S
staycalm
Гостин
Да пошо се глупи. Не знаат едно интервју да направат. Ко роботи се, читаат од скрипта.
Да пошо се глупи. Не знаат едно интервју да направат. Ко роботи се, читаат од скрипта.
Абе што било, било. Сигурно и ќе им простат на некои филмови, како „12 Years a Slave“, пошто не станува збор за класичен бел, хетеросексуален маж.
Ова е сериозна причина за еден генерален ревизионизам у филмска уметност, на основ Mansplaining. На "Шиндлерова.." треба и да му се одземе оскарот.
Tреба некој да провери како стои Shape of Water за оваа работа. Aко таа шо се клеца со тоа рибата има најмногу дијалог у филмот, тогаш ок, ете ни критериум. Да бидам раат. Не дека не ги исполнува и другите така битни за квалитетот на еден филм, како нали инклузивност, борба против белиот ѓавол...Абе што било, било. Сигурно и ќе им простат на некои филмови, како „12 Years a Slave“, пошто не станува збор за класичен бел, хетеросексуален маж.
Каков дијалог бе, нема е таа!Tреба некој да провери како стои Shape of Water за оваа работа. Aко таа шо се клеца со тоа рибата има најмногу дијалог у филмот, тогаш ок, ете ни критериум.
Јаз'к. It goes on the list, then.Каков дијалог бе, нема е таа!
Ова „јаз'к“, испадна панчлајн (немаше јазик таа).Јаз'к. It goes on the list, then.
Нема. Листата инсистира дека според фем-фономер, звуци произведени од женски лик, со користење на јазик и негово манипулирање, а со цел произведување кохерентни гласовни целини кодифицирани во една поголема целина наречена англиски(претежно) јазик = добар филм/заслужува оскар. Таа листа, извини, ама не прифаќа вакви егзибиции. Не дека и ја неам проблем со листата, оти пресметуе само изговорени зборови, а исклучува времетраење на изговорот... на пример ако д'тка или ако уз плачење кажуе нешто, со паузи, ако зборовите имаат повеќе слогови или се пропратени со некоја друга активност низ која глумицата добива повеќе скринтајм. Уствари заеби, фанав да менсплејмам и ја. Или како се вика ова, менчерипикинг?Ова „јаз'к“, испадна панчлајн (немаше јазик таа).
Ама тука од старт, дискриминираме дијалози што се гласовни по природа. Она мавташе со рацете. Тоа ако го конвертираш у реченици, поприлично си дрдореше, ама не повеќе од рисјанот вилејн. Само, таму дрдореа и нејзината црнкиња другарка (се додава на женски дијалог Х2 оти е црнкиња), стариот геј (Х1.5 дека ипак, белец беше) и нешто мавташе малце тоа животното. Ако ги собереш, Оscar worthy е.
Пеер, „Get Out“, го ставија у 5 најбољи филма во историјата на RottenTomatoes.Нема. Листата инсистира дека според фем-фономер, звуци произведени од женски лик, со користење на јазик и негово манипулирање, а со цел произведување кохерентни гласовни целини кодифицирани во една целина наречена англиски(претежно) јазик = добар филм/заслужува оскар. Таа листа, извини, ама не прифаќа вакви егзибиции. Не дека и ја неам проблем со листата, оти пресметуе само изговорени зборови, а исклучува времетраење на изговорот... на пример ако д'тка или ако уз плачење кажуе нешто, со паузи, ако зборовите имаат повеќе слогови или се пропратени со некоја друга активност низ која глумицата добива повеќе скринтајм. Уствари заеби, фанав да менсплејмам и ја. Или како се вика ова, менчерипикинг?
За другово у право си, треба да се провери. Да не избрзуваме со констатации. Ја сум скептичен, оти не знам дали примети дека на бел маж му дадоа награда за најдобра машка улога, за некој таму филм за некој ќелав дедо, наместо на тој црнецот од тоа комедијата кај шо една тетка хипнотизира црнци со лажичка за чај и ги праи бексит драјверс у сопственото тело. Тоа ремек дело од социјален коментар у кое типот беше маестрален со неговите наврапити движења, ококоруења очи и бидување црнец.
А жени? Една жена не видов на тоа боиште. Ќе речеш па немало. Од кај знаеш дека немало? Ќе речеш има сведоштва, а и историски е глупо да стаиш жени на тоа крајбрежје. Ја нема да се сложам. Нолан ќе беше храбар ако во филмот повеќе внимаваше на чувствата на неговите гледачи, сите, отколку на глупости. Данкирк имаше историска шанса да биде инклузивен и да се фокусира на битните прашања, ама одлучи да (го продолжи трендот и да) го велича белиот маж, да инсистира дека тој некогаш, за нешто се жртвувал. Има посебна депонија за такви филмови и или Нолан ќе се извини и у Director's cut ако треба и дигитално ќе вметне жени и црнци у филмот или ќе заврши како неславен реликт од едно шовинистичко минато.Данкирк го сереа пошто немал црнци...ЦРНЦИ у Данкирк.... Уште Олдмен да не добиеше и ќе отидев на килингспри.
Браво. Ги намлати балканците немиени, нека цицаат!
А жени? Една жена не видов на тоа боиште. Ќе речеш па немало. Од кај знаеш дека немало? Ќе речеш има сведоштва, а и историски е глупо да стаиш жени на тоа крајбрежје. Ја нема да се сложам. Нолан ќе беше храбар ако во филмот повеќе внимаваше на чувствата на неговите гледачи, сите, отколку на глупости. Данкирк имаше историска шанса да биде инклузивен и да се фокусира на битните прашања, ама одлучи да (го продолжи трендот и да) го велича белиот маж, да инсистира дека тој некогаш, за нешто се жртвувал. Има посебна депонија за такви филмови и или Нолан ќе се извини и у Director's cut ако треба и дигитално ќе вметне жени и црнци у филмот или ќе заврши како неславен реликт од едно шовинистичко минато.