Хрват измисли автомобил на вода

Член од
16 април 2011
Мислења
607
Поени од реакции
154
bump

ја напраив свој генератор го пробав ама не функционира нешто баш нај нај. поточно кога ке го ставам генераторов во вода почнува да врие водата али сепак многу малце - незнам зашто е тоа така ако знае некој нека ми објасни.

еве ви слики од генераторот

поточно. пластиките од надворешните страни се направени од плехциглас, ја ставив по 2 парчиња на една страна 2х3мм за подебели да ббидат 4 штрафа 6х80 и вкупно 20 мутери. плочките кои се во средина се направени од лим ( лим од олуци ) бидејки тешко оксидираат. е сеа шо е пробблемот. ги ставив во сад со вода почна да врие водата но сепак мислам дека многу малце врие за разлика од клипот што е погоре. утре ке пробам да го затворам тоа херметички и да извлечам гас т.е ННО па ке ви пишам што сум направил

П.С како да измерам колку ННО ке вадам за 1 минута?

едит: плехцигласот е 10 на 10 сантима а плочките се 8 на 8 сантима
Најдобар матерјал за правење на електроди е оној од хардиск плочата има примеси на платина и воопшто не оксидира. Дали пушташ едносмерен или наизменичен напон? Колку волти, колку ампери? Да измериш е доста просто. Зимаш литро шише пластика и му го сечеш гзарот, го потопуваш во вода и му ставаш капаче одозгора. Со црево одоздола му носиш HHO и мериш за колку време ќе искочи на површина.
 
Член од
31 јули 2011
Мислења
270
Поени од реакции
237
Еве нешто интересно
In order to even be effective (in an engine designed for it), an HHO device would need to produce enough hydrogen to replace approximately 2% of the airflow. To replace just 1% of the airflow into a 1.8 L engine running at 2400 rpm would require the electrolysis of about two teapoons of water every minute, which would require an input power of about 5,200 watts (7 horse power). For a 12 Volt electrical system, this requires about 430 Amps. The wire you would need to carry this current is about as thick as your index finger, not counting the insulation. Also, the heat loss due to inefficiencies in the electrolysis would cause the water in the HHO device to completely boil out within a handful of minutes. At this rate, 1 quart of water would last only 90 minutes, assuming you could prevent it from boiling away.

Види на второто видео колкава струја му треба за да произведи доволно HHO за да работи моторот. 120А има да ги стопи тие клемите за струја што си ги ставил. И плус мислам дека ова е доволно само за моторот да работи во место.
Мое мислење е дека плочките би требало да се поблиску, да бидат од нерѓосувачки челик и да ставиш сода бикарбона во водата. Не најдов дали треба водата да биди дестилирана. И тие плочките од плексиглас не играат никаква улога.
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
плочите од плекциглас се за да има на шо да стојат штрафовите и за да не мрдаат многу плочите од лим. инаку јас го тестирав на акомулатор 55 ампера 12 волти а плочите ми се + - + - + - + - + - кај овој на клипов му се + | - | + | - | +

правата црта е неутрална плоча т.е нема никаков напон. значи
плус негатив минус негатив плус негатив минус негатив плус негатив минус негати.

утре ке го затворам херметички и ке видам колку гас ке добијам инаку фала за помошта ницкдф - не ми текна на тоа

и друго. на хард дискот колку плочи има такви? една е или повеќе има? и многу битно ми е колку се дебели плочите? кај мене се 1 милиметар дебелина и секоја е на растојание од 3 милиметра
 
Член од
16 април 2011
Мислења
607
Поени од реакции
154
плочите од плекциглас се за да има на шо да стојат штрафовите и за да не мрдаат многу плочите од лим. инаку јас го тестирав на акомулатор 55 ампера 12 волти а плочите ми се + - + - + - + - + - кај овој на клипов му се + | - | + | - | +

правата црта е неутрална плоча т.е нема никаков напон. значи
плус негатив минус негатив плус негатив минус негатив плус негатив минус негати.

утре ке го затворам херметички и ке видам колку гас ке добијам инаку фала за помошта ницкдф - не ми текна на тоа

и друго. на хард дискот колку плочи има такви? една е или повеќе има? и многу битно ми е колку се дебели плочите? кај мене се 1 милиметар дебелина и секоја е на растојание од 3 милиметра
Зависи од хардискот, поновите модели имаат една плоча, постари модели имаат и до 5 плочи. Оваа што ми е при рука е 1,4 милиметри.
За да го тестираш потребен ти е автоматски осигурувач 20А ако надмине да исклучи и повторно сам да уклучи. Осигурачот служи како регулатор за струјата да не ти стопи инсталација на колата.

П.С. Немој воопшто да пробуваш на дизел мотор. Можеш да го оштетиш моторот и клипњачи да искрши ако му влезе вода во цилиндар макар била и во вид на пареа. А нема ефекти никакви на заштеда.
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
Зависи од хардискот, поновите модели имаат една плоча, постари модели имаат и до 5 плочи. Оваа што ми е при рука е 1,4 милиметри.
За да го тестираш потребен ти е автоматски осигурувач 20А ако надмине да исклучи и повторно сам да уклучи. Осигурачот служи како регулатор за струјата да не ти стопи инсталација на колата.

П.С. Немој воопшто да пробуваш на дизел мотор. Можеш да го оштетиш моторот и клипњачи да искрши ако му влезе вода во цилиндар макар била и во вид на пареа. А нема ефекти никакви на заштеда.
ке најдам 2 3 хард диска од постарите не ми е тоа толкав проблем а ова со осигурачиве не го сватив. за шо ми е воопшто тој осигурач од 20 ампера? на кола кога се монтира минус иде директно на акомулатор а плусот оди на алтернатор.. алтернаторот кај мене ко шо знам е 40 ампера

инаку утре директ на акомулаторот ке го пробам па ако успее можда ке го вградам ама проблем ми е што генераторот е голем и немам во шо да го ставам а херметички да биде затворен.
 
Член од
16 април 2011
Мислења
607
Поени од реакции
154
ке најдам 2 3 хард диска од постарите не ми е тоа толкав проблем а ова со осигурачиве не го сватив. за шо ми е воопшто тој осигурач од 20 ампера? на кола кога се монтира минус иде директно на акомулатор а плусот оди на алтернатор.. алтернаторот кај мене ко шо знам е 40 ампера

инаку утре директ на акомулаторот ке го пробам па ако успее можда ке го вградам ама проблем ми е што генераторот е голем и немам во шо да го ставам а херметички да биде затворен.
Осигурачот да биде во улога како ограничувач на струја. За да не протече поголема од 20 А. Не мислиш ваљда цели 40 А да му земеш на алтернаторот? А кај се светла, радио, дополнување на акумулатор...
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
види јас во принцип ја знам само основата на цел овој систем и процес. а од алтернатор мислам да земам цели 55 ампера а не 40 :) али оптимално било некаде 20 што ја не го знаев ова.. гуглајки по интернет најдов на зазабава форумот ваква тема и има едни два тројца шо ептен си ја разбираат оваа работа и дури едниот успеал да го апали моторот само на хидроген без помош од бензин/плин/нафта а другиот со голф 3ка 1.8 од 8 литра потрочувачка ја смалил на 3.8 шо е нешто повеќе од 50%. еве ти линкче прочитај колку битни фактори има во целава оваа работа.

клик
 
Член од
16 април 2011
Мислења
607
Поени од реакции
154
види јас во принцип ја знам само основата на цел овој систем и процес. а од алтернатор мислам да земам цели 55 ампера а не 40 :) али оптимално било некаде 20 што ја не го знаев ова.. гуглајки по интернет најдов на зазабава форумот ваква тема и има едни два тројца шо ептен си ја разбираат оваа работа и дури едниот успеал да го апали моторот само на хидроген без помош од бензин/плин/нафта а другиот со голф 3ка 1.8 од 8 литра потрочувачка ја смалил на 3.8 шо е нешто повеќе од 50%. еве ти линкче прочитај колку битни фактори има во целава оваа работа.

клик
Се се тоа натегања, факт е кога ќе го оптеретиш алтернаторот или како што мислат дури и дополнителен алтернатор да се стави тогаш колата ќе изгуби голема снага за да призведе ел. енергија па повторно за да се произведе одредена брзина на колата да потроши уште поголема енергија... Овој тука е за тоа цар. Надвор го прави хидрогенот. Ова е најидеално нешто но тоа ќе се случи кога ќе снема нафта во светот.
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.580
Се се тоа натегања, факт е кога ќе го оптеретиш алтернаторот или како што мислат дури и дополнителен алтернатор да се стави тогаш колата ќе изгуби голема снага за да призведе ел. енергија па повторно за да се произведе одредена брзина на колата да потроши уште поголема енергија... Овој тука е за тоа цар. Надвор го прави хидрогенот. Ова е најидеално нешто но тоа ќе се случи кога ќе снема нафта во светот.
Е да ама иди складирај ја. Инаку многу по безбедна опција е да се чува во боца само водород, бидејки ако се чува ова ххо што го викаме, недај боже да дојде во допир со искра или некаков судар да има и да ја пукне боцата. При таков судар нема никакви шанси патниците да преживеат, а да не зборам за околите минувачи. Салата од шрапнели ке бидат.
Додека само водородот не е запалив само по себе без присуство на кислород.
Инаку најдобро е водородот да се чува во течна состојба ама затоа треба да се олади на -257 степени отприлика а за тоа е потребна инвестиција и енергија, што сега за сега викаат дека не се исплатела.
Овој од линкот го имам гледано и порано ама не го разбирам тоа што вика нешто во врска со тоа што го има нелегално вградено некој нуклеарен дел. Што е тоа, јасно ви е на вас да ми кажете?
 
Член од
16 април 2011
Мислења
607
Поени од реакции
154
From: sales@unitednuclear.com
To: genetheinstaller@hotmail.com
Subject: Re: Water (HHO)
Date: Mon, 7 Dec 2009 11:20:04 -0500

Hello Gene,

Yes, all Metal Hydrides react with water, some quite violently, some just bubble a bit and are typically destroyed or rendered useless when exposed to air.

They react similarly to the alkali metals (Sodium, Potassium, Lithium). Pure Sodium & Potassium will produce Hydrogen gas so fast and hot that they catch fire & explode, Lithium will typically just bubble & steam a lot.

We do use about 10% Lithium-6 Deuteride in our proprietary Metal Hydride blend that stores the Hydrogen in our Smart Tanks.

Cut in half, Ignited, shot with incendiary bullets or immersed in water, our full Smart Tanks never do more than smolder in a worst-case scenario.

Our Hydride blend does not react violently with water, it does degrade though. Adding water to it will cause the material to bubble and quickly oxidize, then crumble apart.

We’re not really fans of HHO here. It is dangerously explosive and can never be stored safely making it useless as a fuel.

There are also so many scams out there involving HHO attempting to convince people that water is a fuel.

As I’m sure you know, it will always take more energy to extract any useful fuel from water than you can ever get from burning it. Water itself is not a fuel.

The nonsense clams of many fly by night HHO companies shed a bad light on Hydrogen fuel in general as most people think they are the same.

Although I think HHO does have some limited use, for the most part, HHO devices have been around for a very, very long time and in reality they have never found much real-world use.

Still, I think research into it is worthwhile and I wish you the best luck in your endeavors. Modern technology & materials may allow you to uncover new and useful applications for the gas.

You might find some useful HHO data here:

http://www.popularmechanics.com/automotive/how_to/4310717.html

-Bob Lazar, CEO

United Nuclear Scientific

239 E. Grand River Rd. (P.O. Box 373)

Laingsburg, MI. 48848

517-651-5635

website: www.unitednuclear.com

Customer Service: customerservice@unitednuclear.com

Technical Support: sales@unitednuclear.com

ht HHO companies shed a bad light on Hydrogen fuel in general as most people think they are the same.

Although I think HHO does have some limited use, for the most part, HHO devices have been around for a very, very long time and in reality they have never found much real-world use.

Still, I think research into it is worthwhile and I wish you the best luck in your endeavors. Modern technology & materials may allow you to uncover new and useful applications for the gas.

You might find some useful HHO data here:

http://www.popularmechanics.com/automotive/how_to/4310717.html

-Bob Lazar, CEO

United Nuclear Scientific

239 E. Grand River Rd. (P.O. Box 373)

Laingsburg, MI. 48848

517-651-5635

website: www.unitednuclear.com

Customer Service: customerservice@unitednuclear.com

Technical Support: sales@unitednuclear.com
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703

@cool@

Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
Член од
2 јуни 2007
Мислења
23.601
Поени од реакции
27.113
Ај не зезај,..не е тоа ништо , јас го добивам и од мртви мачки...од 6 комада , биодизел за 100 километра у пежо Партнер со 1600 ццм......па не се фалам по весници :)
опаааааааа, македонски Балтазар;)
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.580
Да не отварам нова тема ке го продолжам муабетот овде:
Во 10 видео делови, професорот Рој Мекалистер ги објаснува основите на погонот на водород, и дава конкретен пример прво со мотор од 5 коњски сили, и потоа во наредните делови од видеата ја покажува неговата кола која оди САМО на компресиран водород.


Значи не е прашање дали може да возиме на вода т.е ХХО или само водород, туку како да возиме е правото прашање?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom