Формула 1 - сезона 2012

Член од
16 август 2007
Мислења
1.935
Поени од реакции
1.683
Мислиш се додека не се најде асален втор возач нема да биде Ферари шампион во конструктори :)
Без разлика дали Алонсо има привилегија или не Маса си беше ужас сезонава,почнувам да верувам дека ке му дадат договор за наредната сезона па ке го видиме догодина дали ке се избори за еднаквост.
Не.
Ферари и да најде асален возач со самото тоа новиот возач ќе биде втора опција, дека Алонсо нели им бил незаменлив и увек бр.1. А како што кажа членот погоре, кој би бил будала да се нафати да биде втора опција ?
А доколу се смени тоа да ја нема Алонсо таа привилегија тоа е више друг муабет. Ама малиот ќе почне да плаче ако се смени тоа и ќе најави заминување 100%
 
Член од
1 февруари 2012
Мислења
3.678
Поени од реакции
4.208
Не.
Ферари и да најде асален возач со самото тоа новиот возач ќе биде втора опција, дека Алонсо нели им бил незаменлив и увек бр.1. А како што кажа членот погоре, кој би бил будала да се нафати да биде втора опција ?
А доколу се смени тоа да ја нема Алонсо таа привилегија тоа е више друг муабет. Ама малиот ќе почне да плаче ако се смени тоа и ќе најави заминување 100%
Никој не би се нафатил да биде втора опција од јаките и звучни пилоти како Фетел,Хамилтон и Батон но сепак помладата генерација и те како би потпишала да вози за Ферари како Ди Реста,Малдонадо...лошо е што Сантандер се во Ферари поради Алонсо и поради тоа има толкаво влијание.
Колку и да не го сакам Алонсо како човек сепак не можам да замислам ниту еден друг возач во овој моментален болид на Ферари да ги постигне овие резултати што ги постигна он,можеби е најкомплетниот возач на гридот моментално.
 

Lenny

Seventh Son of a Seventh Son
Член од
16 февруари 2012
Мислења
335
Поени од реакции
406
Мислиш се додека не се најде асален втор возач нема да биде Ферари шампион во конструктори :)
Без разлика дали Алонсо има привилегија или не Маса си беше ужас сезонава,почнувам да верувам дека ке му дадат договор за наредната сезона па ке го видиме догодина дали ке се избори за еднаквост.
Mаса потпиша за Ферари уште викендот кога се возеше трката во Спа, ама прилично добро го криеја тоа во Ферари но верувам дека у наредниве две недели ке го објават јавно.
 
Член од
29 ноември 2010
Мислења
773
Поени од реакции
334
Никој не би се нафатил да биде втора опција од јаките и звучни пилоти како Фетел,Хамилтон и Батон но сепак помладата генерација и те како би потпишала да вози за Ферари како Ди Реста,Малдонадо...лошо е што Сантандер се во Ферари поради Алонсо и поради тоа има толкаво влијание.
Колку и да не го сакам Алонсо како човек сепак не можам да замислам ниту еден друг возач во овој моментален болид на Ферари да ги постигне овие резултати што ги постигна он,можеби е најкомплетниот возач на гридот моментално.
Лотус не е ни на ниво на Ферари(Тука некаде е со Заубер Мерцедес) а Кими е пред Хамилтон Вебер Батон со Мекларен и Ред Бул. Да возеше Ферари не знам шо ке беше.

А Маса веројатно цела сезона да имаше исто поднесување на болидот на Алонсо ќе имаше далеку подобри резултати. И мислам дека Ферарито е далеку од толку слабо како што го прават, за разлика од Мекларенот и Ред Бул барем е поконстатно и нема технички проблеми за разлика од Ветел на пример кој на околу 2-3 трки остана без бодови токму поради оваа причина.
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Маса тркава го имаше Алонсо а и беше побрз од сите на патеката доколку му дозволиа ке го фатеше Вебер 100%. Е сеа мое мислење е дека некој апгрејд е ставен на болидот на Маса и го тестираа единствено логично објаснување ми е. Ако е така нека се пазат лименките :sneaky:
 
Член од
1 февруари 2012
Мислења
3.678
Поени од реакции
4.208
Лотус не е ни на ниво на Ферари(Тука некаде е со Заубер Мерцедес) а Кими е пред Хамилтон Вебер Батон со Мекларен и Ред Бул. Да возеше Ферари не знам шо ке беше.

А Маса веројатно цела сезона да имаше исто поднесување на болидот на Алонсо ќе имаше далеку подобри резултати. И мислам дека Ферарито е далеку од толку слабо како што го прават, за разлика од Мекларенот и Ред Бул барем е поконстатно и нема технички проблеми за разлика од Ветел на пример кој на околу 2-3 трки остана без бодови токму поради оваа причина.
Да, го заборавив Кими кој исто така е звероња но сепак мислам дека е за нијанса послаб од Алонсо поради тоа што не е толку добар во давање фидбек на болидот и понекогаш знае да биде непредвидлив но повеке преферирав он да остане во Ферари отколку Алонсо да дојде но за жал не искочи така.
.
Е сеа мое мислење е дека некој апгрејд е ставен на болидот на Маса и го тестираа единствено логично објаснување ми е. Ако е така нека се пазат лименките :sneaky:
Дај божее да ставиле апгрејд ке следиме неизвесна завршница ако не ставиле Фетел рутински ке си победува на преостанативе трки.
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
гејнандо,филипчо ис фестер ден ју :vozbud:
гарант имаше некои нови делови и затоа беше побрз шо се вели зборот турчин бос не го стигаше

http://www.f1racing.com.hr/formula-1/marko-zasto-ferrari-massi-nije-dozvolio-da-prestigne-alonsa-i-pritisne-webbera
добро бе овие лименките скапани значи патетични ми се племето нивно :mad:

конечно французот не му го плесна на никој оваа трка
се надевам дека до крајот на сезоната нема да го гледаме фингер бој на 1 место или воопшто на пиедесталот,време е Хам да заврши трка пред петелот,па и Кими итн

Механичарите не се поздравија со Луис
:D
глупи ладни и педерски британци (и грди) и со глуп акцент :гомце:

Хамилтон: Фернандо ја заслужува титулата

Луис Хамилтон даде осврт на овогодинешната сезона изјавувајќи дека Фернандо Алонсо е тој кој ја заслужува титулата оваа година.
Откако на последната трка го освои десеттото место, Хамилтон изјави дека неговите шанси за титулата се завршени, заостанувајќи зад лидерот со 62 бода, на 4 трки до крајот.
За разлика од него, Алонсо е на само 6 бодови разлика од Фетел, а настапите на Шпанецот во текот на сезоната се доволни за Хамилтон да посочи дека неговиот стар тимски колега направил доволно сезонава за да ја заслужи титулата.
- Мислам дека Фернандо ја заслужи оваа година. Неговиот тим не направи ниту една грешка. Не беа секогаш најбрзи, но секогаш беa меѓу првите. Возеше како вистински шампион цела сезона и чуствувам дека тој го прави тоа како трикратен светски првак . Ред Бул имаа успони и падови сезонава, но сепак и тие завршија добра работа победувајќи на последните 3 трки. - изјави Хамилтон
Покрај тоа што неговите шанси за титулата ги прогласи за завршени, тој сепак најави дека е мотивиран до крај да победи на преостанатите трки.
- Ниту еднаш не ми беше одвлечено вниманието годинава. Луѓето продолжуваат да зборат дека има кошкање помеѓу мене и Џенсон, но искрено, нема никаков проблем меѓу нас. Дел сум од овој тим многу години и имам одлична врска. Се надевав на подиум во последните 4 трки, но не бевме доволно брзи,- заврши Хамилтон

http://www.f1almanah.mk/formula1/aktuelno/11755-fernando-ja-zasluzuva-titulata

овие гарант се во врска :pos:
алонсо велеше хам е најдобар возач и само тој можи да победи без победнички болид и бла бла бла....
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Хамилтон почнаа и во Tooned да го избегнуваат во последната епизода не се појави.
 
Член од
29 ноември 2010
Мислења
773
Поени од реакции
334
http://uk.eurosport.yahoo.com/news/red-bull-plans-team-orders-102520789.html;_ylt=AiGaszsIapVC.Wsr0tVp.ry48JF4;_ylu=X3oDMTQwNGZydnJoBG1pdANGZWF0dXJlZCBNZWdhdHJvbiBGMSBTRgRwa2cDMGIxYTRlOGYtZjBjOC0zMzg1LTk4ZTUtOTViNzBjMTllNzgzBHBvcwMzBHNlYwNtZWdhdHJvbgR2ZXIDMTgyYTM4ZTAtMTc3Yy0xMWUyLThmZmUtODg2MjM2ZDJmYzQ5;_ylg=X3oDMTFnNmNrM2psBGludGwDZ2IEbGFuZwNlbi1nYgRwc3RhaWQDBHBzdGNhdANmMQRwdANzZWN0aW9ucw--;_ylv=3

Е ова ти е тим.
овие гарант се во врска :pos:
алонсо велеше хам е најдобар возач и само тој можи да победи без победнички болид и бла бла бла....
И двајцата имаат нешто заедничко - комплекс наречен Себастијан Фетел :icon_lol:
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
еве нешто интересно

Колку заработуваат Ф1 екипите?

Во време кога се преговара околу новиот договор со кој би се регулирале правата и обврските меѓу организаторите и учесниците во светското првенство на Формула 1, на виделина излегоа бројките за 2011 година.
Како што речиси сите нешта се причинско-последично поврзани, голема е веројатноста дека овие информации се лиферувани од страна на новинари блиски до ФИА, која се залага за воведување стартарини за екипите. Наводно, ФИА бара 3% од „колачот“, додека позицијата на Берни Еклстоун е дека тој половина од парите им ги дава на тимовите, па дажбината треба соодветно и да се подели, за „федераците“ да добијат околу 42 милиона долари годишно.
Ова е едно од последните прашања кое треба да се реши меѓу трите страни: светската федерација предводена од Жан Тод, промотерите на спортот предводени од Берни Еклстоун и Ф1 екипите кои се уште немаат нов лидер на асоцијацијата ФОТА, откако Витмарш се повлече, а од друштвото се повлекоа Ферари, заубер, Ред Бул и Торо Росо. Како што претходно пишуваше Ф1 Алманах, идејата на ФИА е да „чепне“ од годишната заработувачка од ТВ правата, бидејќи Еклстоун ги има добиено за менаџерирање на период од 100 години, за што плати помалку од 250 милиони долари пред нецели 15 години. Барањето на ФИА произлегува од зголемените трошоци за организација, односно за покривање на техничките ресурси и следење на исправноста на болидите, како и напорите за зголемување на безбедноста.
Од тука, не е чудно што сето ова е објавено како сторија од фриленс новинар близок до Жан Тод, кој напиша дека во 2011 година екипите поделиле 700 милиони долари заработка од ТВ правата. Овој фонд се добива како 50% од износот на заработка што го пријавува Берни Еклстоун на годишно ниво. Како се делат парите?

1. Ферари има специјален договор со Берни, па со слична идеја тие и годинава ја напуштија асоцијацијата ФОТА, за да можат први да потпишат со промотерот под услови кои ним најмногу ќе им одговараат. Според оваа сторија, 2,5% од фондот се одвојуваат за Ферари, како легендарна екипа од почетоците на Ф1 првенствата, или за 2011 година, тоа е 17,5 милиони долари, по што останатата сума (682,5 милиони) се дели по други парамети.
2. Половина од останатиот износ (или 341,25 милиони долари) се дели рамноправно на првите десет екипи, то ест секоја од нив добива по 34,125 милиони.
3. Втората половина од 341,25 милиони, ги наградува поуспешните екипи согласно пласманот на табелата, но повторно се дели на првите десет тима. Формулата за поделба е дека за секоја позиција постои соодветен процент, па така првопласираниот конструктор добива 19%, второпласираниот 16%, третопласираниот 13%, четвртопласираниот 11%, петтопласираниот 10%, шестопласираниот 9%, седмопласираниот 7%, осмопласираниот 6%, деветтопласираниот 5% и десеттопласираниот 4%.
4. Последните две екипи добиваат еднократен надомест од по 30 милиони долари, пари кои не се во наградниот буџет, но не е специфицирано потеклото, дали се комплетно на товар на Еклстоун, или се одбиваат пред да се почне со пресметките.

Согласно сите математики, во 2011 година Ред Бул само од ТВ правата заработил 98,8 милиони долари, Мекларен 88,6, додека Ферари на третото место благодарение на специјалниот аранжман добил 95,8 милиони. Останатите екипи, речиси како во аритметичка прогресија која што опаѓа, поделиле од 71,5 до 47,6 милиони долари, гледано од четвртото до десеттото место, со разлики од околу 4 милиони по позиција. Додека меѓу првите на табелата разликите се во просек околу 10 милиони долари, во средината се од 3 до 5 милиони, а последните две екипи добиваат 17,6 милиони помалку од десеттопласираната.
Парите од спонзорите, како и оние што возачите ги обезбедуваат за ја оправдаат довербата во нив за екипите кои ризикуваат со ангажман на помлад и понеискусен пилот, се дополнителен извор на приходи, кои варираат согласно резултатите на тимот. Се верува дека конечните буџети на екипите се најмалку двојно поголеми отколку сумата што ја добиваат од ТВ правата, а кај врвните екипи тој сооднос е и повисок.
Нормално, поентата сега е дали и натаму мислите дека ФИА попусто бара 42 милиони долари за себе? Ако Берни ги плати половината, тоа би значело во просек по два милиона од екипа, иако низ медиумите циркулираа шпекулаци дека би можело оданочувањето да оди согласно освоените бодови, или позициите на табелата, па оние со најголеми буџети да платат повеќе од оние со помали. Целта е постигната, нели?



иако Ферари беше трет, заработи повеќе од МекЛарен кој беше втор :D
италијанска маФИА ќе речат анти фераристите :)
 
М

Мартин`

Гостин
Алонсо е шампион годинава па што сака нека биде! во колку се утре квалификациите ?
 

Lenny

Seventh Son of a Seventh Son
Член од
16 февруари 2012
Мислења
335
Поени од реакции
406
Алонсо е шампион годинава па што сака нека биде! во колку се утре квалификациите ?
Не бе другар колку и ја да сакам да победи Алонсо сепак Ред Бул е многу побрз , иначе у 10 30 сабајле
 
М

Мартин`

Гостин
Не бе другар колку и ја да сакам да победи Алонсо сепак Ред Бул е многу побрз , иначе у 10 30 сабајле
Лајкот е за времето што ми кажа не за мислењето околу Алонсо, ќе видиш дека ќе биде шампион сезонава.. убеден сум во тоа.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom