Тјунирање на скутери до 50cc

Колку кубика има ваштиот скутер

  • 50

    Гласови: 50 67,6%
  • 70 или 80

    Гласови: 8 10,8%
  • 100 или 125

    Гласови: 3 4,1%
  • 15о или 180

    Гласови: 6 8,1%
  • 200 или 250

    Гласови: 1 1,4%
  • 400 или над 500

    Гласови: 6 8,1%

  • Вкупно гласачи
    74
Член од
20 ноември 2005
Мислења
614
Поени од реакции
64
Пред да почнам со овој Пост сакам најпрво да напоменам дека тјунирањето на скутер е многу сложена и тешка работа, потребно е
многу да улагате и кога ке почнете еднаш со тоа, едноставно нема крај, стално ке морате нешто да додавате и никогаш во целост
нема да бидете задоволни, тоа е како една врста на дрога..али сепак има и многу позитивни страни Постојат 3 категории за тјунинг

1-City

2-Midrace 3-Race

1-City
Овој пат ке се задржиме на City Зашто ме мрзи да куцам :):)
City ова е наефтината варијанта за тјунирање на вашиот скутер и и зголемува перформансите на скутерот за некој си 50, 60 %
значи ако сериски скутерот имал 5 кс...сега ке има 7-8 кс сто може да го сметаме за многу добро подобрување.

а)Значи прв чекор ке ни биде ауспух тука спаѓаат Leo Vince ZX,Polini Funky,Leo Vince RR,Metrakit HM,Yasuni Z,Technigas Next R,Laser XPro,Arrow extreme,itd.... Моја препорака е Leo Vince RR поради тоа што многу добро работи и со сериски цилиндар и со base kitt

b)Нареден чекор е кит тука спаѓаат Malossi sport,Polini,Top Performance,и нешто појакиот MHR(он е измеѓу base кит i midrace кит) Со вградувањето на кит вашиот скутер ке има запремнина од 70 цц Поновите сериски скутери имаат 17.5 карбуратори што за овој тип на кит е сосема доволно , додека постарите се со 12.5 и мора да го промените барем да биде 17.5 (препорака dell orto )

Додатоци за да извлечете максимум од овој кит -Вариатор- со што би се одстранила дупката во убрзување препорака Malossi 2000 -федери на ламела, ролни
 

Попај

Буржоазија
Член од
10 јуни 2006
Мислења
699
Поени од реакции
9
Не се разбирам ного во туниране и вакви работи,знам дека во мојот град има едно типче Џилера Ранер од 180цц му е појачана на 250цц и е нешто неверојатно,кога даваш гас се подига,а има и Јамаха Аерокс од 50цц на 80цц и таа е многу брза.
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
а)Значи прв чекор ке ни биде ауспух тука спаѓаат Leo Vince ZX,Polini Funky,Leo Vince RR,Metrakit HM,Yasuni Z,Technigas Next R,Laser XPro,Arrow extreme,itd.... Моја препорака е Leo Vince RR поради тоа што многу добро работи и со сериски цилиндар и со base kitt
Овој Leo Vince RR колку кошта? Гледам кај нас многу ги има Gianelli, а тука ги немаш спомнато, добар е тој ауспух?
И кога ќе го ставиш ауспух, кажи ми како иде со потрошувачката?
 
Член од
20 ноември 2005
Мислења
614
Поени од реакции
64
Околу 120 евра..многу малце...неприметно дури 200 300 гр...повеке потросувачка
 

Acid

Frontman
Член од
22 јануари 2005
Мислења
35.171
Поени од реакции
34.298
После одмор дефинитивно го тјунирам XOR-от.
Според она што го читав по некои од форумиве за мотори, најповолна варијанта (брзина и цена) за тјунирање е да се замени ауспухот и вариоматот. И мене ме интересира цената на Leo Vince RR, како и местата кај што може да се замени... Твои препораки за сервис и евентуално за тјунинг на Generic XOR? И нормално, приближно колку би чинело?
 
Член од
20 ноември 2005
Мислења
614
Поени од реакции
64
вариатор се става негде 3-4 Чекор одкако скутерот ке добие повеке сила да ја изедначи брзината знаци брзина не се добива со него
а за ауспух ти кажав... од 120 евра нагоре ....
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
А сте размислиле ли дека му скратувате векот на траење на моторот со тјунирање?
 
Член од
20 ноември 2005
Мислења
614
Поени од реакции
64
А сте размислиле ли дека му скратувате векот на траење на моторот со тјунирање?
Знаев дека ке има ваков одговор...
Колку пари толку музика...
Има два вида на клип и цилиндар китови....
Гусан и Алуминумски (поскап) гусаниот е несто со послби перформанси од алуминиумскиот но затоа може да се мери со издрзливост исто како стандарден , алуминиумскиот не е толку траен но е далеку со подобри перформанси но и мани исто така , на пример ако зариба не може да го бушиш а гусаниот може

Гусаниот поспоро грее ...побавно се лади...и потребно е да се загрева повеке на прво паленје сабајле и ред други работи

Заклуцок има опрема која трае исто како и стандард...
(зборам за City категорија основна ..)
со свои предности и мани секако ....
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Знаев дека ке има ваков одговор...
Колку пари толку музика...
Хе хе... Инаку... Па искрено вака како што се расположени дечкиве што имаат скутерчиња појке се интересираат за брзина отколку за издржливост. А имам јас еден мајстор пријател вика ретко кој скутер издржува 15.000 км (шо сакаш ко ги тормозат невидено?). Е сега сепак тоа е до човекот што ја вози. Ако си расположен за брзина нема голема издржливот и обратно. Ако сакаш издржливост нема брзина. А шо ке ти е изржливост? Важно е сите прашината да ти ја голтаат :)

А имам видено како ги тјунираат со Malossi клип, цилиндар и декла. Со тоа скутерот добива 80 (не 70 грешка беше освен ако нема два модели) кубици и некои одприлика 13 коња (во зависност од издув, карбуратор и сл.) И после... Тој што беше Битола се дигаше на едно тркало како луд. Максимална 120.

Ама сепак помислете на колку мали тркала се возите, и колку е лошо да влегуваш во кривини. Башка, овие постарите модели немаа диск-кочници новите имаат, но помислете дека тие се дизајнирани за помало оптеретување, помало загревање (едно е да застаниш од 60 а друго е од двојно повеќе!),а со големите брзини може да има компликации од типот брзо трошење на плочките, кривење на дискови... Сепак на вас е да решите дали ке го тјунирате скутерот или не.
 
Член од
20 ноември 2005
Мислења
614
Поени од реакции
64
Трајноста на машината зависи од квалитетот на опремата, многу јасно но и како ке се вози, пример добро загревање на прво палење и ред други работи ...
Со ова би требало исто ко стандарт... но битно е да се смени све ...
за да трае ко стандард...клип цилиндар, карбуратор, радилица, пренос, и други ситници , многу јасно ако се стави на дотраана радилица клип и цилиндар дека ке проилупа брзо...
 
Член од
18 јули 2007
Мислења
4
Поени од реакции
0
Zdravo

Zdravo ovde (Jovo Karburator) do koga ke ja pravis vespata pa jas mislam deka i e dosta sto se odnesuva do masinata ,nego sega drugo e problemot treba da planiras kako da najdes po jak ram da moze da ja izdrzi taa brzina...Pozdrav...(her.JOVO KARBURATOR)!!!:tapp:
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Гјокипоки, другпат за такви работи приватна порака користи. На форум не. Ај прв пост ти е, да не те бришам, ум за другпат :)
Околу тјунирањето:
Многу сум скептичен во врска тоа.
Ај, мала маса, мали тркала, мала машина...а брзо! Ами сигурноста на такво возило? Не ви стои малце суицидално тоа?
Разбирам дека сакате да летате по патот, а овде спомна ли некој појаки кочници? Сепак, треба и да застане чудото некако.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Па ете го во погорниот пост тоа за кочниците... Мое мислење е дека ако сакате брзина земи си поголема веспа и толку. Со тјунирање на помалите само мака може да си направите. Не се дизајнирани за голема брзина тоа треба да се свати.
 
Член од
20 ноември 2005
Мислења
614
Поени од реакции
64
Да да и јас сум за тоа колеги :) Dоколку нема два диска налет све така е ...
 
Член од
23 јули 2007
Мислења
12
Поени од реакции
0
Acid да те прашам нешто Generic XOR-от ти е 50cc ili 125cc?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom