L
Luki Junior
Гостин
Очигледно и двујцата сте аџамии за вија работи.... Увезувајнето на кола ни е толку лесно, едноставно, ни па евтино, како шо пишете.. Има еден куп мали трошоци и една вреќа нервози..
1. До словенија ти е автобуска карта 50-60 евра. После там требе да имаш човек да те пречека, да спиеш кај него. Иначе хотелите почнувато од 30 евра па се нагоре од вечер. Требе ти телефон за да се јавуваш по огласи, освен ако не ти е најдена колата. Ако сето тава ти е обезбедено, заштедуваш некоја пара.
2. Гледај самата кола да има технички преглед. Ако нема, дополнителни трошоци.. Еден технички е околу 40 евра у АМЗС.
3. Имаш цолл табли + осигување. Самите табли се 30 евра, осигурувањето у зависност за колку време ти требе (10 дена, 2 недели)... И там ке идат 50-60 евра.
4. Заверка на купопродажен договор у АМЗС 10тина евра.
5. Патарини за у Словенија (15 евра) неделна.
6. Патарини у Хрватска (16 евра)
7. Патарини у Србија (12 евра).
8. Нафта за 1 000 километри, резервоар и пол (90 евра)
(собери си се на куп, за да видеш од словенија до македонска граница колку пари ќе ти излезе колата)
После, на граница или треба да правеш увозна декларација, или да си одеш дома. Ако влезеш и не прааш царинска декларација за постојан увоз, имаш 24 саата да се јавеш на царински терминал, или да ја изнесуваш од државата. У спротивно царинска управа ти ја конфискува, па ти после ќе се сликаш...
Шпедиција да ти спрема документи 3000 - 4000 денара... У исто време требе да имаш Тиф 70 евра... После хомологација да и правеш оште 40-50 евра. Еколошки такси 50-60 евра. Ако не ги спремаш брзо овие документи, колата ти седи на терминал. Секој ден шо седе на терминал ти е 15 евра....
И на крај царинарниците те терат да потпишеш изјава колку пари ти вреде колата, наместо да прочитат купопродажнио договор. И врз база на таа твоја изјава пресметуват 5% царина и 18% ддв. И откога подадеш документи за царинење, додека да излезе господино од канцеларија, ќе го чекаш 5 саати, за на крај да ти даде сметка дека да уплатеш парите. Парите ќе ги уплатеш у банка, со дознака за брзо процесирање да може оште истио ден да си ја извадеш од терминало.
Ако ти истечат у меѓувреме Цолл таблите, требе да си вадеш пробни табли... оп 1200 денара...
За царина и ДДВ ќе платеш некаде околу 70 000 денара....
и накрај технички, и ако си помлад од 25 околу 11 000 осигурување + патен фонд + нови табли.... И ако евентуално сакаш зелен картон оште 90 евра..
Е сега.... Оти ме мрзе да ги собирам сите суми на куп, ќе си ги собереш и ќе видеш горе доле колку ќе ти излезе.... Може да заштедеш од некои суми, ама некои други може да ти излезат поголеми.. Увоз на кола си е како мачка у вреќа...
А за сервис, не знам колку е да си ја сервисираш... .Ама оддедли доста пари да си сменеш ребрест каиш со сите ролки, ујле, филтери(воздушен, горивен, на климата, и за ујле), термостат, водна пумпа, и ако има нешто по подвозјето... (од 500-700 евра)...
Ако нешто ти е неверојатно, не питај гаталец, питај паталец...... или па ако имаш нејасни работи исто питај..
У словенија може да заштедеш ако ја донесеш на нормални табли (после требе да праќаш документите да ти ја одјават, за да може да ја регистрираш)...
Аууу да, заборавих превод на сите документи пред да одеш у МВР...
1. До словенија ти е автобуска карта 50-60 евра. После там требе да имаш човек да те пречека, да спиеш кај него. Иначе хотелите почнувато од 30 евра па се нагоре од вечер. Требе ти телефон за да се јавуваш по огласи, освен ако не ти е најдена колата. Ако сето тава ти е обезбедено, заштедуваш некоја пара.
2. Гледај самата кола да има технички преглед. Ако нема, дополнителни трошоци.. Еден технички е околу 40 евра у АМЗС.
3. Имаш цолл табли + осигување. Самите табли се 30 евра, осигурувањето у зависност за колку време ти требе (10 дена, 2 недели)... И там ке идат 50-60 евра.
4. Заверка на купопродажен договор у АМЗС 10тина евра.
5. Патарини за у Словенија (15 евра) неделна.
6. Патарини у Хрватска (16 евра)
7. Патарини у Србија (12 евра).
8. Нафта за 1 000 километри, резервоар и пол (90 евра)
(собери си се на куп, за да видеш од словенија до македонска граница колку пари ќе ти излезе колата)
После, на граница или треба да правеш увозна декларација, или да си одеш дома. Ако влезеш и не прааш царинска декларација за постојан увоз, имаш 24 саата да се јавеш на царински терминал, или да ја изнесуваш од државата. У спротивно царинска управа ти ја конфискува, па ти после ќе се сликаш...
Шпедиција да ти спрема документи 3000 - 4000 денара... У исто време требе да имаш Тиф 70 евра... После хомологација да и правеш оште 40-50 евра. Еколошки такси 50-60 евра. Ако не ги спремаш брзо овие документи, колата ти седи на терминал. Секој ден шо седе на терминал ти е 15 евра....
И на крај царинарниците те терат да потпишеш изјава колку пари ти вреде колата, наместо да прочитат купопродажнио договор. И врз база на таа твоја изјава пресметуват 5% царина и 18% ддв. И откога подадеш документи за царинење, додека да излезе господино од канцеларија, ќе го чекаш 5 саати, за на крај да ти даде сметка дека да уплатеш парите. Парите ќе ги уплатеш у банка, со дознака за брзо процесирање да може оште истио ден да си ја извадеш од терминало.
Ако ти истечат у меѓувреме Цолл таблите, требе да си вадеш пробни табли... оп 1200 денара...
За царина и ДДВ ќе платеш некаде околу 70 000 денара....
и накрај технички, и ако си помлад од 25 околу 11 000 осигурување + патен фонд + нови табли.... И ако евентуално сакаш зелен картон оште 90 евра..
Е сега.... Оти ме мрзе да ги собирам сите суми на куп, ќе си ги собереш и ќе видеш горе доле колку ќе ти излезе.... Може да заштедеш од некои суми, ама некои други може да ти излезат поголеми.. Увоз на кола си е како мачка у вреќа...
А за сервис, не знам колку е да си ја сервисираш... .Ама оддедли доста пари да си сменеш ребрест каиш со сите ролки, ујле, филтери(воздушен, горивен, на климата, и за ујле), термостат, водна пумпа, и ако има нешто по подвозјето... (од 500-700 евра)...
Ако нешто ти е неверојатно, не питај гаталец, питај паталец...... или па ако имаш нејасни работи исто питај..
У словенија може да заштедеш ако ја донесеш на нормални табли (после требе да праќаш документите да ти ја одјават, за да може да ја регистрираш)...
Аууу да, заборавих превод на сите документи пред да одеш у МВР...