Дали знаеш дека во 4 век на Никејскиот собор од 74 Евангелија, само 4 се признати како валидни, а сите други отфрлени ?
Ако имаше барем елементарно историско познавање за Никејскиот собор ќе знаеше дека таму воопшто не станало збор за канонот на Библијата. Од сите 20 точки (одлуки) на тој собор, ниту една не била посетена за канонот на Библијата.
Во 140 година, значи цели 2 века пред Никејскиот собор, кога Иринеј станал епископ во Лион (Галија), идејата за четворното евангелие станала толку аксиоматска во христијанските заедници, што тој можел да се однесува кон него како кон установен и признаен факт, очигледен како што се очигледни четирите страни на светот или пак четирите ветрови....
„Зашто, како што постојат четири страни на светот во кој живееме и четири општи ветрови, и како што Црквата е распространета низ целата земја, евангелието е столб и основа на Црквата и здив на животот, природно е да има четири столбови кои зрачат бесмртност, будејќи ги луѓето. Според тоа, очигледно е дека Словото, Создателот на сите нешта, Кој седи над херувимите и сите нешта ги држи соединети и Кој му се покажал на човештвото, ни го дал
евангелието во четворна форма, но споени заедно во еден Дух.“
(
Иринеј, Против ересите 3:8)
Значи Иринеј во 140 година (2 века пред Никејскиот собор) вели дека имало само 4 евангелија, а не 74 како што неосновано и неаргументирано тврдат муслиманите.
До 4 век Исус а.с не бил сметан за Бог, тоа е додадено на Никејскиот собор и сите го знаат тоа.
Учењето за Тројството не е никаква измислица на Константин. Исус на пример бил сметан за Бог уште пред да се роди Константин.
Околу половина век пред да се роди Константин Ориген за Исус рекол: "Иако (Христос) беше Бог, Тој зема тело, се направи човек, но остана она што беше: Бог." (
Ориген, Фундаментални Доктрини 1:0:4)
Неколку години пред него, во
210 година, Тертулијан за Исус рекол: "Самиот Бог е без грев. Единствениот Човек кој е без грев е Христос, затоа што Христос е исто така Бог." (
Тертулијан, Душата 41:3)
Уште порано, во
190г. Климент од Александрија за Исус рекол:
"Тој (Христос) Самиот е Бог и Човек, и извор на сите наши добра." (
Климент, Убедувањето на грците 1:7:1)
"навистина, најизразеното Божество, Тој е еднаков на Господ, бидејќи е Негов Син" (
Климент, Убедувањето на паганите)
10 години пред тоа, во
180г. Иринеј во своето дело "Против ересите" за Исус вели:
"Наш Господ, наш Бог, и Спасител, и Крал" (
Иринеј, Против ересите)
20 години пред тоа, во
170г. Тациан Сиријанецот за Исус рекол:
"Не си играме лудории, вие грци, ниту пак збориме бесмислени работи кога изјавуваме дека Бог се роди во форма на Човек." (
Тациан, Адресирано до грците 21)
Уште порано Јустин,
во 150г. за Христос пишува:
"Тој е првосоздаденото Слово Божјо, еднаков е на Бог", "И Бог и Господ над војските" (
Јустин, Прва Апологија)
И уште порано, во почетокот на 2-от век, во
110г. Игнатиј Антиохиски за Исус рекол:
"Бидејќи нашиот Бог, Исус Христос, беше..." (
Игнатиј, Писмо до Ефешаните 4:2)
Ги забележуваш ли годините кога Исус бил сметан за Бог? За твоја информација Никејскиот собор се одржал мнооогу покасно, дури во
325г.
Овие цитати ти ги наведов за да ти докажам дека Константин не Го "изгласал" Христос за Бог, туку Тој бил така обожаван и од предходните христијани, па дури и од апостолите т.е. дури и во Светото Писмо.
"чии се и татковците, од кои потекнува и Христос по тело,
Кој е Бог над сите, благословен во сите векови! "
(
Светото Писмо, Апостол Павле во писмото до Римјаните 9:5, Библијата)
"(Христос) Кој, иако е во Божјо обличје, не го сметаше како грабнато - тоа што е
еднаков со Бога"
(
Светото Писмо, Филипјаните 2:6, Библијата)
Ако ја негираш Христовата објава на апостолот Павле, тогаш што ќе кажеш за еден од вољубениот и близок апостол на Исус Христос, апостолот Јован кој во своето евангелие запишал:
„Тома одговори и Му рече: „Мој Господ и
мој Бог!” Исус му рече: „Поверува, зашто Ме виде. Блажени се кои не виделе, а поверувале.” “ (
Јован 20:28-29, Библијата)
Откако просветлениот Павле тргнал по светот да проповеда Христијанство, заборавил на зборовите на Исус а.с, дека тој е испратен само за овците на Израел и неговата порака да не се носи по целиот свет, посебно не на Грците и тн.
Ако синот Божји се жртвувал за цел свет, зошто забранил неговата порака да се носи на одреден народ ? Значи и тој ко сите пратеници, бил испратен само за еден народ.
Евангелската стратегијата на Исус првично била евангелието да се проповеда само на старозаветниот Божји избран народ - евреите. Но подоцна Тој им заповедува на апостолите да го проповедаат евангелието на сите народи:
„Тогаш Исус им се приближи и им рече: „Дадена Ми е сета власт на небото и на земјата. Така одејќи, направете ги
сите народи Мои ученици, крштавајќи ги во името на Таткото и Синот и Светиот Дух! Учејќи ги да пазат сè што Сум ви заповедал! “ (
Исус, Матеј 28:18-19, Библијата)
„Туку ќе примите сила кога Светиот Дух ќе слезе на вас и ќе Ми бидете сведоци како во Ерусалим, така и во цела Јудеја, и во Самарија,
и се до крајот на земјата.“ (
Исус, Дела 1:8, Библијата)
Еремија: 28:9 "Но за пророкот што пророкува МИР можеш да знаеш дека навистина го испратил Господ откако ќе се исполни неговиот пророчки збор.”
Кажи ми кој е овој што пророкува мир ?
Кој е овој што рекол Исус а.с да го следиме ?
Во горниот цитат воопшто не збори Исус, туку пророкот Еремија. Тоа воопшто не е пророштво, туку Еремија само кажува каква треба да биде карактеристиката на еден Божји пророк - да твори мир, наспроти војсководецот Мухамед кој ја ширел својата вера со меч, убиства и крвопролевање. Критериумот додава и уште еден услов „откако ќе се исполни неговиот пророчки збор.“ Кажи ми едно пророштво што го прорекол Мухамед и се исполнило? Каков доказ ви дал Мухамед за да верувате дека тој е Божји пророк? Се разбира, за да не одиме оф-топик, те молам да отвориш нова тема „Мухамедови пророштва“ или „Пророштва во Куранот“ и таму да ги наведеш пророштвата (ако воопшто постојат се разбира).
Ви благодарам на вниманието.
Поздрав!