„Бисери на почетници“ - компјутерџии

SANCTIMONIOUS

Мејд Ин Мацедониа
Член од
21 март 2006
Мислења
1.302
Поени од реакции
9
една наша пријателка кажуваше кога идела да купи мп3 плеер, не е битно кај, влегла и..
К:добар ден, имате мп3ки
П:Момен баш да проверам дали има 3ки
 

vmx

Член од
25 април 2005
Мислења
5.633
Поени од реакции
201
А еден другар отишол у Анхоч да купува компјутер и таму дечките го прашале:
„дечко каков компјутер сакаш (за конфигурација го прашува)“ и овој као од пушка „црн“. :pos: :pos: :pos:
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.407
Поени од реакции
7.692
Што ти е бре воткамикс??? Па знаеш дека црните се за 5% побрзи од белите?! :pos: :pos:

Момците од Он.нет склопиле или превеле прирачник за работници во техничка поддршка. Една од постресните работни позиции за кои знам дека постојат на планетава.

20 работи што ги научив од техничка поддршка
- Се додека се врти светот, корисниците ќе имаат проблеми.
- Кога се сомневаш - ресетирај.
- Плаши се од телефонот. Никој не се јавува во техничка поддршка за да ти посака добро утро.
- Порано или подоцна ќе налеташ на лице кое ќе го напише зборот "спејс" или ќе заборави да го вклучи компјутерот во струја. Ако не си, почекај, ќе го сретнеш.

- Ни еден корисник на почетокот нема да ти ја каже вистината.

- Како техничка поддршка, твоја работа е да го срушиш отпорот и да ја извадиш вистината.

- "Не направив ништо" или "само од себе се случи" се корисничка мантра.

- Некои луѓе нема никогаш да научат.

- Ова значи дека секогаш ќе имаш работа.

- Гледај да задржиш смирен глас, дури и ако врескаш од внатре.

- Копчето "hold" ти е пријател.

- Што и да правите, не паничете.

- Одговорот на сите прашања на корисникот треба да биде "Верувај ми, знам што правам," дури и ако тоа е дрска лага.

- Корисниците можат да почувствуваат страв. Ако еднаш изгубиш контрола, си изгубил се.

- Со корисникот кој повеќе не те слуша, туку се обидува да го наметне "неговиот начин" не вреди да се замараш. Симулирај дека се прекинала линијата и спушти му.

- Понекогаш е полесно да се поправи компјутер, отколку да се утврди што е расипано.

- Корисниците секогаш сакаат да има причина зошто нешто се поправа. Ако не сте сигурни зошто, само излажете, и онака нема да знаат. "Залутан електрон минал низ процесорот и предизвикал..."

- Ако е можно, побарајте да зборувате со најмладото лице што е присутно.

- Кога се сомневаш - ресетирај.
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.498
не можам. морам. оговарање е, злокобно, али морам.

Вака:имам презентација на факултет со една колешка. (за мое добро, не спомнувам која е). Имено лаптопот пред мене поврзан со проектор и проектира зад мене.

И сега доаѓа колешката и ме прашува: ако сакам нешто да покажам што треба да направам. И јас нормално, го размрдувам глушецот, се појавува курсорот усред Пауер поинт презентација и и велам еве. И сега оваа конта... гледа LCD-то, гледа проекцијата, повеќепати.. Аха, аааа да, сфаќам, значи јас можам да покажам на екранот со прстот, и прстот ќе ми се види позади на проекцијата.:aplauz:
Сум се згазил пред цел амфитеатар. Жално е луѓе, девојката е на студии по информатика со подобар просек од мене.:tapp:

Еј ти па што си.. земи бркни си ја.. можеби ќе ти помогне да го поправиш просекот..а ти неа ..:wink:



Иначе за ова со НумЛокот..неможам да поверувам.. не е можно бве.. абе до толку????
 
Член од
17 август 2006
Мислења
1.531
Поени од реакции
123
офф лелеее можеби не секој ден ама неделно минимум по 3/4 пати ми се случуваат слични бисери каде ми го развеселуваат денот и се смеам со саати...

пазете најсмешната дискусија мегу мене и еден муштерија што се случила ЕВЕР!



а исто така ми се има случено да купат нов телефон и после два дена ми се враќаат и ми се дерат дека им се расипал, го ставиле на полњач цела вечер и никако да се наполни и не знаат да го уклучат, најчесто кај телефоните како нокиа што се дугмињата за палење горе а они притискале на црвеното дугме за спуштање.

а ми се има десено и еден муштерија, премногу редовен ми беше оти на 2/3 дена батерија ми купуваше веке 3 недели по ред едно 12/13 батерии ми купи за нокиа 6230и, постар човек околу 50тина години и најверојатно почетник во мобилната технологија и јас не прашував зошто купува батерии се додека еднашка не ми снема и го прашав зошто купувате батерии на секои три дена? и незнам како ми објасни дека телефонот му ги празнел батериите он кога бил во америка по еден месец му траела една батерија а тука само по 2/3 дена и тоа воопшто не разговарал...

и да е не го тупам многу, типот уствари незнаел дека со мобилниот идело полњач за да си ја наполни батеријата и одкако му објаснив до ден денес ме прави светец. :pos:
A ti od koj mu gi zede parete za 13 baterie togas mu kaza deka ima punjac eheee sto si ti:pos2:
 

burn84

Говорете Македонски
Член од
4 февруари 2006
Мислења
6.579
Поени од реакции
1.500
Исто важи и за caps lock:pos2:
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
941
Што ти е бре воткамикс??? Па знаеш дека црните се за 5% побрзи од белите?! :pos: :pos:

Момците од Он.нет склопиле или превеле прирачник за работници во техничка поддршка. Една од постресните работни позиции за кои знам дека постојат на планетава.

20 работи што ги научив од техничка поддршка
- Се додека се врти светот, корисниците ќе имаат проблеми.
- Кога се сомневаш - ресетирај.
- Плаши се од телефонот. Никој не се јавува во техничка поддршка за да ти посака добро утро.
- Порано или подоцна ќе налеташ на лице кое ќе го напише зборот "спејс" или ќе заборави да го вклучи компјутерот во струја. Ако не си, почекај, ќе го сретнеш.

- Ни еден корисник на почетокот нема да ти ја каже вистината.

- Како техничка поддршка, твоја работа е да го срушиш отпорот и да ја извадиш вистината.

- "Не направив ништо" или "само од себе се случи" се корисничка мантра.

- Некои луѓе нема никогаш да научат.

- Ова значи дека секогаш ќе имаш работа.

- Гледај да задржиш смирен глас, дури и ако врескаш од внатре.

- Копчето "hold" ти е пријател.

- Што и да правите, не паничете.

- Одговорот на сите прашања на корисникот треба да биде "Верувај ми, знам што правам," дури и ако тоа е дрска лага.

- Корисниците можат да почувствуваат страв. Ако еднаш изгубиш контрола, си изгубил се.

- Со корисникот кој повеќе не те слуша, туку се обидува да го наметне "неговиот начин" не вреди да се замараш. Симулирај дека се прекинала линијата и спушти му.

- Понекогаш е полесно да се поправи компјутер, отколку да се утврди што е расипано.

- Корисниците секогаш сакаат да има причина зошто нешто се поправа. Ако не сте сигурни зошто, само излажете, и онака нема да знаат. "Залутан електрон минал низ процесорот и предизвикал..."

- Ако е можно, побарајте да зборувате со најмладото лице што е присутно.

- Кога се сомневаш - ресетирај.
Што мислите вие ова од Трендо е пишувано...:nesvest:

http://kludgespot.blogspot.com/2007/08/20-things-i-learned-from-tech-support.html
 
Член од
5 мај 2005
Мислења
4.454
Поени од реакции
178
Што мислите вие ова од Трендо е пишувано...:nesvest:

http://kludgespot.blogspot.com/2007/08/20-things-i-learned-from-tech-support.html



Што ти е бре воткамикс??? Па знаеш дека црните се за 5% побрзи од белите?! :pos: :pos:

Момците од Он.нет склопиле или превеле прирачник за работници во техничка поддршка.

Па шо знам шо мислиме
 

Бејко

unregistered user
Член од
14 ноември 2005
Мислења
222
Поени од реакции
1
место: интернетџилница
време: не е битно
улоги: В-вработен, М-муштеривка.

М: добар ден, има мирц?
В: има.
М: ќе можи да ми приклучите
В: нема проблем (и приклучува)
.
. (подоцна)
.
В: (забележува дека типката воопшто не се труди да разговара)
.
.
М: (по половина час неуспешно ирцање) ако можи да исклучите?
В: па исклучи си сама.
М: како?
В: со глувчето стисни горе десно на „иксот“.
М: (го крева глувчето од биро, го залепува на монитор и притиска) не можи.
В: вака. (знаете како нели?)
М: (фрла 500 денари и бега ко ѓаол од темјан)
 

TpH_Bo_OkO

Трноризец
Член од
18 мај 2005
Мислења
11.537
Поени од реакции
878
Па нека гледа како праат тие околу неа бе...глупача...
 

асфалт

UNCENSORED
Член од
8 август 2005
Мислења
804
Поени од реакции
23
еден другар мој, имал стегнато Mute, долу кај звучничето на таскбар-от, море пломби кинел, море звучната ја вадел, ја чистел, на поправка... кога доаѓаат дома да ја местат гледаат долу Mute:)))
 

BountyHunter

нинџа и пол
Член од
29 јануари 2007
Мислења
202
Поени од реакции
10
Овде во Охрид имат една играчница Перстил се викат и газдана Жижи го викет. Едно дете мало му одит му носит едно Floppy дискетче и му велит. "Чичко Жижи. Еве ти ја дискетава да ми преснимиш Need for Speed GTA Underground Counter Most Wanted." Чоеков го гледаше 5 минути детево и после ко свати шо е работата му велит. "Извини дете ама јас та игра на грешка ја избришав." Детево за малце ке заплачеше.

а ми текна уште една ситуација
бев на дополнителни часови за програмирање во едно школо и имаше една баба чистачка. Одеше по мониторине и ги чистеше. Дојде кај мојот и јас го отпуштив глувчето и курсорот не се мрдаше. Бабата имаше една крпа и ко почна на мониторот со та крпата да го бришит курсорот. Сум се згазил од смеење. Ја остајв неколку минути да бришит да се срамит. После ко виде не се бришит ми рече ова од компјутерот е или гнасно е? Јас и кажав дека од компјутерот па си ојде. Паѓав од смеење. :pos: :pos: :pos:
 
B

black angel

Гостин
site se smesni onaka ama ova so bateriite za telefonot i num lokot se najsmesni.treba da se debil da napravis taka cccc:ne_zboram
 

Kajgana Shop

На врв Bottom