па, како е одредена годината на печатење?
за неа кажува
оваа, во
2010 г.
таа вели дека The analysis is based on Caspar Hedio's edition, Strasbourg
1538, to which quoted page numbers refer. Barleti's life and work have been carefully studied by Francesco Pall: "Marino Barlezio: Uno storico umanista" (Mélanges d'histoire générale 2,
1938, 135-318)
зошто за Барлети не спомнуваш дека измислувал работи и дека книгата според тоа е приказни за мали деца?
зошто го мешаш Поповски тука?
турските пописи се објавени од повеќе автори, многу години пред Поповски.
имам нешто подобро од турските пописи, на пример нешто што неможе да се негира
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1687685
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21533020
тука има уште многу поинтересна работа, но за жал не се дадени податоци за Macedonians и Albanians, но каде и да е, ќе испаднат и тие, бидејќи се испитувани, па ќе бидат достапни.
но, не заборавај дека косоварите се 50% исти, а гледаме дека Central and southern Greeks се зеро, нула исти со античките народи, а Црногорците се дури 15,1% исти (илири), и она што го тврдев, дека можеби шќиптарите (не сите албанци, тоа е неможно) се од Друзите, т.е. од таа околина.
Арберите во Италија ?
па, Италија малку ли Арапи ја посетиле?
Мирдаите се Арапи (Друзи?) а Мирдити?
и зошто во Албанија има од I2a2 haplogroupа подоста народ, а кај Арбрешите скоро и да ја нема?
зарем тогаш се селеле едногенетски?
каде е материјалната култура од Шќиптарите од пред турско?
тој Барлети и тие пред него ја претставуваат Венеција, Латините, Рим, каде најде ти конекција со православието?
жити се, траги од католизички инстутиции во албанија, а ти тврдиш дека православни или славјански имиња имаат популарни во тоа време.?
Барлети ли е пример за тоа?
сигурно дека православни или славјански имиња имаат популарни во тоа време бидејќи не е цела Албанија под католицизам, ама што бараат славјански имиња кај католици и неславјани?
немој да споредуваш примери со Кеопс, тој не се викал така.
и со Аце и Филип, од таа страна на Олимп, никој не се викал така во антиката, се доскоро.
уште еден доказ дека православни или славјански имиња имаат популарни во тоа време и од други причини...
албанците, не се сите шќиптари, туку меѓу нив има пошќиптарени македонци
http://www.nature.com/ejhg/journal/v17/n6/extref/ejhg2008249x5.xls
сигурнио си свесен дека Барлети само, не може да биде доказ дека шќиптарите се автохтон народ на балканот.
и таа, теоријата дека илирите (шќиптарите) избегале на планини кога дошле словените, денес е ништавна, благодарејќи на самите модерни албанци.
ќе ти дадам линк во наредниот пост, како одговор, каде ќе видиш дека тие во себе немаат ген кој го потврдува тоа, а тој ген е во човекот барем најмалку 5.000 г. и е поврзан со она што го тврдат албанците, дека живееле на планини и биле сточари.
п.с
Robert Elsie наведува
The aforementioned
Albanians have a language which is distinct from that of the Latins, Greeks and Slavs such that in no way can they communicate with other peoples) ...
The Albanians indeed have a language quite different from Latin. However, they use Latin letters in all their books ...
прашање-не ли во албанскиот јазик зборовите од латинско потекло се од неодамна, а не од антиката?
warlike inhabitants ... who make excellent archers and lancers ... and who do not have cities, camps, fortifications and farms, but live rather in tents and are constantly on the move from one place to another.
тоа се албанците пред турците...
како турците да направат пописи за Епир и Круја од 15 век, кога во нив немало албанци (шќиптари)