Што (не) Ви нуди православието, а што (не) Ви нудат другите религии?

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Чорбаџијата е најмалку битен за темава.
Во оваа тема битно е што ви нуди православието и дали тоа што го нуди е богоугодно или не.
Па цело време на форумов тоа и го пишувам: дека православната Црква го чува Христовото учење, непроменето, онака како Христос Сам, лично им го предал на Апостолите а како тие (Апсотолите) подоцна, генерациски, го предаваат на првите епископи. Тоа ми е муабетот, а не што некој таму кажал оти така мислел.
 
Член од
14 јули 2005
Мислења
1.428
Поени од реакции
43
Чорбаџија напиша:
Во оваа тема битно е што ви нуди православието и дали тоа што го нуди е богоугодно или не.
Обратно: темата е што не нуди православието, а го нудат другите религии.

Чорбаџија става една цигла наопаку, тврдејќи дека православната црква е отпадник од католицизмот. Понатака, целата градба е крива.

Библијата е иста за сите христијански цркви. Разликата е во ритуалите и традицијата.

Од сите христијански цркви, православната е таа што најмалку ги има изменето обредите и ритуалите од она што било најраспространето во 4.век, пред да стане христијанството државна религија.

По доаѓањето на турците, католичката црква ја има повеќекратно зацврстено својата моќ, богатство и организација базирана на војничка дисциплина.

Протестантските цркви се настанати од протест против стегите на католицизмот, кој се заканувал да стане тоталитарна власт во Западна Европа.

Денес, протестантизмот пружа најголема слобода во проучувањето и толкувањето на Библијата.

Православните цркви под турска власт биле ограничени на зачувување на традицијата, без скоро никаква власт во политиката. Негативната страна била во тоа што црквата била претворена во машина за профит и корупција со кој се служел грчкиот клер кој бил трансмисија меѓу муслиманската императорска власт и христијанската раја.

Она што ми пречи во православната црква денес се обидите на високото свештенство да го врати системот од минатото, кога моќта и позицијата во црковната хиерархија се мерела со бројот на овците кои се на располагање за стрижење, како и учењето дека толкување на Светото Писмо надвор од црковната хиерархија - нема. Тоа може било целисходно во времето кога народот бил неписмен, но не во 21.век.
 
Член од
1 март 2008
Мислења
503
Поени од реакции
18
Ми се допаѓа горниот одговор. Оди во прилог на мојата теза дека ниедна црква не е совршена, дека така било и со првите вркви, затоа нели, во Посланијата Павле “ги кара“ црквите...па дури и во Откровението на Св апостол Јован се споменува таква работа.
Значи, црквата неможе да биде совршена, зашто неа ја чинат луѓето-верниците-а како луѓе не сме совршени.

И мене ми прешат многу работи во православието 9иако сум православна). родажба на пешкири, спаваќи ланци и што ти не, не само на тезги пред црквите, но внатре, во самата црква, демек за здравје...па злоупотребата на иконите, алчноста на поповите, тарифите.....црковниот бизнис...

Но Бог ќе си пресуди за тоа.

Цитирам
А Денес, протестантизмот пружа најголема слобода во проучувањето и толкувањето на Библијата.-
за ова мислам дека е уште поголем грев, оти протестантите си толкуваат како ним им одговара, правејќи се на Тошо. Ако Павле рекол НЕ за жени проповедници-кај овие тоа го има. Перат пари преку добротворни организации, заговараат и прават војни, водат агресивни евангелизации плукајќи по се живо и диво.Во ниовните цркви ќе најдеш и хомосексуалци проповедници и верници, демек кај Бог сме сите еднакви, итн....

КАДЕ ИМА ЦРКВА СОВРШЕНА ПА ДА ОДАМ ТАМУ?

Епа сеа....
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Библијата е иста за сите христијански цркви. Разликата е во ритуалите и традицијата.
Точно така, Библијата е иста за сите (со исклуичок на некои дономинации кои во неа вметнуваат и дефтероканонски книги).
Но проблемот и суштинските разлики настануваат кога некои ткн цркви покрај Библијата си создале и еден куп други "свети книги" кои тврдат контрадикторни работи со Библијата.
Па така Адвентистите си имаат своја света книга "Зраци на Светлината" од нивната пророчица Елена Вајт.
Така Јеховините Сведоци си ја имаат своето свето списание - стражарска кула
Така православните си ги имаат своите свети преданија, свети житија на старите отци, светите одлуки на вселенските собори итн.

Но единствено христијаните си го имаат за СВЕТ иклучиво БОЖЈИОТ ЗБОР - БИБЛИЈАТА.

Од сите христијански цркви, православната е таа што најмалку ги има изменето обредите и ритуалите од она што било најраспространето во 4.век, пред да стане христијанството државна религија.
Христијанството не започнува во 4 век, туку во 1 век со Христос и Апостолите. Христос и Апостолите, за разлика од православните, не вршеле никакви обреди освен крштевањето и причеста. Тие не осветувале води, икони, куќи, не мафтале со темјан ваму таму, апостолите не вртеле околу храмовите за Велигден, не вапцале јајца, не досаѓале за коледе, не палеле огнови за Бадник и не се пијанчеле со топла ракија итн.
Јас мислам дека православните го имаат најмногу изменето Христовото учење и дека во нивната теологија тоа е толку изменето што веќе и не може да се препознае. Ако мислиш поинаку, тогаш наведи ми неколку работи кои денес ги практикуваат поповите и свештениците, а ги правеле Христос и апостолите.
Добар предизвик зарем не? :)
 
Член од
1 март 2008
Мислења
503
Поени од реакции
18
Иако горниот одговор не ми е упатен мене, ќе ве замолам, Г-дин Чорбаџија, само да ми кажете, еве, кога веќе не откривате во која црква одите, да ми кажете дали вашата црква ги исполнува условите за да се нарече “христијанска“ црква, доследна на Христовото учење во непроменета форма?
Ако е така-што да кажам, блазе си ви. Се надевам дека и јас еден ден ќе се пронајдам таму.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Ми се допаѓа горниот одговор. Оди во прилог на мојата теза дека ниедна црква не е совршена, дека така било и со првите вркви, затоа нели, во Посланијата Павле “ги кара“ црквите...па дури и во Откровението на Св апостол Јован се споменува таква работа.
Значи, црквата неможе да биде совршена, зашто неа ја чинат луѓето-верниците-а како луѓе не сме совршени.

И мене ми прешат многу работи во православието 9иако сум православна). родажба на пешкири, спаваќи ланци и што ти не, не само на тезги пред црквите, но внатре, во самата црква, демек за здравје...па злоупотребата на иконите, алчноста на поповите, тарифите.....црковниот бизнис...

Но Бог ќе си пресуди за тоа.

Цитирам
А Денес, протестантизмот пружа најголема слобода во проучувањето и толкувањето на Библијата.-
за ова мислам дека е уште поголем грев, оти протестантите си толкуваат како ним им одговара, правејќи се на Тошо. Ако Павле рекол НЕ за жени проповедници-кај овие тоа го има. Перат пари преку добротворни организации, заговараат и прават војни, водат агресивни евангелизации плукајќи по се живо и диво.Во ниовните цркви ќе најдеш и хомосексуалци проповедници и верници, демек кај Бог сме сите еднакви, итн....

КАДЕ ИМА ЦРКВА СОВРШЕНА ПА ДА ОДАМ ТАМУ?

Епа сеа....
Кон болтуваното:
Земната Црква, која Христос ја основаа е збирка од грешни поедници ( и свештеници и верници) а не од безгрешни Ангели, као што е Небесната Црква. Затоа Христос вели: „На болните им треба лекар а не на здравите„ Да бевме сите здрави и способни за влез во Рајот по своите способнсти, Христос немаше ни да дојде. Залудно е барањето совршена Црква на Земјава. Но затоа, Христос ни вели„. Бидете совршени како што е совршен вашиот Отец Небесен„. Токму Црквата е место за самоусовршување, духовно и етичко пред се.

Обратно: темата е што не нуди православието, а го нудат другите религии.

Чорбаџија става една цигла наопаку, тврдејќи дека православната црква е отпадник од католицизмот. Понатака, целата градба е крива.

Библијата е иста за сите христијански цркви. Разликата е во ритуалите и традицијата.

Од сите христијански цркви, православната е таа што најмалку ги има изменето обредите и ритуалите од она што било најраспространето во 4.век, пред да стане христијанството државна религија.

По доаѓањето на турците, католичката црква ја има повеќекратно зацврстено својата моќ, богатство и организација базирана на војничка дисциплина.

Протестантските цркви се настанати од протест против стегите на католицизмот, кој се заканувал да стане тоталитарна власт во Западна Европа.

Денес, протестантизмот пружа најголема слобода во проучувањето и толкувањето на Библијата.

Православните цркви под турска власт биле ограничени на зачувување на традицијата, без скоро никаква власт во политиката. Негативната страна била во тоа што црквата била претворена во машина за профит и корупција со кој се служел грчкиот клер кој бил трансмисија меѓу муслиманската императорска власт и христијанската раја.

Она што ми пречи во православната црква денес се обидите на високото свештенство да го врати системот од минатото, кога моќта и позицијата во црковната хиерархија се мерела со бројот на овците кои се на располагање за стрижење, како и учењето дека толкување на Светото Писмо надвор од црковната хиерархија - нема. Тоа може било целисходно во времето кога народот бил неписмен, но не во 21.век.
Кон болтуваното:
Сам Христос своите ги нарекува „мало стадо„ што незначи дека верните ги поистоветува со овците како животни. Тука нема ништо навредливо, освен ако самиот сакаш да кажеш дека верниците се баш овци кои дозволуваат да бидат стрижени од некои си таму попови, така?
Светото Писмо е веќе истолкувано. Веќе напишав дека немаме потреба од нови толкувачи, особено не од своеглави толкувачи кои се безмерно убедени дека се во право а покрај тоа не се ни членови на Црквата. Денешние православни богослови воопшто (или сосема ретко) се впуштаат во толкување на она кое Светите Оци веќе го имаат детално истолкувано.
За крај: а што ако денес народот е „писмен„? Па најголемата манипулација со човечките умови е токму во ова време, сегашно време, кое го живееме а не во некое минато, кога народот бил „неписмен„
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Она што ми пречи во православната црква денес се обидите на високото свештенство да го врати системот од минатото, кога моќта и позицијата во црковната хиерархија се мерела со бројот на овците кои се на располагање за стрижење, како и учењето дека толкување на Светото Писмо надвор од црковната хиерархија - нема. Тоа може било целисходно во времето кога народот бил неписмен, но не во 21.век.
Потполно си во право Павел и се сложувам со тебе. За жал, тоа било и сеуште е учењето на православните (и католиците) дека толкување надвор од црковната хиерархија - НЕМА!
Мора да се признае оваа догма е најпогодна за манипулирање со рајата.
Учењето вели:
- Библијата е кодирана за обичниот човек и тој не е способен да ја разбере (небаре е пишувана од марсовци, а не од обични луѓе, на народен секојдневен јазик).
- Ние, великодостојниците од црквата, сме тие што ќе ти ја објаснуваме Библијата. Ти, обичен смртнику, немаш доволно јаки заби за духовната храна и затоа ние ќе ти ја џвакаме за тебе и ти само отвори уста и ние ќе ти плукаме внатре.
- Не не, таму не пишува така, туку таму (меѓу редови) пишува дека ти на нас треба да ни дадеш пари, да ни платиш данок, а ние за возврат ќе ти испееме неколку стиха од Библијата, ќе ти дадеме дрво, конец, водичка и сл.
- Ти немора да ја читаш Библијата, ние ќе ти кажуваме што и како да правиш. (Ние сме Бог за тебе)

Но дали Светото Писмо треба да ни ја толкува некој бизнисмен или пак тоа се толкува самото себе со помош на Духот на Вистината (Светиот Дух)?
Дали е потребно да го преместуваме нашиот поглед од Светото Писмо кон преданијата, кон разните "толкувачи", кон традицијата, кон авторитетот на ткн. црква или пак треба нашиот поглед силно да го фокусираме кон Божјиот Збор и да дозволиме тој да ни ја каже вистината?

Бидејќи православните ги земаат пишувањата на старите "отци" како Божји зборови, тогаш еве им еден цитат од нивниот светец Јован Златоуст:

Јован Златоуст: Велат дека нештата околу рајот треба да ги разбереме НЕ КАКО ШТО ПИШУВА, туку на друг начин. Но кога Светото Писмо сака да не научи нешто, ТОА СЕ ТОЛКУВА САМОТО СЕБЕ, И НЕ ДОЗВОЛУВА ЧИТАТЕЛОТ ДА ПОГРЕШИ! Затоа ве молам и преколнувам, ДА ГИ ЗАТВОРИМЕ НАШИТЕ ОЧИ ЗА СЕ ДРУГО, И ИСКЛУЧИВО ДА ГО СЛЕДИМЕ КАНОНОТ НА СВЕТОТО ПИСМО.
(13 Хомилија на Битие).
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Потполно си во право Павел и се сложувам со тебе. За жал, тоа било и сеуште е учењето на православните (и католиците) дека толкување надвор од црковната хиерархија - НЕМА!
Мора да се признае оваа догма е најпогодна за манипулирање со рајата.
Учењето вели:
- Библијата е кодирана за обичниот човек и тој не е способен да ја разбере (небаре е пишувана од марсовци, а не од обични луѓе, на народен секојдневен јазик).
- Ние, великодостојниците од црквата, сме тие што ќе ти ја објаснуваме Библијата. Ти, обичен смртнику, немаш доволно јаки заби за духовната храна и затоа ние ќе ти ја џвакаме за тебе и ти само отвори уста и ние ќе ти плукаме внатре.
- Не не, таму не пишува така, туку таму (меѓу редови) пишува дека ти на нас треба да ни дадеш пари, да ни платиш данок, а ние за возврат ќе ти испееме неколку стиха од Библијата, ќе ти дадеме дрво, конец, водичка и сл.
- Ти немора да ја читаш Библијата, ние ќе ти кажуваме што и како да правиш. (Ние сме Бог за тебе)

Но дали Светото Писмо треба да ни ја толкува некој бизнисмен или пак тоа се толкува самото себе со помош на Духот на Вистината (Светиот Дух)?
Дали е потребно да го преместуваме нашиот поглед од Светото Писмо кон преданијата, кон разните "толкувачи", кон традицијата, кон авторитетот на ткн. црква или пак треба нашиот поглед силно да го фокусираме кон Божјиот Збор и да дозволиме тој да ни ја каже вистината?

Бидејќи православните ги земаат пишувањата на старите "отци" како Божји зборови, тогаш еве им еден цитат од нивниот светец Јован Златоуст:

Јован Златоуст: Велат дека нештата околу рајот треба да ги разбереме НЕ КАКО ШТО ПИШУВА, туку на друг начин. Но кога Светото Писмо сака да не научи нешто, ТОА СЕ ТОЛКУВА САМОТО СЕБЕ, И НЕ ДОЗВОЛУВА ЧИТАТЕЛОТ ДА ПОГРЕШИ! Затоа ве молам и преколнувам, ДА ГИ ЗАТВОРИМЕ НАШИТЕ ОЧИ ЗА СЕ ДРУГО, И ИСКЛУЧИВО ДА ГО СЛЕДИМЕ КАНОНОТ НА СВЕТОТО ПИСМО.
(13 Хомилија на Битие).
Чорбаџија, кога се напрегаш да им обајсниш некоја работа и на православните, биди доследен до крај. Постојано нешто прескокаш како тоа да е небитно. Во твојов пост, ја прескокна состојбата во која се наоѓаат луѓето од Црквата пред својот Бог. Ај некоја реченица и за тоа.
Црквата е создадена на денот кој православните го инемуваат како Духовден, т.е. денот кога Светиот Дух, во облик од пламени јазици слегува врз главите и рамената од Апостолите и тие ги стекнуваат даровите од Духот (способност да пророкуваат, лекуваат болни, воксреснуваат мртви, говорат туѓи јазици...). Тој ден. да бидам попрецизен, формиран е свештеничкиот дел од Црквата. Кога Апостолот Петар, некое време по слегувањето од Светито Дух, покрстил 5000 евреи во новата вера, формиран е верничкиот дел од Црквата. Така, Црквата Христова е формирана од два дела: свештенство и верници. Тие, свештениците и верниците, се една целина (Црква=заедница, собор од поедници) кои исповедаат иста вера и ист Бог и се еднакви пред Бога во својата грешност и во својата одговорност. А грешноста и одговорноста пред Бога се она кое ти упорно го прескокнуваш па напоменуваш само парцијални работи кои ги поткрепуваат само твоите тврдења! Грешни се свештениците како шти се грешни и верниците.
Улогата/должноста од свештенците е да ја чуваат Христовата вистина непроменета и да ги поучуваат верните, а верните се должни да послушаат што им е кажано. На судот Христов, свештенството ќе одговара и за себе и за тоа ако погрешно ги учело верните, оти, како што вели Сам Христос, „На кого му многу дадено, многу и ќе се бара од него„. На свештенството навистина му е многу дадено ( во вид на дарови од Светиот Дух). Верните ќе одговараат ако биле непослушни на вистината или пак ако ја искривувале истата.
Јасно ли ти е сега дека ексклузивитетот да се биде свештеник, да се чува вистината и да се поучуваат верните не е зафрканција, туку итоа како сериозна работа, оти свештенството ќе оговара и само засебе но и за верните, доколку ги учеле погрешно?
П.С: Библијата не е кодирана! Таа се толкува само со прочистен ум, а не „како кому ќе му дојде„!
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Не сфаќам каква врска има твојата "реплика", со мојот предходен коментар?
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Точно така. Јас секогаш одговарам во контекст на прашањето, кратко, јасно и концизно, а ти секогаш кога ќе те прашаат едно, го избегнуваш прашањето, ја менуваш темата и "одговараш" за нешто сосема трето, нејасно и збунувачки.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Потполно си во право Павел и се сложувам со тебе. За жал, тоа било и сеуште е учењето на православните (и католиците) дека толкување надвор од црковната хиерархија - НЕМА!
Мора да се признае оваа догма е најпогодна за манипулирање со рајата.
Учењето вели:
- Библијата е кодирана за обичниот човек и тој не е способен да ја разбере (небаре е пишувана од марсовци, а не од обични луѓе, на народен секојдневен јазик).
- Ние, великодостојниците од црквата, сме тие што ќе ти ја објаснуваме Библијата. Ти, обичен смртнику, немаш доволно јаки заби за духовната храна и затоа ние ќе ти ја џвакаме за тебе и ти само отвори уста и ние ќе ти плукаме внатре.
- Не не, таму не пишува така, туку таму (меѓу редови) пишува дека ти на нас треба да ни дадеш пари, да ни платиш данок, а ние за возврат ќе ти испееме неколку стиха од Библијата, ќе ти дадеме дрво, конец, водичка и сл.
- Ти немора да ја читаш Библијата, ние ќе ти кажуваме што и како да правиш. (Ние сме Бог за тебе)


Но дали Светото Писмо треба да ни ја толкува некој бизнисмен или пак тоа се толкува самото себе со помош на Духот на Вистината (Светиот Дух)?
Дали е потребно да го преместуваме нашиот поглед од Светото Писмо кон преданијата, кон разните "толкувачи", кон традицијата, кон авторитетот на ткн. црква или пак треба нашиот поглед силно да го фокусираме кон Божјиот Збор и да дозволиме тој да ни ја каже вистината?

Бидејќи православните ги земаат пишувањата на старите "отци" како Божји зборови, тогаш еве им еден цитат од нивниот светец Јован Златоуст:

Јован Златоуст: Велат дека нештата околу рајот треба да ги разбереме НЕ КАКО ШТО ПИШУВА, туку на друг начин. Но кога Светото Писмо сака да не научи нешто, ТОА СЕ ТОЛКУВА САМОТО СЕБЕ, И НЕ ДОЗВОЛУВА ЧИТАТЕЛОТ ДА ПОГРЕШИ! Затоа ве молам и преколнувам, ДА ГИ ЗАТВОРИМЕ НАШИТЕ ОЧИ ЗА СЕ ДРУГО, И ИСКЛУЧИВО ДА ГО СЛЕДИМЕ КАНОНОТ НА СВЕТОТО ПИСМО.
(13 Хомилија на Битие).
Мојот претходен пост се однесува на болтуваното, каде ти и сега, како и повеќе пати претходно, постојано ги анатемисуваш свештенците , поистоветувајќи ги со бизниснеми и искривувачи на витината. Од мојот кјраток опис на структурата на Црквата, требаше да заклучиш кое е местото и улогата од свештенството а кое од верниците.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Точно така. Јас секогаш одговарам во контекст на прашањето, кратко, јасно и концизно, а ти секогаш кога ќе те прашаат едно, го избегнуваш прашањето, ја менуваш темата и "одговараш" за нешто сосема трето, нејасно и збунувачки.
Не е точно дека бегам од одговорите, туку токму спротивното. Православното толкување на нешата е контекстуално а не на давање кратки одговори, џоа се работи за готови рецепти. Без пошироко познавање на верата, нема добри и содржајни одговори.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom