Го почитувам рапот како и секој останат вид на музика, иако не го слушам. Не е мој стил. Но сум доволно запознаета со она што се случува на македонската рап сцена.
Реално гледано.
Не го почитувам тоа што се комерцијала. Ми текнува на настапите како поединци на нивните почетоци и настапите денес. Секогаш знаеле да направат добра атмосфера, и тоа го почитувам. Разликата е во тоа што, порано одеа да ги слушаат нивните вистински фанови, а сега во први редови се тинејџерки кои свршаваат на нив, и воопшто не одат за музиката. Со тоа што станаа комерцијала станаа премногу контрадикторни.
Да си комерцијала и хардкор, неможеш во исто време. Не ги осудувам нивните текстови, што сакаат нека пејат, но кога се веќе комерцијала, ова најмногу важи за Слаткар, нека ги прилагоди текстовите кон публиката. Он избрал да биде комерцијала, и нека ги сноси последиците, а не осумгодишни деца да пејат "ти си топ за да ти влезам, ти си топ за да те ебам". Не е во ред.
Трагедијата започнува во оној дел каде што слушателот му се дава до знаење дека Токсикологија не е хаце туку факинг комерцијала! Во тоа е и контрадикторноста.
Пејат дека се (цитат): "премногу хард кор" а потоа излегуваат со песна, (повторно цитат): "дири дири дари деј, смеј се пеј и се е океј". Па во трето одделение пишував подобри текстови на тема Пролет!!!
Во глобала, ме нервира кога некој се декларира како хаце, а нема ни претстава што е тоа. Подобро кажано, ме нервираат декларации, а Токсикологија се оние кои сами се декларираат без да дозволат другите да го направат тоа. Нивните песни, ствари што ги прават, понашање на сцена и сл. ќе пресуди колку се они навистина хаце. Фановите ќе одлучат дали се или не хаце, а не самите во секоја ебана песна да кажуваат и да се восхитуваат сами на себе за нивната хардкор револуција. Но, затоа што се навраќаме на делот дека 80% од нивната публика се напалени тинејџерки кои идат само затоа што Слаткар им е секси и ги пали, а таквите неможат да проценат што е а што не е хардкор затоа што не ни знаат што значи да бидеш хардкор, Слаткар и компанија можат да им перат мозок на простиве граѓани за тоа дека тие се хаце.
Најлошиот дел следува, нивните фанови на возраст од 7 до 77 мислат дека е фенси да си хаце, и одеднаш ние стануваме квази хардкор нација.
Не дека неможе да се направи трака без пцуење, може, ама кај нив е задолжително пцуењето, тоа е "премногу хардкор" и затоа може да бидеме секојдневно сведоци на деца кои под инфлуенца на нашите хардкор просветители именувани како Токсикологија пцујат и пејат најразлични первезии. Затоа што Токсикологија не сфаќа дека ако си комерцијала треба да пазиш што пееш. Кацар и покрај тоа што е од Токсикологија направи трака (Болно) каде што има само една единствена пцовка, и тоа не е ништо во споредба со пцовките на Слаткар кој ти ги пцуе женските предци 15 колена пред тебе, и им еба матер на 95% од македонската јавност! Скит, ко еден од поразумните членови на Токсикологија и продуцент, требаше да му даде до знаење на Слаткаристика дека мора да припази на речникот, но не го направи тоа. Доколку на македонскиот народ не му смета тоа што децата растат во таква средина, а Слаткар може да печали пари (кои за 2 години ќе ги потроши на мара), врз основа на тоа, ако, глупи сме ние, нека трујат мозок на простата маса.
Дрогата не е причина за нивните текстови што се без никаква врска, туку талентот што го немаат. Дувале, па што ако, и јас дувам па ништо не ми е. Да седнат и да разработат некоја тема доволно добро, можат да направат нешто што ќе личи на песна. Вака, само го уништуваат рапот како поим, хипхопот како култура.
Околу 4екераукц... Тоа е уметност. Тоа неможеш при трезна состојба да го направиш, колку и да сакаш. Разумот не би ти дозволил, прво и основно. Тешки дроги се во прашање. Нема врска, многу од поетите низ историјата (Бајрон, По итн) користеле разни видови на дрога, и не ги сфаќале во тоа време но сега се ценети, можда ќе дојдат времиња кога името и делото на Токсикологија ќе биде поценето, а како што отупуваме, со сигурност ќе дојдат.
За џабе завземате про и контра ставови. Реалноста е таква, младината ги слуша, они праат пари и неможат да се соберат неколку поединци да протестираат против нив. Како луѓе ги ценам, но не ја ценам музиката. Не е секое жабјо крекање музика. Бев кога настапуваа на Нова Година во Хард Рок, преубаво си поминав, како што напоменав, знаат да направат атмосфера, но би било подобро доколку не би се експонирале во јавност толку како сега.
Што се изначитав...Девојко (претпоставувам), како кажи ми си запознаена со сето ова ако не ја пратиш музикава или општо што се дешава? Гледам дека знаеш некои работи, затоа ќе да е до слушање и интересирање околу ова..
Би ти одговорила вака : ..
What we talkin bout?, ама секако дека ќе морам да си ја образложам репликата.
Да почнам од самиот текст што ти го дадов да го прочиташ ^ од Џеј-Зи. Типот е КРАЛ, literally. НО, има свој хип хоп бренд - Rocawear, заработува ко луд, албумите му се продаваат во милиони примероци.. славен е! Го знаат сите. Ретко кој не го почитува и не го цени.
Комерцијала е. СИТЕ СЕ.
Некогаш и денес не е никој ист, не само Токсикологија. Минато-сегашност. Како што минува времето сите се менуваат на подобро или полошо,зависно е тоа..
Слаткар, како комерцијала која ја споменуваш, го прави токму тоа. Веќе се прилагоди кон публиката. Никој не ве опцу вас лично од публиката, многу нежните и лесно навредливи невини девојченца. Има причина зашто се палат на тоа, не? Колку само интервјуа се потрошени на објаснување на тие пцовки и нивната употреба, но кој да седне и да слуша/чита.
На времето сите ја пееја Фрекфенции од Грин Аут, (демек хардкор) рап група за која повеќето имаат чуено. Се попалија сите по нив, океј. Нели и тие имаа свои песни со пцовки ? `Курва` - Р.Н.С? Прост пример. Не мислиш дека тоа ни е попримање од американскиот рап? Основата е Њујорк, така започна се. Се појави слободниот стил на изразување и тоа е ЕДНАКВО на хип хоп културата. Не си осудуван ако користиш навреди повеќе. Стана нормално. Минато свршено.
Трагичното е што никој не е свесен за пцовките кои ги попримате, ги слушале нашиве раперчиња или не :wink:
But naaah.. we`re all innocent lil angels. :ангел:
Друго, не мислиш ли дека сите успешни хардкор рапери успеале да продадат барем еден албум, дури и one-hit-wonders? Комерцијала (commercial) =реклама. Сега тие се комерцијала само затоа што успешно продале албум? Ги даваат на тв, по радио станици, ги бараат за интервјуа, ги канат на промоции и разни дешавки. Ги рекламираат. Сакаш да си фаца? Комерцијала е одговорот.
Веќе имам спомнато дека `дири дари деј` на браќата е уникатноста на еден изведувач. Ај тебе нека ти текнеше таква глупост како што ја нарекуваш и да ја снимиш во сопствено студио, да постигнеш да ја слуша и знае половина нација. Сеуште звучи лесно?
Премногу хард кор пееше САМО и САМО Маријачи во ЕДНА песна, а не цела Токсикологија. Никогаш не рекле дека се хаце. Дури и самиот Скит кој го осудуваш зошто не го `карал` Слаткар (кој е па тој да му кажува што да прави?! ) изјави дека хардкор НЕ ПОСТОИ за него. А Слаткар стоеше над него кога го кажуваше тоа. Тој цитат никогаш нема да му го заборавам и крајно го поддржувам.
Контрадикторна си и самата, срцка :wink:
Прво тврдиш дека сами се декларираат како хаце, а потоа викаш дека од 7-77 стануваат квази хаце нација и го декларираат Слаткар и компанија како хаце. I think you`re missing the point...
Си го слушнала ли `Последниот бљуј`? Ја сум муле, јас сум дупе, јас сум клен - ХроникЗ ! ....чкртање со столица и потсвирнување. Толку е глупаво и интересно, уживам просто. Како не ви текна на вас нешто побрилијантно од тоа, ако тврдите дека е бесмислено?
Имаат свој сајт, прашајте ги колку пати се даунлоадирани албумите.
Кацар сеуште нема извадено свој албум, затоа .. `Болно` и се остало се засега само едни одлично осмислени срања. Зошто не се прославил ? Зошто не се обидел? Еј ! Дури денес пола форумџии дознаа за постоењето на `Слепото срце` на Кацар, една од најубавите, патем прастара трака. So what? Па види го Сиги... претходната недела дечкото го промовираше албумот, а денес веќе сите го имаат и ги обожаваат песните.
Се дрогирале викаш? Си чула за Пеше (Детето со затнат нос). Толку.
Филмот е што многу попримаат од нигериве, но од друг и не можат бидејќи тие го донесоа рапов за нас/вас.
За последните 2 пасуси си многу во право.
Убаво обмислено, нема збор...ама реалноста е таа.