

Ili pak, ako nekoj znae, koi firmi mu se konkurencija na Microsam?

Fala,
 
Член од
17 април 2012
Мислења
2.335
Поени од реакции
2.095
Pozdrav,

sakav da prasam, dali nekoj od forumov znae, dali postoi nekoja slicna firma vo Makedonija ili okolinava, sto se zanimava so dejnost kako Microsam?
Znaci, dali postoi nekoja druga firma, koja proizveduva robotizirani masini?

Ili pak, ako nekoj znae, koi firmi mu se konkurencija na Microsam?

Fala,
Во Македонија и на Балканот се единствени , а за пошироко немам информации но сигурно имаат конккуренција од западна европа јапонија и сад.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.769
Поени од реакции
21.177
Имав еден школски што работеше таму. Капацитет беше дечкото, имаше завршено факултет во Србија за електроника.
Не дека си живеам којзнае колку со него, но ми имаше кажано дека правеле машини по нарачка, или ако го сватив добро доаѓа муштерија и вика сакам машина која ке прави тоа и тоа.
Сето ова беше пред некој 10 години можеби и тогаш земаше плата( ако не ме излажа) околу 40000 иљади, што за приватна фирма во тоа време не беше воопшто малце. За споредба јас земав некој 9000 тогаш. Во секој случај не е за секој таму, треба да ти делиле.
 

bucio

Урбан индијанец.
Член од
8 јули 2008
Мислења
16.322
Поени од реакции
7.781
„Микросам“ вработува дваесет инженери, основна плата од 12.000 денари
„Микросам“ од Прилеп објави оглас за вработување на десет машински инженери и на десет електро инженери. Кандидатите треба да имаат завршено соодветно високо образование – машински или електро факултет.



Работното време е 40 часа неделно, распоредено во 5 дена во неделата. Основната нето плата е 12.000,00 денари. Работно искуство не е потребно.

„Доколку сте заинтересирани за нови предизвици и стекнување на искуство во областа на високата технолгија покрај врвни и искусни инженери, испратете Ваша кратка биографија (CV) и мотивационо писмо на следната email адреса: info@mikrosam.com, со задолжително назначување на работното место за кое аплицирате.
Рокот за пријавување е до 31.05.2014г“, соопшти компанијата.

Emagazin.mk
 
Член од
14 декември 2013
Мислења
4.157
Поени од реакции
10.994
Добра платава за инжинер..
 

Toma

Корона стронг
Член од
22 април 2014
Мислења
4.067
Поени од реакции
3.212

Kajgana Shop

На врв Bottom