Значи конкретно за Бугарија, знам еден човек шо увезува коли од Италија, Софијанец е, и нема промашај кај него. Ама Колите не са му баш евтини.
Кола од Враца, Ќустендил не зимај. Најозбилно.
Дупница е исто ногу ризична. Там се донесуват и купуват коли на кило. И најголемите снегове оваа зима на колите там немаше грам снег и сите светеа... Сериозен бизнис, сериозни пари, сериозни заебанции... Одих 2 пати јануари там, за коли со пријатели (јас шофер, и советник) и ништо не ме ареса...
Ако ја купеш од Бугарија, донеси ја на регуларни табли, а после ќе ја одјавеш... Тава ти го викам од повеќе причини.
Ако ја донесеш на цолл табли (транзитни номера), мора одма да ја носеш на терминал. А вака може да си ја возеш наоколо додека не собереш сите документи и наеднаш да си завршеш работа, и да најдеш врски у царина.
Иначе....
Купопродажен договор... Сите нотари у Бугарија си зимат одреден процент од зделката (мислам оти беше 5%... Последен пат коа продавах БМВ-то толко беше). Ако не е од плац регистриран за таа дејност продавајне на коли, ќе најдете некој шо ќе ви напише документ за колко ја ценат самата кола. Нотаријалните такси се покриват или од купувачо или од продавачо (зависи как се договорете претходно). Е сега, може да се договорете со продавачо да ја пишете на пониска цена у договоро, ама па ако биде некој сакатлак и ако одеш на рекламација, рекламацијата официјално ќе ти е по цената на купопродажнио договор. Затава пази се, и отварај очи...
Ако одеш варијанта на цолл табли:
Таблите за 40 лева, Технички преглед 30 лева, плус некакви пари за осигурување (зависи од колата и моторо). Се на се 120-130 лева (65 евра)
Коа ќе се прават документите, ако ја изнесувате оште истио ден од Бугарија, пази која дата ќе се пише на осигурувањето и регистрацијата. Повеќето матни фаци се договарат со полицајци и со осигурителни агенти, да почне осигурувањето од нареднио ден шо е сосем легално. Излезеш од плацо, на 200 метра запира те полиција, и играш оро. Казната за возејне без осигурувајне е 250 евра.
Ако одеш на варијанта нормални табли:
30 лева технички, 40 лева регистрација со таблички. За осигурување може да провереш тука колко пари е
http://zastrahovka-bg.com/zastrahovki/calculate_controller.php?contr_action=new, и ќе одбереш на вноски (да платеш само за 3 месеца)
Имаш винетка 10 лева (патарина).
Ако ја купеш од дупница, и ја носеш на регуларни табли, ќе требе да платеш шлеп служба зависи додека е регистриран човеко. Најчесто, авто куќите дават таква помош... Најчесто... не е сигурно...
Или крај краева, вадеш цолл табли и не се замараш со такви глупости, само шо ќе имаш поголема трчканица у македонија и требе да си организиран.
Таксите у Македонија,
5% царина и 18% ддв. Зависи колко ќе ја ценат колата. Ако имаш врски у Царина, ќе ја пријавеш без никаква опрема и без клима. Најосновната верзија... Коа ќе ја плаќаш сумата у Банка, специфично да назначеш парите да стигнат по брза постапка за да можеш колата да си ја извадеш од терминал. Ако не ќе требе да поседе там... А секој ден се плаќа по 15 евра плус. (Евро 1 нема да можеш да извадеш.)
имаш 3 000-4 000 денара за шпедиција.
1000 денара лежарина на терминал.
110 евра тиф + хомологација
Имаш Еко такса некаква..
Некакви ситни давачки у банката.
Откоа минеш царина:
Технички минеш, превод на документите ти требе, плаќаш прва регистрација, плаќаш таблици (1500 денара), и чекаш Потврда од интерпол да не е крадена.
За конкретните коли, мечката ќе е около 1500 евра за царина и ддв, оваа алфата около 1 000ка. (Пази оти овија бројки са моја претпоставка, може да е помалко, а може и да е повеќе).
Ако ти требе помош за у Бугарија за регистрација у Благоевград, ќе ти дадам еден број ќе се јавеш на човеко, ќе ти заврше работа и ќе те упате.
--- надополнето: 14 февруари 2013 во 15:09 ---
Не е реклама.
http://e24autohouse.cars.bg/
Оваа е човеко шо носе коли од Италија и Австрија. Исто врше и транспортни услуги, ако некој има кола најдено, за да му ја донесат. Сериозен тип, нејќе заебанции.