Што ни продаваат авто-дилерите и импортерите во Македонија?

Sipy

Dr.Sheldon Cooper
Член од
9 јануари 2011
Мислења
170
Поени од реакции
31
Темава ја отворам со намера да ги актуелизирам се почестите гласини кои кружат наоколу за тоа какви (нови) автомобили може да ни се случи да купиме кај домашните дилери и увозници. Многу пати на ново купено возило се случува вратите да не се затвораат баш најдобро и низ нив да дува, чести дефекти во електричната инсталација, чудни звуци од под хаубата...

Има ли некој од вас вакво искуство?
Мој пријател кој пред 5 години купи Citroen C4, пред година дена ми раскажа што му се случило. Колата јакупи со голем мерак, мачно собираше пари за учество за да крене лизинг или кредит, многу се радуваше кога седна во нејзе. Ми се чини немаше посреќен човек од него зад воланот во период од 3 години додека не му се случи еден миг кој ептен му го расипа филмот.
-По долги години сосема случајно сретнува пријател, другар од детството со кој израснал во исто маало. Човекот веќе подолг период бил надвор од земјава, оженет и спастрен во Франција. При муабет кој, шточ како вози, дошла темата и на неговата C4-ка. Дугаров веднаш го прашал мојот пријател каде го купил возилото и колку го платил. Му рекол„земи метро и бидејки ти е паркирано на речици идеално рамна подлога, измери ги сите ќошиња на крилата колку се оддалечени од подлогата, измери ги растојанијата помеѓу затворените врати, хауби и крилата, и после запали го моторот и влези внатре за да видам нешто. До тој миг мојот пријател воопшто не знаел дека неговиот другар од детството работи како final control во фабрика na Citroen во Франција. И да не должам многу, после направените контроли на возило кое до тој миг немало минато повеќе од 12.000 км муабетот дошол од прилика вака:

„Кој ти го продаде аутово за тие пари (мислам дека го чинеше околу 14.000 евра), да одиш и одма да го убиеш! Ова е кола од оние кои после контрола за да не ги враќаме повторно на лента ги продаваме како возила од 3-та или 4-та класа но исклучиво за сервиси, дилери и слично кои сами ќе си го одржуваат возилото за да не се ремети угледот на компанијата. Во ниеден случај вакво возило не смее да дојде до краен купувач кој ќе го плати со полна цена. Инаку, ново, ова возило не чини повеќе од 4-5.000 евра.“

Имам слушнато уште најмалку 2 вакви слични приказни каде за жал купувачите сами дошле до заклучок дека се на извесен начин измамени.
Значи, некои дилери набавуваат возила од 3-та и 4-та класа а овде ни ги продаваат како прва класа и со цена повисока дури и од цената во ЕУ правдајки се со високи трошоци зашто сме биле мал пазар.

Што мислите вие за ова и какви се вашите искуства и информации доколку ги имате?
Епа за да не те зезнат така од истиот салон или овластениот дилер(пример) за Цитроен,ќе отидеш и ќе извадиш ТИФ и таму братко се ти пишува за колата директно од Системот на Цитроен...Ја извадив така за моја кола и се си пишува и ќе си провериш се убаво.
 
Член од
7 декември 2010
Мислења
151
Поени од реакции
39
Темава ја отворам со намера да ги актуелизирам се почестите гласини кои кружат наоколу за тоа какви (нови) автомобили може да ни се случи да купиме кај домашните дилери и увозници. Многу пати на ново купено возило се случува вратите да не се затвораат баш најдобро и низ нив да дува, чести дефекти во електричната инсталација, чудни звуци од под хаубата...

Има ли некој од вас вакво искуство?

Мој пријател кој пред 5 години купи Citroen C4, пред година дена ми раскажа што му се случило. Колата јакупи со голем мерак, мачно собираше пари за учество за да крене лизинг или кредит, многу се радуваше кога седна во нејзе. Ми се чини немаше посреќен човек од него зад воланот во период од 3 години додека не му се случи еден миг кој ептен му го расипа филмот.
-По долги години сосема случајно сретнува пријател, другар од детството со кој израснал во исто маало. Човекот веќе подолг период бил надвор од земјава, оженет и спастрен во Франција. При муабет кој, шточ како вози, дошла темата и на неговата C4-ка. Дугаров веднаш го прашал мојот пријател каде го купил возилото и колку го платил. Му рекол„земи метро и бидејки ти е паркирано на речици идеално рамна подлога, измери ги сите ќошиња на крилата колку се оддалечени од подлогата, измери ги растојанијата помеѓу затворените врати, хауби и крилата, и после запали го моторот и влези внатре за да видам нешто. До тој миг мојот пријател воопшто не знаел дека неговиот другар од детството работи како final control во фабрика na Citroen во Франција. И да не должам многу, после направените контроли на возило кое до тој миг немало минато повеќе од 12.000 км муабетот дошол од прилика вака:

„Кој ти го продаде аутово за тие пари (мислам дека го чинеше околу 14.000 евра), да одиш и одма да го убиеш! Ова е кола од оние кои после контрола за да не ги враќаме повторно на лента ги продаваме како возила од 3-та или 4-та класа но исклучиво за сервиси, дилери и слично кои сами ќе си го одржуваат возилото за да не се ремети угледот на компанијата. Во ниеден случај вакво возило не смее да дојде до краен купувач кој ќе го плати со полна цена. Инаку, ново, ова возило не чини повеќе од 4-5.000 евра.“

Имам слушнато уште најмалку 2 вакви слични приказни каде за жал купувачите сами дошле до заклучок дека се на извесен начин измамени.
Значи, некои дилери набавуваат возила од 3-та и 4-та класа а овде ни ги продаваат како прва класа и со цена повисока дури и од цената во ЕУ правдајки се со високи трошоци зашто сме биле мал пазар.

Што мислите вие за ова и какви се вашите искуства и информации доколку ги имате?
Брат јас имам ист таков случај видено на тато еден пријател си купи БМВ 2009 и пред некој ден му го смени моторот и сеа е повеке задоволен него тој фабричкиот:nesvest:почнал многу да му троши улје
 

ScArFaCe_K4

Кретенски username, знам.
Член од
29 јануари 2007
Мислења
344
Поени од реакции
16
Ја земав 307-ца на ново, електрониката воопшто не ја бива. Сијаличките на фаровите многу брзо прегоруваат (за разлика од другата кола што ја имам а исто се возат и исто време се упалени светлата), ми се зафркна едното кругче за подесување на температура на клима (бидејќи е двозонска) и почна некоја бука кај предното десно тркало над 110 км/ч да ми прави, ја шетав по вулканизери и официјалниот сервис на Пежо неможат да најдат што е работата.
 

Alekr

Kajgana's Heroj Ulice
Член од
28 ноември 2010
Мислења
2.728
Поени од реакции
1.913
Ја земав 307-ца на ново, електрониката воопшто не ја бива. Сијаличките на фаровите многу брзо прегоруваат (за разлика од другата кола што ја имам а исто се возат и исто време се упалени светлата), ми се зафркна едното кругче за подесување на температура на клима (бидејќи е двозонска) и почна некоја бука кај предното десно тркало над 110 км/ч да ми прави, ја шетав по вулканизери и официјалниот сервис на Пежо неможат да најдат што е работата.
Многу проблеми бе, не бе и ова е доказ дека Пежо и не се така ептен квалитетни или ја имаш земено од Турција произведена, е нема да биде топ кога нас не третираат како ѓупци....ќе не ебаваат ете така како онај погоре со Цитроенот, а со ќеф ја земал и му скршија филм, Лигуши невидени....
 

pumaval

Дрвен Адвокат
Член од
5 септември 2008
Мислења
1.482
Поени од реакции
598
Не е само кај автомобилите... компјутерите, телефоните, апаратите за домакинство...
Бртучедни купи Corsa пред 3 години... коа беа тие рекламите *C'm On*... По 3 месеца, почна да му покажува дека има отворена врата, иако вратата беше отворена... му покажуваше дека нема гориво на полн резервоар...и друзи глупости...

А за телефониве... се почесто се случува овие *кинескиве* телефони, да траат подолго од овие *оргиналните* од проданица за телефони...
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Xsara имам, 2003-та, купена нова од салон.
Во сите овие години, само редовен сервис, потрошни материјали менувам.
Единствената заебанција која ја имав по неа беше во гарантниот рок, кога ми цркна централното.
Излезе дека е расипана бравата на десната врата (електричниот дел), па ми го заменија бесплатно.
 
S

StormRage

Гостин
Еф сеа исто и јас праев муабет ми беше југото продувано и нешо зборвевме за ремонт... има 250000 и му кажван на механичаров и само подзина абе чоек убо си поминал имаше од тие темпо на 50000 уље трошее... то твоето е со репариран мотор од старите (и ова беше делот кај шо ја подзинав) а колата беше тогаш купена нова, добро ионака ова е југо сеедно зошо со стар блок да добијам кола. А ако сега би дошло време да купвам нешо... Само мејд и Џапен :) Нисан или Мицубиши...
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Да, ништо од ова не е битно на европскиот пазар, само на американскиот. Посебно потрошувачката на гориво им е побитна на Американците - од каде па ова го извади :icon_roll
Немам намера се убедувам овде за тоа кој пазар е позахтевен или помалку захтевен. Најбитен е фактот што сите производители на автомобили најмногу го посакуваат токму американскиот пазар но најтешко успеваат да се пробијат и опстанат таму. А и темета не е пазарпт на автомобили во САД туку како што пишува во насловот, дилерите и увознивите кај нас и какви нови автомобили ни продаваат.

--- надополнето ---

Многу проблеми бе, не бе и ова е доказ дека Пежо и не се така ептен квалитетни или ја имаш земено од Турција произведена, е нема да биде топ кога нас не третираат како ѓупци....ќе не ебаваат ете така како онај погоре со Цитроенот, а со ќеф ја земал и му скршија филм, Лигуши невидени....
Рики, не е проблемот во производителите и извозниците кои не третираат или не не третираат воопшто никако :D
-Мислам дека проблемот е кај увозниците и дилерите. Што нарачуваат и плаќаат кај производителите - тоа добиваат и после нам овде ни продаваат. Значи, веројатно набавуваат возила од 3-та и 4-та класа а овде ни ги продаваат и наплаќаат како возила кои ги задоволиле сите критериуми на финалната контрола по производството.
 

Windfucker

Телемит, Темплар, Масон, Сциентолог во целибат
Член од
30 април 2010
Мислења
8.459
Поени од реакции
15.326
Не знам оти ама се ми мириса дека пријателот на Мандрак има поголема фантазија и муабетот е правен од кога ќе фрлат по две - три жолти во кафана.
Мое лично мислење за ова.
Цитроен (и секоја друга посериозна компанија без разлика дали е поврзана со автомобилизмот) нема возила или производи од 2,3 и 4 класа. Ако производот не помини на квалитативна проверка НЕ МОЖЕ да се пушти во употреба, ако сака нека оди на пазар во Конго.
Друг е муабетот за квалитетот на изработката во Турција, Индија, Мексико или Германија на еден Форд но сепак не е некоја енормна разлика во секој случај токму заради таа квалитативна проверка.(сепак секоја компанија се труди да го задржи реномето)
Не сум тесно поврзан со автомобилската индустрија но мислам дека не може технички салонот да набави Цитроен 2 класа или пак некое друго возило.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Не знам оти ама се ми мириса дека пријателот на Мандрак има поголема фантазија и муабетот е правен од кога ќе фрлат по две - три жолти во кафана.
Мое лично мислење за ова.
Цитроен (и секоја друга посериозна компанија без разлика дали е поврзана со автомобилизмот) нема возила или производи од 2,3 и 4 класа. Ако производот не помини на квалитативна проверка НЕ МОЖЕ да се пушти во употреба, ако сака нека оди на пазар во Конго.
Друг е муабетот за квалитетот на изработката во Турција, Индија, Мексико или Германија на еден Форд но сепак не е некоја енормна разлика во секој случај (сепак секоја компанија се труди да го задржи реномето).
Не сум тесно поврзан со автомобилската индустрија но мислам дека не можеш да набавиш технички салон да набави Цитроен 2 класа или пак некое друго возило.
Абе со 3 жолти ништо не се решава... за лупање глупости, треба барем литро по чоек :)

А незнам оти ти мислиш дека живејш во Франција па нема шкарт возила... Во право си дека неможиш да набавиш возило од втора класа од салон, ама увозникот (по некојси чкљ дијалект го викате импортер) можи да набави. И ај кажими, кој ти гарантира дека возилото е прва класа? Ако нарачаат 10 возила од прва класа и 20 од втора класа, сигурно фабриката дава попуст во цена и најавува дека се возилата втора класа. А во нашава Македонија, нема кој да проконтролира (или контролорот е добро подмачкан) дали то шо ти го продават е исто со то шо го пиши на етикетата.
 

Windfucker

Телемит, Темплар, Масон, Сциентолог во целибат
Член од
30 април 2010
Мислења
8.459
Поени од реакции
15.326
Абе со 3 жолти ништо не се решава... за лупање глупости, треба барем литро по чоек :)

А незнам оти ти мислиш дека живејш во Франција па нема шкарт возила... Во право си дека неможиш да набавиш возило од втора класа од салон, ама увозникот (по некојси чкљ дијалект го викате импортер) можи да набави. И ај кажими, кој ти гарантира дека возилото е прва класа? Ако нарачаат 10 возила од прва класа и 20 од втора класа, сигурно фабриката дава попуст во цена и најавува дека се возилата втора класа. А во нашава Македонија, нема кој да проконтролира (или контролорот е добро подмачкан) дали то шо ти го продават е исто со то шо го пиши на етикетата.
Џиш јас тоа кажувам импортерот, дилерот или увозникот НЕ МОЖЕ да набави возила од втора класа затоа што не постојат. Ако не ги задоволува критериумите оде под преса уште во Цитроен фабриката, ако е пронајден баг подоцна (Тојота пример) се повлекува цела серија.
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.966
Поени од реакции
4.073
Не знам оти ама се ми мириса дека пријателот на Мандрак има поголема фантазија и муабетот е правен од кога ќе фрлат по две - три жолти во кафана.
Мое лично мислење за ова.
Цитроен (и секоја друга посериозна компанија без разлика дали е поврзана со автомобилизмот) нема возила или производи од 2,3 и 4 класа. Ако производот не помини на квалитативна проверка НЕ МОЖЕ да се пушти во употреба, ако сака нека оди на пазар во Конго.
Друг е муабетот за квалитетот на изработката во Турција, Индија, Мексико или Германија на еден Форд но сепак не е некоја енормна разлика во секој случај токму заради таа квалитативна проверка.(сепак секоја компанија се труди да го задржи реномето)
Не сум тесно поврзан со автомобилската индустрија но мислам дека не може технички салонот да набави Цитроен 2 класа или пак некое друго возило.
Се е за пари, братче, од автомобили до гаќите, продаваат они 2,3 или 4 класа за пари се работи, само ги даваат по поефтина цена мислам кај нив. Значи ако си забележал во последно време (последните 15-тина години) не само за автомобили туку и за облеката е исто, ти продаваат како демек Levis 501 (по стандард цена) и после една година ти се кинат на препоните. Јас колку што ги знам легендите за 501-от да поминиш со запалка до него не гори.
Малку Оффтопик, ама работата е дека не само за автомобили туку за се живо ни го прават ова, ти рекламираат бренд и ти го продаваат по цена на бренд, ама всушност е 2,3 или 4 класа абе знаеш сиромаштија нека јади, вози или носи. Штета што регулативите не се почитуваат, или пак да има центар за тестирање на автомобилите според спецификациите од фабриката како излегле па да се пожалат директно во кај газдите, па да им се одземе лиценцата за работа во Македонија на автосалоните, дури тогаш ќе почнат по прописи да работат, а до тогаш многу среќа при купување на автомобил
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Џиш јас тоа кажувам импортерот, дилерот или увозникот НЕ МОЖЕ да набави возила од втора класа затоа што не постојат.
Колку си сигурен за ова?

Ако не ги задоволува критериумите оде под преса уште во Цитроен фабриката, ако е пронајден баг подоцна (Тојота пример) се повлекува цела серија.
Мислиш дека ќе го испресоваат возилото склопено цело? Кога веќе дошло до излезот, а има отстапување од првично замисленото... оди како втора рака. Невервам дека туку така ќе го испресоват.
 

Windfucker

Телемит, Темплар, Масон, Сциентолог во целибат
Член од
30 април 2010
Мислења
8.459
Поени од реакции
15.326
Се е за пари, братче, од автомобили до гаќите, продаваат они 2,3 или 4 класа за пари се работи, само ги даваат по поефтина цена мислам кај нив. Значи ако си забележал во последно време (последните 15-тина години) не само за автомобили туку и за облеката е исто, ти продаваат како демек Levis 501 (по стандард цена) и после една година ти се кинат на препоните. Јас колку што ги знам легендите за 501-от да поминиш со запалка до него не гори.
Малку Оффтопик, ама работата е дека не само за автомобили туку за се живо ни го прават ова, ти рекламираат бренд и ти го продаваат по цена на бренд, ама всушност е 2,3 или 4 класа абе знаеш сиромаштија нека јади, вози или носи. Штета што регулативите не се почитуваат, или пак да има центар за тестирање на автомобилите според спецификациите од фабриката како излегле па да се пожалат директно во кај газдите, па да им се одземе лиценцата за работа во Македонија на автосалоните, дури тогаш ќе почнат по прописи да работат, а до тогаш многу среќа при купување на автомобил
Не сум омнисцентен но имам работено по тие стандарди, конкретно ќе кажам за конструкции знам дека не е еквивалент на автомобилска индустрија каде контролата на квалитет е уште поголема. Проект вреден над еден милион долари ни беше закаснат да се пушти во употреба месец дена заради еден обичен документ во пдф форма, значи зборувам проектот технички ги помина сите контолни мерки без проблем, единствена дискрепенца беше еден ебан документ и контрола на квалитет не сака да потпиши дека проектот е готов заради тоа.
Ама никако не може да ми влезе во глава дека Цитроен ако пронајде грешка во нивниот производ ќе го пушти во погон како возило од втора или трета класа со намалена цена или ќе се заебава со такви договори зад затворени врати за да направи некој минимален профит и да си ја уништи репутацијата.

--- надополнето ---

Колку си сигурен за ова? .

99%

Мислиш дека ќе го испресоваат возилото склопено цело? Кога веќе дошло до излезот, а има отстапување од првично замисленото... оди како втора рака. Невервам дека туку така ќе го испресоват
Не буквално ама што ги чини да ја одстранат аномалијата и наместо за 5000 евра (како 3 класа на Балканските неписмени потрошувачи) да го продадат за 15,000 (како прва класа на работливите Германци)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom