- Член од
- 20 ноември 2005
- Мислења
- 614
- Поени од реакции
- 64
Пред да почнам со овој Пост сакам најпрво да напоменам дека тјунирањето на скутер е многу сложена и тешка работа, потребно е
многу да улагате и кога ке почнете еднаш со тоа, едноставно нема крај, стално ке морате нешто да додавате и никогаш во целост
нема да бидете задоволни, тоа е како една врста на дрога..али сепак има и многу позитивни страни Постојат 3 категории за тјунинг
1-City
2-Midrace 3-Race
1-City
Овој пат ке се задржиме на City Зашто ме мрзи да куцам
City ова е наефтината варијанта за тјунирање на вашиот скутер и и зголемува перформансите на скутерот за некој си 50, 60 %
значи ако сериски скутерот имал 5 кс...сега ке има 7-8 кс сто може да го сметаме за многу добро подобрување.
а)Значи прв чекор ке ни биде ауспух тука спаѓаат Leo Vince ZX,Polini Funky,Leo Vince RR,Metrakit HM,Yasuni Z,Technigas Next R,Laser XPro,Arrow extreme,itd.... Моја препорака е Leo Vince RR поради тоа што многу добро работи и со сериски цилиндар и со base kitt
b)Нареден чекор е кит тука спаѓаат Malossi sport,Polini,Top Performance,и нешто појакиот MHR(он е измеѓу base кит i midrace кит) Со вградувањето на кит вашиот скутер ке има запремнина од 70 цц Поновите сериски скутери имаат 17.5 карбуратори што за овој тип на кит е сосема доволно , додека постарите се со 12.5 и мора да го промените барем да биде 17.5 (препорака dell orto )
Додатоци за да извлечете максимум од овој кит -Вариатор- со што би се одстранила дупката во убрзување препорака Malossi 2000 -федери на ламела, ролни
многу да улагате и кога ке почнете еднаш со тоа, едноставно нема крај, стално ке морате нешто да додавате и никогаш во целост
нема да бидете задоволни, тоа е како една врста на дрога..али сепак има и многу позитивни страни Постојат 3 категории за тјунинг
1-City
2-Midrace 3-Race
1-City
Овој пат ке се задржиме на City Зашто ме мрзи да куцам
City ова е наефтината варијанта за тјунирање на вашиот скутер и и зголемува перформансите на скутерот за некој си 50, 60 %
значи ако сериски скутерот имал 5 кс...сега ке има 7-8 кс сто може да го сметаме за многу добро подобрување.
а)Значи прв чекор ке ни биде ауспух тука спаѓаат Leo Vince ZX,Polini Funky,Leo Vince RR,Metrakit HM,Yasuni Z,Technigas Next R,Laser XPro,Arrow extreme,itd.... Моја препорака е Leo Vince RR поради тоа што многу добро работи и со сериски цилиндар и со base kitt
b)Нареден чекор е кит тука спаѓаат Malossi sport,Polini,Top Performance,и нешто појакиот MHR(он е измеѓу base кит i midrace кит) Со вградувањето на кит вашиот скутер ке има запремнина од 70 цц Поновите сериски скутери имаат 17.5 карбуратори што за овој тип на кит е сосема доволно , додека постарите се со 12.5 и мора да го промените барем да биде 17.5 (препорака dell orto )
Додатоци за да извлечете максимум од овој кит -Вариатор- со што би се одстранила дупката во убрзување препорака Malossi 2000 -федери на ламела, ролни