Хрват измисли автомобил на вода

Windfucker

Телемит, Темплар, Масон, Сциентолог во целибат
Член од
30 април 2010
Мислења
8.459
Поени од реакции
15.326
После ние гледаме со скепса со г нот Војо кога ќе дава објаснување за перпетум мобиле додека за Хрватов никој не рече дека е шарлантан или не дај боже чукнат. Џиж е срцка, процесот е едноставен два атоми на водорот се разложуваат од кислорот, се ослободува енаргија и хоп Нобелова награда
 

Klinton

wanna BOMB?
Член од
11 април 2010
Мислења
2.882
Поени од реакции
4.587
Бааш фино, меч со две острици според мене, прво, самиот проект и пронајдок е прекрасен бла бла бла бла. Второ проектов и пронајдоков се чисто срање кое ќе не уништи, наместо фосилни горива на кои буквално им ја е*авме мајката а попатно и ние си прострадавме сега ќе користиме... вода која моментално како некогаш фосилните горива ја има во изобилие... последиците на ваквото користење на водата сами пронајдете ги - хинт водата ја пиеме - нафтата не :)
колку што јас можев да сватам, водата ја разложува по пат на електролиза, добива кислород и водород како гасови кои ќе се употребат за гориво, знчи тие гасови повторно се спојуваат и даваат топлинска енергија, што значи продкт на целата хемиска реакција е вода
хемиски вака би изгледало

2H20>електролиза> 2H2 + O2
овие гасови се користат како гориво, т.е. даваат топлина со хемиска синтеза
2H2 + O2 = 2H2O

во превод вода влегува вода излегува само во различна агрегатна состојба
 
H

Hombre

Гостин
а спортските модели ќе одат на кисела вода.. на пелистерка. Тие меурчиња ќе му го задвижуваат турбото
Добар си ме насмеа...:pos2:



--- надополнето ---

Процесот е едноставен... водата ја разредуваш на водород и кислород. Во моторот, водородот го согоруваш со кислород (истиот онај шо го доби одвишок) и добиваш вода + топлина + кинетчика енергија. Ништо не губиш, ништо не добиваш, немаш влијание на атмосверата освен што ти е потребна енергија за да го добиеш водородот.

Сега незнам точно како функционира склопот на човечето, можно е да го меша водородот со фосилно гориво и да го прави процесот на согорување поефикасен. Инаку, таа е математиката. Два атоми вород се врзани со еден атом на кислород во водата. Кога ќе се разделат се добива водород и кислород, а кога ќе го согориш водородот се врзува со кислородот и се добива вода. За малку перпетуумобиле (пази да не види Војо од некаде :vozbud:)
А во зима кога ќе ти замрзне резервоарот како ќе ми возиш?
Возилото ќе ти биде приклучено постојано за чешма и агрегатот нема да го гасиш?
Колку вода ќе потрошиш?
Заклучокот на Apokalipto беше во таа насока.
Ај сега...
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
78
Нема да го кикнат... ќе заврши патентот негов како куп истомисленици. Во некоја фиока на некоја фабрика за автомобили, или некој шеик....
наводно околу 20 милиони американци го користеле сличен ваков изум(воведен текст на темата)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
А во зима кога ќе ти замрзне резервоарот како ќе ми возиш?
Возилото ќе ти биде приклучено постојано за чешма и агрегатот нема да го гасиш?
Колку вода ќе потрошиш?
Заклучокот на Apokalipto беше во таа насока.
Ај сега...
Друже, кога се разложува водата на водород и кислород, системот троши енергија и се добива топлина... голема топлина. Колку точно, незнам, како што се сеќавам беше околу 300-400 степени. Одамна го немам разгледувано процесот на елетролиза. Битно имаш осободување на топлина која е доволна за да се одмрзни водата. Исто така топлина се ослободува кога ќе работи моторот.

Така да тоа е помал проблем, или во најмала рака, ќе треба 2 минути возилото да поработи на бензин/дизел додека да загрее и да се одмрзни водата.

Друга точка на гледање. Ако возилото ти е нон стоп во работа (макар и горивото било безпари) имаш други трошоци. Треба да промениш моторно масло на секои 10.000 км или 1000 работни часа. Па сега пресметај, 24 часа дневно, 7 дена тоа ти се 200 часа неделно. За 5 недели, оп масло (некои 50-60 евра). По таа аналогија, 50 недели, во една година = 100.000 км годишно. Векот на моторот е некои 300.000 км +/- башка 90% од нашите возила се блиску до таа граница.... и ако ти се исплати ремонт да го правиш на секои 2-3 години, бујрум.


едит: системот троши 1 децилитар вода и произведува околу 190 литри гас. Знаеш колку е ова? Со минијатурен греач од 3А се одмрзнува за 10 секунди :).



--- надополнето ---

наводно околу 20 милиони американци го користеле сличен ваков изум(воведен текст на темата)
Можно е... треба да се види и да се тестира. Ако се стварно точни цифрите што ги кажаа, исплатлив е.
 
Член од
24 ноември 2009
Мислења
4.959
Поени од реакции
4.882
Сето ова одамна е направено и сите овие тракаташки и водородни келии само ја намалуваат потрошувачката на гориво од навтени деривати но никако не ја укинуваат скроз на истите а тоа што имаат малтене 50 нус појави придружни тоа е трета работа , плус уште нешто моторното масло не се менува на 10 000 километри како што кажа некој погоре туку ке си го менуваш на секој 800 километри бидејки веќе на 1000 километри е тотална илмузија
 
S

smart ass

Гостин
Добро зарем нема ова да бара тотално редизајнирање и промена на стандардите опа дури и модификациите каде се штеди 5% гориво мислам дека не се баш најпогодни едноставно моторот е направен,тестиран во секакви услови но се зема предвид користење квлитетно гориво редовна контрола...а за овој автомобил мислам дека нема иднина едноставно не е доволно моќен,се прашувам дали може ваков погон(или со компресиран воздух) да движи камион од 35 тона???
 
H

Hombre

Гостин
Друже, кога се разложува водата на водород и кислород, системот троши енергија и се добива топлина... голема топлина. Колку точно, незнам, како што се сеќавам беше околу 300-400 степени. Одамна го немам разгледувано процесот на елетролиза. Битно имаш осободување на топлина која е доволна за да се одмрзни водата. Исто така топлина се ослободува кога ќе работи моторот.

Така да тоа е помал проблем, или во најмала рака, ќе треба 2 минути возилото да поработи на бензин/дизел додека да загрее и да се одмрзни водата.

Друга точка на гледање. Ако возилото ти е нон стоп во работа (макар и горивото било безпари) имаш други трошоци. Треба да промениш моторно масло на секои 10.000 км или 1000 работни часа. Па сега пресметај, 24 часа дневно, 7 дена тоа ти се 200 часа неделно. За 5 недели, оп масло (некои 50-60 евра). По таа аналогија, 50 недели, во една година = 100.000 км годишно. Векот на моторот е некои 300.000 км +/- башка 90% од нашите возила се блиску до таа граница.... и ако ти се исплати ремонт да го правиш на секои 2-3 години, бујрум.


едит: системот троши 1 децилитар вода и произведува околу 190 литри гас. Знаеш колку е ова? Со минијатурен греач од 3А се одмрзнува за 10 секунди :).





Не лути се...Ти благодарам ме заентересира темата и сигурно ќе ја разгледам подетално.
Ако е можно во блиска иднина ќе направам и некој покус.:)
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
стаив гуми кои штедат 18%, некоја заебанција на доводот на гориво која штеди 52% , некој си магичен спојлер 15%, некакви турболатори на горниот раб на шофершајбната 20%...и имам проблем............како возам од тоа капакот на резервоарот за гориво ИЗВИРА бензин!!!! :)
 
Член од
24 ноември 2009
Мислења
4.959
Поени од реакции
4.882
стаив гуми кои штедат 18%, некоја заебанција на доводот на гориво која штеди 52% , некој си магичен спојлер 15%, некакви турболатори на горниот раб на шофершајбната 20%...и имам проблем............како возам од тоа капакот на резервоарот за гориво ИЗВИРА бензин!!!! :)
:pos2: ех тие гуми за штедење споилери турболатори магнети на доводот само шо си создаваш проблеми со полиција дако те видат да те натераат да го чистиш бензинот шо ти истекол
 
Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
:pos2: ех тие гуми за штедење споилери турболатори магнети на доводот само шо си создаваш проблеми со полиција дако те видат да те натераат да го чистиш бензинот шо ти истекол
А да му кажеше ..дека не треба да оди на бензиска:kesa:
 
H

Hombre

Гостин
Малку истражував на оваа тема и налетав на концепти каде што HHO технологијата
совршено се вклопува во системите за обновлива енергија.
Apokalipto друже не се разочарувај бескрајно сум ти благодарен
што несакајќи ме просветли.:cuc:
HHO системот прикажан на долниот дел од синоптичкиот приказ покрај тоа што има улога
на акумулатор на создадената електрична енергија од сонце,мини хидро-електрана
или ветер трансформирана во водород(знаеме колку е тешко да ја акумулираме електричната енергија на пример со батерии)со него се зголемува моќноста на добиената енергија.
Apokalipto со ваклов концепт човек може да преживее нуклеарна зима
и да го дочека пост-апокалиптичниот период.:)

Уште еднаш бескрајно сум ти благодарен.


 

Македонец

мразам патетика во натпис
Член од
12 февруари 2007
Мислења
3.928
Поени од реакции
3.814
И има надеж вакво нешто да се донесе у Македонија а без притоа тие што ќе го донесат тука да изедат по 10 заушки од законите кои ќе ги снајдат???
 

Kajgana Shop

На врв Bottom