Тјунирање на скутери до 50cc

  • Креатор на темата Креатор на темата KaKtus
  • Време на започнување Време на започнување

Колку кубика има ваштиот скутер

  • 50

    Гласови: 50 67,6%
  • 70 или 80

    Гласови: 8 10,8%
  • 100 или 125

    Гласови: 3 4,1%
  • 15о или 180

    Гласови: 6 8,1%
  • 200 или 250

    Гласови: 1 1,4%
  • 400 или над 500

    Гласови: 6 8,1%

  • Вкупно гласачи
    74
Ме интересира, дали знаете во кој сервис може да се замени брзинометар? Односно, дали негде може да се купи нешто вакво, или сам треба да чепкаш...

Koso GP
[media]http://www.youtube.com/watch?v=fxMKMCZYjZk[/media][media]http://www.youtube.com/watch?v=kbm2WyROI-k[/media]
 
sto da se kupi samo diodite gi zamenil odzdola...a na poveke skuteri se menjaaat toa sharite pod kolometraza dushbordovi se vikaat baraj ke najdes ;)
 
Ај не ве бришам.... Де бре зошто мислите дека 50-ките неможат да доодат до Берово? Со правилно возење, без големо оптеретување моторчето без проблем може да помине 500 км (просек по 50 на час=10 саати возење) како ништо без никакво застанување.

izvini malku ama cela makedonija ne e siroka 500 km (berovo-skopje=175km) Najdalekiot pat vo makedonija ti e (Berovo_Ohrid=305) (Berovo_Tetovo=330km)
 
Знам јас колкава е Македонијава, затоа пишав дека со 50-ката може да се вози до каде сакаш. Оди кажи му го тоа на онај што мислеше дека со скутер неможе да се мрдни никаде од град.
 
:pos2: Супер значи палите 50ските и правец Берово
P.S. Молите се да стигнете до таму читави :D:D

Decko kolku za informacija eden drugar imase otideno do Skopje na sabajle i vecer se bese vratil so kineska 125ka. Toa ti e nekade okolu 350 km.
 
Јас 2001 имам отиедно со Aprilia sr 50 Од скопје до охрид преку битола 250 км...со двајца без ни еднаш да застанам...
 
backo a dali si spomnal koga vise trosis pari za tuning na vespa za tie pari ke si kupis nekoj motor so pojaka kubikaza i pogolema brzina otkolku da se matkas so bushene klipovi i dodavanje alspusi i.t.n
:P
 
backo a dali si spomnal koga vise trosis pari za tuning na vespa za tie pari ke si kupis nekoj motor so pojaka kubikaza i pogolema brzina otkolku da se matkas so bushene klipovi i dodavanje alspusi i.t.n
:P
Не е тоа филингот... Прочитај назад што има коментари... Финтата е да оставиш некој зад тебе со 125 4-тактна. А ова ти е точно, дека со тие пари што ги вложуваш ке купиш поголем. Само сепак... За да возиш 50 кубици не треба А категорија. За сите нагоре треба.
 
Во априлија на вратата има оглас Се продава Aprillia RS 250 1990 god со 80 кс. Можно ли е ова чудо бе да му еб*м да го навиткале толку многу, не ми се веруваше кога го видов.
 
Да да толку е 80КС, двотактно е па заради тоа и има толку снага.При забрзување има иста снага како и некој 4 тактни од 600 кубика до кај 70-80 исто се
 
Два цилиндри е 250-ката? Инаку возможно е. Според тоа што можев да најдам на интернет ендурото што го имав (Каџива, носеше ист мотор со Априлија) на 125 кубици воопшто не тјунирано имаше некои 30-тина коњи. Е сега на 250... не е чудно ако има 2 цилиндра нетјуниран да има и 80 коња. Ако е еден гарант има некој замешано прсти :)
 
Некој сериозно има замешано прсти во тоа. Него баш сакав пред некој ден да сменам уље во диференцијал(мењач или што и да е веќе) на веспава и никако неможам да го отштрафам штрафот што е за истекување на уљево дури и го разјадов целиот. Има ли некој начин да го отворам, страв ми е да не го пукнам.
 
Сигурен си дека веспата има масло за менување? Колку што знам целиот пренос (на малите веспи) се одвива преку каиш. Немаат ни менувач ни масло. Ако нема некој на форумов иста веспа како твојата и искуство со отварање на мистериозниот штраф, право во продавница, ке ти објаснат се што како па ако треба и штраф ке ти продадат :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom