Телеком ADSL и OPTIC интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

  • Креатор на темата vmx
  • Време на започнување
Член од
27 декември 2008
Мислења
1.571
Поени од реакции
729
Некако слабо со оптичкава мрежа во делот на Радишани посатавија подземна инсталација ама никако да го пуштат оптичкото влакно
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.695
Поени од реакции
11.941
Некако слабо со оптичкава мрежа во делот на Радишани посатавија подземна инсталација ама никако да го пуштат оптичкото влакно
Улица Радишанска и улица Скоевска се горе-долу целосно покриени.

Доколку мислиш на селото Радишани, таму секоја уличка е приказна за самата себе, дали има или нема бандери, па дали е донесен доводен оптички кабел до некоја од тие бандери, мора да се испитува техничка можност на лице место за да добиеш точен одговор.

Тие вработените во салоните можат слободно да ти кажат дека има техничка можност бидејќи ќе проверат во компјутерскиот систем дали има корисници на оптичка мрежа на таа конкретна улица за која прашуваш, па ако откријат дека има поврзани корисници на оптичка мрежа ќе ти кажат дека има техничка можност, а во пракса може да испадне дека има техничка можност само на почетокот или на крајот од улицата, но не и низ целата улица.

Затоа треба да се испита на лице место за да добиеш точен одговор.
 
Член од
27 декември 2008
Мислења
1.571
Поени од реакции
729
Улица Радишанска и улица Скоевска се горе-долу целосно покриени.

Доколку мислиш на селото Радишани, таму секоја уличка е приказна за самата себе, дали има или нема бандери, па дали е донесен доводен оптички кабел до некоја од тие бандери, мора да се испитува техничка можност на лице место за да добиеш точен одговор.

Тие вработените во салоните можат слободно да ти кажат дека има техничка можност бидејќи ќе проверат во компјутерскиот систем дали има корисници на оптичка мрежа на таа конкретна улица за која прашуваш, па ако откријат дека има поврзани корисници на оптичка мрежа ќе ти кажат дека има техничка можност, а во пракса може да испадне дека има техничка можност само на почетокот или на крајот од улицата, но не и низ целата улица.

Затоа треба да се испита на лице место за да добиеш точен одговор.
Неколку пати се јавувам и велат да има техничка можност за на крај да се јави некој од нивната техничка служба од Чаир и да каже не нема но за некоја недела ќе биде и еве скоро цела година е така да зборам за ул.Радишанска во долниот дел кон селото
 
Член од
9 февруари 2024
Мислења
5
Поени од реакции
1
Imam opticki XL paket od Telekom,sakav da go aktiviram Game Booster no ne uspeav,znae li mozebi nekoj kako da se aktivira
 

DarkoG

Better then ever before.
Член од
19 август 2008
Мислења
701
Поени од реакции
81
Ме интересираше дали е можно да се направи договор со телеком јас да си го покријам трошокот до мојот објект за оптика, без да чекам со години. Имаме и фирма во истиот објект и ептен е тешко со 30/5, а оптика има на 200 метри. Локацијата е централно подрачје во град каде што веќе има оптика. Ептен е невкусно да не услужуваат клиенти кои сакаат да платат. Од нашиот објект доколку има оптика ќе имаат 2 посебни оптички линии XL (два договори) на долг период.
 
Последно уредено:
Член од
24 април 2008
Мислења
10.695
Поени од реакции
11.941
Ме интересираше дали е можно да се направи договор со телеком јас да си го покријам трошокот до мојот објект за оптика, без да чекам со години. Имаме и фирма во истиот објект и ептен е тешко со 30/5, а оптика има на 200 метри. Ептен е невкусно да не услужуваат клиенти кои сакаат да платат. Од нашиот објект доколку има оптика ќе имаат 2 посебни оптички линии XL (два договори) на долг период. Локацијата е централно подрачје во град каде што веќе има оптика.
Има опција за доводно влакно кое ќе носи сигнал директно од самата централа, но не знам колку чини тоа и дали ќе ви дозволат.

Во секојдневната пракса доводниот кабел завршува во уличен ормар какви што ги има стотици низ Скопјево - кај понови објекти доколку има повеќе станови или локали се поставува ормар внатре во самиот објект, вообичаено во подрумот/подземната гаража, а понекогаш во приземјето - а внатре во ормарот се поставуваат разделници (сплитери) на влакната од доводниот кабел. Разделникот има свои излезни влакна на кои се поврзуваат корисниците - вообичаено 32, но од 2022 година па наваму Македонски Телеком почна да поставува оптички плочи со појак сигнал во централите за да можат да опслужат и разделници со 64 излезни влакна.

Во секојдневната пракса корисничкиот кабел кој од станот, бандерата, куќата, деловниот/индустрискиот објект, завршува во уличниот ормар или ормарот во подрумот/подземната гаража/приземјето, се поврзува со едно од тие 32 или 64 излезни влакна од разделникот и така корисникот добива оптички сигнал од разделникот.

Но за корисници кои се подготвени да платат повеќе дозволено е да се направи поврзување на корисничкиот кабел директно со влакно од доводниот кабел кој завршува во ормарот, така што целосно се отфрлува употребата на оптички разделник, а се разбира и сигналот ќе биде подобар - не многу подобар, но дефинитивно подобар. Па ако некогаш во иднина да речеме го проширувате објектот или го рушите, па изградите поголема станбена зграда или поголем деловен/трговски објект, на истото доводно влакно кое веќе го спровеле до објектот ќе може да се стави разделник со 32 или 64 излезни влакна, и ете ти подготвена инсталација за повеќе десетици корисници во објектот.

Но за ова ќе мораш да се распрашаш во Телеком, ако станува збор за деловен корисник најдобро ќе биде да се распрашате во новата деловно-административна зграда на плоштад Македонија, или во контакт центарот за деловни корисници на телефон 070 120.
 
Член од
21 ноември 2011
Мислења
1.297
Поени од реакции
663
Едно прашање: дали со обнова или нов договор се добива попуст како што има првиот пат? Значи имам договор, ми завршува и потпишувам нов...
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.695
Поени од реакции
11.941
Едно прашање: дали со обнова или нов договор се добива попуст како што има првиот пат? Значи имам договор, ми завршува и потпишувам нов...
Не можам да ти потврдам, но знам дека за попусти најголеми овластувања имаат теренските агенти кои шетаат низ улиците од куќа до куќа, од зграда до зграда, од стан до стан. Ќе мораш да начекаш некој од нив, или ако некој од нив остави телефонски број за контакт на флаер во поштенско сандаче, ќе треба да го контактираш телефонски за да го прашаш за попуст.

Во салоните можат да ти најдат попуст за производ кој би го купил: мобилен телефон, компјутер, телевизор, било што, но за нов корисник или за обнова на претплатнички договор за постоечки корисник забрането им е да даваат попусти, мора да имаат тие шетачите низ населбите од што да фатат бројка на нови претплатнички договори.

Таквата токсична атмосфера е заслуга на директорите, менаџерите и раководителите во Македонски Телеком, но за жал таквата отровна политика ја практикуваат со години и никој не им се спротивставува.

Вообичаено на нов корисник даваат попуст, ако не на целата претплата, тогаш барем една или две години бесплатен дополнителен пакет, а на постоечки корисник вообичаено му даваат буџет, односно попуст за купување на производ од салон, но не и попуст на постоечката претплата, па дури и ако корисникот потпише нов претплатнички договор.

Најверојатно ќе треба да си ја бркаш работата со нов претплатнички договор, а каква и да ја имаш активна постоечка претплата ќе треба да ја откажеш.
 
Член од
21 ноември 2011
Мислења
1.297
Поени од реакции
663
Не можам да ти потврдам, но знам дека за попусти најголеми овластувања имаат теренските агенти кои шетаат низ улиците од куќа до куќа, од зграда до зграда, од стан до стан. Ќе мораш да начекаш некој од нив, или ако некој од нив остави телефонски број за контакт на флаер во поштенско сандаче, ќе треба да го контактираш телефонски за да го прашаш за попуст.

Во салоните можат да ти најдат попуст за производ кој би го купил: мобилен телефон, компјутер, телевизор, било што, но за нов корисник или за обнова на претплатнички договор за постоечки корисник забрането им е да даваат попусти, мора да имаат тие шетачите низ населбите од што да фатат бројка на нови претплатнички договори.

Таквата токсична атмосфера е заслуга на директорите, менаџерите и раководителите во Македонски Телеком, но за жал таквата отровна политика ја практикуваат со години и никој не им се спротивставува.

Вообичаено на нов корисник даваат попуст, ако не на целата претплата, тогаш барем една или две години бесплатен дополнителен пакет, а на постоечки корисник вообичаено му даваат буџет, односно попуст за купување на производ од салон, но не и попуст на постоечката претплата, па дури и ако корисникот потпише нов претплатнички договор.

Најверојатно ќе треба да си ја бркаш работата со нов претплатнички договор, а каква и да ја имаш активна постоечка претплата ќе треба да ја откажеш.
Па на првиот договор добив попуст за време на договорот од 2 год и на крај на година ми завршува договорто па затоа прашав дали пак имап опуст ахха изглгеда многу барам :) Знам за агентите ама кога ќе дојде време за нив ....
btw сега користам само нет од телеком ама потака планирам да земам и магентав...и ќе имам комплетно нов договор..Само прашав, фала за одговорот
 

Kajgana Shop

На врв Bottom