Формула 1 сезона 2009

  • Креатор на темата Ајсшутер
  • Време на започнување

Дали правилата конечно ја направија Ф1 интересна и рамноправна?

  • Да

    Гласови: 86 41,3%
  • Не

    Гласови: 122 58,7%

  • Вкупно гласачи
    208
Член од
1 октомври 2009
Мислења
107
Поени од реакции
5
Jas navivam za Reanault f1 i mislam deka se najdobri:smir: i ne moze nikoj da me razubedi vo sprotivnoto,imam fakti ,tradicija i rezultati (poslednite 20god)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Без лупање неиздржани глупости на темава... Слободно можете да се расправате, ама со факти. Во спротивно, ќе ви недостасуваат мислења.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.456
Поени од реакции
5.146
Jas navivam za Reanault f1 i mislam deka se najdobri:smir: i ne moze nikoj da me razubedi vo sprotivnoto,imam fakti ,tradicija i rezultati (poslednite 20god)
Ти продолжи си да навиваш за Рено со твоите факти и традиција.
Факт е дека Рено нема повеќе да освои титула!
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Кога сме кај фактите...

NOVOSELEC, Рено во шампионските деведесетти беше нешто слично како што е Мерцедес сега. Само добавувач на мотори за конструкторите Beneton и Williams. Ако се сеќаваш, Аиртон Сена возеше Williams Renault. Така да сите титули и победи одат на контото на произведувачот на шасии.

Рено како самостоен произведувач на шасија и мотор за прв пат во Формула 1 се појави во 2000 година откако го откупија Beneton за 120 милиони долари, а чисто како Renault се ребрендираа во 2002 и од тогаш па наваму се сметаат нивните шампионски титули. Факт е дека во ерата на турбо моторите Рено беа неприкосновени! Никој тоа неможе и не смее да го оспори.

Рено имаа доста напредна аеродинамика во сезоната 2005, а притоа беа единствени што во формула 1 натпреварувањата користеа мотор со агол помеѓу цилиндрите од 130 степени, за разлика од другите тимови кои користеа стандарден агол од 90 степени. Рено со тоа имаше поголема стабилност и можеше подобро да ги совлада свиоците, а притоа тој мотор имаше 50 кс помалку од останатите. И да, беа шампиони таа сезона.
 

KeleS

insolitus res
Член од
22 јануари 2008
Мислења
734
Поени од реакции
57
Мала поправка ... Рено имаше нај напредна аеродинамика таја сезона ( револуциа се сметаше дека е ) Е сега рено и годинава имаше нај ефикасен аеродинамичен пакет ... Само што и нај ефикасната аеродинамика неможеше да ги спаси од комбинациата лош менувач ,лош мотор , и катастрофа шофери :)

Освен то ако се согледа реално .. незнам зошто ама керс системот испадна дека е хендикеп за тимовите кои го имаја ???
А требаше да е предност .
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Мала поправка ... Рено имаше нај напредна аеродинамика таја сезона ( револуциа се сметаше дека е ) Е сега рено и годинава имаше нај ефикасен аеродинамичен пакет ... Само што и нај ефикасната аеродинамика неможеше да ги спаси од комбинациата лош менувач ,лош мотор , и катастрофа шофери :)

Освен то ако се согледа реално .. незнам зошто ама керс системот испадна дека е хендикеп за тимовите кои го имаја ???
А требаше да е предност .
Јебига, се на се излезе дека 6 секунди +80 кс по круг е помалку од +70 кг тежина во болидот :).

Доколку се користи КЕРС догодина, ќе се зголеми од 80 на 160 кс, но според FOTA и нивниот џентлменски договор, ниеден тим во 2010 нема да користи КЕРС. Така да се чека ФИА да го направи КЕРС задолжителен (највероватно во 2011) па да го вградуваат.

Инаку од идната сезона изумот на Ferrari поклопци на тркалата ќе биде забранет за користење. Не дека е неефикасен, туку се покажа дека поклопецот на тркалото прави огромни пореметувања на аеродинамиката на болидот зад вашиот. Така да во контекст на фер игра, поклопци повеќе нема да гледаме. Ќе имаме можност да гледаме како се “палат“ сопирачките.

 
Член од
19 мај 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
507
А Ferrari ќе ги престигне Мекларен во конструктори знаеш кога? Кога Физикела ќе освои некој бод т.е. нема да биде последен - ваљда наредната година, бидејки годинава Ferrari е срање, како вади Kimi такви перформанси од него за сите е мистерија.
Па не би рекол баш дека е така. Навистина Физико не освои ниту еден единствен поен од кога е во Ферари, всушност 8-те поени кои ги има освоено сезонава му се од трката во Белгија што значи дека и во Форс Индија не бил ништо подобар. Сепак и Ковалаинен на последните четири трки (значи од кога е Физикела во Ферари) има освоено само 5 поени, што и не прави некоја разлика. Така да борбата кај конструктори е борба меѓу Кими и Хамилтон. Е сега друга работа е тоа што Ферари одамна престана да го развива овој модел и се насочи на тој за наредната година, додека Мекларен иако велат дека не го развиваат сегашниот модел, резултатите покажуваат друго. Но еден бод не е ништо така да како што реков очекувам (и навивам:)) Ферари да го престигне Мекларен во барбата за третото место.
 
Член од
2 април 2007
Мислења
2.875
Поени од реакции
4
Мала поправка ... Рено имаше нај напредна аеродинамика таја сезона ( револуциа се сметаше дека е ) Е сега рено и годинава имаше нај ефикасен аеродинамичен пакет ... Само што и нај ефикасната аеродинамика неможеше да ги спаси од комбинациата лош менувач ,лош мотор , и катастрофа шофери :)

Освен то ако се согледа реално .. незнам зошто ама керс системот испадна дека е хендикеп за тимовите кои го имаја ???
А требаше да е предност .
zarem za tebe alonso e losh vozac.
 
Член од
16 март 2009
Мислења
2.130
Поени од реакции
183
Абе каква револуција на Рено,отсекогаш се служеле со матни работи...Фаворизирање од страна на Мишелин,Мас дамперот,крадење информации од McM,краш гејт аферата...Матни се како Вардар:tv:
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
А според тебе е добар ???
другар ај не треси круши под јаболкница

не е добар туку е екстра возач

да не се подобри случајно Батон или Физикела?????

да беше Алонсо во Мекларен во 2003 и 2005 милион % ке ги земеше титулите за разлика од Кими (ама подобро што не беше) оти титулите си дојдоа на вистинското место поготово во 2003

резервиран бил ваков бил таков бил плачко бил мочко бил

мене оти ме немаше некое време и сега сакам да му честитам на Батон поготово на Рос Браун

кога сака да вози добро можи ааааааааа

ке го видиме в година со Розберг или со Хамилтон (ако оди во Мекларен како што има гласини)
хехехе најевтиниот шампион

море она јапончиштето Кобајаши цццццццц

абе Ковалаинен :pos2:
како Маса лани сакаше да си го земи цревото и по пат да си полни гориво и да победи (оти не можи на друг начин)

:pos2:
 
Член од
29 март 2007
Мислења
6.820
Поени од реакции
238
Жан Тод и официјално претседател на ФИА ај нека му е со среќа и да се надеваме нема да влијае на ферари :)
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Жан Тод и официјално претседател на ФИА ај нека му е со среќа и да се надеваме нема да влијае на ферари :)
надевајте се колку сакате (ќе влијае на Торо Росо)

БРАВО ЖАН ТОД со колкава разлика го победи противкандидатот (не ми текнува на името)
 

KeleS

insolitus res
Член од
22 јануари 2008
Мислења
734
Поени од реакции
57
другар ај не треси круши под јаболкница

не е добар туку е екстра возач

да не се подобри случајно Батон или Физикела?????

да беше Алонсо во Мекларен во 2003 и 2005 милион % ке ги земеше титулите за разлика од Кими (ама подобро што не беше) оти титулите си дојдоа на вистинското место поготово во 2003

резервиран бил ваков бил таков бил плачко бил мочко бил

мене оти ме немаше некое време и сега сакам да му честитам на Батон поготово на Рос Браун

кога сака да вози добро можи ааааааааа

ке го видиме в година со Розберг или со Хамилтон (ако оди во Мекларен како што има гласини)
хехехе најевтиниот шампион

море она јапончиштето Кобајаши цццццццц

абе Ковалаинен :pos2:
како Маса лани сакаше да си го земи цревото и по пат да си полни гориво и да победи (оти не можи на друг начин)

:pos2:
Не кажав кој се подобри .. .само кажав дека Алонсо не е добар ... заправо би го сврстал во иста лига и квалитет со Вилнев и Алеси ... Не лош ама пак ни добар не е .

Во однос на Батон .. иста класа се ... И двајцата без добар болид се за никаде само што алонсо со болидот на мекларен не се снаоѓаше ( сериозен сум за ова ... ако не си ја гледал имола кога неможеше да го мине Шуми се ке ти стани јасно . )
Физико за разлика од нив цел живот пати од комплекс на втор возач ...

Кими ... Е тука приказната е малце различна ... Кими е со класа над Младиот шпански господин како возач ... Фактот дека Кими има помалце титули ...
Гледај титулите во формула еден не се мерило .. ако земиш да разгледаш кој се има земено титула ке видиш дека има доста подпросечни возачи кои стигнале до титула заради болидите . О друга страна има одлични шофери кои никогаш не стигнале до титула .
Освен то мора да се признај дека од 91 наваму откако јас бар гледам формула Кими е еден од најголемите малери во спортот .

То дали Алонсо е плачко ... Плачко незнам дали е . Али сите возачи кои ги клават своите интереси пред интересите на тимот според мене се :nenene:

Крајно Батон и Хамилтон ... од мекларен перспектива е дреам теам ... И таква комбинациа можи само добро да заврши за мекларен . Мекларен од секогаш предпочитал по умерени возачи а батон и хамилтон се точно то .
Плус и двајцата се британци ...

Е сега треба да се спомни дека пакет за пакет ( аеродинамика за аеродинамика , мотор за мотор , менувач за менувач ) на хартиа , на рено болидот годинава беше рамен со болидот на Браун ...Заправо болидот на браун на хартиа е многу полош од болидот на рено ... Ама изгледа не беше до Алонсо целата работа со слабите резултати годинава ... тимот го заеба :vozbud::vozbud::vozbud:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom