автоматски менувач

Член од
23 септември 2010
Мислења
645
Поени од реакции
385
Абе кажете принцип на работа на самиот мењач, што како?
не тука за плавуши за бринети, глупости трескате
кој го интерсира нека се помачи малце да разбере, тука
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Абе кажете принцип на работа на самиот мењач, што како?
не тука за плавуши за бринети, глупости трескате
Братче принципот на работа.... на било кој менувач е прилично комплициран. За да сконташ како работи, треба барем 3 различни менувачи да отвориш (со некој шо разбира) па да знајш како работат. Така да, неверувам дека некој на форумов можи да ти објасни како оди принципот на работа и менување брзини кај автоматикот, бидејќи во него внатре има корпи, ламели, запчаници и шо уште не.

Јас имам растурано рачни менувачи од коли, и менувач од мотор. Истиот принцип на работа, со тоа што кај мотор бирачот се движи нагоре/надолу. Разлика во составувањето и работата на самиот мењач.... огромна.

стискаш кочница ( исто како и кај куплунг кога менуваш ) и ставаш у D ..
после само даваш гас и ГАЗИШ! :D
друга поволност кај автоматскиот е,и што можеш да инсталираш shifting paddles :)

пу, срамота ..девојче да знае повеќе од вас :p :p
Па така искажи се... ајде, подобјасни како се инсталираат shifting paddles (ваљда ова има некој превод на Македонски)?
 

Seniorita

џм..
Член од
11 април 2011
Мислења
1.344
Поени од реакции
681
Па така искажи се... ајде, подобјасни како се инсталираат shifting paddles (ваљда ова има некој превод на Македонски)?
I have no idea,битно знам дека може :)
 

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
36.793
Поени од реакции
29.283
i dvata menuvachi na slikite se isti i se avtomatski samo kaj edniot vo D mod stoi 2 i L a kaj drugiot vo Dmod stoi + i - ., kaj starite modeli ., D! i ., D2 toa se modovi ., za nagornina so vlechna sila vo D1 ., i so avtomatsko motorno kochenje vo D2 za nadolu., ., tie shto vozele znaat.,
 
Член од
20 јуни 2011
Мислења
192
Поени од реакции
13
а кога ке возиш на отворен пат на кој мод од овие требет да ти бидет наместен мењачот?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
i dvata menuvachi na slikite se isti i se avtomatski samo kaj edniot vo D mod stoi 2 i L a kaj drugiot vo Dmod stoi + i - ., kaj starite modeli ., D! i ., D2 toa se modovi ., za nagornina so vlechna sila vo D1 ., i so avtomatsko motorno kochenje vo D2 za nadolu., ., tie shto vozele znaat.,
Ти имаш возено?
Ако си возел, ќе знаеш дека D1 и D2 нема врска со она што си го пишал. Точно е дека е мод на пренос, ама не е за нагорнина. Туку за ситуации кога сакаш да возиш споро и несакаш менувачот да префрли во повисока брзина. Било тоа да ти треба за дрифтање, нагорнина, снег, надолнина, кал, или погребна поворка. Претпоставка е дека 2-ра брзина е доволна за тоа што имаш намера да го правиш со колата, позиционираш во D2 и менувачот менува само 1-ва и 2-ра брзина. Толку. Сам си одредува дали ќе вози со 1-ва или 2-ра.

А она со + и - најчесто е поткрепено со дисплеј во возилото, на кој стои позицијата на менувачот (P/R/N/D) ако се вози во автоматски мод, а ако се префрли на РАЧНО менување (полуавтоматско бидејќи возилото нема кунплуг), тогаш ја покажува брзината во која што моментално е менувачот. Менување на брзина било нагоре, било надолу одредува возачот. Погоре не е така.
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Dzish јас година дена дур бев Америка возев автоматик и обично кога ставаш Д2 не користи прва и втора туку само втора брзина. Ова 100% ти го гарантирам за toyota 4runner, mazda 3, toyota sienna. Е сега можеби на некои други коли е различно.
 

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
36.793
Поени од реакции
29.283
da imam vozeno i stojam pozadi se shto napishav ., a tvojot tekst e ko od rakav da si go pishuval., ., .,
nema ama bash nikakva logika vo napishanoto., po se izgleda ti nemash vozeno avtomatika., bidevki so samoto toa shto e vo mod D ., voziloto se dvizhi kako ti sakash ., od start pa do daska., dali voopshto si vozel se prashuvam., celiot post ti e baziran na neznam shto., koja naludnichava logika ., pa ti ni sushtinski ne gi razlikuvash modovite vo tek na vozenje., ., da ti nacrtam li., prefrlash vo D(drive) mod i voziloto se dvizhi i zabrzuva kako pritiskash na desnata papucha za gas., i so zgolemuvanje na brzinata mozhe i da se oseti koga avtomatski menuvachot prefrla vo povisok stepen., kaj novite modeli toa e svedeno na minimum., ., poluavtomatskite ne gi meshaj so klasichnata avtomatika ., kolku se sekavam i maliot daf od 70-te imashe poluavtomatski., toa se dva sveta ., .,

za pravenje shestar so avtomatski menuvach vo druga prilika ., za sega dosta., ., pozdrav;).,:coffee:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Имам возено комбе Mercedes CDi со автоматик менувач... искрено имаше 3/2/1 освен D, ама во 2-ката делуваше како да менува 1 и 2 цело време... незнам оти така. Или така ми се чинеше мене, а тоа стоеше во 2-ра цело време. Појма неам, можи и да грешам да му се сневиди.

Исто имам возено смарт со типтроник, ми се бендиса. Ако го играш рачниот, менува по твое. Ако го ставиш во D менува по негово :) 3/2/1 опцијата, ја нема.
 
Член од
16 април 2011
Мислења
607
Поени од реакции
154
Поголем трошок е автоматски менувач, побргу сервис треба на кочници и уљето во менувачот на помалку километри треба да се менува, за разлика од мануелниот менувач.
А за Смарт многу ме нервираше што на секое палење треба да го ставаш на автоматик. Сам иде во типтроник мод. Ако се заборавиш во прва ќе си возиш со километри :)
 

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
36.793
Поени од реакции
29.283
Dzish prijatele taka kazhi ., da gi razjasnime rabotive:terenski so specijalni nameni i vozila za prevoz na teret se druga tehnologija., kaj avtomatikata poradi specifichnite uslovi na eksploatacija ., e tuka si vo pravo., ., bidejki kaj ovie vozila im e potreben pogolem vrtezhen moment vo min., i ako avtomatski menuvachot e teka prilagoden., konstrukciski., a koga veke sme kaj tiptronicot ., sepak mislam prva liga nema shto., ., okolu troshocite za avtomatikata kaj menuvachot., mozhe da bide tukurechi ista ., a duri vo gradska vozhnja se gleda negovata prednost kade gi namaluva troshocite na potroshuvachka ., abenje na celiot sistem na korpa lamela druk lager kaj obichnite taka da ., vo eksploatacija troshocite se skoro identichni., samo ima edna zez rabota so avtomatikata ., barem tuka kaj nas., da ne daj gospod neshto da trgne naopaku., nema majstori shto se razbiraat vo ovaa problematika.,., pozdrav(y)
 
Член од
21 септември 2008
Мислења
1.074
Поени од реакции
581
Аутоматикот не е за тие што не знаат да менуваат брзини, туку најчесто ги ставаат во автомобили со поголема зафатнина на моторот (искучок на спортските, иако и од нив има автомати) бидејќи при поголема зафатнина на моторот најчесто мануелните се премногу крути. Мене ми се допаѓа звукот што го произведуваат аутоматиците. За возење на долг пат и не би рекол дека се многу лесни. Немаат моторно кочење, тешки се за фаќање кривини со поголеми брзини и треба умешност за да поминеш некој.
 
Член од
16 април 2011
Мислења
607
Поени од реакции
154
Мене смартот градска ми трошеше 8-9 литри со пуштена клима. Мислам дека е премногу за толку мало количе а троши ко мутаво. Јес да 1200 ден. беше цел резервар но е премногу. Предност кај автоматиката е што фиксно троши. Додека кај мануелниот можеш и да заштедиш на помали обртаи да менуваш брзини помалку гас и т.н.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom