Тјунирање на скутери до 50cc

Колку кубика има ваштиот скутер

  • 50

    Гласови: 50 67,6%
  • 70 или 80

    Гласови: 8 10,8%
  • 100 или 125

    Гласови: 3 4,1%
  • 15о или 180

    Гласови: 6 8,1%
  • 200 или 250

    Гласови: 1 1,4%
  • 400 или над 500

    Гласови: 6 8,1%

  • Вкупно гласачи
    74

VORTEX

Кафански човек
Член од
10 мај 2006
Мислења
673
Поени од реакции
1
Сигурен си дека веспата има масло за менување? Колку што знам целиот пренос (на малите веспи) се одвива преку каиш. Немаат ни менувач ни масло. Ако нема некој на форумов иста веспа како твојата и искуство со отварање на мистериозниот штраф, право во продавница, ке ти објаснат се што како па ако треба и штраф ке ти продадат :)
1000 % сум сигурен, затоа што се распрашував, башка не сум и ја труп во механикава инаку и мене не ми е јасно зашто служи маслото. Незнам дали некогашси отворил веспа, ама кога ќе го извадиш првиот капак се гледа каишот, вариоматот ламелите потисни плочи и што уште не, но позади тој капак има уште еден дел каде што оди маслото. Мене друго ми беше прашањето, единствено чаре во моментов ми е грип клешта?? Да не направам беља(да го пукнам штрафот па да треба после да се зафркавам со бушење па да барам урезници со контра навој) а тоа некако ми личи како голема зафрканција
п.с. ќе најдам слика сега и ќе ти покажам каде оди уљето:smir:

poveli
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Затоа прашував... Имам вадено капак од веспа, баш тој страничниот и освен каиш немаше ништо. А колку има поминато веспата? И што си се запнал да го менуваш (ако нема поминато многу)? Тоа се менува на некои +-20.000 км.
А си помислил дека штрафот може да е лев? Има два модели штрафови што се стегаат на десно и на лево. Ако е лев... ти наместо да го отвараш го стегаш и неможиш да го отвориш. Ова немора да е така се
пак нагаѓам.
 

VORTEX

Кафански човек
Член од
10 мај 2006
Мислења
673
Поени од реакции
1
Затоа прашував... Имам вадено капак од веспа, баш тој страничниот и освен каиш немаше ништо. А колку има поминато веспата? И што си се запнал да го менуваш (ако нема поминато многу)? Тоа се менува на некои +-20.000 км.
А си помислил дека штрафот може да е лев? Има два модели штрафови што се стегаат на десно и на лево. Ако е лев... ти наместо да го отвараш го стегаш и неможиш да го отвориш. Ова немора да е така се
пак нагаѓам.
Сакам да го сменам зашто е кинеско а и + ми седи уљето дома така да зашто да не го ставам, ај тоа и не е толку проблем ама ме нервира што го заебав штрафот и сеа морам да го вадам. Иначе пробав дали е лев навој ама не мрда никако џабе, можда беше до тоа што пробував да го извадам на жешко, ќе пробам и на ладно да видам што ќе направам.

едит: имам поминато околу 6250км
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Сакам да го сменам зашто е кинеско а и + ми седи уљето дома така да зашто да не го ставам, ај тоа и не е толку проблем ама ме нервира што го заебав штрафот и сеа морам да го вадам. Иначе пробав дали е лев навој ама не мрда никако џабе, можда беше до тоа што пробував да го извадам на жешко, ќе пробам и на ладно да видам што ќе направам.

едит: имам поминато околу 6250км
Јас кога бев на сервис на 700 км. да ми вадат граничниците, механичарот го отвори штрафот и од таму пушти малце да истече уље и толку беше.......
 
Член од
4 септември 2007
Мислења
4
Поени од реакции
0
problem

kaktus kazi ziti se !! imam generic xor 50cc i neso kaj lamelata mi bucit cudno kako da grcit koga ke dadam gass . nekoj mi vikaat deka bil lagerot od kapackata ama dan e neso lamelata ?? pojme nemam
 

Точкест

I'm Awesome
Член од
25 јануари 2007
Мислења
7.641
Поени од реакции
457
Јас кога бев на сервис на 700 км. да ми вадат граничниците, механичарот го отвори штрафот и од таму пушти малце да истече уље и толку беше.......
Колку што сум запознаен со овие ствари т.е. еден дечко што работи со мотори ми кажа дека по дефолт на сите мотори првото уље им е поретко, со цел да не го „газат„ многу моторот т.е. освен граничникот уљето е заштита од горење на моторот исто така:)
 
Член од
11 август 2007
Мислења
34
Поени од реакции
1
А може слики да видиме од ова....мора да изгледаат смешно тие рејсинг шо би биле...кај е скутер за трки бре !!.
Е зашо бе да не е трки,y секоја држава се одржува првенство во 50,70 и над 70 кубика па се зверови,лично јас имав прилика да возам еден таков скутер (gillera runner 80) каде шо максималната му е 160 и цел скутер негде околу 10 000 евра,а за лежење не праам муабет,стабилно ко gsr е!
Еве едни од последните трки у хрватска

[media]http://youtube.com/watch?v=OBkG2CCvWrg[/media]
[media]http://youtube.com/watch?v=kpj51NVHWlY:vozbud:[/media]
 
Член од
11 август 2007
Мислења
34
Поени од реакции
1
Да да толку е 80КС, двотактно е па заради тоа и има толку снага.При забрзување има иста снага како и некој 4 тактни од 600 кубика до кај 70-80 исто се
:vozbud::vozbud::vozbud:полани падна една кладба со aprilia rs 250 и honda cbr 600 f2 се пуштаа од бензиската на макпетрол до белви и априлијава беше катапулт,до 190 неможеше да се доближи cbr-ов..:tapp:
 
Член од
11 август 2007
Мислења
34
Поени од реакции
1
Два цилиндри е 250-ката? Инаку возможно е. Според тоа што можев да најдам на интернет ендурото што го имав (Каџива, носеше ист мотор со Априлија) на 125 кубици воопшто не тјунирано имаше некои 30-тина коњи. Е сега на 250... не е чудно ако има 2 цилиндра нетјуниран да има и 80 коња. Ако е еден гарант има некој замешано прсти :)
А замисли suzuki rgv gamma 500 или honda nsr 500 што машини се,едно другарче имаше rgv 500 со 135 коња 150 кила тешко,двотактно и ненормално забрзавање.....ни yamaha r1 so 180 коња не е толку стартно колку тоа,само потрошњата му беше негде околу 18 литра на 100 ама кога ке видиш дека таа машина не е за градска вожња и произведени биле негде околу 200......оправдано е:nesvest:
 
Член од
11 август 2007
Мислења
34
Поени од реакции
1
него момци дајте некој гасен амортизер или стандарден од gillera 180 или од aprilia leonardo 250,ми треба некој потврд мојов многу "љуља" на кривини дури и ризично е....ај ако знае некој да има нека пише
 
Член од
20 ноември 2005
Мислења
614
Поени од реакции
64
mnogu jasno deka apriliajat 250 ka :) e deka isto ide duri nijanska pobrzo do 190 200 od 600 tka ;) i jas sum gledal trki taa kombinacija :)
tacno e kolega :)
 
Член од
4 септември 2007
Мислења
4
Поени од реакции
0
Abe drugarcina ke mi kazit nekoj za problemov moj? imam generic xor 50cc i neso kaj lamelata mi bucit cudno kako da grcit koga ke dadam gass . nekoj mi vikaat deka bil lagerot od kapackata ama dan e neso lamelata ?? pojma nemam 100 pati ja imam otvoreno lamelat ama super e a mn cudno mi buci!! AKO ZNAJT NEKOJ NEKA PISI
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
А замисли suzuki rgv gamma 500 или honda nsr 500 што машини се,едно другарче имаше rgv 500 со 135 коња 150 кила тешко,двотактно и ненормално забрзавање.....ни yamaha r1 so 180 коња не е толку стартно колку тоа,само потрошњата му беше негде околу 18 литра на 100 ама кога ке видиш дека таа машина не е за градска вожња и произведени биле негде околу 200......оправдано е:nesvest:
Ех... Во Битола имаше едно време Јамаха RD 500. Со таква победуваше Кени Робертс постариот. Беше во гром состојба оригинал тркачка 500 кубици 4 цилиндри 2 тактен со 4 издуви(секој цилиндар башка издув 2 под седиште, 2 од десната страна, баш како што имаше во GP 500). Верувај дека R1 и R6 неможеа да ја видат. Ни старт ни максимална.... Што стана со тој мотор појма немам.

За имењакот мој кој што мака мачи со Џенерикот: само на сервис таа работа... Има по форумов повеќе форумџии со такви мотори, но никој се нема пожалено од таква работа.
 
Член од
11 август 2007
Мислења
34
Поени од реакции
1
Ех... Во Битола имаше едно време Јамаха RD 500. Со таква победуваше Кени Робертс постариот. Беше во гром состојба оригинал тркачка 500 кубици 4 цилиндри 2 тактен со 4 издуви(секој цилиндар башка издув 2 под седиште, 2 од десната страна, баш како што имаше во GP 500). Верувај дека R1 и R6 неможеа да ја видат. Ни старт ни максимална.... Што стана со тој мотор појма немам.
Е да забораив да го додавам RD 500 кој е во иста класа со rgv-to i nsr-от него муабетов го праам со тип еден на водно го сретнувам пред некоја недела со R1 и фативме муабет ми вика 190 коња со катализатор а без него некои 200 коња вадел и му викам се убаво нема што,а шо мислиш за rgv 500, - Абе ми вика не спредувај сеа R1 со двотактен трактор.......:pos2::pos2::pos2:..и престанав муабет пошто немислам да му мењам мислење...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Е да забораив да го додавам RD 500 кој е во иста класа со rgv-to i nsr-от него муабетов го праам со тип еден на водно го сретнувам пред некоја недела со R1 и фативме муабет ми вика 190 коња со катализатор а без него некои 200 коња вадел и му викам се убаво нема што,а шо мислиш за rgv 500, - Абе ми вика не спредувај сеа R1 со двотактен трактор.......:pos2::pos2::pos2:..и престанав муабет пошто немислам да му мењам мислење...
Трактор???
Ме изнасмеа. Највероватно тој не е свесен дека на тракторот ни прашината нема да му ја види со R1. Ако има 200 коња. Двотактниот што мислиш колку има? Прочепкај по интернетов ке видиш и зошто се толку брзи. А сега да не ја давиме темава со офф-топици.:wink:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom