|Volkswagen|
Тастатурата е посилна од мечот!
- Член од
- 21 јули 2009
- Мислења
- 2.725
- Поени од реакции
- 892
Прваче сум мало, првпат одам в школо,
По цел ден се мачам буква да научам,
А....а...моето братче...чита
- НЕ!
А моето братче...
- ....ВЕЗДЕН...
А моето братче везден ко да пее
- ВЕЗДЕН МИ СЕ СМЕЕ!!! **ШЛАП** ... АЈДЕ ОД ПОЧЕТОК!!!
...И така започна... Иницијализацијата во суровото општество секогаш започнуваше со оваа песничка која се врежува во вашата меморија толку длабоко, што ден денес ви се превртуваат цревата од страв и срам што не ве бива да научите една строфа. Оваа збрканост во вашите мали главчиња се зголемува со мистеријата за тоа колку добро ви оди со маалските песнички или можда некоја ваша верзија од ТВ цртаните серии „Нинџа-минџа-нинџа жееелки...“ х 100 пати, а сега со нурнато главче очекувате да ви влепат шамар, да ви се развикаат зошто не можете да научите еден стих и оној одвратен поглед на презир.
Дигиталниот часовник светка 21:15. Прв пат се соочувате со несоницата. Се знае утре ќе има приредба, наставничките да се запознаат со родителите и ќе има реци..реципики...рецитиуање (читај: рецитирање) на песничката што сте ја научиле. Ќе мора да се соочите со стотици погледи кои до сега имавте можност да ги избегнете криејќи се позади вашата мајка или татко. Низ мислите, за последен пат си ја рецитирате песната. Звучи добро ...и покрај тоа што немате кого да ви го провери тоа и некако заспивате преморени од исцрпувачкото попладне учејќи ја песничката напамет. Заборавив да кажам дека сеуште не знаете салам (саглам) да читате?
Традиционалната териростичка агенда на наставниците, особено од I – IV одд., се провлекува низ годините како еден адет на иницијализација на младите умови. Таа линија на отпор – мрзливост – немањето креативност, зема „на душа“ илијадници млади животи секоја година. Малку, ама значајно е помрднувањето од точката кога децата требало да тргнат в планина и со голи раце да задават волк.
Траумата од иницијализацијата во нашиот образовен систем се чувствува како „афтершок“ дури и подоцна, како возрасни луѓе и се разбира е една од причините за разни психосоматски заболувања, како кај адолесценти (јас и мојот Gastritis) така и кај повозрасните (во коктел со немањето пари, нестабилноста на работното место, незадоволениот сексуален живот…) кај кој кулминира со разни многу опасни заболувања (пу-пу скраја да е).
И на крај, да се надоврзам со моите два текста, крајниот разултет е што ќе имаме уметници, кои со своите уметнички прдежи ќе не трујат сите нас наоколу, ќе не убиваат во поим со нивниот „гениј“, за после кога ќе одиме на работа, вашиот шеф со црна цвикера и две Орбит мастики ќе ви прави ментална масажа.
Епа драги наставници/наставнички... вот евер, топло ви препорачувам да го пречитате овој текст. Најмногу ви се обраќам вам. Прекинете со малтретирање на учениците со веќе праисториските стари тематски обработки. Прекинете ве молам со учењето на песнички напамет (не,... не е слатко да гледате како мало дете се бори со изговарањето правилно и по ред зборови напишани од некој кловн кој вечерта немал друга работа, па како педофил седнаш да пишува песнички за мали деца. Да, на тоа рамниште ги доживувам „детските писатели“).
Прекинете ве молам, со оние стандардни текстови „за разгибавање“ од стилот „Како си го поминав летниот распуст“.
Бидете креативни, скршете ги оние медиокритетни олд скул ставови, процедури и вметнете една свежина и радост и на тој начин направете децата да го сакаат образованието.
The ultimate question: Зошто ви го кажувам ова?
- Затоа што децата на овој (стар) начин го замразуваат училиштето. Тоа станува симбол на тортура, ограничување, една деспотска слика за наставникот и неговото „камшикување“ и нештата да се прават по негова волја. Тоа на крај резултира со намалена желба за учење, себе-надградување и сето тоа помешано со пубертет се раѓаат оние девијации за кои ние „толку многу“ се бориме да ги совладаме. Тоа е систем на затворени садови за кои ВИЕ директно сте одговорни, со иста толкава одговорност колку родителите.
По цел ден се мачам буква да научам,
А....а...моето братче...чита
- НЕ!
А моето братче...
- ....ВЕЗДЕН...
А моето братче везден ко да пее
- ВЕЗДЕН МИ СЕ СМЕЕ!!! **ШЛАП** ... АЈДЕ ОД ПОЧЕТОК!!!
...И така започна... Иницијализацијата во суровото општество секогаш започнуваше со оваа песничка која се врежува во вашата меморија толку длабоко, што ден денес ви се превртуваат цревата од страв и срам што не ве бива да научите една строфа. Оваа збрканост во вашите мали главчиња се зголемува со мистеријата за тоа колку добро ви оди со маалските песнички или можда некоја ваша верзија од ТВ цртаните серии „Нинџа-минџа-нинџа жееелки...“ х 100 пати, а сега со нурнато главче очекувате да ви влепат шамар, да ви се развикаат зошто не можете да научите еден стих и оној одвратен поглед на презир.
Дигиталниот часовник светка 21:15. Прв пат се соочувате со несоницата. Се знае утре ќе има приредба, наставничките да се запознаат со родителите и ќе има реци..реципики...рецитиуање (читај: рецитирање) на песничката што сте ја научиле. Ќе мора да се соочите со стотици погледи кои до сега имавте можност да ги избегнете криејќи се позади вашата мајка или татко. Низ мислите, за последен пат си ја рецитирате песната. Звучи добро ...и покрај тоа што немате кого да ви го провери тоа и некако заспивате преморени од исцрпувачкото попладне учејќи ја песничката напамет. Заборавив да кажам дека сеуште не знаете салам (саглам) да читате?
Традиционалната териростичка агенда на наставниците, особено од I – IV одд., се провлекува низ годините како еден адет на иницијализација на младите умови. Таа линија на отпор – мрзливост – немањето креативност, зема „на душа“ илијадници млади животи секоја година. Малку, ама значајно е помрднувањето од точката кога децата требало да тргнат в планина и со голи раце да задават волк.
Траумата од иницијализацијата во нашиот образовен систем се чувствува како „афтершок“ дури и подоцна, како возрасни луѓе и се разбира е една од причините за разни психосоматски заболувања, како кај адолесценти (јас и мојот Gastritis) така и кај повозрасните (во коктел со немањето пари, нестабилноста на работното место, незадоволениот сексуален живот…) кај кој кулминира со разни многу опасни заболувања (пу-пу скраја да е).
И на крај, да се надоврзам со моите два текста, крајниот разултет е што ќе имаме уметници, кои со своите уметнички прдежи ќе не трујат сите нас наоколу, ќе не убиваат во поим со нивниот „гениј“, за после кога ќе одиме на работа, вашиот шеф со црна цвикера и две Орбит мастики ќе ви прави ментална масажа.
Епа драги наставници/наставнички... вот евер, топло ви препорачувам да го пречитате овој текст. Најмногу ви се обраќам вам. Прекинете со малтретирање на учениците со веќе праисториските стари тематски обработки. Прекинете ве молам со учењето на песнички напамет (не,... не е слатко да гледате како мало дете се бори со изговарањето правилно и по ред зборови напишани од некој кловн кој вечерта немал друга работа, па како педофил седнаш да пишува песнички за мали деца. Да, на тоа рамниште ги доживувам „детските писатели“).
Прекинете ве молам, со оние стандардни текстови „за разгибавање“ од стилот „Како си го поминав летниот распуст“.
Бидете креативни, скршете ги оние медиокритетни олд скул ставови, процедури и вметнете една свежина и радост и на тој начин направете децата да го сакаат образованието.
The ultimate question: Зошто ви го кажувам ова?
- Затоа што децата на овој (стар) начин го замразуваат училиштето. Тоа станува симбол на тортура, ограничување, една деспотска слика за наставникот и неговото „камшикување“ и нештата да се прават по негова волја. Тоа на крај резултира со намалена желба за учење, себе-надградување и сето тоа помешано со пубертет се раѓаат оние девијации за кои ние „толку многу“ се бориме да ги совладаме. Тоа е систем на затворени садови за кои ВИЕ директно сте одговорни, со иста толкава одговорност колку родителите.