fala ti,koj paket e najdobar za video igriТелеком
fala ti,koj paket e najdobar za video igriТелеком
Тоа најдобро да ти кажат тие што котистат телеком оптикаfala ti,koj paket e najdobar za video igri
Здраво, интернет пакетот XL во кој можеш да активираш Gaming Booster за 0 денари и да имаш симетрична брзина од 300/300Mbps.fala ti,koj paket e najdobar za video igri
Zdravo,fala ti na odgovorot.Здраво, интернет пакетот XL во кој можеш да активираш Gaming Booster за 0 денари и да имаш симетрична брзина од 300/300Mbps.
Улица Радишанска и улица Скоевска се горе-долу целосно покриени.Некако слабо со оптичкава мрежа во делот на Радишани посатавија подземна инсталација ама никако да го пуштат оптичкото влакно
Неколку пати се јавувам и велат да има техничка можност за на крај да се јави некој од нивната техничка служба од Чаир и да каже не нема но за некоја недела ќе биде и еве скоро цела година е така да зборам за ул.Радишанска во долниот дел кон селотоУлица Радишанска и улица Скоевска се горе-долу целосно покриени.
Доколку мислиш на селото Радишани, таму секоја уличка е приказна за самата себе, дали има или нема бандери, па дали е донесен доводен оптички кабел до некоја од тие бандери, мора да се испитува техничка можност на лице место за да добиеш точен одговор.
Тие вработените во салоните можат слободно да ти кажат дека има техничка можност бидејќи ќе проверат во компјутерскиот систем дали има корисници на оптичка мрежа на таа конкретна улица за која прашуваш, па ако откријат дека има поврзани корисници на оптичка мрежа ќе ти кажат дека има техничка можност, а во пракса може да испадне дека има техничка можност само на почетокот или на крајот од улицата, но не и низ целата улица.
Затоа треба да се испита на лице место за да добиеш точен одговор.
Преку Телеком мк апликацијата или со јавување на 122.Imam opticki XL paket od Telekom,sakav da go aktiviram Game Booster no ne uspeav,znae li mozebi nekoj kako da se aktivira
Има опција за доводно влакно кое ќе носи сигнал директно од самата централа, но не знам колку чини тоа и дали ќе ви дозволат.Ме интересираше дали е можно да се направи договор со телеком јас да си го покријам трошокот до мојот објект за оптика, без да чекам со години. Имаме и фирма во истиот објект и ептен е тешко со 30/5, а оптика има на 200 метри. Ептен е невкусно да не услужуваат клиенти кои сакаат да платат. Од нашиот објект доколку има оптика ќе имаат 2 посебни оптички линии XL (два договори) на долг период. Локацијата е централно подрачје во град каде што веќе има оптика.
Не можам да ти потврдам, но знам дека за попусти најголеми овластувања имаат теренските агенти кои шетаат низ улиците од куќа до куќа, од зграда до зграда, од стан до стан. Ќе мораш да начекаш некој од нив, или ако некој од нив остави телефонски број за контакт на флаер во поштенско сандаче, ќе треба да го контактираш телефонски за да го прашаш за попуст.Едно прашање: дали со обнова или нов договор се добива попуст како што има првиот пат? Значи имам договор, ми завршува и потпишувам нов...
Па на првиот договор добив попуст за време на договорот од 2 год и на крај на година ми завршува договорто па затоа прашав дали пак имап опуст ахха изглгеда многу барам Знам за агентите ама кога ќе дојде време за нив ....Не можам да ти потврдам, но знам дека за попусти најголеми овластувања имаат теренските агенти кои шетаат низ улиците од куќа до куќа, од зграда до зграда, од стан до стан. Ќе мораш да начекаш некој од нив, или ако некој од нив остави телефонски број за контакт на флаер во поштенско сандаче, ќе треба да го контактираш телефонски за да го прашаш за попуст.
Во салоните можат да ти најдат попуст за производ кој би го купил: мобилен телефон, компјутер, телевизор, било што, но за нов корисник или за обнова на претплатнички договор за постоечки корисник забрането им е да даваат попусти, мора да имаат тие шетачите низ населбите од што да фатат бројка на нови претплатнички договори.
Таквата токсична атмосфера е заслуга на директорите, менаџерите и раководителите во Македонски Телеком, но за жал таквата отровна политика ја практикуваат со години и никој не им се спротивставува.
Вообичаено на нов корисник даваат попуст, ако не на целата претплата, тогаш барем една или две години бесплатен дополнителен пакет, а на постоечки корисник вообичаено му даваат буџет, односно попуст за купување на производ од салон, но не и попуст на постоечката претплата, па дури и ако корисникот потпише нов претплатнички договор.
Најверојатно ќе треба да си ја бркаш работата со нов претплатнички договор, а каква и да ја имаш активна постоечка претплата ќе треба да ја откажеш.