Цени на горивата во Македонија (поскапување и поевтинување)

Член од
18 февруари 2008
Мислења
1.464
Поени од реакции
248
сега ке стопли, па моторите ке ги извадам од гаража и ке возам за 2-3 пати поевтино одколку со кола... со кола само кога сме повеке до двајца... така ке биде, како и секое лето...

инаку, да, цената на плинот беше 7 денари на времето...

вотра работа... што се бре фатиле 50 денари плин, кога го има и за 43... прво и основно нигде не е 50 туку 49. а второ, 6 денари разлиак е добра разлика... затоа што не купуваш-точиш 1 литар туку сите тураме по 10-15 нај малку... јас конкретно трошам по една боца на 3 дена (во просек е ова) или нај прецизно околу 12 боци месечно. 60 литри е една боца, тоа значи дека точам околу 700 литри плин месечно, т.е. по 6 денари разлика тоа ке му дојде околу 2100 денари помалку...

и ваков евтин плин има насекаде низ државава, барем во градовите, по некои приватни бензински станици...

трето, нека не излегуваат и пишуваат сега генијалци дека тој плин не чинел, повеке трошело и слично... јавете се на кај плимонт, они ке ви појаснат како треба да направиш... едноставно, точиш плин од таа бензинска, идеш кај нив да ти ја наштеловаат колата и си возиш со нормална потрошња... тоа генијалциве кои се “стручњаци“ или “мајстори“ или па ептеееен “искусни“ би било време да го научат...
епилог, со 43 денари плин кој е двојно поевтин од бензин сега за сега има есап да се вози (гледано од економската страна)...

а дека е скапотија, е па да, скапотија е... се поскапува и на тоа не гледам крај... храна, комуналии, гориво... се е поскапено... само примањата ни стојат... тука треба да се удри и да се реши проблемот... да се појача стандардот на лугето, а не да се дискутира дека е скапо... ако имаш 1500 евра плата, нема баш да те боли уво и нема да дискутираш дека 2 денари поскапување е нај трагичната работа што ти се десила...
Кај има плин 43 денари освен Скопје, сегде во државава е 49.50 денари. Сакаш да кажеш дека 43 не е многу има разлика од 49.50, да но кога беше 40 ден тогаш беше 33 таму кај што викаш.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.145
Поени од реакции
18.172
Наздравје студенти.
Македонски Железници со зголемување на цената од 50% во домашен сообраќај.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Наздравје студенти.
Македонски Железници со зголемување на цената од 50% во домашен сообраќај.
Време беше... сакаме нови возови, сакаме убави вагони, сакаме брзи возови... а цената не е мрдната 10 години уназад.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.145
Поени од реакции
18.172
Време беше... сакаме нови возови, сакаме убави вагони, сакаме брзи возови... а цената не е мрдната 10 години уназад.
Цената несмената од 1996 :D
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.145
Поени од реакции
18.172
да... исто толку, а можда и повеке ништо не е сменето во железници... па макар и еден штраф...:D:D
Колку и да сме сите свесни за нивните огромни пропусти, факт е дека во последните неколку години се ремонтирани ~ 20 локомотиви,од кои 5 електрични скоро ко нови, тиристоризација, поголема моќност за брзини до 160 км/ч (само за кои пруги :D), поефикасна потрошувачка итн.Исто и 6-7 маневарски локомотиви од старото остана само шасија до негде, се друго ново.15-20 патнички вагони обновени + ~ 50 нови товарни и 2 патнички гарнитури тнр.Шпанци (+1 во фаза на ремонт).Ама не можат да постигнат толку колку шо можат патниците да расипат и уште побитно - бесцелно е да обновуваш нешто старо минимум 25 години.Па имаме каснења и расипувања редовно.И друга работа, со ова поскапување си дадоа автогол, со новите цени скоро ќе се изедначат со автобуските превозници, а најголем број патници користеа воз поради цените.Ептен отидов off topic, доста е :)
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
17.297
Поени од реакции
15.515
Колку и да сме сите свесни за нивните огромни пропусти, факт е дека во последните неколку години се ремонтирани ~ 20 локомотиви,од кои 5 електрични скоро ко нови, тиристоризација, поголема моќност за брзини до 160 км/ч (само за кои пруги :D), поефикасна потрошувачка итн.Исто и 6-7 маневарски локомотиви од старото остана само шасија до негде, се друго ново.15-20 патнички вагони обновени + ~ 50 нови товарни и 2 патнички гарнитури тнр.Шпанци (+1 во фаза на ремонт).Ама не можат да постигнат толку колку шо можат патниците да расипат и уште побитно - бесцелно е да обновуваш нешто старо минимум 25 години.Па имаме каснења и расипувања редовно.И друга работа, со ова поскапување си дадоа автогол, со новите цени скоро ќе се изедначат со автобуските превозници, а најголем број патници користеа воз поради цените.Ептен отидов off topic, доста е :)
А си слушнал за нешто што се вика амортизација?
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.145
Поени од реакции
18.172
А си слушнал за нешто што се вика амортизација?
Да.Напишав уште во цитираниот пост ;)
Ама не можат да постигнат толку колку шо можат патниците да расипат и уште побитно - бесцелно е да обновуваш нешто старо минимум 25 години.
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
17.297
Поени од реакции
15.515
Да.Напишав уште во цитираниот пост ;)
Само не мислев на амортизација како обнова. Поентата ми беше дека се тоа што го наброи ти не е причина за цените на картите да скокнат 50%. Во секој случај, не сум баш запознаен со работата на железница, не би сакал да коментирам, во секој случај 50% е многу.
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.282
Поени од реакции
16.310
Наздравје студенти.
Македонски Железници со зголемување на цената од 50% во домашен сообраќај.
Аха да, ќе се потепаат сега да се го користат возот ко превозно средство. За 10 ден поише ќе се возам со автобус, наместо да мрзнеам у вагонине и притоа да каснат со саати. Со оваа одлука само ќе тријат раце автопревозниците, им свршија работа.
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
Само не мислев на амортизација како обнова. Поентата ми беше дека се тоа што го наброи ти не е причина за цените на картите да скокнат 50%. Во секој случај, не сум баш запознаен со работата на железница, не би сакал да коментирам, во секој случај 50% е многу.
подобро да не се запознаеш со нивната работа. Ова ти го кажувам од сигурни информации - таму владее системот во буквална смисла „клати врата земај плата“
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.145
Поени од реакции
18.172
Само не мислев на амортизација како обнова. Поентата ми беше дека се тоа што го наброи ти не е причина за цените на картите да скокнат 50%. Во секој случај, не сум баш запознаен со работата на железница, не би сакал да коментирам, во секој случај 50% е многу.
Нормално дека не е причина и не требаше ваква глупа одлука.А муабетот со обновата ми беше за членот погоре дека ни еден штраф не се сменал во МЖ години (да не е само дека плукаме, имало и менување ама џабе е обнова на нешто истрошено, најновите гарнитури се носени средина на 80-те.Шо би рекле старите од шутото во шупливото :icon_mrgr:).Со ваква состојба би требало и да ги намалат цените, поради каснење и слични глупости, а не да ги зголемат.И ако веќе планирале зошто чекале 17 години со исти цени, а горивото одеше 70% нагоре.Можеле по 2,5,7 %, не вака наеднаш.Ефектен автогол и пример за лош менаџмент.
Аха да, ќе се потепаат сега да се го користат возот ко превозно средство. За 10 ден поише ќе се возам со автобус, наместо да мрзнеам у вагонине и притоа да каснат со саати. Со оваа одлука само ќе тријат раце автопревозниците, им свршија работа.
Иронично беше ;) Не знам сега кој нормален би одбрал воз.Ете на пример студент од Кичево, со 2 пати дневни тргнувања кога имаш опции на секој 40-60 мин. скоро со истите пари (во споредба со планираните нови цени од МЖ) да патуваш во чисто и климатизирано и без домашни животни сопатници.
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
17.297
Поени од реакции
15.515
подобро да не се запознаеш со нивната работа. Ова ти го кажувам од сигурни информации - таму владее системот во буквална смисла „клати врата земај плата“
Мислев финансиски, додека за оној другиот дел, па нели е логично да е така кај нас :)
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
Мислев финансиски, додека за оној другиот дел, па нели е логично да е така кај нас :)
Финансиски ко шо знам од буџет јадат и они ама не цела железница. има некои приватни сектори што се. ако те интересира толку можам да се распрашам утре да ти дадам прецизна информација
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
17.297
Поени од реакции
15.515
Финансиски ко шо знам од буџет јадат и они ама не цела железница. има некои приватни сектори што се. ако те интересира толку можам да се распрашам утре да ти дадам прецизна информација
Не бе, што ќе ми е :) Ништо од форум нема да смениме :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom